Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cápaFeri Creative Commons License 2006.08.24 0 0 4183
Csatlakozom az előttem szólalókhoz: szerintem is kissé pasztelabb színek kellenének, a többi részemről rendben.
Novi1 Creative Commons License 2006.08.24 0 0 4182

Hali Kalóz!

 

'Az autó nem kellene bele,' ezzel a gondolattal nem értek egyet /a többivel azonosulni tudok:))/, --> mivel ez már messziről meghatározz/hatj/a a csapat 'sevin' belüli hovatartozását...

 

Novi  >;-))

Előzmény: Kalóz és társai (4181)
Kalóz és társai Creative Commons License 2006.08.24 0 0 4181

Hali!

 

Remélem lehet nyíltan beszélni és az egyetlen választási  lehetőségről (egyenlőre) esetleg nem jót mondani. 

 

Nekem nem tetszik. Az autó nem kellene bele, 3 márkajelzés egy logóban sok, a színei túl sötétek. Mindez persze "szerintem", "szvsz" meg minden ilyesmi ... nehogy haragudni tessék :o) Jobbat nem tudnék csinálni , ilyet sem , szóval ez csak a véleményem , semmi más.

 

Dicséretes LJ, hogy foglalkoztál vele egyáltalán.

 

Üdv Mindenkinek.

 

 

Előzmény: Pusztazamor (4173)
Novi1 Creative Commons License 2006.08.24 0 0 4179

Hali!

 

A logó alapvetően teccik :)), a piros keret kék betükkel világosabb árnyalatú színösszeállításban jobban mutat/hat/na, s talán a kocsi körül lévő /jelenleg kék/ szín pasztelebb, világosabb kivitelben a Lacsit jobban kiemel/het/né...

Számomra a sötét szín tűnik uralkodónak, s ismereteim szerint a világos szín inkább pozitív benyomást kelt az emberekben... szvsz nem vagyunk mi ennyire 'setétek' ;o)

Csak ötletelek...

Nagy köszönet Littlejohn és Pusztazamor kollégáknak a munkáért :))))

 

Novi >;-))

ps; hétfőtől 2hét /nyaralás helyett/ őszölésre vonultam családdal ny.mo-ra...

Előzmény: Pusztazamor (4173)
Göri Creative Commons License 2006.08.24 0 0 4180

Üdv kedves márkatársak.

 

Bocs kedves Komis, hogy csak így beröffenek, most jöttem meg a nyaralásból

és mivel e fórumon sok elkeserítő fogyasztási adatot láttam már, megosztanám

a sajátomat, mely nem is olyan rossz egy 1,6 SW-től :)

 

75 % közút 2 felnőtt, 2 gyerek normál tempóval,

25 % város összesen 889 km - 59,95 liter - 6,74 átlag.

 

 

Előzmény: Komis (4177)
athee60 Creative Commons License 2006.08.24 0 0 4178
Flotta:

01. Ádám77 - 1.6 SW Elite
02. Sarkany - 1.6 HB Elite
03. Novi - 1.8 SW Platinum --> 2005.08.19. Bp, + agglomeráció
04. 1stperson - 1.6 HB Elite C
05. Feketebálna - 1.6 SW Platinum
06. Johnnee - 1.4 Elite
07. Rockdobos - 1.4 HB Elite
08. Zoli59 - 1.6 SW Elite
09. nagyharcos - 1.6 Platinum 5a - Ezüst
10. Lacettiman - 1.4 Elite
11. subvoice - 1.6 HB Elite
12. Bejfez - 1.6 Sedan Platinum
13. IJN Yamato - 1.4 HB Elite, Menta Hercegno (2005. 06. 10. Miskolc)
14. Komis - 1.4 Star 5a. mentazöld - Rómeó
15. teacska - 1.6 SW Elite, ezüstmetál
16. sz_peter - 1.4 HB Elite
17. Allanon1983 - 1.4 HB Elite
18. surrender - 1.4 Star 5a. bézs színu
19. sz946cs -1.6 Elite 5a. bézs (szül ido: 2005.08.15. Bp.)
20. fodorlaci -1.6 SW Elite Fekete (2005.09.21)
21. giha - 1.8 HB Sport
22. athee60 - 1.4 SE, mentazöld (2004.11.04. Hatvan)
23. Picuj - 1.6 SW Elite, polysilver
24. JUZ1970 - 1.8 CDX, red rock (bordó metál)
25. Gles - 1.4 Elite, narancsmetál
26. 1.4 Elite - bézs 5ajtó, 1.4elite(2005.03)
27. Hekky - 1.6 Elite Cool SW, melange beige
28. lassú - 1.4 Elite 5a. mint zöld (2005.12.28 Bp)
29. negist - 1.4 Star AC 5a Piros (2005.12.29)
30. pronto - 1.6 SW Elite mint green
31. KNÉ -1.4 Elite 5a. fekete veszedelem (2006.01.13.)
32. kojot68 - 1.6 SW Elite fekete (2005.12.13)
33. Toljadneki - 1.4 Elite AC Poly Sylver
34. Bloodaxe - 1.4 Elite AC Piros
35. lolkaesbolka - 1.6 Elite Sedan, (2004.10.) 47ezer km 5 izzócserével, hibátlanul 36. captain osi – 1.6 Elite SW
37. Papusch - 1.4 Elite Cool
38. hicar - 1.6 Sedan Elite ezüst.
39. bzsazsa - 1.4 Star Imperial Blue (2004.12.16 Bács-Kiskun)
40. dolfiazöreg - 1.4-es Stár, mentazöld
41. Chevroletti - 1.4 SE hb. Bordó Szikla (2005.09. / 18ezer)
42. t-bird - 1.6 Elite Aut. HB menta zöld/kék/szürke (2005.04.26.) 2 gyozelem ellenfelek: 1. macska, KO, 2.Opel Vectra, totálkár)
43.Secretknight-1.6 elite HB denim blue
44. subi -- 1.6-os Lacetti Sedan Elite (fekete)
45. georgbob-1.4 melange beige WM DTM, új szívbillentyukkel
46. cápaFeri -- 1.4 Elite HB Poly Silver (Zala megye)
47. Kalóz - 1,6 SW Elite AC, khaki green (2006.06)
48. R*R – 1,6 Ti (2005.09.)
49. ranti750609 - 1.4 HB Elite Cool, imperiál kék
50. zmiklós - 1.6 HB platimun menta (2005.12.06)
51. pitty77 - 1.4 Elite 5a - Gyöngyfekete
52. pusztazamor - 1.4 Elite 5a - Metálfekete.
53. Tityesz - 1.4 Star 5a - blue (2005.11.)
54. Karesz - 1.4 Elite 5a - Mint Green
55. Putyur - Sedan 1.4 Star - Poly Silver
56. Ferencke - 1.4 Elite 5a - Poly Silver (Az ezüst nyil)
57. Rocky - 1.4 Star - A/C Fehér
58. Tuccsi - 1.4 Sedan Star - Mentazöld
59. Gyula - 1.6 Lacetti SW Elit
60. Polysilver - 1.6 SW Elite - polysilver (2004.12.30)
61. Alphaws - 1.4 Elite 5a - Denim blue
62. MA850 - 1.4 Elite 5a - RedRock (Pest Megye)
63. haver - 1.4 Elite 5a
64. Littlejohn - 1.4 star Sedan
65. ...
Komis Creative Commons License 2006.08.24 0 0 4177

Folyt.köv.

 

Az említett fuvar fogyasztása:

70% közút normál tempóval, 20% közút pályás tempóval,

10% város - 25,03L - 342,2km - 7,3átlag.

 

Előzmény: Komis (4164)
MA850 Creative Commons License 2006.08.24 0 0 4176

Klassz! :) A színösszeállítás kicsit "vasas", de nem rossz...

 

És egy ötajtóst is bele kellene komponálni! :))))))

Előzmény: Pusztazamor (4174)
Komis Creative Commons License 2006.08.24 0 0 4175

HEY! Ez mán döfi...:-))))

Ha lemond a jogdijról a Club javára, már szavazok is rá..:-))

 

Előzmény: Pusztazamor (4174)
Pusztazamor Creative Commons License 2006.08.24 0 0 4174

Pusztazamor Creative Commons License 2006.08.24 0 0 4173

Köszönjük littlejohn kollégánknak a mesteri logót.

Bátorkodtam feltenni, remélem mindenkinek tetszik?!

Törölt nick Creative Commons License 2006.08.24 0 0 4172

soxor

:)

Előzmény: MA850 (4169)
Alpha_ws Creative Commons License 2006.08.24 0 0 4171
Ha nem lenne tiszta: Budapest XV. Legénybíró u. 13-15 között.
Alpha_ws Creative Commons License 2006.08.24 0 0 4170

Hi !

Egy szép fekete Lacit látok itt az enyém mellett ! JSX-4.. Hátul cheyyklubos matrica. Egy minitali ? Lenne pár kérdésem.

MA850 Creative Commons License 2006.08.24 0 0 4169

Törésteszt:

 

http://www.iihs.org/ratings/rating.aspx?id=221

 

Nem tudom, hogy volt-e már... :)

Komis Creative Commons License 2006.08.24 0 0 4168

off

Nekem nincs, csak a cégnek..

Amúgy a probléma fő gyökere "kis pénz, kis foci" - olcsó tűzfal.......

De tegnap átgázoltam a tűzfalon !! remélem most már nem fog ellenkezni..:-)))

on

Előzmény: Picuj (4166)
Törölt nick Creative Commons License 2006.08.23 0 0 4167

GPS-sel mérve 5-6%-kal mutat többet, mint valójában. Mondjuk az enyémen gyári Kumho gumik vannak. De a Kleber téli gumikkal is kb ennyi volt, talán közelebb a 10%-hoz.

 

Előzmény: Komis (4164)
Picuj Creative Commons License 2006.08.23 0 0 4166
OFF
Milyen informatikusod van???
:D
Előzmény: Komis (4164)
R*R Creative Commons License 2006.08.23 0 0 4165
Szia! Minden jó, ha jó a vége... /a szabi kivétel/ "...1,4es mocinál ez mennyi valójában? ill. mennyi ..." Ha legközelebb Mohács felé veszed utadat Pécsre: Dunaszekcső belterületén a kijelzőn olvashatod "az ön sebességé"-t. Nekem a tábla 1-2 km/ó-val mutatott többet, mint kmóra, igaz három számjegyre még nem teszteltem! (lehet csak két karaktert bír mutatni, legközelebb szept 02-án megnézem) Vagy a közúti szelvényezés és stopper, GPS, de voltak korábbi hozzászólások is ezügyben. A végsebesség kicsit gyengének tünik, de a sok városi használat óhatatlan következménye is (a dob korróziója melett). Én fokozatosan forgatnám, hosszabb utakon mértékkel és idővel a motorteljesítményt javítani lehet. A direktszűrő gondolata idővel valóság lesz... Üdv
Komis Creative Commons License 2006.08.23 0 0 4164

Üdv mindenkinek!

 

Szabiról visszarendeltek :-(, így legalább megolvastam a fórum terméseit.

 

Mégegyszer kösz az együtt érzést, kívánom, hogy senkinek ne legyenek ilyen cudar pillanatai... A horpadás mérete akkora volt, hogy az xxl-s kezecskéim belefértek bőven a horpadási ivbe. 3 nap után szemből közelítettem meg a kocsit és mit látok..? A kocsi lökhárítója 99%-ban visszanyerte az eredeti alakját!! Sem köpni, se nyelni csak telt vigyor és negyed óra tapogatás...:-)))

 

Megkergettem a verdát Baja-Szekszárd-Pécs és vissza. A dombokon (hegyeken?) is nyomtam, hogy lássam mit bír felfelé magasabb fordulaton. Nagyon príma érzés volt,de a Hankook gumik oldaltartása miatt bizony maradt benne még lehetőség...

A lejtőkön gurítottam többször, csak sajnos sok autó utolértem, mert gyorsabban gurultam mint ahogy azok hajtottak..:-)) M9-es út óra szerint 170km/h ~4800fordulat. 1,4es mocinál ez mennyi valójában? ill. mennyi a való végsebesség?

 

Sajnos az új honlap tabu marad. Az informatikus nem bir a tűzfallal. Lehetőségnek marad a könyvtár, internet kávézó, haverok, bugi és asszony karcolata..:-)

 

Üdv

tityesz Creative Commons License 2006.08.21 0 0 4163
Köszönöm. "Lehetőleg ne legyen rá szükség"
De ha igen, használjátok egészséggel.
Üdv.
Előzmény: Pusztazamor (4134)
tityesz Creative Commons License 2006.08.21 0 0 4162
Helyes,támogatom. Üdv.
Előzmény: Kalóz és társai (4161)
Kalóz és társai Creative Commons License 2006.08.20 0 0 4161

SZia!

 

  Leírtam az előnyeit, legalábbis ez az Én véleményem. Sokkal több lehetőség van benne mint itt egy csokorba írni mindent. Én is nagyon hozzászoktam az Index-hez, megértem, hogy nem akarsz átmenni :o) de az jobb lenne, Lacetti szempontból mindneképpen.

 

Üdv: Kalóz

 

 

Előzmény: Sarkany (4154)
Kalóz és társai Creative Commons License 2006.08.20 0 0 4160

Hali!

 

Cefetül eláztam amíg elálltam a kocsival a diófánk alól ....

 

Most látom , hogy milyen szerencsétlenül alakult a Pesti tüzijáték :o(

 

Amúgy annyit akartam írni, hogy a kocsi kulcsa elég jól bírja a vizet. Teljesen elázott, ömlött rá a víz, szétszedtem. A belseje látszólag vízhatlan celofánnal van befedve, alatta a mikrokapcsolók meg a led meg a chip. Nagyon profi. Semmi dolgom nem volt vele.

 

Szép kis augusztus 20-ka.

 

Sajnálom nagyon akiknek baja esett.

 

Üdv: Kalóz

littlejohn Creative Commons License 2006.08.20 0 0 4159

Ez pech! Egyelőre nem eged képet feltölteni.

 

Előzmény: littlejohn (4158)
littlejohn Creative Commons License 2006.08.20 0 0 4158

Szasztok, itt a járgány! KIH-782-nek hívják, lány a drága! Asszonyal ma beleraktunk egy 500-ast!

Lehet, hogy hülye vagyok, de ekm azt modták, az első szerviz 15.000-nél van....

Szervezzük már + a bulit, amíg jó idő van rá. Lehesen hozni a gyereket, asszonyt, és a kocsi egyéb tartozékait is.... Akkor átköltözünk a Klub-webre?

cápaFeri Creative Commons License 2006.08.20 0 0 4157

Majdnem Sánticsos lett az én lacsim is. (Bár nekem nem virít semmi a tartón, mert nincs.:-) Leszedtem, mert nagyon otrombán állt a kocsin elöl is, hátul is.) Nagyatádon lett volna egy beige olyan extrákkal, mint kértem és nagyon jó áron. De mivel ezüstre váltottunk színben, és helyben (Keszthely) is hasonlóan jó ajánlatot adtak, maradtam végül itt.

Előzmény: fodorlaci (4156)
fodorlaci Creative Commons License 2006.08.20 0 0 4156

melyik parton?

igaz, nekem Sántics felirat virít a rendszámtáblatartón

én most már bátran huzatom, ha kell, de nem az a jellemző

amúgy fogyasztás szempontjából egész jót tesz, ha 4000 környékén váltok, ha gyorsítok, és akár 50-60-nál is ötödik, és kényelmesen lehet vele közlekedni

még az előző autónál szoktam rá, hogy inkább motorfék, és csak a végén, amikor már tényleg meg kell állni, akkor nyomom a féket. a fékbetét 3x tovább bírta, mint elötte.

részemről mehet a költözés, igaz, most is mindkét fórum itt van elöttem

Előzmény: cápaFeri (4155)
cápaFeri Creative Commons License 2006.08.20 0 0 4155

Teljes mértékben egyetértek Picujjal!

Én most 2500 km-nél vagyok, de pár előzést leszámítva, ahol 4500 környékéig húzattam, nem nyomom neki. Általában 3000-nél elváltom, néha 3000 és 4000 között. Nagyon sajnálom a gépet!..:-))

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy sokat járok helyben, kisvárosi forgalomban, így nem is kell gyorsan felvenni a forgalom rohanó ritmusát, tehát van lehetőség kissé öregurasan lavírozni. No meg az is sokat számít, hogy nem kell taposni ilyenkor a pedált. Max negyed gázzal haladok tovább felváltás után.

Ha taposni kellene, akkor nem lenne elég a 3000-nél elváltás, mert nagyon erőltetve lenne a motor a kis fordulat miatt. Akkor 4-5000-nél lenne egészséges elváltani, hogy a magasabb fokozatban 3-4000 között nagyobb gázzal ne erőlködjön a motor.

Mostanában rengeteg lacsit látok itt a parton! Zengős, gemenci, gyulai rendszámtartókkal. Még az is lehet, hogy valamelyik klubtárs közlekedett erre nyaralása alkalmával?

Az átköltözést én is támogatom, viszont a siófoki talit már ne tegyük át máshová ha lehet! Egy rokonom esküvőjén való részvételt mondtam le a tali miatt!

Jut eszembe:oldalkocsis, gyerekes tali lesz? Merthogy asszony is eljönne, a fiamat meg egyszerűen nem hagyhatom itthon, mert amióta megvan a lacsi, amerre járunk mindig kiabál, ha egy másik lacsit meglát!! :-) Ma is bicajozni voltunk a parton, amikor meglátta a zengős rendszámtartójú beige ötajtóst és meg is jegyezte, hogy nekünk is majdnem ilyen színű lett, de végül az ezüst mellett döntöttünk. Talán megcsapja a benzingőz őt is és nem volt hiába, hogy fiút akartam!.:-))

Üdv az új tulajoknak! Együttérzek velük, amiért nem tudnak kiszállni a friss szerzeményből, én is így voltam vele 2,5 hónapja! :-))  

Előzmény: Picuj (4153)
Sarkany Creative Commons License 2006.08.20 0 0 4154

Mi lenne, ha kiírnánk, hogy a fórum elköltözött , új címe...

 

Jó az ötlet. Pusztazamornak köszönet.

 

Le szeretnéd amortizálni ezt a fórumot?

Előzmény: sz946cs (4142)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!