Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cavinton Creative Commons License 2009.11.03 0 0 1057
Köszönöm.

Azt hiszem megtaláltam az igazit. Kicsit ütött kopott, de a lelke az szép.

Részletek később, ha már nálam fog állni. Helyesebben gurulni.
Előzmény: Törölt nick (1046)
llaller Creative Commons License 2009.11.02 0 0 1056
mi a f...........tol tud lelazulni
soonó Creative Commons License 2009.11.02 0 0 1055
Igen.

Előzmény: llaller (1051)
llaller Creative Commons License 2009.11.02 0 0 1054
jövök hazafelé, kanyarodok és érzem hogy finoman ugrik a kormány, mondom nem ám szervó probléma, beállok a garázsba leállitom a motort, mozgatom a kormányra merőlegesen a kezemet érzem hogy ugrál a kerék a tengelyhez képest, egyértelmüen lelazult, ilyen létezik? hogy tudom leszedni a légzsákot a korm.-ról? előre is köszönöm
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.02 0 0 1053
Ja, akkor ezek már Vivarok, az újabbak, nem? Nekunk még 2002-es van, az első szériás...
Előzmény: frecska (1047)
frecska Creative Commons License 2009.11.02 0 0 1052

Szia

szerintem is kizárt hogy emiatt szarakodik, viszont az én Viváromban is az izzítógyertya hiba mindíg bent van a tárolóba, sőt van egy 1.6 os benzines combom annak meg gyujtás hiba van benne.

Esetleg nem lehet az a bizonyos agr vagy egr szelep, ami valamit szabályoz a kipufogógáz alapján ??    

Előzmény: llaller (1051)
llaller Creative Commons License 2009.11.02 0 0 1051
vagy nézzem át az összes csatlakozást?
llaller Creative Commons License 2009.11.02 0 0 1050
szevasz akkor mi a f..........om lehet mi lessz eztán mondjuk sazburgnál
soonó Creative Commons License 2009.11.02 0 0 1049
Nem.
Előzmény: llaller (1048)
llaller Creative Commons License 2009.11.02 0 0 1048
szevasztok a következő történt velem megyek a 6os úton egyszercsak kigyullad a stop ,a motorábra,és megállt az autó.Gyújtás inditás megint jó, majd még vagy kétszer megállt. A három próbálkozás alatt mindig világitott az ábra. Szerviz, komputer, majd mondja az ember hogy az egyik izzitógyertya szarakodik lenyugtázta a hibát, és mintha nem is lett volna hiba. Az izzitógyertya hibától leállhat az autó?????
frecska Creative Commons License 2009.11.01 0 0 1047

Szia

 

Én az enyémet 2008 januárjába vettem a Maxabónál 2004-es évjárat.

De most van nekik 2005-ös évjárat is.

Én is nehezen válaszottam annyi volt, így elhoztam a JGM-001 est, mégis csak 1 es, igaz filóztam a 007 esen is, de azt meghagytam valami titkos ügynök félének.

Előzmény: Törölt nick (1046)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.01 0 0 1046
A bécsi úton valószínűleg már nem a legjobbak vannak, mivel kb. 100 darab volt nekik, és mi is már elég rég vettük, akkor már a fele nem volt meg. A két személyes kényelmesebb, ha sosem kell több embert vinni és a két ülés közé is lehet pakolni rendesen. A miénkben most ment tönkre az első kerékcsapágy, valami szelep vagy szenzor is rossz volt, meg egyszer beletört egy gyertya. Illetve kisebb elektronikai problémák voltak, ablakemelőkapcsolót kellett cserélni pl. ha jól emlékszem 57.000-el vettük, 150-160.000 van most benne, nehéz terhet talán ha 300km-ert szállított, motort talán 5000-et, a maradák 95.000km-en majdnem üresen, van lakóautófelszereléssel futott, ami 100kg körül lehet komplett :) Terhelve sincs nagyon, ritkán megy 5-10km-nél rövidbb távot, de gyakran 1000km-ereket. 100-110 között járunk vele maximum, 120 felett nem sokszor járt :)
Előzmény: cavinton (1043)
frecska Creative Commons License 2009.11.01 0 0 1045

Szia.

 

Kintről behozott autót csak akkor vegyél, ha azt te vezetted odakint.

A VIVARO teherautó így senki ne akarjon olyat venni, amit egy kis öreg vezetett és csak templomba járt vele hétvégenként.

Ami nem feltétlen a több százezres kopás nyomai,

A vezető ülés háttámla felső szélénél az ülésen belűl található fém alkatrész miatti szövet szakadás. A vezető ülés ajtó felöli szélén a szövet kopás, mert mindenki lefelé csúszik az ülésről kiszállás közben. A kormány is lehet 100 ezer után kopott ha nem autópályán használták. A váltógomb csúcs része is lehet kopott a tenyér dörzsölésétől. A sofőr ajtó alatti kilépő festékhiánya a cipő csúsztatása miatt.

Érdemes a hűtőn megnézni a kavicsfelverődések nyomait és a motortetőn is.

Esetleg az elektromos ablakemelő kapcsolók mennyire vannak széthullva.

 

Én nekem Maxabós használt van amit a cigisek nyúztak 3 évig. Már lassan 2 éve megvan, nagyon komoly probléma nem volt vele. Ez három személyes, de csak 2 ülés volt benne, a Maxabónál gyártattak bele dupla anyós ülést, igaz nem olyan puha mint az eredeti de célnak megfelel.

Előzmény: cavinton (1043)
cs!pesz Creative Commons License 2009.11.01 0 0 1044
Ha az mond vmit, az enyémbe 154000km után sem kopott a kormány és nincs különösebb baja az ülésnek sem.
Sztem ezek a gondok kb. 3-400ekm után jönnek majd elő.
De az is lehet h. az illető szerette vezetés közben masszírozni a kormányt és le-fel állt az ülésben menet közben. :)
cavinton Creative Commons License 2009.10.31 0 0 1043
Köszönöm Mindenkinek!

Több autót is megnéztem. Mentem a sima és a turbo diesellel is.

A DI valahogy nagyon haloványnak tűnt.

Kaposváron láttam egyet, de 130ekm ellenére a kormánya szét volt kopva és olasz adásvételivel árulták. Mindene ki volt takarítva és lekezelve. Ezt én nem szeretem, mert a túlzott sminkelés gyanús.

Láttam két ülésest, de nekem három kell. Nem tudom mekkora energia átalakítani.

Van egy másik amiből hiányzik az elektromos ablak/tükör és szét van szakadva az ülése. Egyébként szépnek és jónak látszik.

A Bécsi úton viszont van vagy 15 db, viszont a legtöbb 2 üléses és csak DI.

Előzmény: karimama (1035)
cs!pesz Creative Commons License 2009.10.29 0 0 1042
Elfelejtettem:
-hosszított
-1.9 CDTi 100LE
-8 személyes (elől 2 kényelmes üléssel)
-körbe ablakos
Gondolom a rövid 2.5-ös még rátesz v. 20-at óra szerint...
cs!pesz Creative Commons License 2009.10.29 0 0 1041
1.9 cdti

Ilyet én is villantottam az engedékeny Német sztrádán.
Jól látom h. egy hajszállal többet mutat? :)
GARFIELD Creative Commons License 2009.10.28 0 0 1040
Á ezt a képet természetesen Németországban csináltam....

Amúgy tegnap próbált lehagyni egy pözsós (207cc, az a lenyithatótetejű lanygikocsi), hááát, nagyon csúnyán lemaradt 3x a Szentendrei úton, höhöhöööö

Azért az gáz, hogy még 9 személyes long autó is legyorsulja :)
Előzmény: VivarosCsávó (1039)
VivarosCsávó Creative Commons License 2009.10.25 0 0 1039
Őszintén gratulálok fiúk, a trafipax legyen veletek...
karimama Creative Commons License 2009.10.25 0 0 1038

      Szia!!!
 

    Elhiszem!!! A fogyija milyen???
         Üdv: karimama!!!

Előzmény: GARFIELD (1037)
GARFIELD Creative Commons License 2009.10.24 0 0 1037
Hehe, azért a 2.5-ös még jobban megy :)

Pl tegnap:

Előzmény: karimama (1035)
VivarosCsávó Creative Commons License 2009.10.22 0 0 1036
Sziasztok!

Van valami TIS2000 nevü program, abban elvileg van részletes leírás és rajz a Vivaroról. Nekem a 82lovas verzió van (értelem szerűen 5 fokozat) 2005-ös, 110.000e km-el vettem, eddig semmi baja, a szó legszorosabb értelmében. A héten lett felpöckölve 110 lóra, hát mit mondjak, kegyetlenül megy. Új 1.6os sport golfot mint a sz*rt állva hagytam. Erősebb autóval még nem versenyeztem:)) Szóval nekem gyári kazettás magnó volt a kocsiban, de repült a kukába. Vettem bele rádió beépítő keretet 2.000-ér és egy méregdrága Pioneer cd-s mp3-as usb-s magnót. Jól szól:) És jól is néz ki. A gyári CD-s magnó egyébként milyen? Jó minőségű? Sose hallottam. Mondom, nemrég óta van meg a vas, de eddig tetszik. Kényelmes, tágas, gyors. Azt viszont tudni kell, hogy én egy elég régi teherautóból ültem át ebbe (15éves Citroen..) szóval nem panaszkodom. Mindenkinek sok boldogságot kívánok ehhez a kiváló teherautóhoz!!
karimama Creative Commons License 2009.10.22 0 0 1035
          Szia!!!

   Véleményem szerint a 100 lovas jobb!!!Nekem kb 2 hete van egy 100 lovas, sokat
megnéztem, volt köztük a gyengébb és az erősebb is!!! Eddig nem volt semmi baj vele!!!Megy mint a golyó!!! Volt olyan 100 lovas amibe kb 300e km volt!!! Kicsit lusti, de pöccre indult!!! Olvasgattam pár dolgot, azt mondják a 6-os váltó probémásabb, de azért biztos hogy jobb!!! Amit vettem abban 150e km van, de nagyon jól megy!!!
A fogyasztása eddig 7-7,5 liter!!!Ez szerintem nagyon jó, ekkora kasznihoz és súlyhoz képest!!! Ha van valakinek magyar nyelvű útmutatója, és a cd-s rádióhoz kezelési útmutató, légy szi valahogy eljuttatni hozzám!!! Amit észre vettem , hogy a 205/65x 16- os gumival a GPS szerint többet mutat a km-óra!!!Van erre megoldás???
 Nagyobb gumi,vagy valami???!!!
               Üdv mindenkinek!!!
                                Baleset mentes jó utat kívánok!!!!
                                           Üdv: karimama!!!!
Előzmény: cavinton (1032)
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.21 0 0 1034
A 82 le-s van nekünk, 160.000km körül már, eddig két motorikus baja volt: beletört egy gyertya (szerelői hiba), és valami nyomásszabályzó szelep ment tönkre. A fogyasztás 5,7-8 liter között, viszont a kényelmes utazója az max 105-110, mert az említett 5-ös váltó nagyon rövid áttételű, 135 a végsebessége kb. Városban nagyon jó, autópályán elviselhető, jobb lenne oda a hatos váltós 100 lovas. A kis turbótöltés miatt semmilyen turbólyuk nincs, alapjáratról egyenletesen gyorsít, de nem túl intenzíven azért:)))
Előzmény: cavinton (1032)
soonóné Creative Commons License 2009.10.21 0 0 1033
Egyforma, de a 100 -as az 6 sebességes. nem mindegy.
Előzmény: cavinton (1032)
cavinton Creative Commons License 2009.10.21 0 0 1032
Köszönöm.

A 101 lovas motor vagy a 82 LE a megbízhatóbb szerintetek?
Előzmény: soonó (1030)
cs!pesz Creative Commons License 2009.10.21 0 0 1031
Sziasztok!
Már írtam, h. amit én hajtok az 2007. novemberi.
-A fékpofa problémát sztem orvosolták, még nem kellett cserélni (151400km!)
-A szélvédő felső szélénél lévő gumicsík ugyanúgy kijött, mint a régebbieknél, ezért kis FBS-t tettünk a két végéhez (ragasztó-tömítő szilikon) azóta nem jött ki
-Én úgy tudom h. ez már láncos motor, mert kérdeztem és olvastam is vhol. így nem kell vezérműszíjat+feszítőt... cserélni 120 v. 150-nél.
-A levegőszűrőt az 1.9-es hamar bekoszolta, a 2.0-nál 30-40ekm után is még jónak mondható, talán a szervízkönyv is 60ekm-enként írja elő a cserét. Ha ennek a felénél cseréled, sztem akkor sem vág földhöz.
-A futóművön is változtattak vmit, mert nem egyezik. Ez nagyon jól bírja az elődhöz képest! Még nem volt kormányösszekötő, alsó talpas ill. stabilizátor középső szilent csere, az elődnél ezek viszonylag hamar cserére értek.
-Fogyasztás sztem kb. ott van. Én gyorsan megyek ezért átlag 8,3. De ha tartottam a max.100-at, és tojást tettem a pedálra volt már 5,7 is!!

Ennyi jutott eszembe.

üdv
soonó Creative Commons License 2009.10.20 0 0 1030
Ja.

Csak azt nem szabad elfelejteni, hogy azok az írások 2001-es "próbagyártásból" valók.
Ha meg még raktári autók is a tetejében, akkor nincs miről beszélni.
Van még most is tipikus bajuk, de nem annyi, és nem olyanok, mint 8 évvel ezelőtt. Aki 2004-2005, de még inkább 2006 után vásárolt, az nem nyávog itt annyit. Meg azoktól sem hallani annyi rosszat, akik újan tudtak vásárolni, és vigyáznak a cuccra.
Előzmény: cavinton (1029)
cavinton Creative Commons License 2009.10.20 0 0 1029
Jó hogy belinkelted ezeket. Most akartam ilyet venni.
Előzmény: dejódió (1023)
nyikj Creative Commons License 2009.10.19 0 0 1028
Akkor jöhet a kézifék bovden ellenőrzés, javítás, esetleg csere a hibás oldalon. Én szintén téli kerék cserénél figyeltem a fékpofákat. Különben semmi jele nem volt.
Előzmény: soonó (1026)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!