Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

frecska Creative Commons License 2009.10.01 0 0 997

Keress rá a neten  AZ opel TIS2000 programra,

abba az összes opel tipus évjárat, motortipus,váltó szerint csoportosítva.

Szervízhibák, kapcsolási rajzok, javítások pld vezérműszíj csere levezetve rajzokkal.

Előzmény: GARFIELD (996)
GARFIELD Creative Commons License 2009.10.01 0 0 996
Ilyen leírást hol lehet találni a verdáról? Vagy valamiféle szerelési kézikönyvet?
Előzmény: frecska (986)
csipike01 Creative Commons License 2009.09.30 0 0 995

Utánajártam az előmelegítőnek. Kapható, kb 35k pénz. Már csak a villamos bekötését kellene megtudni. Remélem, hogy az 1,9 és a 2.0 között nincs eltétrés a csoportkábelben.

GARFIELD Creative Commons License 2009.09.29 0 0 994
A cici100-as rönyómban volt kisegítő fűtés, egy olajkályha, ami bekapcsolt, és melengette a motort +ban.

Az itt off volvomban is van, némi gyári szoftvertöltés után még programozható is, így reggel 7-kor fűtött üzemmeleg autó fogad :)
Előzmény: soonó (989)
JGM Creative Commons License 2009.09.25 0 0 993
Ha már szóba került az EGR szelep, nem tudja valaki, hogy hogy lehetne ártalmatlanítani? Mivel ez szabályozza, hogy mennyi - koksszal és egyéb szilárd szennyeződéssel teli - kipufogógáz menjen vissza szűrés nélkül a motorba, én szívesen kiírtanám a rendszerből. Annyit tudok, hogy a régebbi Vivaroban szimmetrikusan 3 csavarral van felfogatva, és elforgatva kell visszaszerelni, akkor a lyukakon nem megy át semmi. Az enyémen sajna már asszimmetrikus felfogatású, ráadásul van rajta légmennyiség mérő, és ha eltömődik az EGR, rögtön reklamál az elektronika.
Előzmény: csipike01 (992)
csipike01 Creative Commons License 2009.09.23 0 0 992

Na itt van Csipesz főnöke is.

 

Üdv Néktek!

Ezt az előmelegítőt természetesen bele fogom rakatni a Vivaroba.

Az enyém meg ma reggel azt csinálta, hogy csak 3 hengerrel indult. Ez csak pár másodpercig tartott, aztán mind a 4 ment rendesen.

 

A megtorpanás , amiről szeretett öcskösöm írt az alábbi szerint jelentkezik:

lámpától indulva nincs gáz, csak egy érdekes hang a morot felől, és max 2000 fordulat. Kuplung, gázfröccs, aztán vagy elsőre, vagy másodikra már a helyén van minden. Fura, hogy teljesen véletlenszerűen jelentkezik a hiba. A számítógépben egy EGR hiba volt. Ezt kitöröltük a szevízesekkel, aztán mentem vele még egy pár ezret. Csinálta a hülyeséget többször is. Megnéztük a hibatárolóját, de nem volt benne semmi.

A szevíz azt mondta, cseréljük ki az EGR-t, de nekem valahogy más előérzetem van.

Szerintetek?

 

(ja! a Csipesznek automata Vivaroja van, lássa milyen főnöke van!)

Előzmény: cs!pesz (991)
cs!pesz Creative Commons License 2009.09.22 0 0 991
Igen!
Tényleg az a hűtőfolyadék felmelegítő az amit Frecska le is fényképezett! Köszönöm a segítséget mindenkinek.
A hamarabb felmelegítés valóban nem csak nekem hanem a motornak is jót tenne. Jelzem a főninek h. ilyet ide nekem de gyorsan! :):)

Az ő gépe meg időnként megtorpan. Kb. 2 hete csinálja szinte minden nap 2x-3x.
A computer szerint volt egyszer egr probléma, de azóta nem jegyzett be semmit.
A probléma h. néha lámpától elinduláskor a fordulat nem megy 2000 fölé bármennyire nyomja a pedált v. vmi ilyesmi. Én ritkán járok az ő autójával, nekem még nem csinálta.
Ha esetleg erre van ötlet...

köszi
frecska Creative Commons License 2009.09.21 0 0 990

Szia.

 

Nem kicsit vannak túlbonyolítva ezek a szekerek,

lassan már a kormányt sem fogjuk megtalálni benne.

Előzmény: soonó (989)
soonó Creative Commons License 2009.09.20 0 0 989
Ilyen meg az enyémben nincs.

És ahogyan a képet néztem, nekem az a jelenet jutott eszembe, hogy: Melyiket kell elvágni? A zöldet. Nem, a fehéret, vagy mégis a zöldet? :-)))))

Sajnos nem állófűtés, mert ahogyan írtam, nincs saját keringetője, így csak kiegészítő fűtés, de legalább jócskán meghosszabbítja a motor életét. 2004-2005- ben a Tourba ingyéér volt, azon kívül 110 pééz.
Előzmény: frecska (988)
frecska Creative Commons License 2009.09.20 0 0 988

Szia soonó

 

Amit te említesz az az állófűtés, iszonyatos felárért.

Szerintem meg erről van szó

 

 

Előzmény: soonó (987)
soonó Creative Commons License 2009.09.20 0 0 987
Jóestét!

Jövök okoskodni. Egyszerű a dolog. Nézz be a kollégád autója alá! A tank mögött van egy 20x20x20 cm-es doboz. Na, az fűt, megy bele vízcső, és kifele is egy cső. Gázolajjal megyen. A tiédben ilyen nincs sajnos. Ennyi a különbség, és kiegészítő fűtés a neve. Automatikusan kapcsol ki-be. Ez melegíti fel nekem is a vizet annyira, hogy mire kiállok a cégtől, és megyek 2 kereszteződést, már megmozdul a mutató.
Másik autóval mentünk, kérdem a sofőrt 10 km után, hogy miért van ilyen hideg az autójában? Ő meg csak néz, miért kérdezek ilyen hülyét.:-)
Ezt az ellenállásos izét nem ismerem, de az biztos, hogy fizikai képtelenség, hogy ez érdemben bele tudjon szólni a hőmérsékletbe, legalábbis az olajkályhához viszonyítva.
Előzmény: cs!pesz (984)
frecska Creative Commons License 2009.09.20 0 0 986

Na kicsit utánanéztem.

 

Hűtőfolyadék felmelegítő a hivatalos neve.

Az F9Q760     és   F9Q762  vivárokban van.

4db fűtőellenállás + 3 db relé + 1 biztosíték.

Egy kép is van de nekem ez olyan mint a burda szabásminta.

 

Előzmény: frecska (985)
frecska Creative Commons License 2009.09.20 0 0 985

Szia

 

Az enyém 3 személyes 1.9 CDTI  80 nehány lovas, és van benne nekem is, 2004 es évjárat. Elösször én is azt hittem valami érzékelő, de minek bele 4 db.

Előzmény: cs!pesz (984)
cs!pesz Creative Commons License 2009.09.20 0 0 984
Sziasztok!
Remélem még nem volt ilyenről szó (próbáltam keresgélni de meguntam) nem szeretnék számotokra elcsépelt témáról kérdezni, de csak belevágok.

A főnököm Vivarója 1.9 cdti 100Le 8 személyes. Van benne vmi vízmelegítő, mert tavaly direkt lemértem és a jeges szélvédőt alapjáraton!! vmi 2-3 perc alatt elkezdte leolvasztani középen.
Namármost amit nekem vett, az 2.0 cdti 114Le szegény annyira nehezen melegszik, h. mire kiérek a városközpontból a telephelyig kb 4 km még akkor sem olvasztja meg a jeget.
Arra gyanakszom, h. amit látok a motorterében az vmi olyasmi, mintha v. 4 db izzítógyertya lenne beletéve egy házba és az melegítheti fel ilyen gyorsan a vizet.

Kérdés:
Nektek mi a véleményetek, tényleg az fűt-e?
Ha igen beleszerkeszthetem-e valahogyan (tuti) az enyémbe?
Hol vehetek ilyet (gondolom bontóban jobban járnék) és mi a pontos neve?
A név ill. kifejezés azért fontos, mert mire elmondom h. mit szeretnék eljön mindenhol az ebédidő. (pedig jön a tél, és tavaly is szívás volt idén nem szeretnék)

Akinek van az biztosan természetesnek veszi, de nekem nagyon hiányzik.Lehet h. csak az egyterűekbe raktak ami több, mint 3 személyes. Ha tudtok segítsetek!
Előre is köszi
a képen a hideg :)

Cs!pesz
frecska Creative Commons License 2009.09.19 0 0 983

hali

 

már másfél éve van viváróm és most jöttem rá, hogy a hátsó ablak fűtés

(váltó elötti, a központi zár meletti kapcsoló) a tükröket is fűtí.

Tavaly télen mindég a tükrökkel kezdtem a dér vakarást

HÁT IDÉN NEM FOGOM.

 

Aki röhög rajtam az most hadja abba :-))

llaller Creative Commons License 2009.09.18 0 0 982
ez olyasmi mint a mozgásérzékelős lámpa be lehet állitani hogy milyen sötétnél kapcsoljon
Előzmény: lbarsony (976)
GARFIELD Creative Commons License 2009.09.16 0 0 981
Mivel vagy 4 hónapot állt a kocsi, így szerintem az egyik befecskendezőfúvóka ment tönkre :(
Így bosch szerviz lesz belőle....
Előzmény: lbarsony (980)
lbarsony Creative Commons License 2009.09.16 0 0 980
Kis szerelőműhelyekben hiszek.
Budapesten a FrancCar-ba járok. Kis műhely a Maglódi út egyik gyártelepén.
Több munkatársam is oda hordja mindenféle járgányát még senkitől nem hallotam, hogy inkorrekt lett volna, vagy rossz munkát végeztek volna.



Előzmény: GARFIELD (979)
GARFIELD Creative Commons License 2009.09.16 0 0 979
Kihez szabad vinni, aki nem átverni akar?
Előzmény: GARFIELD (978)
GARFIELD Creative Commons License 2009.09.16 0 0 978
Kérdés:

A motor alapjáraton ráz. Nagyon rázkódik, főleg ha rákapcsolom a klímát. Mintha az egyik henger nem nagyon járna. Opel 2.5-ös 1995.
GARFIELD Creative Commons License 2009.09.16 0 0 977
Csak tippeim vannak.

A fényváltozás sebességét is mérheti, tehát, ha kint nagyon süt, utána meg nagyon sötét, akkor valamit csinál. Szóval a fényviszonyváltozástól függhet...
Előzmény: lbarsony (976)
lbarsony Creative Commons License 2009.09.15 0 0 976
Sziasztok,

Van a gépben (Trafic) fényérzékelő.
Van, hogy felkapcsolja a lámpát magától este vagy alagútban, van hogy nem. Nem sikerült rájönnöm mi dönti el.
Tud valaki segíteni?
GARFIELD Creative Commons License 2009.09.14 0 0 975
valahol általában 100-120 ezer környékén írnak elő vezérműszíjcserét mostanában. Régebbi típusoknál 60-75 ezer körül.
Előzmény: llaller (974)
llaller Creative Commons License 2009.09.14 0 0 974
km-re mennyit birhat ki a vezérműszíj?
llaller Creative Commons License 2009.09.13 0 0 973
mit pörög pezseg a fórum
öcsiba Creative Commons License 2009.09.06 0 0 972

Hali Mindenki.

Sajnos reggel elszakadt a szervo szivattyú szíjam egyik fele, még jó hogy nem teljesen, valami gondom lehet a szivattyúval mert a tartály levegőző likon fúta kifelé a folyadékot. Ha van valakinek bontott 2.5 d 134le motorhoz vevő lennék rá, hétfőn délutánig készen kell lennie mert fuvarom van. Bontó talán a Budakalászon 0626-343650 vagy Szentendre 0620-9334103.

Előzmény: GARFIELD (971)
GARFIELD Creative Commons License 2009.09.06 0 0 971
További kérdés:

Hol van pest környékén bontó?
frecska Creative Commons License 2009.09.05 0 0 970

Köszi az ötletet.

 

Lehet köze hozzá, mert amikor nincs alapjáratom, akkor sokszor úgy is visszajön, hogy benyomom a kuplungot, elkezdem rakosgatni össze vissza a váltót és egyszer csak van gázom. ennek utána fogok nézni.

 

Lassan megcsinálhatjuk a vivaro fórum szakszervizt, valamelyik "profi" márkaszervíz szomszédságában.  :))

Előzmény: llaller (968)
öcsiba Creative Commons License 2009.09.05 0 0 969

Szia.

Nekem a masteren a fék lámpa kapcsoló kinlódott, szétszed kis csiszolás kész. Na de csak vettem két hónap mulva újjat biztos, ami biztos. A traficom 2.5d is 500 Forszám mellet üzemel alapjáraton. Bár most mintha nem akarna húzni rendesen, lehet a tufbó köpi az olajat és a katalizátor kedz eltömődni, megnézni elég macera mert a turbónál a csavarok eléggé össze vannak égve.

Előzmény: llaller (968)
llaller Creative Commons License 2009.09.05 0 0 968
szevasztok a gázelvétel után nem esik le az alapjárat, nekem ugyan ez volt. a kuplung pedál karján van egy kapcsoló ami rosszalkodni szokott annak köze van az elektronikához és ha nem kapcsol nem esik le az alapjárat ilyenkor mikor elindul az autó be kell nyomni és hirtelen visszaengedni a kuplungpedált egyszer kétszer (mikor ezt csinálod érzed és hallod ahogy kapcsol a kapcsoló (ugy néz ki mint a féklámpakapcsoló a fékkaron

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!