Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fony72 Creative Commons License 2011.04.28 0 0 1098

Lötyögős alsó csapok miatt kénytelen voltam első lengőkarokat rendelni. Körül néztem az ebay-en, volt is lepetés! Amennyibe 1 lengőkar kerül nálunk, annak a feléért rendeltem meg mindkét oldalit! Sőt!!! Volt olyan szett is, amiben még a stabilizátor rudak is benne voltak, ugyanannyiért! Csak hát erről a licitről lecsúsztam.  Azért ez nem semmi! Érdemes néha körülnézni.

fil Creative Commons License 2011.04.25 0 0 1097

Ez nem igazán a rádió belső kapcsolási rajza, hanem az elektromos bekötési séma, de talán valamennyit segíthet. (Esetleg mérési pontokat találni.)

http://dl.dropbox.com/u/1308874/SM%20-%20Schemi%20Elettrici.pdf

Előzmény: Kovi74 (1096)
Kovi74 Creative Commons License 2011.04.25 0 0 1096

Amikor megvettem a CD tárat akkor én is így jártam.  Az volt a szerencsém, hogy adták hozzá a gyári kábelt is.

Viszont akkor nem tudtam kipróbálni a CD tárat, és kipróbálatlanul hoztam el. De működött rendesen.

 

Vettem az interneten egy komplett rádiót ( ICS). Az enyémnek esztétikai hibái vannak. De az amit vettem nem működik.  

Amit persze nem közöltek velem. De már nem ez a lényeg.

 

Meg akartam javíttatni, de nem tudta a műszerész megjavítani, mert kellene neki róla kapcsolási rajz.

Tud-e valaki ebben segíteni?

fil Creative Commons License 2011.04.23 0 0 1095

Biztos le lehet gyártatni valahol. Én biztos nem tudom megcsinálni. Mindenesetre nem normális, hogy ilyen munkát kiadjon egy gyártó a kezéből. 

A biztosítékdobozban találtam még két "gazdátlan" csatit. Kíváncsi lennék még azokról mi a fene hiányzik :(

Ez engem a 80-as évek Dáciáira emlékeztet. Amit, ha valaki megvett, legjobban járt, ha darabokra szedte és újra összerakta. Néhány alkatrész még 0 km-eset kicserélve francia R12-esére.

Előzmény: Lacee83 (1094)
Lacee83 Creative Commons License 2011.04.23 0 0 1094

A "D96os" (ami 13pin DIN)csatit meg tudod épp toldani mert olyat lehet kapni párszáz Ft-ért. Nekem a CD tár felőli rész volt kiszakadva és egy ilyen csatlakozót forrasztottak át. (ingyen)

A "P20" szerintem szintén nem egyedi csatlakozási típus van rendes neve (én úgy olvastam valahol Mini-ISO nak hívják) és igy a két kábel elméletileg előállítható házilag, fillérekből.

Az meg h melyik szál mit köt össze biztosan hozzáférhető a neten.

Ne add fel, már közel a cél.

Előzmény: fil (1093)
fil Creative Commons License 2011.04.23 0 0 1093

Szóval okulásul. Megtaláltam a hátulról jövő kábel másik végét. A D96-os csati. Ez a biztosítékdobozig ér. Ezzel kb. mintegy 50 centet is megspórolhattak. Gondolom, ha nem gyárilag CD changeres a gép, akkor ezt a darabkát kihagyják. Hagy szívjon a tulaj (ill. szereltesse a gyári szervízben).

Ennyit erről. Gondolom ilyen kábeldarabot a gyárból lehet rendelni néhány száz euróért.

Szarjanak farfekvéses sünt!

 

  

 

Előzmény: fil (1092)
fil Creative Commons License 2011.04.23 0 0 1092

Nem találtam. Csak úgy egyszerűen leesve nincs, a rádió környékén sehol, de lehet ,hogy valahol a műszerfal mögött van de nem húzták végig. Vagy valahol van benne egy toldás és onnan kezdve hiányzik a kábel ...

Ha valakinek kell 29ért egy aux-os írjon :

Előzmény: Lacee83 (1091)
Lacee83 Creative Commons License 2011.04.23 0 0 1091

Ha jól értem akkor nincs bedugva a kábel vége az ICS-be és a végét keresed? Nem esett be valahogy a műszerfal mögé?

Előzmény: fil (1090)
fil Creative Commons License 2011.04.23 0 0 1090

"Na, szóval kiszedtem... a hátulján be van dugva minden csati. Hátra mégsem megy a jel. Valami ötlet???"

A fenébe. Rossz helyen néztem, mégsincs a hátuljában végződtetve :(

Akkor viszont hol a vége a hátulról jövő kábelnek? Valami ötlet?

Előzmény: fil (1089)
fil Creative Commons License 2011.04.23 0 0 1089

Na, szóval kiszedtem... a hátulján be van dugva minden csati. Hátra mégsem megy a jel. Valami ötlet???

Előzmény: fil (1088)
fil Creative Commons License 2011.04.22 0 0 1088

... egyébként én úgy látom ,hogy ki kell venni az egész keretet (az 5 csavarral), másképp nem jön ki a rádió (miket beszélek ICS :)

Előzmény: fil (1087)
fil Creative Commons License 2011.04.22 0 0 1087

Két oldalt ezek a rúgós fülek hol vannak, hogyan lehet hozzáférni? (Most épp itt tartok)

Végül is megvettel a Loudinket 29 ért, rádugtam a hátsó csatlakozókat de se kép se hang. Még feszt sem kap. Most meg akarom nézni a másik végét, be van-e dugva :(

A tököm tele van ,hogy semmi sem megy simán...

Előzmény: Guzzista (995)
fil Creative Commons License 2011.04.15 0 0 1086

Az angol ebayen hírdeti 99,99 GBP-ért az épp 30e és abban már benne van a szállítás. Most egyelőre még várok az xcarlinkesek válaszára. Aztán majd meglátom...

Előzmény: Lacee83 (1085)
Lacee83 Creative Commons License 2011.04.15 0 0 1085

Fil hívd fel nyugodtan a Füzesi Arnoldot én is tőle vettem 29EFt volt +2E a szállítás mert kb 300km re kellett volna érte mennem.

45Ezret számomra semmiféle autóhifis cucc nem ér se cd se dvd se hangfal semmi.... de ez az ár még nagyot nyelve belefér tudva h nincs sok alternativa.

A csomagtartónyitogatás nem gond 4 gigás kártyára sok zene fér szembe egy gyári cd tár  6 lemeznyi kapacitásával.

Előzmény: fil (1083)
Guzzista Creative Commons License 2011.04.15 0 0 1084

Akinek megadtam a számát az a gyártó, nem a forgalmazó. Ő 29.000 Ft-ért adja alapáron. Ő hirdette meg az akciót is 25.000 Ft-ért. Azért adtam meg az ő számát mert szerintem vele lehet alkudni is. Úgy gondolom, egy próbát megér.

Előzmény: fil (1083)
fil Creative Commons License 2011.04.15 0 0 1083

Köszi. De nekem a Loudlink ~44-45 eFt-ért nem kell. A 25 még elment volna, de azért annyira nem fontos., hogy ennyit költsek rá.

Előzmény: Guzzista (1082)
Guzzista Creative Commons License 2011.04.15 0 0 1082

Ha érdekel a loudlink akkor megadom a gyártó telefonszámát és kérdezz rá. Nekem az xcarlink az árán kívül a több csatlakozási lehetőség miatt tetszik jobban. Az xcarlinket valóban csak a rádióhoz tudod csatlakoztatni mert a csatlakozója be van építve a házba. Ez nekem speciel jó mert a kocsimban nincs kiépítve a CD-tár vezetéke és így a loudlinkhez külön meg kellene vennem. Neked, gondolom megvan a szükséges kábeled és így a szerencsések közé tartozol. Megadom a telefonszámot, több helyen is hirdeti magát, így nyilván publikus: 06 20 915 50 19 Füzesi Arnold.

Előzmény: fil (1081)
fil Creative Commons License 2011.04.15 0 0 1081

Én is így vagyok vele. Bár ebből az akciósból vettem volna 25-ért, de hát lemaradtam... :(

Most az olasz xcarlink-el is levelezek, mert a kínai (a gyártó) azt írta a levelemre, hogy nekik van nekem való. 

Sajnos a képeket nézve nekem úgy tűnik, hogy az xcarlinket a rádióhoz kell közvetlenül csatlakoztatni a mini iso csatijaival, a gyári cd changer kábel helyére (nem pedíg arra rá a végére). nyilván ennek is van előnye, mert nem a csomagtartóban kell pl. kártyát cserélni, de nekem a megbontás nélküli install szimpatikusabb lenne.

De annyira azért nem izgat, már nem vagyok abban a korban ,hogy állandóan dübörögjön a zene a kocsimban. 

Előzmény: Guzzista (1080)
Guzzista Creative Commons License 2011.04.15 0 0 1080

Most már én is megvárom az xcarlinket ha eddig kitartottam. Valóban három bemenet van rajta, már volt a kezemben, sőt az autómban is, csak nem volt kompatibilis az én autómmal. Pedig Győbe mentem le érte. Nem emlékszem pontosan, hogy mennyibe kerül újonnan,  24 vagy 26.000 Ft.  

Előzmény: fil (1074)
mb817eco Creative Commons License 2011.04.14 0 0 1079

Értem én a túlzott óvatosságot, de itt a rendőrség leellenőrizte az autót, hivatalos jegyzőkönyv van róla. Egyébként csak alkatrésznek lenne eladva, forgalomba nem érdemes helyezni a regadó miatt. Volt itt banki hiteles törött autó amit úgyanígy megvettek, a vevő bement a bankba megkapta a törzskönyvet, a bank meg örült, hogy nem neki kellett a költségeket kifizetnie egy totálos autóért. 

Előzmény: fil (1078)
fil Creative Commons License 2011.04.14 0 0 1078

Ebben igazad van, természetesen a költségeidet meg kell kapnod. De ez esetben olyan speciális dologról van szó, amit, aki ha megszerez, csak a tulajdonos hozzájárulásával tud rendeltetésszerűen használni. Vagyis csak akkor tudja átíratni, ha (az okmányiroda számára) elfogadható módon tudja igazolni, hogy tulajdont szerzett. Sőt, ha ez nem így történik és történetesen a (volt) tulaj lopást jelent be, igen sok kellemetlenségnek néz elébe, már akkor is ha csak néhány fődarabot :) találnak meg nála. És mire tisztázza magát... Én mindenesetre paráznék ettől. Bennem még az is felmerül,hogy , ha valaki otthagy egy ilyen dolgot, - ami valószínűleg a többszörösét éri mint amit rá kell(ene) költenie - vajon tényleg jogos tulaja volt-e?

 

Előzmény: mb817eco (1077)
mb817eco Creative Commons License 2011.04.14 0 0 1077

Ha tudnád hány autót hagynak itt! Egyébként jogászt kérdeztem meg, és teljesen jogszerű az eljárás! Az idevonatkozó passzust a Ptk.-ból idemásolom:

499. § (1) A fuvarozó a fuvarozási díj, továbbá a fuvarozásra szükségesen és hasznosan fordított költségek megtérítését követelheti.

(2) A fuvarozót a fuvardíj és költségek erejéig zálogjog illeti meg azokon a dolgokon, amelyek a fuvarozással kapcsolatosan birtokába kerültek.

(3) A zálogjogot a fuvarozó a többi fuvarozó előtte ismert követeléseinek biztosítására is köteles érvényesíteni; ha ezt elmulasztja, az előző fuvarozókkal szemben kezesként felel.

(4) A fuvarozó zálogjoggal biztosított követelését a zálogtárgyból más zálogjogosultakat megelőzően, bírósági eljárás nélkül, a kereskedelmi forgalomban való értékesítéssel elégítheti ki.

Előzmény: fil (1076)
fil Creative Commons License 2011.04.14 0 0 1076

A tulajdonos, hivatalosan írásban lemondott róla a javadra. vagy el sem tudtad érni? Mert bármennyire jó vétel lenne ennyiért, -akár alkatrésznek is - azért azt be kell látnod, hogy ez nem lenne problémamentes. Azért fura ,hogy valaki csak úgy otthagy egy kocsit... :(

Előzmény: mb817eco (1075)
mb817eco Creative Commons License 2011.04.14 0 0 1075

Tisztelt Fórumozók!

Autómentéssel foglalkozom. Fél éve mentettem egy olasz Lybrát (bal első futóműve szakadt ki), azóta telephelyemen van. A tulajdonos nem akarja elszállítatni. Ha valakit érdekel alkatrésznek, és kifizeti eddig felmerült költségeimet (szállítási-, tárolási díj: 180e Ft), viheti.

2000. évj. 1,9 JTD motor, navis, CD táras, igényes szép belső, alufelni.

70/318-8681 számon vagyok elérhető.

fil Creative Commons License 2011.04.13 0 0 1074

Te legalább délelőtt láttad én lemeradtam :/  Mindegy, most már megvárom az x-car-linket. Írtam az olasz forgalmazójuknak is , várom a választ. Az is szállítással cca. 27~28 eFt lenne elvileg és van usb csatija is, akár egy külső vinyót is rá lehet kötni (elvileg).

Előzmény: Guzzista (1073)
Guzzista Creative Commons License 2011.04.13 0 0 1073

Délelőtt megnéztem az általad ajánlott linket (remélem jót írtam) akkor még megtekinthető volt, most már nem elérhető. Egyébként a loudlink látható rajta kedvezményes, 25000Ft-os áron, amíg a készlet tart. Lehet, hogy elfogyott?

Előzmény: Törölt nick (1072)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.13 0 0 1072

Üdv!

 

http://www.alfaamore.hu/adokveszek/27156

 

Hátha valakinek kell.

fil Creative Commons License 2011.04.11 0 0 1071

Hehe, régen a Trabikat kellett így kiégetni. :)

Előzmény: fony72 (1069)
fony72 Creative Commons License 2011.04.11 0 0 1070

Ja, és mióta ezt művelem, az AGR nem szórakozott. Azelőtt bizony néha bejelzett.

fony72 Creative Commons License 2011.04.11 0 0 1069

Ezzel a cleaner-rel nincs tapasztalatom, de ha kicsit befüstöl, akkor én kb havonta 1x meghajtom a gépet kb 2 percen keresztül. Kettesbe, óvatosan felpörgetve, 4000 fordulaton egyenletesen tartva megyek vele egy darabig. Ezek után egy jó darabig nem füstölög, az biztos. Egy autószerelő ajánlotta ezt a módszert, eddig bevált. Persze nem árt tisztában lenni a vezérmű cuccainak állapotával.

Egyébként én elég finoman járom, ezért kormolódik be idővel.

Előzmény: fil (1067)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!