Sajna a Thesis álom szertefoszlott. Ami árban megfelelt volna, az általában motor vagy váltó hibás volt, ezért passzoltam a dolgot. Végül egy Alfa 156 Mjet SW-re esett a választás.
Fil! Én cseréltem már felülről is olajszűrőt 2-3 alkalommal. Kicsit macerásabb, de megoldható. Egyetlen bibi, hogy a szűrő leszedésekor a kicsordogáló olaj kicsit össze maszatolja az alatta lévő részeket, ezért mindig egy jókora rongyot tömtem alá, hogy felszívja.
Egyébként bocsi, hogy ilyen rég nem jártam itt de közben kocsit cseréltem. Na nem mintha a Lybra nem lett volna jó, egyszerűen csak az évjárat miatt döntöttem így. Szerencsére a faterom jár vele, szolgálati kocsiként kapta meg. Jó kezekben van továbbra is. Ami a mostani gépet illeti, maradtam az olasz designnál nekem nagyon bejönnek ezek a gépek.
Kösz. Lassan aktuális lesz az olajcsere - ez attól is függ, hogy szabira mekkora útra megyünk, ... ha egyáltalán ...) és elkezdtem beszerezgetni a cuccokat. Mondjuk még az olajszűrőt sem találtam meg, de majd hétvégén leszedem a motorról a műanyag borítást azt' akkor majd kiderül. Eddíg minden kocsimon a hűtő felöli oldalán volt a motornak, de ezen ott semmi ilyesmit nem látok. Még az olaj hátravan, de előbb a hátsó lengőkar szilenteket kell kicseréltetnem. :(
Sziasztok. Üzemanyagszűrő cserénél (1,9 JTD) le kell kötni a bemenő csöveket, vagy egyszerrűen letekerhető a szűrő. A DTE kicsit komplikáltan adja elő. A szerint még az előfűtőt is le kell csavarozni. :(
... de azért egy korábbi riasztást, egy év után gondolom már törölne...
A pislogások alapján valószínűsíthetőleg valamelyik ajtóra panaszkodik. (Már amennyire a másodpercenkénti felvillanásokat jól számoltam...) De azok zárnak-nyitnak rendesen.
Én szívesen kipróbálnám de az enyémben nincs riasztó és ennél fogva a motorház tetőre nem reagál. Viszont valószínűnek tartom, hogy a riasztó egy korábbi riasztást tárolt el és így jelzi, hogy valamikor működésbe lépett. A sípolások vagy az irányjelző villogásainak száma szokta jelezni a riasztás jellegét. Egy korábbi autómban így működött a rendszer.
Nekem mióta megvan a kocsim (már több mint egy éve) - van egy olyan hibajelenség, hogy mikor zárom a kocsit a távirányítóval, kapok egy második sípolást, ami azt jelzi, hogy valami hibát talált záráskor. Amúgy minden ajtót rendben lezár. Látszólag minden rendben. ezért nem is izgatom magam halálra emiatt. Ma kicsit viszont próbálgattam. Ha valamelyik ajtót nem cdukom be rendesen és a távirányítóval rányomok a zárásra. Zár, és azonnal visszanyit, jól jelezve ,hogy valami nem o.k.
Viszont, ha a gépháztetőt hagyom nyitva ez nem történik meg. Lehet, hogy nem is kellene, de lehet ,hogy ott a hiba. Valaki esetleg nem próbálná ki a sajátján, hogy nyitott gépháztetőnél visszanyitja az ajtókat vagy sem?
Üdv. Mindenkinek! Ma nekiestem a Lanciák.hu oldal Linkek menüpontjának és belinkeltem azokat a helyeket/cégeket/weboldalakat/stb. akikről én tudok és jó véleménnyel vagyok - kezdetnek. Hogy ne legyen egyoldalú a lista, szívesen fogadnék tippeket/ javaslatokat bármilyen szerviz vagy bontó vagy bolt elérhetőségre, amivel kapcsolatban jók a tapasztalatok. Akár olyant is felrakok, akinek nincs weboldala, de van egy publikus címe és telefonszáma és legalább egy nagyon elégedett lanciás ügyfele!
A nevemre kattintva van email elérhetőség, illetve a lanciak.hu fórumon nyitottam külön topicot linkjavaslat céljából!
Én azt vettem észre, hogy a szagok egyik forrása a pollenszűrő. Azt én rendszeresen kifújom sűrített levegővel.
Vettem már habot is, de szerintem a spray jobb. Mert az átjárja az egész légrendszert. A hab csak ott jó ahol befújtad és úgyis marad ki rész, ahova nem jut.
De most azt fogom csinálni, hogy keverek össze domestos-t vízzel és a pollenszűrő alá,(bekapcsolt klíma) kispriccelem üvegtisztítós flakonból. A radiátort biztosan fertőtleníteni fogja, a felesleges vizpermetet kivezeti a kondenzvíz csövön. Ami bejut a radiátoron keresztül az annyira finom permet, hogy az nem okozhat gondot. És a csöveket is fertőtleníti valamennyire. A lakásban lévő klímát is így takarítom már évek óta, egy évben többször is.