A 82 le-s van nekünk, 160.000km körül már, eddig két motorikus baja volt: beletört egy gyertya (szerelői hiba), és valami nyomásszabályzó szelep ment tönkre. A fogyasztás 5,7-8 liter között, viszont a kényelmes utazója az max 105-110, mert az említett 5-ös váltó nagyon rövid áttételű, 135 a végsebessége kb. Városban nagyon jó, autópályán elviselhető, jobb lenne oda a hatos váltós 100 lovas. A kis turbótöltés miatt semmilyen turbólyuk nincs, alapjáratról egyenletesen gyorsít, de nem túl intenzíven azért:)))
Sziasztok! Már írtam, h. amit én hajtok az 2007. novemberi. -A fékpofa problémát sztem orvosolták, még nem kellett cserélni (151400km!) -A szélvédő felső szélénél lévő gumicsík ugyanúgy kijött, mint a régebbieknél, ezért kis FBS-t tettünk a két végéhez (ragasztó-tömítő szilikon) azóta nem jött ki -Én úgy tudom h. ez már láncos motor, mert kérdeztem és olvastam is vhol. így nem kell vezérműszíjat+feszítőt... cserélni 120 v. 150-nél. -A levegőszűrőt az 1.9-es hamar bekoszolta, a 2.0-nál 30-40ekm után is még jónak mondható, talán a szervízkönyv is 60ekm-enként írja elő a cserét. Ha ennek a felénél cseréled, sztem akkor sem vág földhöz. -A futóművön is változtattak vmit, mert nem egyezik. Ez nagyon jól bírja az elődhöz képest! Még nem volt kormányösszekötő, alsó talpas ill. stabilizátor középső szilent csere, az elődnél ezek viszonylag hamar cserére értek. -Fogyasztás sztem kb. ott van. Én gyorsan megyek ezért átlag 8,3. De ha tartottam a max.100-at, és tojást tettem a pedálra volt már 5,7 is!!
Csak azt nem szabad elfelejteni, hogy azok az írások 2001-es "próbagyártásból" valók. Ha meg még raktári autók is a tetejében, akkor nincs miről beszélni. Van még most is tipikus bajuk, de nem annyi, és nem olyanok, mint 8 évvel ezelőtt. Aki 2004-2005, de még inkább 2006 után vásárolt, az nem nyávog itt annyit. Meg azoktól sem hallani annyi rosszat, akik újan tudtak vásárolni, és vigyáznak a cuccra.
Akkor jöhet a kézifék bovden ellenőrzés, javítás, esetleg csere a hibás oldalon. Én szintén téli kerék cserénél figyeltem a fékpofákat. Különben semmi jele nem volt.
Esetleg, legközelebb időben átcserélni? Bár nemtom munkavédelmi szempontból ez mekkora állatság. Majd legközelebb megkérdem a szerelőt, hogy ez így mennyire nemokés.
Renault Traficomban 98 000 km után a hátsó fékpofákból három kb 4mm vastag, míg egy, a jobb belső nullára kopott. Állítólag a kézifék csak az egyik pofát szorítja és annak szorulása okozhatja ezt a különbséget. Tud e valaki más magyarázatot?
Itt új vagyok pedig már több mint 3 éve kergetek egy 1.9 Cdti 100 lovast, eddig lekopogom, a kisebb apróságokat leszámítva abszolút hibátlanul, ráadásul 7 alatt kijön a fogyasztásom ami az itt olvasottakat elnézve jónak számít. A kérdésem némileg összefüggene ezzel, mivel jók a tapasztalatok, ezért a cégemnek vennék most egy újat a régi mellé, de most már vmi kétezres 115 lovas motor van ezekben. Vki aki keni-vágja a témát az leírhatná nekem, hogy mik változtak a frissítésnél és miben más a motor. Fogyasztás változhat-e, szervizelés hasonló-e, pl. az új motor is szíjas, vagy esetleg láncos, stb .....
Ez igaz amit írsz, nincs is miért kétségbe vonni. A H1 kisebb egy kicsit raktérre s és ez a típus ami nekem van állítólag igen megbízható. A Vivaro Trafic párosról már több a negatív vélemény ami nem jelenti azt, hogy rossz is, csak nagyobb a szórás minőségben ahogy olvasgatom a netet. Az is tény erősen emberfüggő a dolog aki vigyáz valamennyira a járművére annak kevesebb a baja, mert esetleg megelőz párat. Az kétségtelen a t5 ÁRA IRREÁLISAN MAGAS.
Szia! Csak h. én is leírjam a tapasztalataimat: Novemberben lesz 2 ! éves a Vivaro. 2.0 CDTi 114Le Most 150357km! van benne, szóval nem kímélem. A gyári 30 000km helyett 15 000km-nél cseréltetem az olajat. Olajszűrőn és levegőszűrőn kívül még nem kellett cserélni semmit sem rajta!!!Fékbetétet sem!!!!!!!!!!!(ennyit jelent ha az ember ellát a személyautók felett és előre gondolkodik, feleslegesen nem gyorsít ha már 200 m-el előtte fékeznek)
Itt halkan megjegyzem,h. 2/3 részt autópályán járok vele. Fogyasztás 7,3(klíma nélkül egyéb út ill. város)-8,6(klímával autópályán). Érdekes h. autópályán iszákosabb városban ill. mellékúton kevésbé. Gondolom a 140-es utazó miatt.
Én sem bántam meg. (vásárláskor néztem a T5-öst de v. 1,5 millával drágább volt alapból. sztem nem is jobb.) Gondolom azzal mindenki egyetért h. a Vivaro/Trafic párosban lehet a legjobban elférni. (a bal lábamat itt tudom kinyújtani szemben a Transit,T5... modellekkel)
szevasztok az én vivarómban cd-s volt,/gyári/ mp3-at nem tudott és sz.....rul szólt még alap szinten is beraktam egy sonyt ég és föld pedig csak 4x45w-os (ez az én véleményem)
Szeretnék a Vivaromba (2005) a gyári kazettás rádió helyett CD-set. Néztem, van Blaupunkt 24ezerért , de ehhez még kell elvileg egy kijelző is. Olyat honnan tudnék szerezni?
Köszönöm a gratulációt és az infókat!!! Igyekszem legjobb tudásom szerint vigyázni rá!!! Hajtott a kíváncsiság és ma megtankoltam a gépet!!! Normálisan mentem 2/3 részt hosszú úton, 353 km-t és így ment bele nem egész 26 liter!!! Szerintem ekkora géptől ez elég jó!!! Persze tudom ez még változni fog!!! Mindenkinek baleset és probléma mentes jó utat kívánok!!! Üdv: karimama!!!
170000 km van a hyundai H1 Crdi 2,5-ösben 140le hátsó kerék meghajtás a gar szervízt 1500 km -nél látta előszür és utoljára. 110000 km-nél együtt eldő betét és tárcsa csere(a Santa-fe homik 1/4-ed áron jók voltak rá by unix). 15000 km-nél oljacsere eddig 12x 1 gázolajszűrő csere 2 izzító(az lehúzós 10 000 FT/ db. Az új autóm is a Hyundai lesz csak már a 174 Le-s. Minden múködik rajta hibátlanul ezen kívül. 3 garnitúra gumit evett meg. Ennyi. Annakidején én is néztem a T5-ös vW, Opel/Renault párost. Nem bántam meg a döntést.
Szia! Üdvözöllek a fórumon, gratulálok az autódhoz! Jótanács: A Vivaro/Trafic gépsárkánynak nagyon jó úttartása van, de azért ez sem sinen fut. Jön a rossz idő, ezt vedd figyelembe és akkor nyáron is örülhetsz majd neki. Illetve a hatékony klímának, a 8,5 körüli fogyasztásnak, a halk utastérnek, a hűthető kesztyűtartónak és a szélvédőn nem tükröződő műszerfalnak... üdv Cs!pesz
A múlt hét szombat óta én is Trafic tulajdonos vagyok!!! 1,9 dci, 100 ló, hat sebesség!!! Kipróbáltam néhányat, volt közöttük a 82 lovasból, öt sebességgel, de az valahogy nem megy úgy!!! Eddig fantasztikusan működik, nagyon tetszik, és a kormány mögött számomra kényelmes!!! A nejem először idegenkedett a vezetésétől, de mostmár nem lehet belőle kiszedni!!! A kislányom benne akart aludni!!! Azt szeretném kérdezni, hogy nincs valakinek üzemeltetési útmutatója, vagy esetleg lelehet szedni valahonnan???!!! Esetleg ha még néhány jó tanácssal is ellátnátok nagyon megköszönném!!! Válaszaitokat előre is köszönöm!!! Üdv: karimama!!!
Lemérték a nyomását a gázolajszivattyúnak, fél órán keresztül mérték, 3szor leesett a nyomás azt visszaált a normálisba. A nyomásérzékelő is is ki lett cserélve. 1 napig ment, azt most megint nem megy. Akkor rátettünk egy ideiglenes tartályt es egyenesen a szivatyúba szívta a gázolajat és így is megállt. Mi lehet a rossz? Az egész szivattyú?
Nekünk is van egy Vivarónk 2005-ös 1.9 Tdci, alapgázon bedöglik egy idö után és menetözben is, de ha a kézileg pumpálom akkor megy. Akkor a gázolaj szivattyúval lehet a gond? Az üzemanyagtartályban is van szivattyú?, vagy csak az az egy szívja az üzemanyagot?
A történet ott folytatódik, h. megnézte a szervíz és szerintük minden jó. Az h. miért nem fűt arra azt mondták h. 5 Celsius alatt majd fog. (sztem akkor se) Úgyhogy még hátravan velük egy köv. ellenőrzés ha hűvösebb lesz.
Ha valakinek van kedve csinálja már meg: Reggel beindítja és mérje már meg h. mennyi idő alatt gyullad ki az első két csík a hőfokmérőn alapjáraton. Akinek mutatós van attól nem kell, mert nem tudom összehasonlítani. Thx Egyébként ha működik a melegíő akkor csak pár perc az egész.