Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gy69 Creative Commons License 2004.12.09 0 0 761

Sziasztok.

 

Vízpumpa csere után vagyok.Gyári 3.0 -ra cseréltem ráadásként.Van ez így. a szerelő azt mondta, hogy valószínű mivel szar volt a régi vízpumpa, párszor elfort a víz, és vízhiányosan is mentem vele,átégett a tömítés.:(

Stern_ Creative Commons License 2004.12.08 0 0 760
Ez valóban hengerfejesnek néz ki, esetleg a vízpumpát lenne érdemes megnézni, de az megállni nem nagyon tud, csak csapágyaskodni, meg vízet ereszteni, de azt is csak offtopic autókon.
Előzmény: gy69 (758)
candle Creative Commons License 2004.12.08 0 0 759

hát, gyanús

 

de a víz nem szökik, hanem átfolyik a gáton és elég a motorban:-(

 

nincs fehéres füstje?

Előzmény: gy69 (758)
gy69 Creative Commons License 2004.12.08 0 0 758

Elindulok, túlmelegszik a motor fűtés hideglevegőt fúj.Egyszer csak rángatom a fűtéskart meleglevegő megindul motor hő le.Elente csak 2-3 naponként csinálta,most már minden indulás után.Ja és szökik a hűtővizem vhol látható nyoma nincs.Remélem csak tömítéseket kell cserélni:( bíztam h termosztát de lehűtöttek h kezdősö hengerefej tipikus tünetei:(

Előzmény: candle (757)
candle Creative Commons License 2004.12.08 0 0 757
nabazz. mik a tünetek?:-(
Előzmény: gy69 (756)
gy69 Creative Commons License 2004.12.08 0 0 756

Sziasztok.

 

"Hál istennek" új projektbe kezdtem.Gyanús h az autóm hengerfejes lett.:(

Mr. Cool Creative Commons License 2004.12.08 0 0 755
Ugyanmár! A barokkfelni már a /8-osoknál is rendelhetô volt.
Előzmény: vitéz Matschkássy Izidor (754)
vitéz Matschkássy Izidor Creative Commons License 2004.12.07 0 0 754
Az enyémről két teljes garnitúrát loptak el, apránként. (Szerencsére Németországból hoztak a rokonok vagy tizet) Volt, hogy a bézs keréktárcsa helyett zöldet pakolt fel helyette a "jóérzésű" tolvaj. A megoldást egy téliesítés okozta, amikor a 123-asokról jól ismert könnyűfémfelni került fel a gépre. (Bár a megvadult W115 fanatikusok ezért biztosan meg fognak róni)
Előzmény: 504LACI (747)
bakonyigg Creative Commons License 2004.12.05 0 0 753

Sziasztok, a disztarcsafesteszetrol szolnek...

En pl. siman alapos tisztogatas utan leragasztottam a nemkivant feluleteket,

 na nem tul profi anyaggal, valami jol tapado vastagabb scotch-tape volt

azt hiszem, majd szepen szonyegvagoval lehasitottam a szelerol ami folosleges volt,

es aztan uccu neki a szoroflakonnal! Egy delelott vacakolas a negy disztarcsa

maszkolasa haziipari modszerrel! Ketto azonnal franko lett, kettonel sajnos

ujra ismetelni kellett, mert valahol nem tomitett a szalag es alafolyt a festek, illetve

leszedeskor a festek szele is levalt , tul vastagon fujtam es osszeragadt.

Nem mondom, eleg sziszifuszi melo, de utana ha rateszed az autora ....

Szerintem megeri ! Es hat ugye gyakorlat teszi a mestert ! Ja, az anyagar meg kb 2000.- ami eleg vagy 20 tarcsahoz.

Persze  biztosan nem igy a legtartosabb, bar  nekem negy eve kitart, de legalabb csinalunk magunk is valamit, az eredmeny pedig meglepoen szep lett, 

es nyugodtan lehet kefevel tisztitani,     

Udv mindenkinek

gy69 Creative Commons License 2004.12.01 0 0 750
Nekem tetszett 1 ideig.csupaszon de eredeti színnel sokkal szebb.
Előzmény: te_o (749)
te_o Creative Commons License 2004.12.01 0 0 749

Sima, kézi kimaszkolással nem működik? Pl. jó kezű fényező letakarja a csillagot, aztán fúj.

Szerintem alapból nem kell, hogy ez minősítsen bárkit is, de sokfélék vagyunk.

Előzmény: 504LACI (747)
candle Creative Commons License 2004.12.01 0 0 748

nagyon patent észrevétel:-))))

 

"jellemző a nácikra"

 

világért sem beszólni akarok és tudom, h nem is abban az értelmében használtad, de szerintem ezt ne

Előzmény: GaspiW123 (742)
504LACI Creative Commons License 2004.12.01 0 0 747

A dísztárcsák fényezéséhez a németeknél lehet kapni egy szilikongumiból készült kétrészes sablont. A felpucolt dísztárcsára ráteszed a csillagra valót a másikat a szélére, azt ugyanúgy lefényezed mint az ajtót vagy a sárvédőt.

A sablon utána elmosható és jöhet a következő autó egy másik színnel.

Nem bonyolult, csak pénzbe kerül, emlékeim szerint utoljára kb. 50 € körül volt. Az itthoni és egyre több óccsó kinti autók egy részén ez a folyamat sajnos kimarad a "restaurálásból", ezért láthatsz meztelen dísztárcsákat.

Más kérdés, ha veszel egy sablont és odaviszed a fényezőnek általában nem örül neki, mert nem rutin favágás, ráadásul a dísztárcsa rozsdamentesből van, tehát jól elő kell készíteni. Van vele macera, a végén meg mit kérjen érte, mondjuk egy ezrest darabjáért? Inkább lefúj ugyanannyi idővel és munkaráfordítással egy géptetőt, azt elkéri a dísztárcsa garnitúra kétszeresét.

Azért a tulajt is minősíti a szememben aki így jár vagy hirdeti az autóját.

Előzmény: te_o (741)
gy69 Creative Commons License 2004.12.01 0 0 746

Na most légy okos domokos:)

 

Ezért kíírály az én verdám gyári szín,gyári vonalak, és nem gyárirohadás halmazok sajna egyre több:( A dísztárcsa erededetivé varázslása engem is érdekelne. Gyanús h kézi munka......... 

te_o Creative Commons License 2004.12.01 0 0 745
Sőt azokhoz sem mindhez. Nem hiszem, hogy olyan sok eredeti metál 115 -ös lenne amúgy, jól sejtem? (Nekem személy szerint nem tetszik a metálfény, úh. nem is fáj ez annyira :)
Előzmény: GaspiW123 (744)
GaspiW123 Creative Commons License 2004.12.01 0 0 744

Hali!

 

Nagyon rég volt a 391-es hozzászólás; 74 februárjától rendelhető metálfény extraként a limuzinokhoz... Tehát a kettes szériára jellemző fényezés...

Előzmény: te_o (743)
te_o Creative Commons License 2004.12.01 0 0 743

Valóban!

A metálban én is kételkedtem, de más okból (mondjuk a dízelhez tényleg pláne). Volt metálban az első széria? Ezt azért kérdem, mert ugye az egy puritánabb szériának volt szánva, "kis Mercinek", miért lett volna hozzá. De ez inkább tipp. Meg az is látszott, hogy nem ezzel a festéssel jött a gyárból, de ugye színazonost azért fújhattak rá újra, szóval elsőre simán megettem kép alapján. Megint tanultam. :)

Előzmény: GaspiW123 (742)
GaspiW123 Creative Commons License 2004.12.01 0 0 742

Hali!

 

Figyeld a motorteret! Összefújt abalkmosótartály+hűtő, nincs kifújva motortető, fehér a zár+kürtartó pálca+ a rúgókról pattagzik a szín. Az, hogy a kürttartó fehér+a tető pihentető gumi fehér, ezek arra utalnak, hogy a fehér se az első festés (emlékeim szerint gyárilag fekete...)

Amúgy a metál nem nagyon volt dízelhez, a dísztárcsák gyanúsak, a belsőben meg több km van (így fotón keresztül...)

ja, vmint jellemző a nácikra, h megbolondítják az öreg vasat (még halála előtt) Klasszikust idézve: "öreg Merci legnagyobb ellensége a tulaj"!

Előzmény: te_o (741)
te_o Creative Commons License 2004.12.01 0 0 741

Hali!

A színét honnan tudod? A szöveget én nem értem, megvallom, úh. ha abban volt, akkor stimm. :)

A dísztárcsák újrafényezése nagy meló? Csak azért kérdem, mert nem egy felújított autónál látni így csupaszon azokat is...

Előzmény: GaspiW123 (740)
GaspiW123 Creative Commons License 2004.12.01 0 0 740

Hali!

 

A petrol kékeszöldmetál valóban merci szín, csak azt nem értem, h mi köze ehhez, az egykoron fehér autónak hozzá? Ha nem ismertek a korábbi sérülések, törések, honnan ismert a futásteljesítmény? Vajon miért nem fényezettek a dísztárcsák? A kormány gusztustalan módon áthúzva, így közepe hiányzik...

Ilyen amikor lódít a német(!!!)... Jó, ha 1000,- €-t tud a vas... Persze az Ebay-en lehet, h akad 1 madár...

Előzmény: gy69 (738)
te_o Creative Commons License 2004.12.01 0 0 739

Király!

 

Csak azt nem értem, a kormányközépben a felújított verdáknál miért nincsen jel? Így volt gyárilag? Többen láttam már.

Előzmény: gy69 (738)
gy69 Creative Commons License 2004.12.01 0 0 738
GaspiW123 Creative Commons License 2004.11.30 0 0 736

Hali!

 

Láttátpk már ezt reklámot? Feltűnt a gépsárkány?

gy69 Creative Commons License 2004.11.30 0 0 735

Sziasztok azt hiszem ez lesz.mármint utángyártott majd cinkspray-vel kezelem de ez már tavasz addig meg bízom a kevés sóban:)

 

Candle.

 

Sajna ma nem tudok elmenni de követkzőn ott leszek.

candle Creative Commons License 2004.11.30 0 0 734

nekem nagyon panaszkodtak lakatosok a műa. dobokra, nem csak mb-nél, minden autónál

 

szerintük ott a gond, h a saras/havas dzsuva beszorul a dob és a bódé közé, és emiatt sokkal gyorsabban rohad

Előzmény: GaspiW123 (733)
GaspiW123 Creative Commons License 2004.11.30 0 0 733

Hali!

 

Sztem lehet fikázni a rendelkezésre álló lemezeket az állólámpához, de lényeges különbség a rendesen kilakatolt-tömített-fényezett karosszéria és a pusztuló objekt között van(!!!)

Ha jó járós autót akarsz, javaslom a költséghatékony felújítást (utángyártott javítóelemekkel, komoly tőmítéssel, üregvédelemmel, vmint fényezési aládolgozással). Az autó alját (küszöb+sárvédők alja) rücsivel felfújatnám... Ha odafigyelsz az autóra (ne álljon a dobokban sár+só, átjárja rendesen levegő a kastnit) 1 ilyen felújítás többet is tud, mint 2-3 év...

Amúgy a kasztni védelmét még lehet fokozni német gyártású műanyag kerékjárati dobokkal... (egész elfogadható minőségű holmi)

Előzmény: gy69 (730)
WAndrew Creative Commons License 2004.11.30 0 0 732

Hi,

mi az ami most neked utángyártott a gépen? Már elfelejtettem, talán a bal első sárhányó?

Előzmény: gy69 (730)
candle Creative Commons License 2004.11.29 0 0 731

"Egyenlőre próbálok tájékozódni "

 

 

ha van kedved, gyere le holnap a talira a pólushoz. ott szerintem nálam szebben el tudják mondani, h melyik utángyártottnak mi a baja és melyiket lehet ajánlani

 

 

Előzmény: gy69 (730)
gy69 Creative Commons License 2004.11.29 0 0 730

Szia.

 

Az utángyártottról semmi jót nem hallottam most is olyan van rajta és 2-3 év alatt aelrohadt. Egyenlőre próbálok tájékozódni az árakról lehetőségekről és tavasszal ha összegyülik a lé és nem horror akkor neki állok a kaszninak.

Előzmény: te_o (729)
te_o Creative Commons License 2004.11.29 0 0 729

Valószínűleg az lesz az, az alsó. Szerintem ronda. :)))

 

Viszont úgy látom, gy69 kolléga komoly projektbe fog (restaurálós topic :)! Javítóív nem elég?

Előzmény: GaspiW123 (728)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!