Lötyögős alsó csapok miatt kénytelen voltam első lengőkarokat rendelni. Körül néztem az ebay-en, volt is lepetés! Amennyibe 1 lengőkar kerül nálunk, annak a feléért rendeltem meg mindkét oldalit! Sőt!!! Volt olyan szett is, amiben még a stabilizátor rudak is benne voltak, ugyanannyiért! Csak hát erről a licitről lecsúsztam. Azért ez nem semmi! Érdemes néha körülnézni.
Biztos le lehet gyártatni valahol. Én biztos nem tudom megcsinálni. Mindenesetre nem normális, hogy ilyen munkát kiadjon egy gyártó a kezéből.
A biztosítékdobozban találtam még két "gazdátlan" csatit. Kíváncsi lennék még azokról mi a fene hiányzik :(
Ez engem a 80-as évek Dáciáira emlékeztet. Amit, ha valaki megvett, legjobban járt, ha darabokra szedte és újra összerakta. Néhány alkatrész még 0 km-eset kicserélve francia R12-esére.
A "D96os" (ami 13pin DIN)csatit meg tudod épp toldani mert olyat lehet kapni párszáz Ft-ért. Nekem a CD tár felőli rész volt kiszakadva és egy ilyen csatlakozót forrasztottak át. (ingyen)
A "P20" szerintem szintén nem egyedi csatlakozási típus van rendes neve (én úgy olvastam valahol Mini-ISO nak hívják) és igy a két kábel elméletileg előállítható házilag, fillérekből.
Az meg h melyik szál mit köt össze biztosan hozzáférhető a neten.
Szóval okulásul. Megtaláltam a hátulról jövő kábel másik végét. A D96-os csati. Ez a biztosítékdobozig ér. Ezzel kb. mintegy 50 centet is megspórolhattak. Gondolom, ha nem gyárilag CD changeres a gép, akkor ezt a darabkát kihagyják. Hagy szívjon a tulaj (ill. szereltesse a gyári szervízben).
Ennyit erről. Gondolom ilyen kábeldarabot a gyárból lehet rendelni néhány száz euróért.
Nem találtam. Csak úgy egyszerűen leesve nincs, a rádió környékén sehol, de lehet ,hogy valahol a műszerfal mögött van de nem húzták végig. Vagy valahol van benne egy toldás és onnan kezdve hiányzik a kábel ...
Két oldalt ezek a rúgós fülek hol vannak, hogyan lehet hozzáférni? (Most épp itt tartok)
Végül is megvettel a Loudinket 29 ért, rádugtam a hátsó csatlakozókat de se kép se hang. Még feszt sem kap. Most meg akarom nézni a másik végét, be van-e dugva :(
Az angol ebayen hírdeti 99,99 GBP-ért az épp 30e és abban már benne van a szállítás. Most egyelőre még várok az xcarlinkesek válaszára. Aztán majd meglátom...
Fil hívd fel nyugodtan a Füzesi Arnoldot én is tőle vettem 29EFt volt +2E a szállítás mert kb 300km re kellett volna érte mennem.
45Ezret számomra semmiféle autóhifis cucc nem ér se cd se dvd se hangfal semmi.... de ez az ár még nagyot nyelve belefér tudva h nincs sok alternativa.
A csomagtartónyitogatás nem gond 4 gigás kártyára sok zene fér szembe egy gyári cd tár 6 lemeznyi kapacitásával.
Akinek megadtam a számát az a gyártó, nem a forgalmazó. Ő 29.000 Ft-ért adja alapáron. Ő hirdette meg az akciót is 25.000 Ft-ért. Azért adtam meg az ő számát mert szerintem vele lehet alkudni is. Úgy gondolom, egy próbát megér.
Ha érdekel a loudlink akkor megadom a gyártó telefonszámát és kérdezz rá. Nekem az xcarlink az árán kívül a több csatlakozási lehetőség miatt tetszik jobban. Az xcarlinket valóban csak a rádióhoz tudod csatlakoztatni mert a csatlakozója be van építve a házba. Ez nekem speciel jó mert a kocsimban nincs kiépítve a CD-tár vezetéke és így a loudlinkhez külön meg kellene vennem. Neked, gondolom megvan a szükséges kábeled és így a szerencsések közé tartozol. Megadom a telefonszámot, több helyen is hirdeti magát, így nyilván publikus: 06 20 915 50 19 Füzesi Arnold.
Én is így vagyok vele. Bár ebből az akciósból vettem volna 25-ért, de hát lemaradtam... :(
Most az olasz xcarlink-el is levelezek, mert a kínai (a gyártó) azt írta a levelemre, hogy nekik van nekem való.
Sajnos a képeket nézve nekem úgy tűnik, hogy az xcarlinket a rádióhoz kell közvetlenül csatlakoztatni a mini iso csatijaival, a gyári cd changer kábel helyére (nem pedíg arra rá a végére). nyilván ennek is van előnye, mert nem a csomagtartóban kell pl. kártyát cserélni, de nekem a megbontás nélküli install szimpatikusabb lenne.
De annyira azért nem izgat, már nem vagyok abban a korban ,hogy állandóan dübörögjön a zene a kocsimban.
Most már én is megvárom az xcarlinket ha eddig kitartottam. Valóban három bemenet van rajta, már volt a kezemben, sőt az autómban is, csak nem volt kompatibilis az én autómmal. Pedig Győbe mentem le érte. Nem emlékszem pontosan, hogy mennyibe kerül újonnan, 24 vagy 26.000 Ft.
Értem én a túlzott óvatosságot, de itt a rendőrség leellenőrizte az autót, hivatalos jegyzőkönyv van róla. Egyébként csak alkatrésznek lenne eladva, forgalomba nem érdemes helyezni a regadó miatt. Volt itt banki hiteles törött autó amit úgyanígy megvettek, a vevő bement a bankba megkapta a törzskönyvet, a bank meg örült, hogy nem neki kellett a költségeket kifizetnie egy totálos autóért.
Ebben igazad van, természetesen a költségeidet meg kell kapnod. De ez esetben olyan speciális dologról van szó, amit, aki ha megszerez, csak a tulajdonos hozzájárulásával tud rendeltetésszerűen használni. Vagyis csak akkor tudja átíratni, ha (az okmányiroda számára) elfogadható módon tudja igazolni, hogy tulajdont szerzett. Sőt, ha ez nem így történik és történetesen a (volt) tulaj lopást jelent be, igen sok kellemetlenségnek néz elébe, már akkor is ha csak néhány fődarabot :) találnak meg nála. És mire tisztázza magát... Én mindenesetre paráznék ettől. Bennem még az is felmerül,hogy , ha valaki otthagy egy ilyen dolgot, - ami valószínűleg a többszörösét éri mint amit rá kell(ene) költenie - vajon tényleg jogos tulaja volt-e?
Ha tudnád hány autót hagynak itt! Egyébként jogászt kérdeztem meg, és teljesen jogszerű az eljárás! Az idevonatkozó passzust a Ptk.-ból idemásolom:
499. § (1) A fuvarozó a fuvarozási díj, továbbá a fuvarozásra szükségesen és hasznosan fordított költségek megtérítését követelheti.
(2) A fuvarozót a fuvardíj és költségek erejéig zálogjog illeti meg azokon a dolgokon, amelyek a fuvarozással kapcsolatosan birtokába kerültek.
(3) A zálogjogot a fuvarozó a többi fuvarozó előtte ismert követeléseinek biztosítására is köteles érvényesíteni; ha ezt elmulasztja, az előző fuvarozókkal szemben kezesként felel.
(4) A fuvarozó zálogjoggal biztosított követelését a zálogtárgyból más zálogjogosultakat megelőzően, bírósági eljárás nélkül, a kereskedelmi forgalomban való értékesítéssel elégítheti ki.
A tulajdonos, hivatalosan írásban lemondott róla a javadra. vagy el sem tudtad érni? Mert bármennyire jó vétel lenne ennyiért, -akár alkatrésznek is - azért azt be kell látnod, hogy ez nem lenne problémamentes. Azért fura ,hogy valaki csak úgy otthagy egy kocsit... :(
Autómentéssel foglalkozom. Fél éve mentettem egy olasz Lybrát (bal első futóműve szakadt ki), azóta telephelyemen van. A tulajdonos nem akarja elszállítatni. Ha valakit érdekel alkatrésznek, és kifizeti eddig felmerült költségeimet (szállítási-, tárolási díj: 180e Ft), viheti.
2000. évj. 1,9 JTD motor, navis, CD táras, igényes szép belső, alufelni.
Te legalább délelőtt láttad én lemeradtam :/ Mindegy, most már megvárom az x-car-linket. Írtam az olasz forgalmazójuknak is , várom a választ. Az is szállítással cca. 27~28 eFt lenne elvileg és van usb csatija is, akár egy külső vinyót is rá lehet kötni (elvileg).
Délelőtt megnéztem az általad ajánlott linket (remélem jót írtam) akkor még megtekinthető volt, most már nem elérhető. Egyébként a loudlink látható rajta kedvezményes, 25000Ft-os áron, amíg a készlet tart. Lehet, hogy elfogyott?
Ezzel a cleaner-rel nincs tapasztalatom, de ha kicsit befüstöl, akkor én kb havonta 1x meghajtom a gépet kb 2 percen keresztül. Kettesbe, óvatosan felpörgetve, 4000 fordulaton egyenletesen tartva megyek vele egy darabig. Ezek után egy jó darabig nem füstölög, az biztos. Egy autószerelő ajánlotta ezt a módszert, eddig bevált. Persze nem árt tisztában lenni a vezérmű cuccainak állapotával.
Egyébként én elég finoman járom, ezért kormolódik be idővel.