Még nem hoztam el a festő sráctól a kocsit , bent maradt a kamrában nálam fedett helyen lenne ,de nem zárt ,ugyanis ha a garázsomba rakom akkor kilóg kb 30 cm. Azt mondják az okosok festés után kell egy kis idő amig fagymentes helyen van. Szerintem ünnepek között elhozom. Minden kedves Peugeot kartácsnak:
Hát rövidre zártam a hőgombánál a vezetéket. MEGY A VENTILLÁTOR!! Tehát a hőgombát kell cserélni. Csak azt nem tudom, milyet vegyek. Többen mondják, hogy a hőgombának 80-90 fok körül kell kapcsolnia. Csak azt nem tudom, hogy mivel ez egy targonca nem kell korábban kapcsolnia? Csak mert itt a hűtő a targonca hátuljában van, és itt nem hűti a "menetszél" a hűtőt. Talán van olyan gomba ami elöbb kapcsol, vagy nem is kell neki korábban kapcsolnia?
Akkor az tuti a ventillátor hőgombája, mivel a vízrendszeren van. Vigyél egy vezetéket a relére, és mikor jócskán meleg a víz, akkor be kéne kapcsolnia. Szerintem 85-90 fok körül kellene bekapcsolnia.
Logó vezeték nem igen van. Sajnos a ventillátor nem indult el. Pont ezért keztem el keresni a gondot, és akkor figyeltem fel arra a sarura amire semmi nincs rákötve. Ma már este nem álltam neki szerelni, de a hőgombánál gondoltam kezdeni a problléma keresést, azt relé, azt a ventillátor motorja.
Szeretnék érdeklődni van egy Peugeot 406 Supreme 2.0 Hdi 2000-es évjáratú autóm.5W40-es totalquartz olajat használok és az lenne a kérdésem indításnál a stopp lámpa bevillan ez mire utalhat?Menet közben az autó egy adott sebességnél megtorpan, a sebesség mérő óra mutatója beáll nullára kb.10 másodperc után vissza áll a megfelelő sebességre és azt mutatja onnan lendületet kap az autó.
Az is valami érzékelő lehet. Ha a vízgomba mellett van akkor a vízzel lehet kapcsolatban. Talán forrásjelző, ventillátorjeladó,vagy olyasmit kapcsol, ami a vízmelegedésével kapcsolatos.