Nos, úgy néz ki, végre beindult a dolog! :) A fickó, aki hívott azt mondta hétfőn, hogy jóváhagyó javaslattal lezárta és tovább küldte! Tegnap hívott megint és mondta, hogy engedélyezték a hitelt, a jövő héten mehetünk aláírni! Hihetetlen, hogy ez ennyi ideig tartott! Mondjuk kíváncsi vagyok, hogy az utalás mennyi ideig tart! Mit gondoltok, ha megkötjük a szerződést, mikor utalnak?
Remélem rendeződik az ügyetek, tudom, hogy az alábbi gondolat rajtatok már nem segít - hátha hasznos lehet még valakinek:
Ha valaki új lakás vásárlásra vesz fel hitelt az Erstétől (ami a beadás pillanatában még nincs albetétesítve) próbáljon olyan fiókba menni ahol joguk van helyileg végig vinni a hitelügyletét és nem küldik be a központba.
Volt, hogy a hitelközvetítő leüvöltött, hogy miért hívogatom, majd ha lesz valami, szól! Vele már 2 hónapja nem is beszélek, mert valóban csak húzza az időt!
Ez egy totál egyszerű hitel, semmi extra! Férjemmel vennénk egy lakást ketten, plusz bevállalunk 2 gyerkőcöt 8 éven belül! Szerintem ez elég szokványos, nem tudom, elképzelni, hogy ez miatt tartana ilyen sokáig!
Egyébként tegnap már hívott egy pasi, aki végre lezárta az ügyünket! Állítólag! Azt még nem tudom, mikor szerződünk, vagy hogy mikor mi lesz, arról nem tájékoztattak!
Ja, az igaz, hogy ha a Fundamenta 3 hónapnál régebbi, akkor nem lehet kombinálni a hitellel?
A hitelközvetítő többnyire hasznos, de itt most mintha csak akadályozna. Ha konkrétan Ti adtátok volna be a fiókban, akkor lehetne ott verni az asztalt, de mivel a hitelközvetítő képviselt, neki is aktivizálnia kellene magát. Ráadásul attól mert neki odaadtátok a papírt, ki tudja hogy ő mikor-mit csinált vele. Néha hitelközvetítők és bankfiókok között érdekes kapcsolatok vannak. Pl ő tököl, mert inkább áthúzza a következő hónapra, hogy ott is legyen kötése. A banknak nincs értelme direkt húzni az időt, nekik a hiteles ügyfelek többet érnek, mint a számlavezetők. Persze bénázásból tökölhet a fiók is, mert menet közben kér papírokat. De ez a dec.15 határidő hihetetlen, úgy hogy még bírálat sincs, nemhogy még a folyósítási macera. Milyen hitel ez? Bonyolítja valami? Szocpol, jelzálog, vegyes tulajdon stb?
A problémám az, hogy 2007. november 17-én beadtuk hitelközvetítő segítségével a lakáshitel kérelmünket!
Minden általuk kért papírt, iratot mellékeltünk, befizettünk sok ezer forintot, ha kérték, ugrottunk!
Mint látható 4 hónapja történt a kérelem beadása! Azt mondták, ha minden rendben van, akkor akár 3-4 hét alatt is folyósíthatják az összeget! Azért állunk értetlenül az eset előtt, mert mi mindent megtettünk, amit kértek!
Csak hogy ők úgy tudtak mégis ügyeskedni, és húzni az időt, hogy nem közlik előre a teljes listát, a szükséges papírokról, hanem 2-3 hetente előállnak egy újabb igénnyel! Minden alkalommal megígérik, hogy ha ezt vagy azt a papírt beadjuk, akkor 1-2 hét, és szerződünk!
A vicc az, hogy még egy hivatalos hitelbírálati eredmény vagy döntés sem született!
Azt sem tudjuk, hogy egyáltalán megkapjuk-e a hitelt!
Jól keresünk, non stop a rendelkezésükre állunk, mégis 4 hónap kevés volt ahhoz, hogy egyáltalán megtudjuk, megkapjuk-e a hitelt!
Az idő közben telik, a türelmünk fogy, és az idegeink sorra mondják fel a szolgálatot!
Fontos körülmény, hogy a lakásra a fizetési határidő december 15-ével lejárt, 1,5 millió forint lóg a levegőben!
Segítsetek, mit lehet tenni, hogy történjen végre valami??
Bocs, de mit jelent, hogy akadozik egy honlap??? Gyakran nézem a bankokét, de a formai bénázásoktól eltekintve mindig bejönnek az oldalak... Egykét banknak valóban akadozik, de a Netbankon belül, Erstének speciel ott sosem volt baj.
Na erre mondtam, hogy e Raffieisennél ez a telefonosdi nem egyértelmű. A netbankjuk meg buta. Máshol ezt netbankban lehet módosítani, és Te magad látod, mit állítottál át. Sokkal jobb.
Most a Raiffeisen is elősadta magaát. Call Centeren jelztem, hogy áálandó átutalást kívánok módosítani. Ez lett visszaolvsva. Erre látom hogy teljesült a korábbi összeggel is meg a módosítotal. Adtam rekamációt. Erre jön vissza a levél hogy: "nem hangzozz el egyértelműen, hogy amásik megbizás szünjön meg." Könyörgöm. Jeleztem hogy szeretném az állandót módosítani, hogy dec. 12-től egy nagyobb összeg menjen el viszavonásig. Ök ezt úgy értelmezik hogy akkor az eredeti is megnarad? Nem azt mondtam hogy szeretnék megadni egy úgyenolyat csak más összegggel! Na most megy a levél a pszáf nek, kérek hanganyag visszahlgatási lehetőséget. Úgy látszik minden bank szar.
Igaz. Nem lehet megnézni az állandó átutalásokat. Nem lehet azokat módosítani , törölni. nem lehet csoportost adni sem. Mindig a0640-48-48-48-at hívom. Ma példáull 4 dolgot 26 perc alatt csinált meg az ügyintéző. Még jó hogy a tel. költséget a melóhely álja. Az otp okés, csak néha besokall, de ténleg teljes tudású. Most egy haverom aVolksbankhoz ment. Ott adtak neki egy kódot. Azon reisztrálnia kell és letőltenie egy programot. Magát a házibank programot, mert olyan a volksbank honlapján nyet! Aztán vissza kell mennie a fiókba ott még élesítik aztán okés. Csak ha újra instalál egy windowst (mert linuxon nem futt!)akkor újra. hajrá!
Viszont mivel webes, ezért gyakorlatilag minden böngészővel működik, nem finnyás, nem fagy. Bármilyen csilicsáré netbankok vannak, ha fontos dolgot intézek, mindig az OTP-s netbankot használom. Ha csak szórakozok, akkor jöhet más, de ha határidős dolog van, akkor csak OTP. Még az hiányzik, hogy hitelutalásnál lefaggyon. Lassú, de biztos.
Nem döglik nálam az OTP, az viszont tény, hogy van egy homokórázása, mivel minden része webes, és lassabban frissül. Várni kell pár mp-t, mire lejön a tranzakció eredménye a kp-ból.
Igen az ERSTE nagyon szar. Az OTP dögledezik a 4.800.000 Magyarországi ügyféltől. A Budapest Bank is bénázik. De már a K&H és CIB is elcsesz mindent. Úgy tudom hogy a Raiffeisen és Unicredit elég jók.
Az én tapasztalatom nem ennyire vészes, de röhejes inkább....
Számlanyitás 2007.december 05. December 07-én már leszedtek - 2000.- Ft-ot kártyaőrzés címén. (Amikor felhívtam őket azt mondták, miért nem közöltem, hogy postán kérem a kártyát - mire én: honnan tudtam volna, hogy kiküldik)
December 27-én újjabb - 2000.- Ft kártyaőrzés címén (s.k. vettem át a fiókban--- és mikor rákérdeztem, hogy postán is lehetett volna ingyen küldeni, azt mondta a hölgy - ilyen nincs. Újabb telefon: hogy is van ez? Majd visszahívnak. 4 nap múlva telefonáltak, hogy jéééé, tényleg kétszer vonták le, átadták az "ügyemet" kivizsgálásra.
Hab a totán - küldik az egyenlegértesítőt 199.- Ft-ért - de minek, amikor óránként megnézhetem mivel net-bankos vagyok.
Kaptam egy névjegykártyát a kisasszonytól aki a K. téri fiókban intézte a dolgokat - nem veszi fel senki, soha.
Megosztanám Veletek egy mai történetem, csak hogy kiengedjem a gőzt.
Cégeket alapítottam (sokadikat), majd meglátva a reklámot, mely szerint az origo és az erste bank közösen klikkbank néven internetes banki szolgátatást indított, igen kedvező kondiciókkal, gondoltam kipróbálom.
Mivel két céget alapítottam, az egyik szerződését egy pesti fiókban szerettem volna megkötni, a másikat Dunakeszin.
Ez utóbbi helyen, mikor reggel megérkeztünk és átadtuk a papírokat közölték, hogy az ügyvéd által ellenjegyzett aláírás-mintát nem fogadják el.
Mikor közöltem velük, hogy kb 24 órával korábban pesten elfogadták, azt válaszolták, hogy ők erről nem tehetnek.
Keresek olyan emberkéket, akik a Postabanknál igényeltek anno 2003-ban Kiegészítő kamattámogatás mellett nyújtott építési kölcsönt, amit 2004 óta az Erste vezet.(sajna) Fontos lenne! Köszi