Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.10.21 0 0 1034
A 82 le-s van nekünk, 160.000km körül már, eddig két motorikus baja volt: beletört egy gyertya (szerelői hiba), és valami nyomásszabályzó szelep ment tönkre. A fogyasztás 5,7-8 liter között, viszont a kényelmes utazója az max 105-110, mert az említett 5-ös váltó nagyon rövid áttételű, 135 a végsebessége kb. Városban nagyon jó, autópályán elviselhető, jobb lenne oda a hatos váltós 100 lovas. A kis turbótöltés miatt semmilyen turbólyuk nincs, alapjáratról egyenletesen gyorsít, de nem túl intenzíven azért:)))
Előzmény: cavinton (1032)
soonóné Creative Commons License 2009.10.21 0 0 1033
Egyforma, de a 100 -as az 6 sebességes. nem mindegy.
Előzmény: cavinton (1032)
cavinton Creative Commons License 2009.10.21 0 0 1032
Köszönöm.

A 101 lovas motor vagy a 82 LE a megbízhatóbb szerintetek?
Előzmény: soonó (1030)
cs!pesz Creative Commons License 2009.10.21 0 0 1031
Sziasztok!
Már írtam, h. amit én hajtok az 2007. novemberi.
-A fékpofa problémát sztem orvosolták, még nem kellett cserélni (151400km!)
-A szélvédő felső szélénél lévő gumicsík ugyanúgy kijött, mint a régebbieknél, ezért kis FBS-t tettünk a két végéhez (ragasztó-tömítő szilikon) azóta nem jött ki
-Én úgy tudom h. ez már láncos motor, mert kérdeztem és olvastam is vhol. így nem kell vezérműszíjat+feszítőt... cserélni 120 v. 150-nél.
-A levegőszűrőt az 1.9-es hamar bekoszolta, a 2.0-nál 30-40ekm után is még jónak mondható, talán a szervízkönyv is 60ekm-enként írja elő a cserét. Ha ennek a felénél cseréled, sztem akkor sem vág földhöz.
-A futóművön is változtattak vmit, mert nem egyezik. Ez nagyon jól bírja az elődhöz képest! Még nem volt kormányösszekötő, alsó talpas ill. stabilizátor középső szilent csere, az elődnél ezek viszonylag hamar cserére értek.
-Fogyasztás sztem kb. ott van. Én gyorsan megyek ezért átlag 8,3. De ha tartottam a max.100-at, és tojást tettem a pedálra volt már 5,7 is!!

Ennyi jutott eszembe.

üdv
soonó Creative Commons License 2009.10.20 0 0 1030
Ja.

Csak azt nem szabad elfelejteni, hogy azok az írások 2001-es "próbagyártásból" valók.
Ha meg még raktári autók is a tetejében, akkor nincs miről beszélni.
Van még most is tipikus bajuk, de nem annyi, és nem olyanok, mint 8 évvel ezelőtt. Aki 2004-2005, de még inkább 2006 után vásárolt, az nem nyávog itt annyit. Meg azoktól sem hallani annyi rosszat, akik újan tudtak vásárolni, és vigyáznak a cuccra.
Előzmény: cavinton (1029)
cavinton Creative Commons License 2009.10.20 0 0 1029
Jó hogy belinkelted ezeket. Most akartam ilyet venni.
Előzmény: dejódió (1023)
nyikj Creative Commons License 2009.10.19 0 0 1028
Akkor jöhet a kézifék bovden ellenőrzés, javítás, esetleg csere a hibás oldalon. Én szintén téli kerék cserénél figyeltem a fékpofákat. Különben semmi jele nem volt.
Előzmény: soonó (1026)
soonó Creative Commons License 2009.10.19 0 0 1027
Esetleg, legközelebb időben átcserélni? Bár nemtom munkavédelmi szempontból ez mekkora állatság. Majd legközelebb megkérdem a szerelőt, hogy ez így mennyire nemokés.
Előzmény: soonó (1026)
soonó Creative Commons License 2009.10.19 0 0 1026
Én is éppen tegnap a télikerékcserénél vettem észre, hogy féloldalas.

Tehát az az oka.
Előzmény: nyikj (1025)
nyikj Creative Commons License 2009.10.19 0 0 1025

Üdv mindenkinek

Renault Traficomban 98 000 km után a hátsó fékpofákból három kb 4mm vastag, míg egy, a jobb belső nullára kopott. Állítólag a kézifék csak az egyik pofát szorítja és annak szorulása okozhatja ezt a különbséget. Tud e valaki más magyarázatot?

edee Creative Commons License 2009.10.19 0 0 1024
Sziasztok!

Itt új vagyok pedig már több mint 3 éve kergetek egy 1.9 Cdti 100 lovast, eddig lekopogom, a kisebb apróságokat leszámítva abszolút hibátlanul, ráadásul 7 alatt kijön a fogyasztásom ami az itt olvasottakat elnézve jónak számít. A kérdésem némileg összefüggene ezzel, mivel jók a tapasztalatok, ezért a cégemnek vennék most egy újat a régi mellé, de most már vmi kétezres 115 lovas motor van ezekben. Vki aki keni-vágja a témát az leírhatná nekem, hogy mik változtak a frissítésnél és miben más a motor. Fogyasztás változhat-e, szervizelés hasonló-e, pl. az új motor is szíjas, vagy esetleg láncos, stb .....
dejódió Creative Commons License 2009.10.16 0 0 1023
http://nepitelet.hu/autok/opel/vivaro_2001/feler_egy_lotto_otossel_megszabadultam_tole/

http://nepitelet.hu/autok/opel/vivaro_2001/kjetszer_okoz_oromet/

http://nepitelet.hu/autok/opel/vivaro_2001/kameleon/



Ilyen és hasonló elég sok olvasható ott.
Igaz van aki dícséri is:
http://nepitelet.hu/autok/opel/vivaro_2001/kedvenc_kollega/


A H1 crdi -ről kevesebb a rossz ítélet, persze kevesebb autó is fut, igaz a motorja azonos a Kia Sorentóval ott is lehet keresgélni anépítéletben.
dejódió Creative Commons License 2009.10.16 0 0 1022
Ez igaz amit írsz, nincs is miért kétségbe vonni. A H1 kisebb egy kicsit raktérre s és ez a típus ami nekem van állítólag igen megbízható. A Vivaro Trafic párosról már több a negatív vélemény ami nem jelenti azt, hogy rossz is, csak nagyobb a szórás minőségben ahogy olvasgatom a netet.
Az is tény erősen emberfüggő a dolog aki vigyáz valamennyira a járművére annak kevesebb a baja, mert esetleg megelőz párat.
Az kétségtelen a t5 ÁRA IRREÁLISAN MAGAS.
Előzmény: cs!pesz (1021)
cs!pesz Creative Commons License 2009.10.16 0 0 1021
Szia!
Csak h. én is leírjam a tapasztalataimat:
Novemberben lesz 2 ! éves a Vivaro. 2.0 CDTi 114Le
Most 150357km! van benne, szóval nem kímélem.
A gyári 30 000km helyett 15 000km-nél cseréltetem az olajat.
Olajszűrőn és levegőszűrőn kívül még nem kellett cserélni semmit sem rajta!!!Fékbetétet sem!!!!!!!!!!!(ennyit jelent ha az ember ellát a személyautók felett és előre gondolkodik, feleslegesen nem gyorsít ha már 200 m-el előtte fékeznek)

Itt halkan megjegyzem,h. 2/3 részt autópályán járok vele. Fogyasztás 7,3(klíma nélkül egyéb út ill. város)-8,6(klímával autópályán). Érdekes h. autópályán iszákosabb városban ill. mellékúton kevésbé. Gondolom a 140-es utazó miatt.

Én sem bántam meg. (vásárláskor néztem a T5-öst de v. 1,5 millával drágább volt alapból. sztem nem is jobb.)
Gondolom azzal mindenki egyetért h. a Vivaro/Trafic párosban lehet a legjobban elférni. (a bal lábamat itt tudom kinyújtani szemben a Transit,T5... modellekkel)

üdv
Előzmény: dejódió (1014)
Matto Creative Commons License 2009.10.16 0 0 1020
Hi

Említetted a Sony-t, amit be lehet ugy kötni, hogy a kormány mellől is tudjam kezelni. Melyik ez pontosan, nem tudod?

Köszi
Mate
Előzmény: GARFIELD (1006)
VivarosCsávó Creative Commons License 2009.10.15 0 0 1019
Igen, én is néztem ilyen 30ezer forintos LG CDs USB-s magnót. A kábelezése elvileg sztenderd a Vivaronak, "simán" be tudok kötni akár egy ilyet is:

http://www.edigital.hu/CD/MP3_fejegyseg/LG_LAC-7900RN_CD/MP3_fejegyseg-p44943.html

?

De majd kihúzom a mostani kazettásat és akkor okosabb leszek, csak most még nem akartam kibelezni, előbb kérdezősködöm:)

Köszi a segítséget előre is, Üdv!
llaller Creative Commons License 2009.10.15 0 0 1018
szevasztok az én vivarómban cd-s volt,/gyári/ mp3-at nem tudott és sz.....rul szólt még alap szinten is beraktam egy sonyt ég és föld pedig csak 4x45w-os (ez az én véleményem)
Előzmény: VivarosCsávó (1017)
VivarosCsávó Creative Commons License 2009.10.15 0 0 1017
Sziasztok!

Szeretnék a Vivaromba (2005) a gyári kazettás rádió helyett CD-set. Néztem, van Blaupunkt 24ezerért , de ehhez még kell elvileg egy kijelző is. Olyat honnan tudnék szerezni?

erről lenne szó:

http://www.vatera.hu/blaupunkt_opel_cd_30_gyari_cd_mp3_radio_152760992.html

Szerintetek gond nélkül be lehet szerelni? Egyedül a kijelző a kérdéses, arra mit ajánlotok? Üdv!
karimama Creative Commons License 2009.10.15 0 0 1016
     Szia!!!
 
   Köszönöm a gratulációt és az infókat!!! Igyekszem legjobb tudásom szerint
vigyázni rá!!! Hajtott a kíváncsiság és ma megtankoltam a gépet!!! Normálisan mentem 2/3 részt hosszú úton, 353 km-t és így ment bele nem egész 26 liter!!!
Szerintem ekkora géptől ez elég jó!!! Persze tudom ez még változni fog!!!
   Mindenkinek baleset és probléma mentes jó utat kívánok!!!
           Üdv: karimama!!!
Előzmény: cs!pesz (1012)
dejódió Creative Commons License 2009.10.15 0 0 1015
Bocsánat egy akciós Banner 92AH akku került bele 5 éves korában br 17000 FT-ért
Előzmény: dejódió (1014)
dejódió Creative Commons License 2009.10.15 0 0 1014
170000 km van a hyundai H1 Crdi 2,5-ösben 140le hátsó kerék meghajtás a gar szervízt 1500 km -nél látta előszür és utoljára. 110000 km-nél együtt eldő betét és tárcsa csere(a Santa-fe homik 1/4-ed áron jók voltak rá by unix). 15000 km-nél oljacsere eddig 12x 1 gázolajszűrő csere 2 izzító(az lehúzós 10 000 FT/ db.
Az új autóm is a Hyundai lesz csak már a 174 Le-s.
Minden múködik rajta hibátlanul ezen kívül. 3 garnitúra gumit evett meg.
Ennyi.
Annakidején én is néztem a T5-ös vW, Opel/Renault párost. Nem bántam meg a döntést.
Előzmény: Tech 2 (56)
cs!pesz Creative Commons License 2009.10.14 0 0 1013
Üdv a Fórumon!
Nem tudom az előző elment-e. Várok vele egy kicsit.
cs!pesz Creative Commons License 2009.10.14 0 0 1012
Szia!
Üdvözöllek a fórumon, gratulálok az autódhoz!
Jótanács:
A Vivaro/Trafic gépsárkánynak nagyon jó úttartása van, de azért ez sem sinen fut. Jön a rossz idő, ezt vedd figyelembe és akkor nyáron is örülhetsz majd neki.
Illetve a hatékony klímának, a 8,5 körüli fogyasztásnak, a halk utastérnek, a hűthető kesztyűtartónak és a szélvédőn nem tükröződő műszerfalnak...
üdv
Cs!pesz
karimama Creative Commons License 2009.10.14 0 0 1011
     Sziasztok!!!
 
   A múlt hét szombat óta én is Trafic tulajdonos vagyok!!! 1,9 dci, 100 ló, hat sebesség!!! Kipróbáltam néhányat, volt közöttük a 82 lovasból, öt sebességgel,
de az valahogy nem megy úgy!!! Eddig fantasztikusan működik, nagyon tetszik, és a kormány mögött számomra kényelmes!!! A nejem először idegenkedett a vezetésétől, de mostmár nem lehet belőle kiszedni!!! A kislányom benne akart aludni!!! Azt szeretném kérdezni, hogy nincs valakinek üzemeltetési útmutatója, vagy esetleg lelehet szedni valahonnan???!!! Esetleg ha még néhány jó tanácssal is ellátnátok nagyon megköszönném!!!
    Válaszaitokat előre is köszönöm!!!
             Üdv: karimama!!!
cs!pesz Creative Commons License 2009.10.13 0 0 1010
Nekem még nem volt ilyen problémám szerencsére.
euromal Creative Commons License 2009.10.12 0 0 1009
Lemérték a nyomását a gázolajszivattyúnak, fél órán keresztül mérték, 3szor leesett a nyomás azt visszaált a normálisba. A nyomásérzékelő is is ki lett cserélve. 1 napig ment, azt most megint nem megy. Akkor rátettünk egy ideiglenes tartályt es egyenesen a szivatyúba szívta a gázolajat és így is megállt. Mi lehet a rossz? Az egész szivattyú?
euromal Creative Commons License 2009.10.12 0 0 1008

Hello

 

Nekünk is van egy Vivarónk 2005-ös 1.9 Tdci, alapgázon bedöglik egy idö után és menetözben is, de ha a kézileg pumpálom akkor megy. Akkor a gázolaj szivattyúval lehet a gond? Az üzemanyagtartályban is van szivattyú?, vagy csak az az egy szívja az üzemanyagot?

cs!pesz Creative Commons License 2009.10.10 0 0 1007
A történet ott folytatódik, h. megnézte a szervíz és szerintük minden jó.
Az h. miért nem fűt arra azt mondták h. 5 Celsius alatt majd fog. (sztem akkor se)
Úgyhogy még hátravan velük egy köv. ellenőrzés ha hűvösebb lesz.

Ha valakinek van kedve csinálja már meg: Reggel beindítja és mérje már meg h. mennyi idő alatt gyullad ki az első két csík a hőfokmérőn alapjáraton. Akinek mutatós van attól nem kell, mert nem tudom összehasonlítani. Thx
Egyébként ha működik a melegíő akkor csak pár perc az egész.
GARFIELD Creative Commons License 2009.10.07 0 0 1006
Van eladó gyári cd lejátszóm, amit vezérel az a kapcsoló...

Amúgy nem hiszem, hogy könnyedén tempomattá lehetne alakítani...

Van a sonynak egy készüléke, amit szintúgy be lehet kötni, hogy vezérelje a kapcsoló.
Előzmény: Matto (1003)
soonó Creative Commons License 2009.10.07 0 0 1005
"nem lenne jó ha a tempomatnál gyorsításkor a hangerő is emelkedne .. haha.."

Nem is kell, hiszen a rádió automatice hangosodik gyorsításkor. Mármint a gyári rággyjó.
Előzmény: Matto (1003)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!