Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

patuha Creative Commons License 2008.11.12 0 0 71337
A motorkódnak valahol a blokkon kellene lennie. Anno volt egy Escortom, annak alig látszott. Jvaaslom, hogy a kérdést dobd fel a www.ford-klub.hu fórumán is.
Előzmény: noko01 (71336)
noko01 Creative Commons License 2008.11.12 0 0 71336
Mégegyszer átnéztem, a kipufogó öntvényben és sok más elemen is vannak számok, egy részük egyező is.  Annyit megállapítottam, hogy 1978 09. 14.-én készült az öntvény kipufogó csonk.
Előzmény: patuha (71334)
Törölt nick Creative Commons License 2008.11.11 0 0 71335
90lovas a TDDi, a common-rail a TDCi 115 lo.
Előzmény: kacagógerle (71326)
patuha Creative Commons License 2008.11.11 0 0 71334
Nincs mit :)
Előzmény: noko01 (71333)
noko01 Creative Commons License 2008.11.11 0 0 71333
Nagyon köszönöm a segítséget. Holnap világosban átnézem mégegyszer az egészet, lennie kell valami számnak rajta. Annyi biztos, hogy legalább 20 éves, de inkább öregebb a gép.
Előzmény: patuha (71332)
patuha Creative Commons License 2008.11.11 0 0 71332
Az XP jelenthetne gyártási évet és hónapot, de ez nem tuti. Utána kéne még lennie 5 számnak, akkor lenne ez tuti. Ha netán ezt jelzi, akkor ez 1999 decemberi lenne. Csak nem tudom mibe raktak ilyen motort. Ebben talán mások tudnak segíteni.
Mondjuk ha lenne valahol motorkód rajta az is sokat segíthetne. Abból rögtön kiderülne minden. Az valószínűleg három betű, L, R, N, Y, P, B lehet az első (1.6, 1.8, 2.0, 2.3, 2.8, 2.9) Mondjuk a legkisebb V6 az 2.0 ha minden igaz. Ezeket a Sierrcornerről néztem ki, de ahogy észrevettem a motorkód első betűje mindenhol ugyanígy utal a hengerűrtartalomra.
Előzmény: noko01 (71329)
h405 Creative Commons License 2008.11.10 0 0 71331
Sziasztok! Ezidáig peugeot-om volt, most vissza újjitottam a régi verdámat, egy 86-os orion 1.6 d.-t. Van esetleg valakinek ilyen? Nálam van egy csomó alkatrész olcsón...
noko01 Creative Commons License 2008.11.08 0 0 71330

Tud vali valamit erről a motorról?

 

A motorszám helyén XP beütés látszik.

 

Kíváncsi vagyok, hány köbcentis, és hány lóerős ez a motor. A szepelfedél, olajteknő és motortartó bakok nem eredetiek!!

noko01 Creative Commons License 2008.11.08 0 0 71329
noko01 Creative Commons License 2008.11.08 0 0 71328
kacagógerle Creative Commons License 2008.11.08 0 0 71327
Most nézem az Autofitben,hogy a motorkód az más de a forgalmiból,ill. a motorra ránézve honnan tudom megállapítani melyik melyik?
Egyáltalán mi a különbség a két befecskendezés között?
(Most akarok venni diesel Focust)

Köszike!
Előzmény: kacagógerle (71326)
kacagógerle Creative Commons License 2008.11.08 0 0 71326
Focusba melyik évjáratig van a TDDi?
Előzmény: Törölt nick (71307)
noko01 Creative Commons License 2008.11.08 0 0 71325
....
Előzmény: noko01 (71323)
noko01 Creative Commons License 2008.11.08 0 0 71324
másik kép
noko01 Creative Commons License 2008.11.08 0 0 71323
remélem most sikerül
noko01 Creative Commons License 2008.11.08 0 0 71322

Sziasztok!

 

Segítségeteket kérem a csatolt képeken látható ford V6 motor azonosításához!  Hány ccm, hány lóerő, stb.  A szelepfedél, az olajteknő és a gumibakok nem eredetiek!

Köszi: Feri

tom sawyer Creative Commons License 2008.11.08 0 0 71321

Hali!

 

Sürgősen szükségem lenne egy fékerőszabályzóra Ford Escort VAN kisteherautóhoz. (1992-es, 1,8D). Az új horribilis áron kapható, ezért bontott kéne. Tud valaki segiteni?

barabi76 Creative Commons License 2008.11.05 0 0 71320

Sziasztok!

 

Két kérdésem lenne, ha tud valaki segítsen!

 

1.) A Ford Focus TDCI motorjai közül melyik a vezérmű láncos, az 1,6-os, az 1,8-as, vagy a 2,0-s? Esetleg mindegyik?

 

2.) Egy használt, 50.000km körüli dízel Focus vásárlásakor mire érdemes odafigyelni?

 

Előre is köszi (egy leendő fókuszos).

FAKA4 Creative Commons License 2008.11.04 0 0 71319
HA VALAKI TUD SEGÍTSEN!

Sziasztok.2005-ös Focus 2.0TDCI generálja a következő jelenséget:nagyobb gázadás után kijelzi az ESP hibáját a műszerfalon,ugyanakkor az autó elveszti az erejét ami hullámozva jön vissza de csak 3ezres fordulatig,onnantól már nem nagyon akar tovább forogni.Újraindítás után megjavul,de csak az első nagyobb gázadásig,aztán megint vége.
Ha valaki tudna tippet adni hogy mi lehet a hiba,esetleg egy korrekt szerelőt ajánlana,megköszönném.
Üdv:FAKA
Jroux Creative Commons License 2008.10.24 0 0 71318

Köszönöm az információt.

 

Üdv.: Jroux

Előzmény: patuha (71316)
patuha Creative Commons License 2008.10.22 0 0 71317
Gyújtáskapcsoló?
Előzmény: Shepy (71314)
patuha Creative Commons License 2008.10.22 0 0 71316
Kereket leszeded és a féknyereg mellett benézel a betétekhez. Azokon látszik, ha nagyon kopottak. A tárcsát egy tolómérővel tudod megmérni, a váll miatt valami ismert vastagságú dolgot teszel a két oldalra (pl egyforintos) és azzal együtt méred meg, a forintos vastagságát levonod a kapott értékből és összeveted a gépkönyv által megadott minimális vastagsággal.

Amúgy nem tudom mit jelent a súrlódás. Ha véletlenül van visszajelzés róla (elég sok modellnél van ilyen), akkor az a műszerfalon is visszajelez, ha a betét nagyon kopott.
Előzmény: Jroux (71315)
Jroux Creative Commons License 2008.10.22 0 0 71315

Sziasztok!

 

Újabban fékezés után egy ideig ütemes surlódást hallok az első kerekek felöl.

Ez azt jelzi, hogy a tárcsafék már túlságosan elkopott?

Hogyan tudom azt ellenőrizni?

 

Köszönettel: Jroux

Shepy Creative Commons License 2008.10.18 0 0 71314

Sziasztok

 

Lehet hogy találkoztok a kérdésemmel más topikban is, elnézést, csak bosszant a dolog, szeretnék mielőbb válaszokat kapni.

 

Gondom a következő:

93-as Ford Escort 1.8i, 16V, 105 ló, RDA motor.

Indításnál pöccre röffen. Már ha indítózik. Ugyanis előfordul, hogy elfordítom a kulcsot, és várni kell. Van hogy egy-két másodperc, de van hogy akár tíz -tizenöt mp-ig is így kell tartani, hogy indítózzon.

Egyébként frankón indul, egymagam is be tudom lökni, ha szükséges.

Mi okozhatja a hibát?

Az önindító jó, már szét is szedtem, kitisztítottam.

Indító relé esetleg? Vagy mi a manó?

És ha igen, akkor van valakinek vmi infója, hogy mi a száma, mi alapján lehet beazonosítani?

Turbobácsi Creative Commons License 2008.10.17 0 0 71313
halee..

pollenszürö: a gázpedáltól jobbra a takarófedél alatt (cseréhez le kell szereli a gázpedált)
rendelni a cromax-tól legegyszerübb

amugy sok tanács, tapasztalat Fusion ügyben: FUSIONKLUB
Előzmény: cashmoney (71303)
odonbattya Creative Commons License 2008.10.17 0 0 71312
Nagyon köszönöm, megpróbálom ott.
Előzmény: patuha (71310)
vikiviki Creative Commons License 2008.10.17 0 0 71311
www.mondeo.hu fórum. MK3-hoz totál nem értek, de már több 150-200.000 km-es MK3at láttam, generál nélkül. MK2 benzinesben teljesen átlagos a 250-300.000 km.
Előzmény: ZLaci83 (71304)
patuha Creative Commons License 2008.10.17 0 0 71310
www.sierracorner.net
Előzmény: odonbattya (71309)
odonbattya Creative Commons License 2008.10.17 0 0 71309
Sziasztok!

Kellene nekem egy tipp, hogy hol tudnám meghirdetni az eladó Sachs kuplungszettemet (vadonat új, rossz rendelés miatt megmaradt).
87-93 között gyártott Sierra-khoz és Scorpio-khoz jó, de nem az MT75-ös váltókhoz.
Sachs száma: 3000 120 001
Ebben a nyomócsapágy, kuplungtárcsa és kuplungszerkezet van benne, új ára 72.600, én 51000-ért odaadnám.
Válaszokat ide vagy a megadott email címemre kérném.

Köszi előre is: Ödön.
Előzmény: isimrulez (71308)
isimrulez Creative Commons License 2008.10.08 0 0 71308
Sziasztok!

Nem tudnátok véletlenül tippet adni nekem, hogy hol vehetnék
"FORD FOCUS ST170" logós kulcstartót.

Ha nincs más akkor jó lesz sima ST logós is.

Üdv
Misi

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!