Az 50€ árjavaslatot simán elfogadta... tudom nem olcsó ,de jobbat nem találtam. ha barkács lelkületű vagy ,akkor nekem megvan még a törött. Odatudom adni mintának.
Izzító visszajelzője azért villog, mert tönkrement az izzító gyertya valamelyike. A fedélzeti azt nézi, melyik mennyi áramot vesz fel, és az alapján dönti el hogy jók vagy nem. Tehát mindet kell cserélni, mert ha csak a rosszat cseréled, akkor valószínű, hogy a többire nem lesz megfelelő és megint villogni fog. Én így jártam és kétszer kellet szétszedni.
A turbó szelepet megnéztétek?
A légzsák lehet kontakt hiba is. Ülés alatt vagy bárhol.
Ismerősöm elütött egy őzet, a lufi nem nyílt, de az övfeszítő patronja eldurrant és azt jelzi a légzsák visszajelzője. Fiat Linea-ja van.
De ezek a hibák a hibakód tárolóban benne vannak, ki kellene olvastatni.
Van egy kis gond a turbómmal. Nem működik. A műszerfalon a motorblokk visszajelzője ég folyamatosan. Egyszer már produkálta ezt de akkor kiderült, hogy csak a vákumcső csúszott le. Visszatettük, utána nem volt gond egy darabig. Egyszer csak úgy két hét múlva menet közben megint kivillant a visszajelző és megint nem ment a turbóm. Csövek rendben, mechanikus rész valszeg szintén, a lapátot megforgattuk, az nem állt be. Valami más a baj.
A másik gondom a légzsák visszajelzője, az is ötletszerűen hol ég hol nem. Végül de nem utolsósorban az izzítás visszajelzése a normál kezdeti jelzés és indulást követően úgy kb. 5 mp múlva elkezd ritmikusan villogni kb 10 másodpercen keresztül majd abbahagyja. Tudja valaki a megoldást? Előre is kösz!
Köszönöm, a képeket,gondoltam hogy valami dolgod van.Időközben megnéztem egyik topiktársunk autóját is, ezek az ülések gyorsan "kiszőrösödnek",neki is hasonló volt, sokkal kevesebb km-nél.
Közben változott az elképzelésem, nem merek ennyi idősen dízelt venni.
OFF:
Csütörtökön voltam egy "kocsmában", és láttam egy Elektrát kiselejtezve:(:(
Kicsit benézek hozzátok. Az ablak-rángató műanyag tényleg van külön is valamikor még az ebay-en is láttam. De az Elaforg olcsóbb lesz. Anno a vaterán vettem komplett szerkentyűt.
Most az Alfámon vettem észre, hogy kattant egyet a dolog, tegnap meg is néztem, tényleg letört belőle 2 kis darab. Eddig még működik de asszem jó lesz beszereznem egy-két darabot tartaléknak.
Érthetetlen, hogy miért is van ez a műanyag alkatrész.. Egy hónap alatt 2 hátsó ment tönkre nálam. Már félek, ha valaki le akarja tekerni az ablakot :( . Ha a reccsenés után tovább próbálkozik, akkor ügyesen feltekerheti a bowdent is úgy , hogy az egész emelőt cserélni kelljen. Nálam most ez történt. Mellesleg Paulovicsnál szokott lenni a múanyagból :)
"Hogy ez a müanyag valami cserélhető javítható e?"
Gazdagrét XI. ker Regös utca. Elaforg Kft. Én ott vettem utoljára 2009-ben, mikor eltört a bal oldal. Párban adták 1400-ért azt a zöld pöcköt. Még jó hogy eltetttem a jobbost, mert tegnap széttört a jobb hátsó. Hétfőn teszik be.
Leszedtem a kárpitot hogy meggyőződjek hogyan barmolták szét az ablakemelőmet (mert már hónapok óta egy fa tartja igy valódi faberakást kapott)
Lefotóztam töltök fel képet is az eltört alkatrészről. Hogy ez a müanyag valami cserélhető javítható e? Vagy talán valami alternativ de tartósabb megoldást tudok e kitalálni rá.
A magam részéről még mindig keresem a megfelelőt autót, illetve várok h elvigyék a mostani autómat.Van kettő eladó kocsi is ami normálisnak tűnik, de már nem merek elinduli megnézi sem.
Az egyik az egy használtautós hirdetés, kértem plusz képeket is, a másikat Apu intézi Németországban.Az utóbbit jobban preferálnám,bár az első is Ausztriában "élt" korábban.
Nafene... mindenkinek hibátlan a Lybrája ,vagy csak a nyaralások miatt ez a csend? :)
Nekem mindenesetre végre sikerült vennem jó áron gyári Lybra alufelniket ,így az eddígi Romagna Ruote lekerűlt... Azért mégis csak a gyárival néz ki komplettebnek :)
Örülök ,hogy megtaláltad :) A DTE-t (szervíz manual) már nem akartam oda feltenni, mert nagy ,de ha meglesz a kocsid és esetleg kell, keress meg privátban.
Megnézem. Ez már nekem is eszembe juthatott volna... 4-nél több légzsákom van. Ja, a klíma ügy valszeg megoldódni látszik. Az lett a gond ami már egyszer volt. Nevezetesen a ventillátor hőkapcsolója olvadt meg. Gázom van, be is kapcsol, csak a ventillátor nem forog. Megnézettem és úgy néz ki, nem bírja azt az 5-600 fokot amit a kipufogócsonktól kap. Ökör egy megoldás olyan közelre tenni egy műanyag, bakelit kapcsolót! Most azt mondja a szerelő, hogy kössük direktre saruval és kész, nem kell nyűglődni azzal a szarral.
Apámé a közepes felszereltségi szintű változat,világoskék alcantara, dupla küllős gyári alufelni, cdtár 6 hangszóróval, belül összes fény(tehát a kilincsek is), elektormosan állítható és fűthető tükrök, ellenben csak az első ablakok elektromosak, a hátsók nem.:)Ja, és eredetileg olaszból lett hozva, 4 évesen.
Nem is vontam kétségbe ,hogy amit te láttál az tekerős volt, csak azt mondtam ,hogy a gyárból ilyen nem hiszem ,hogy kijött. Abban az időben mikor a Lybrával kijöttek , ebben a kategóriában már szerintem az nem ment volna el. Bár... ,ha bele gondolok, hogy kazettás magnót tettek bele ,akkor akár még ezt is el lehetne képzelni ... :(