A motorkódnak valahol a blokkon kellene lennie. Anno volt egy Escortom, annak alig látszott. Jvaaslom, hogy a kérdést dobd fel a www.ford-klub.hu fórumán is.
Mégegyszer átnéztem, a kipufogó öntvényben és sok más elemen is vannak számok, egy részük egyező is. Annyit megállapítottam, hogy 1978 09. 14.-én készült az öntvény kipufogó csonk.
Nagyon köszönöm a segítséget. Holnap világosban átnézem mégegyszer az egészet, lennie kell valami számnak rajta. Annyi biztos, hogy legalább 20 éves, de inkább öregebb a gép.
Az XP jelenthetne gyártási évet és hónapot, de ez nem tuti. Utána kéne még lennie 5 számnak, akkor lenne ez tuti. Ha netán ezt jelzi, akkor ez 1999 decemberi lenne. Csak nem tudom mibe raktak ilyen motort. Ebben talán mások tudnak segíteni. Mondjuk ha lenne valahol motorkód rajta az is sokat segíthetne. Abból rögtön kiderülne minden. Az valószínűleg három betű, L, R, N, Y, P, B lehet az első (1.6, 1.8, 2.0, 2.3, 2.8, 2.9) Mondjuk a legkisebb V6 az 2.0 ha minden igaz. Ezeket a Sierrcornerről néztem ki, de ahogy észrevettem a motorkód első betűje mindenhol ugyanígy utal a hengerűrtartalomra.
Sziasztok! Ezidáig peugeot-om volt, most vissza újjitottam a régi verdámat, egy 86-os orion 1.6 d.-t. Van esetleg valakinek ilyen? Nálam van egy csomó alkatrész olcsón...
Most nézem az Autofitben,hogy a motorkód az más de a forgalmiból,ill. a motorra ránézve honnan tudom megállapítani melyik melyik? Egyáltalán mi a különbség a két befecskendezés között? (Most akarok venni diesel Focust)
Segítségeteket kérem a csatolt képeken látható ford V6 motor azonosításához! Hány ccm, hány lóerő, stb. A szelepfedél, az olajteknő és a gumibakok nem eredetiek!
Sürgősen szükségem lenne egy fékerőszabályzóra Ford Escort VAN kisteherautóhoz. (1992-es, 1,8D). Az új horribilis áron kapható, ezért bontott kéne. Tud valaki segiteni?
Sziasztok.2005-ös Focus 2.0TDCI generálja a következő jelenséget:nagyobb gázadás után kijelzi az ESP hibáját a műszerfalon,ugyanakkor az autó elveszti az erejét ami hullámozva jön vissza de csak 3ezres fordulatig,onnantól már nem nagyon akar tovább forogni.Újraindítás után megjavul,de csak az első nagyobb gázadásig,aztán megint vége. Ha valaki tudna tippet adni hogy mi lehet a hiba,esetleg egy korrekt szerelőt ajánlana,megköszönném. Üdv:FAKA
Kereket leszeded és a féknyereg mellett benézel a betétekhez. Azokon látszik, ha nagyon kopottak. A tárcsát egy tolómérővel tudod megmérni, a váll miatt valami ismert vastagságú dolgot teszel a két oldalra (pl egyforintos) és azzal együtt méred meg, a forintos vastagságát levonod a kapott értékből és összeveted a gépkönyv által megadott minimális vastagsággal.
Amúgy nem tudom mit jelent a súrlódás. Ha véletlenül van visszajelzés róla (elég sok modellnél van ilyen), akkor az a műszerfalon is visszajelez, ha a betét nagyon kopott.
Lehet hogy találkoztok a kérdésemmel más topikban is, elnézést, csak bosszant a dolog, szeretnék mielőbb válaszokat kapni.
Gondom a következő:
93-as Ford Escort 1.8i, 16V, 105 ló, RDA motor.
Indításnál pöccre röffen. Már ha indítózik. Ugyanis előfordul, hogy elfordítom a kulcsot, és várni kell. Van hogy egy-két másodperc, de van hogy akár tíz -tizenöt mp-ig is így kell tartani, hogy indítózzon.
Egyébként frankón indul, egymagam is be tudom lökni, ha szükséges.
Mi okozhatja a hibát?
Az önindító jó, már szét is szedtem, kitisztítottam.
Indító relé esetleg? Vagy mi a manó?
És ha igen, akkor van valakinek vmi infója, hogy mi a száma, mi alapján lehet beazonosítani?
www.mondeo.hu fórum. MK3-hoz totál nem értek, de már több 150-200.000 km-es MK3at láttam, generál nélkül. MK2 benzinesben teljesen átlagos a 250-300.000 km.
Kellene nekem egy tipp, hogy hol tudnám meghirdetni az eladó Sachs kuplungszettemet (vadonat új, rossz rendelés miatt megmaradt). 87-93 között gyártott Sierra-khoz és Scorpio-khoz jó, de nem az MT75-ös váltókhoz. Sachs száma: 3000 120 001 Ebben a nyomócsapágy, kuplungtárcsa és kuplungszerkezet van benne, új ára 72.600, én 51000-ért odaadnám. Válaszokat ide vagy a megadott email címemre kérném.