OTP-ről akarok Moneybookers-re pénzt utalni. Ennek az utalásnak mennyi a költsége??? (belföldi vagy küldöldi utalásnak számít-e?) A moneybrokers egy UK cég, tehát az utalás unión belüli, erre pedig az a direktíva érvényes, hogy 12 500€ alatti utalások esetén (de lehet, hogy ezt most emelték 50 000€-ra) a költségek nem haladhatják meg a belföldi átutalás költségét. Ennek annyi a feltétele, hogy a moneybrokers IBAN számlaszámát és a számlavezető bank BIC kódját meg kell adni. Gondolom ez a honlapjukon megtalálható. Ha viszont forintban szeretnél utalni, akkor nem tudom mi is van, szerintem arra nem érvényes ez a direktíva...
Továbbá:Junior Visa Electron kártyával megtörténhet ez az utalás OTP direkt segítségével? (vagy csak dombornyomásos kártyát lehet használni?) A kártya csak akkor érdekes, ha azzal fizetsz, egy sima átutaláshoz, amit a saját számládról indítasz, nincs rá szükség.
Moneybookers-ről majd vissza tudom tölteni a fenti számlámra a pénzt? Ha visszaadják, miért ne?;)
OTP-ről akarok Moneybookers-re pénzt utalni. Ennek az utalásnak mennyi a költsége??? (belföldi vagy küldöldi utalásnak számít-e?) Illetve, ha ez drága, akkor mi a legolcsóbb/legegyszerűbb módja annak, hogy Moneybookers-re pénzt toljak fel?
Továbbá:Junior Visa Electron kártyával megtörténhet ez az utalás OTP direkt segítségével? (vagy csak dombornyomásos kártyát lehet használni?)
És még egy: Moneybookers-ről majd vissza tudom tölteni a fenti számlámra a pénzt? (vagy dombornyomásos kártya kell..)???
Kerítettem egy ismerőst aki az OTP-nél dolgozott, de a számlájával együtt egy másikhoz ment. Ő is megerősítette, hogy bárhol meglehet szüntetni, csak a kártyámat adjam le és a majdani ügyintézőt ne felejtsem el figyelmeztetni az ezzel fellépő költségekre, hogy ott helyben tudjam kifizetni és ne tudjanak később szívózni.
Bármelyik fiókban meg tudod szüntetni, annyi lehet csak a kavarás, hogy a papírokat a számlavezető fiókba is elküldik aláírásra. Megjegyzem, engem a bankkártyával szivatnak folyton: minden alkalommal külön kérnem kell, hogy postázzák át BP-re, ahol az állandó lakhelyem és a levelezési címem is van, mert munkaidőben aligha fogok a 210 km-re fekvő vidéki fiókba elmenni érte, azon az alapon, hogy "kis koromban" ott nyitottam számlát...
1. A számlavezető fiókban tudod megszüntetni (ahol nyitottad a számlát)
2. Nyitottam egy számlát a CIB-nél és rögtön oda kértem a fizetésemet. Volt egy otp-s értékpapírszámlám, azt azonnal megszüntettem. Amikor megkaptam a cib-es bankkártyámat, attól kezdve nem vásároltam az otp-s kártyával. Így a megszüntetéskor nem volt rajta zárolt összeg. A csoportos beszedési megbízásokat szépen megszüntettem és a cib-es számlát adtam meg az otp-s helyett.
3. Mivel tök kevés pénzem maradt az otp-s számlán - hiszen a fizetésem sem ide jött már -, így a maradékot a számla megszüntetéskor felvettem kp-ben. Nem buktam rajta túl nagyot.
Ugyan ez az egész folyamat eltartott 1-2 hónapig, meg persze egy ideig párhuzamosan fizettem a két számlavezetési díjat, de a megszüntetés a végén annyiból állt, hogy besétáltam a számlavezető fiókba, mondtam, hogy megszüntetem a számlát, megcsinálták és kész.
Szeretném megszüntetni az OTP-nél a lakossági folyószámlámat és a CIB-hez "átvinni".
1. Ezt minden OTP fiókban megtehetem, vagy oda kell mennem ahol megnyitottam? 2. Aki már szünetett meg számlát az OTP-nél adhatna pár tippet, hogy mire érdemes odafigyelni, mert elég sok negatív dolgot hallottam az OTP-ről. 3. Melyik lehet a legolcsóbb módja, hogy az OTP-s számlámon lévő pénzt a CIB számlára rakjam?
"A Lakossági Deviza Megtakarítási Számlán elhelyezett betéti összegre a Bank sávos, az egyes sávokba eső összeg erejéig meghirdetett kamatláb szerinti kamatot fizeti."
Eurót teszel erre a számlára. - Ami sávos kamatozású. - Namost a kérdésem az lenne: Ha nyomatod az eurót a számlára és átesel a magasabb kamat-sávba, akkor a sávhatár feletti rész kamatozik a magasabb sáv kamatával, vagy az egész agregát a magasabb sáv szerinti kamattal pörög?
Ugyanis az egyik ügyintéző ezt mondja a másik meg azt.
Én bemennék és a helyetekben felvenném a lóvét. Nekem is úgy szüntették meg a számlámat, hogy kellett rajta hagynom valamennyit. Azt mondták, hogy majd kipostázzák. Kíváncsi leszek rá.
Amikor eljöttem az otp-től, ki akartam kérni a csop. beszedési megbízások azonosítókódjait, mire kis idővel elémraktak pár kiprintelt lapot, amin komplette az volt, amit kértem, mire az otp-s csajszi a lap aljára mutatott, amin az állt, hogy ÜGYFÉLNEK NEM ADHATÓ KI és még szépen leszámlázták a következő havi díjat.
Viszont, mivel közös számlán voltunk az asszonnyal érdekes, hogy az otp még küldi neki az sms-eket a nemlétező számla egyenlegéről, ami nem 0, hanem kb 1000 Ft van rajta, ki érti ezt?
Írtam egy levelet a közpoti címre.Arról érdeklődtem,hogy van-e darabszám korlát,vagy valamennyi időnek el kell-e telnie az utolsó hiteltől számítva.A válaszlevélben azt írták,hogy nincs ilyen szabály egyikre sem,tehát,ha a fizu engedi,akkor vehetek fel újabb hitelt.Ennek ellenére még csak az igényt sem vették be 2 fiókban.Mit tudok ilyenkor tenni?
Köszi az infót!Átnéztem a szerződési feltételeket,de nem találtam kitételt sem a darabszámra,sem a kettő kölcsön közti időre.Annyi van aleírva,hogy a nettó átlagbér 10x-ese.Na én eddig kb a 2,5X-eseét vettem ki.Bár benne van egy ilyen megfogalmazás,lehet hogy nem pontos:"az Otp az egyoldalú módosítás jogát fenntartja",meg valami ilyen,hogy pontosabban a bankfiókokban lehet érdeklődni.
Na erre bementem egy harmadik helyre.A válasz:nem valószínű,hogy megadják,mert túl sok a 3-as kölcsön darabszám,habár az összeg az újabb kölcsönnel összesen az igénylehető összeg harmadát sem tenné ki.Ja a végén:két kölcsön közt legalább 75 napnak el kell telnie.Lényegében 3 helyen 6 féle válasz volt.Úgy látom így jártam...
Az OTP honlapján megtalálhatod az összes termék üzletszabályzatát, ott van a személyi kölcsöné is (linket nem tudok adni, de: ballre fent: fogyasztási hitelek, majd középen személyi hitel, majd a lap alján üzletszabályzat és hírdetmények.) Ha ott nincs róla szó, akkor add be aztán kiderül. Vagy nézd meg az egyesítő hitelek feltételeit.
Nem tudom menyire vagytok otthon az OTP személyi kölcsönben,remélem valaki tud segíteni.Tavalyi évben 2x vettem fel személyi kölcsönt.Az utolsót decemberben.Egyiknek sem járt le a törlesztőideje.A kettő együtt összesen 350ezer Ft volt.A havi nettóm 155ezer.A lényeg:szerettem volna most felvenni újabb kölcsönt,mert sajnos nem jöttek össze most a dolgok,de a fiókban azt mondták,hogy csak az utolsó kérelem utáni 3 hónap múlva van rá lehetőség,mert ellenőrzi a bank,hogy rendesen törlesztek-e.Aztán felhívtam az OTP Direkt-et,ott a csaj azt mondta,hogy szerinte(!!!!!) összesen 2x lehet személyi kölcsönt felvenni,de nem tud a 3 hónapról.Azt javasolta,hogy menjek be egy másik fióba és kérdezzem meg ott.Tehát jövedelmem alapján lehetne,de mivel már 2x felvettem,illetve az utolsót decemberben ezért valszeg visszadobnak.Ez valóban így van?
Attól mert hibát jelzett a bejelentkezés során még nem biztos hogy náluk a hiba. Pl. amikor elirod a felhasználó nevet/passw-t vagy akármit akkor is ezt adja. Sőt ha egy IPről többször próbálkozol sikertelenül néha le si tiltja egy adott időre. /*remélem netbankról van szó*/
Ezt sajnos a többi bank is eljátsza idönként. rendszer tulbiztosítási hiba.
Én ezért jöttem el a K&H-tól, mert rövid alatt több technikai "gebaszt" is összehoztak.
Az OTP mondjuk azzal ráduplázott, hogy amikor nálam fuseráltak el akkor nekem felajánlották a vissza hívást és kapaszkodj meg, KISZÁMLÁZTÁK a telefonhívást a rohadékok (mert a szerződésben van egy ilyen pont )
Hasonló csak nekünk a B-hitellel volt ez ráadásul ott másfél évig ment a számlámra a feleségem GYED-e, és egyszer csak jött a levél, hogy ez nem jövedelem, és felmondják a számlát!
Másfél év!
Na ez ami gusztustalan, másfél évig semmi próblémájuk nem volt ezzel, aztán ripsz ropsz jött a levél, hogy ugrott a B-hitel!
CIB-bel soha életemben semmi problémám nem volt. Jó a telebankjuk, jó az internetes bankjuk. Amit bent intézel náluk az drága, de hát ki akar állandóan bankban intézkedni.
Most beszéltem OTP-s ügyintézővel, és felhívtam szíves figyelmét, hogy az interneten valami nem működik, mert nem tudom megnézni a számlatörténetet, valamint nem tudok limitet módosítani UPC ügyben.
Sajnálkozva közölte, hogy ŐŐŐŐŐŐŐk erről nem tudnak.
Drága Csányi úr!
Nem fussa a milliárdos bevételből, és az emberek szívatásából esetleg modernizálni a rendszert?????
(Szerintem sokan elmennénk a búsba a tetű OTP-től, ha nem lenne A B és C hitelünk, amit vissza kell fizetni - ezzel élnek vissza!!!)
Ali baba és a negyven megtévedt pénzügyi specialista
Jelentem, megraboltak. Nem a címben szereplő negyven, nem is
a pályát tévesztett Ali, hanem a lakosság legnagyobb magyar
bankja. Igaz, szerintük csak átmenetileg vették el a
levegővételi jogomat, mindössze néhány napra, addig meg egy
sokmindent megélt informatikus a víz alatt is. Történt
ugyanis, hogy elkövettem azt a badarságot, hogy költséget
kímélendő, a karácsonyi beszerzések egy részét a még mindig
olcsóbb Ausztriában, és a legnagyobb lakossági kártyás
fizetésre tett bíztatásának engedve, szóval ott, a múlt
héten, és azzal. A vagy féltucat helyen létrejött ügyletek
mindegyike után a legnagyobb satöbbi mindig megírta
legszebbik pennájával a mobilom képesebbik felére, hogy még
mennyi a ropogós magyar HUF a számlámon. Nem is volt ezzel
gond egészen ma délig, amikor a császárunkról elnevezett
hipermarketben nem akartam volna az előző nap még tízezres
nagyságrendű pozitív egyenlegemről ismét kártyával fizetni.
Ekkor kaptam a pénztár úrnőjétől egy szemrehányó pillantást
és egy sajtcetlit, amin ez állt: E L U T A S Í T V A 076
ELUTASÍTVA, OSSZEG HIBA. Mivel az összeg a számlámon általam
feltételezett egyenlegnek a negyedét sem igen érte el,
igencsak elcsodálkoztam, de mivel volt nálam elég pénz,
különösebben nem izgattam magam. Annál jobban akkor, amikor
az otthon hagyott mobilomon fél órával később az alábbi
szövegű SMS-t találtam fentemlített legnagyobb izé pennájából
(nem a mamájáéból, azt nem e-vel és nem két n-nel írják) +
36309400700 041112 13:03 SIKERTELEN Kártyás vásárlás/zárolás:
-5.843 Ft; KAISER S ARUHAZ 21501 BUDAPEST; Kártyaszám:
...xxxx; Egyenleg: (NomostkapaszkodjMalvin) -121.381 Ft
(gy.k. a "-" nem díszítőelem a banki műveleteknél, hanem a
kivonás jele, azaz mínusz, tehát negatív az egyenlegem).
Huak...aanyucicátokat! Bár már TELE lett, de azért TELEbank
felhívatik, ügyintéző kérdőre vonatik. Hölgy közli, hogy ma
jött be a külföldi vásárlások terhelése. Erre én: És az nem
feltűnő-e, hogy a hiányolt összeg igencsak hasonlít az ez
ügyben a múlt héten már zárolthoz? Várakozás, majd a
háttérben valaki súgását isméti a szerencsétlen
ügyfélszolgálólány, miszerint szinkronizációs hiba van, de
már javítják. Mondom ühüm. És ezért a kis kellemetlenségért
mennyi kártérítést szándékozik fizetni a legnagyobb miaszösz?
Bocsika, várjak már egy kicsinnyég, megkérdi a főnökséget
(sic). (Hunnye, a mindenit. Ilyen magas szinten foglalkoznak
a szegény ügyféllel, hogy rögtön a dinnyést bántják (nagyon
gyengébbek kedvéért Csányi a legnagyobb micsoda
vezérizgatója). Újabb két perc (saját költségen, de hát így
mulat egy magyar, ha már a sáros hátsó felű szolgáltatónak
nem jut eszébe az, hogy felajánljon egy visszahívást, igaz,
azt a parlamentben se ismerik...) Majd hölgy azt mondja, hogy
engem semmi kár nem fog érni, a kamatomat is elfogják
törölni izé jóvá fogják írni szóval helyre fogják hibázni a
pofont (háttérben a súgógép előimádkozta...), de
természetesen panasszal élhetek. Mondom, akkor élnék vele, ha
már a pénzemből nem élhetek. Ekkor elkéri a telefonszámomat
(ami amúgy ott van előtte, mert arra küldik az SMS-eiket...),
de sürget már az idő, így nem tartok alapfokú
rendszerismertetőt, hanem elmondom, úgyse titok előttük. A
kártérítésről persze egy szó sem esik... A kissé zilált
hangon feltett "segíthetek-e még valamiben" kérdésre inkább
kegyesen elbocsátottam szegény kiszolgáltatott
ügyfélszolgálólányt.
Állapotjelentés a fenti beszélgetést követő 21. órában, amikor
ezeket a sorokat vésem a net örök emlékezetébe: Még mindig
negatív az egyenleg. Dolgozni csak lassan, szépen, ahogy a
csiga megy a réten.
Kiváncsian várom a holnap hajnalt, jön-e hajnali négy tájban
a lefüggönyzött batár, vagy szabadlábon védekezhetem.
Végakaratom: a legnagyobb izéhez tartozó kártyáimat a PSZÁF
tolja le a rendszer kitervelője és jóváhagyója, valamint
auditora torkán. Van három darab, jut belőle mindegyik
érintettnek.
-------------
Megjelent az euroastra.com címen, 2004. november 12.
A Takarékszövetkezet elég jó, mármint akinek Igaz, hogy a legtöbb mindenhez személyesen kell bemenni, és saját bankautomatáik sincsenek (MasterCard kompatibilis kártyát adnak amúgy), viszont soha nem kell egy másodpercet sem sorba állni, nagyon kedvesek, gyorsak, gondosak, személyesen ismerik a júzert, nem kell mindenféle papírokkal szerencsétlenkedni, telefonon az ember hangját megismerik, adnak számlainfót, stb.
Külföldi utalás: sokan vásárolnak az e-bay-en, és úgy fizetnek, hogy kp-t borítékban, postán, ajánlva adnak fel. (No persze ilyen max. 20-30e Ft körüli összegeket szoktak csak.) Még nem hallottam olyat, hogy ne érkezett volna meg hiánytalanul.