A kormánykapcsoló mechanikusan kapcsol. Onnan lehet tudni, hogy kapcsold be a reflektort, és utána tekerd le a fénykapcsolót. Lehet érezni, hogy mit csinál :)
És a saját érdeked is a C-s gumi. Ennek erősített az oldalfala, és az egész gumi. Láttam már felrobbant nem C-s gumit OFF ford transit ON alatt. Szóval mindenképp KELL a C-s gumi. Ja és szinte mindent kibír, azért is jó!!!! A traficomra michelein gumikat vettem, azokkal elégedett voltam!!!!
Igen. Teherautóra csak C-s kerülhet. Nekünk is mind a kettő C-s. Sajna abból nincs olyan választék, mint a személyautókéból, de azért lehet szépeket találni.
Frecska! Nagyon tetszetős belülről a géped, öröm lehet vele dolgozni. :) Majd este teszek fel képet, nincs nálam olyan rend de megtalálok mindent :).
üdv teherautónak minősül, ebből kifolyólag kötelező a c-s ,sőt még a felni is erősitett kell hogy legyen. a műszaki vizsgán, vagy a rendőr számonkérheti
Hogyan működik a Traficnál a tompított/fényszóró váltás? A kormány kapcsoló mechanikusan tartja a fényszórót minden második meghúzásnál , vagy elektronika vezérli mindezt?
Az ablaktörlő kapcsolója az egybe van építve az egésszel vagy külön is cserélhető? A szakaszos rész haldoklik.
nekem a téli 195 65 r16 de szar mert aláfordul kanyarban az autó, meg minden kavicsot megérez olyan mint a szekérkerék. Az 1,9-es simán elbirja a 215-öst pedig kételkedtem benne, mignem a haveréval mentem.
Sziasztok! Engem az érdekelne, h. ki mit változtatott a gyári állapothoz képest az autóján? Nem a könnyűfém felnikre és szélesebb gumikra, hanem +könyöklőre a vezető oldalon v. ilyesmikre gondolok. Lehetőleg fotóval ! Sztem többen is szívesen nézegetnék. köszi előre is
Egy kérdésem lenne tapasztalt fórumozó társaimhoz!!! Szerintetek melyik a legjobb gumi méret a Trafic-hoz, (9 személyes)??? Válaszaitokat előre is köszönöm!!! Baleset mentes jó utat kívánok mindenkinek!!! Üdv : karimama!!!
Köszi az infót. Mivel nekem nem kézi váltóm van, ezért talán könnyebb volt. A vészvillogót nem is fontos kivenni még a másiknál sem, mert úgy belejöttem h. kicseréltem a főnökömén is :). Csináltam két képet, az egyik majdnem szétszedett állapotban, a másik a végeredmény.
szevasz előszőr a váltó szoknyát, ahol találkozik a szürke konzollal szeded le úgy hogy pl. éttermi életlen késsel alányúlsz és körbe kisegited a vályatából, majd felhúzod a szoknyát ezután a szürke konzolon kétoldalt alul van egy egy csavar igy már le tudod venni az alsó középkonzolt de mikor húzod le, menetközben le kell huzni a vészvillogó kapcsolójáról a stekkert ha ez megvan a váltókaron keresztül húzd le a konzolt. azt hiszem hogy a fütéspanel közepén van egy csavar, vagy kettő de ezt látni fogod, kicsavarod és magad felé kibuktatod az egész panelt ne akaszd ki a bowdeneket hozzá lehet férni. két izzó van "rizs izzó" 12v 2-4w fekete foglalatokat laposfogóval megfogod tekersz rajuk 90 fokot és kihúzod hát ennyi
Üdv! A középkonzolon (fűtés,szellőzés...) cserélt már vki izzót? Mindig elfelejtem a szervízben, ha nem nagy művészet kicserélném csak nem akarok kárt tenni vmi kis műanyag nyavajában ha van benne. thx
Érdekelne, hogy autókövető radart helyileg hova szoktak beszerelni autóba?
Kaptam cégesen egy Vivarot (2.5CDTI), és érdekelne, hogy a főnökség tud-e leskelődni utánam, hogy épp merre járok. Nem igazán szeretem ha megfigyelnek, főnököm esküszik rá, hogy nincs az autóban radar. Nem szerelném én ki, egyszerűen csak eljönnék a cégtől:)
Van valakinek ötlete hol érdemes keresgélni a cuccot, egyáltalán hogy néz ki?:) Stb..
Gyári NAVI van a gépben, de már teljes fényerőn is elég halvány a fénye. Valaki meg tudná nézni valamelyik szerviz programban. - Hogy lehet szétkapni? - Lehet benne fénycsövet, égőt, fényforrást cserélni (hátha nincs egybe építve az LCD-vel)? - Szóval bármi jó lenne. Lehet hogy csak a nappali fényforrás (két fokozatú) nem megy.
megveheted minden tagját külön, én az első és utolsó tagot vettem meg.
Egy gond van vele, hogy autópályán az első tagot, a menetszél miatt a légellenállás dübörögteti, de ha húzól rá egy polifom csőhély szigetelő szivacsot, akkor ez megszűnik.