Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fil Creative Commons License 2011.08.28 0 0 1264

Én itt vettem http://www.ebay.de/itm/Unterfahrschutz-Lancia-Lybra-/360380712085?pt=DE_Autoteile&hash=item53e85d4495#ht_1275wt_1084

Az 50€ árjavaslatot simán elfogadta... tudom nem olcsó ,de jobbat nem találtam. ha barkács lelkületű vagy ,akkor nekem megvan még a törött. Odatudom adni mintának.

Előzmény: Kovi74 (1263)
Kovi74 Creative Commons License 2011.08.28 0 0 1263

Egy kis segítség kellene, alsó motorvédő lemezt keresek. De nem találok sehol. Valakinek valami ötlet vagy esetleg alternatíva?

Akartam csinálni, de még töröttet se tudtam szerezni.

 

Lacee83 Creative Commons License 2011.08.26 0 0 1262

Amikor megvettem az autót én mindent cseréltem rajta igy nyugodt vagyok de ha ismered az előéletét akkor ráér kicserélni ha eljön a

kötelező csere ideje.

Más

Lassan meglesz a müanyag izé is az ablakhoz :)

Előzmény: Törölt nick (1259)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.26 0 0 1261

Üdv!

 

Azért kivenni nem kell, csak a tartóbakot kell kikötni és leengedni kicsit a motor vezérlésfelöli részét.

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (1259)
Lacee83 Creative Commons License 2011.08.25 0 0 1258

Csak városi leganda hogy ki kell venni a motort a vezérmű cseréhez a 2000esnél?

Előzmény: Törölt nick (1254)
Kovi74 Creative Commons License 2011.08.25 0 0 1257

Vivid WorkshopData ATI

Általános szervízprogram

Előzmény: Törölt nick (1256)
Kovi74 Creative Commons License 2011.08.24 0 0 1255

 

Ezt találtam róla hátha ez segít.

Előzmény: Törölt nick (1254)
fourplay1 Creative Commons License 2011.08.22 0 0 1253

kösz!

Előzmény: Kovi74 (1252)
Kovi74 Creative Commons License 2011.08.21 0 0 1252

Izzító visszajelzője azért villog, mert tönkrement az izzító gyertya valamelyike. A fedélzeti azt nézi, melyik mennyi áramot vesz fel, és az alapján dönti el hogy jók vagy nem. Tehát mindet kell cserélni, mert ha csak a rosszat cseréled, akkor valószínű, hogy a többire nem lesz megfelelő és megint villogni fog. Én így jártam és kétszer kellet szétszedni.

A turbó szelepet megnéztétek?

A légzsák lehet kontakt hiba is. Ülés alatt vagy bárhol.

Ismerősöm elütött egy őzet, a lufi nem nyílt, de az övfeszítő patronja eldurrant és azt jelzi a légzsák visszajelzője. Fiat Linea-ja van.

De ezek a hibák a hibakód tárolóban benne vannak, ki kellene olvastatni.

Előzmény: fourplay1 (1251)
fourplay1 Creative Commons License 2011.08.21 0 0 1251

Hali!

 

Van egy kis gond a turbómmal. Nem működik. A műszerfalon a motorblokk visszajelzője ég folyamatosan. Egyszer már produkálta ezt de akkor kiderült, hogy csak a vákumcső csúszott le. Visszatettük, utána nem volt gond egy darabig. Egyszer csak úgy két hét múlva menet közben megint kivillant a visszajelző és megint nem ment a turbóm. Csövek rendben, mechanikus rész valszeg szintén, a lapátot megforgattuk, az nem állt be. Valami más a baj.

A másik gondom a légzsák visszajelzője, az is ötletszerűen hol ég hol nem. Végül de nem utolsósorban az izzítás visszajelzése a normál kezdeti jelzés és indulást követően úgy kb. 5 mp múlva elkezd ritmikusan villogni kb 10 másodpercen keresztül majd abbahagyja. Tudja valaki a megoldást? Előre is kösz!

Istvan21074 Creative Commons License 2011.08.20 0 0 1250

Sziasztok!

 

Fejlemények vannak:)

Előzetes tervek szerint szeptember 4-én utazom Németországba.

1.8 benzin, első gazdás, szervizelt, friss TÜV,135Ekm,  magánszemélytől.

Amit nem tudok, honnan tudommegállapítani  h az adott motor EURO 2 vagy EURO3?

 

 

 

Lacee83 Creative Commons License 2011.08.17 0 0 1249

Hivtam az elaforgot nem volt nekik és mára nem jött ahogy igérték meg csak péntekre fog.

Előzmény: paljoc (1244)
Istvan21074 Creative Commons License 2011.08.14 0 0 1248

Szia!

 

Köszönöm, a képeket,gondoltam hogy valami dolgod van.Időközben megnéztem egyik topiktársunk autóját is, ezek az ülések gyorsan "kiszőrösödnek",neki is hasonló volt, sokkal kevesebb km-nél.

Közben változott az elképzelésem, nem merek ennyi idősen dízelt venni.

 

OFF:

Csütörtökön voltam egy "kocsmában", és láttam egy Elektrát kiselejtezve:(:(

 

 

Előzmény: paljoc (1242)
fony72 Creative Commons License 2011.08.14 0 0 1247

Hali!

Kicsit benézek hozzátok. Az ablak-rángató műanyag tényleg van külön is valamikor még az ebay-en is láttam. De az Elaforg olcsóbb lesz. Anno a vaterán vettem komplett szerkentyűt.

Most az Alfámon vettem észre, hogy kattant egyet a dolog, tegnap meg is néztem, tényleg letört belőle 2 kis darab. Eddig még működik de asszem jó lesz beszereznem egy-két darabot tartaléknak. 

Lacee83 Creative Commons License 2011.08.13 0 0 1246

A hátsó ablakokat nem tekergetem talán tovább birja.

A jövő héten beszerzem a cuccot. Addig vissza se rakom a kárpitot éskárpit nélkül közlekedek elég rally feelingje van:-)

Remélem ki tudom cserélni azt  a vackot.....

Előzmény: paljoc (1244)
Lybra-145 Creative Commons License 2011.08.13 0 0 1245

Sziasztok!

Érthetetlen, hogy miért is van ez a műanyag alkatrész..  Egy hónap alatt 2 hátsó ment tönkre nálam. Már félek, ha valaki le akarja tekerni az ablakot :( . Ha a reccsenés után tovább próbálkozik, akkor ügyesen feltekerheti a bowdent is úgy , hogy az egész emelőt cserélni kelljen. Nálam most ez történt. Mellesleg Paulovicsnál szokott lenni a múanyagból :)

Feri

Előzmény: paljoc (1244)
paljoc Creative Commons License 2011.08.13 0 0 1244

 "Hogy ez a müanyag valami cserélhető javítható e?"

 

Gazdagrét XI. ker Regös utca. Elaforg Kft. Én ott vettem utoljára 2009-ben, mikor eltört a bal oldal. Párban adták 1400-ért azt a zöld pöcköt. Még jó hogy eltetttem a jobbost, mert tegnap széttört a jobb hátsó. Hétfőn teszik be.

Előzmény: Lacee83 (1243)
Lacee83 Creative Commons License 2011.08.13 0 0 1243

Az enyémben ezek szerint tényleg 130ezer lehet.

 

Más:

Leszedtem a kárpitot hogy meggyőződjek hogyan barmolták szét az ablakemelőmet (mert már hónapok óta egy fa tartja igy valódi faberakást kapott)

Lefotóztam töltök fel képet is az eltört alkatrészről. Hogy ez a müanyag valami cserélhető javítható e? Vagy talán valami alternativ de tartósabb megoldást tudok e kitalálni rá.

Előzmény: paljoc (1242)
paljoc Creative Commons License 2011.08.12 0 0 1242

Elnézést, "kicsit" megkésve, de itt vannak az ígért képek. Tehát egy 190 ezret /valós/ futott, 11 éves Lybra 2.0 elhasználódásának nyomai:

 

Előzmény: Istvan21074 (1241)
Istvan21074 Creative Commons License 2011.07.28 0 0 1241

A magam részéről még mindig keresem a megfelelőt autót, illetve várok h elvigyék a mostani autómat.Van kettő eladó kocsi is ami normálisnak tűnik, de már nem merek elinduli megnézi sem.

Az egyik az egy használtautós hirdetés, kértem plusz képeket is, a másikat Apu intézi Németországban.Az utóbbit jobban preferálnám,bár az első is Ausztriában "élt" korábban.

Lehet h kereselek majd privátban.

Előzmény: fil (1240)
fil Creative Commons License 2011.07.26 0 0 1240

Nafene... mindenkinek hibátlan a Lybrája ,vagy csak a nyaralások miatt ez a csend? :)

Nekem mindenesetre végre sikerült vennem jó áron gyári Lybra alufelniket ,így az eddígi Romagna Ruote lekerűlt... Azért mégis csak a gyárival néz ki komplettebnek :)

fil Creative Commons License 2011.07.12 0 0 1239

Örülök ,hogy megtaláltad :) A DTE-t (szervíz manual) már nem akartam oda feltenni, mert nagy ,de ha meglesz a kocsid és esetleg kell, keress meg privátban.

Előzmény: Istvan21074 (1238)
Istvan21074 Creative Commons License 2011.07.11 0 0 1238

Nézzétek mit találtam.Lehet h csak nekem új, de azért megosztom veletek.

http://download.lanciak.hu/LYBRA/

fourplay1 Creative Commons License 2011.07.11 0 0 1237

Hali!

 

Megnézem. Ez már nekem is eszembe juthatott volna... 4-nél több légzsákom van. Ja, a klíma ügy valszeg megoldódni látszik. Az lett a gond ami már egyszer volt. Nevezetesen a ventillátor hőkapcsolója olvadt meg. Gázom van, be is kapcsol, csak a ventillátor nem forog. Megnézettem és úgy néz ki, nem bírja azt az 5-600 fokot amit a kipufogócsonktól kap. Ökör egy megoldás olyan közelre tenni egy műanyag, bakelit kapcsolót! Most azt mondja a szerelő, hogy kössük direktre saruval és kész, nem kell nyűglődni azzal a szarral.

Előzmény: kappa_tds (1225)
fil Creative Commons License 2011.07.11 0 0 1236

Hmm... ,akkor ezek szerint nem csak a kazettás magnót voltak képesek beletenni 2003-ban ,hanem tekerős ablakemelőt is :) 

Nem mint ha ennek túl nagy gyakorlati jelentősége lenne. Hátul ráérnek tekergetni :D

... mindenesetre elnézést, ezt nem gondoltam volna ,de hát mindíg tanul az ember :/

 

Előzmény: kappa_tds (1235)
kappa_tds Creative Commons License 2011.07.10 0 0 1235

Szia!

Apámé a közepes felszereltségi szintű változat,világoskék alcantara, dupla küllős gyári alufelni, cdtár 6 hangszóróval, belül összes fény(tehát a kilincsek is), elektormosan állítható és fűthető tükrök, ellenben csak az első ablakok elektromosak, a hátsók nem.:)Ja, és eredetileg olaszból lett hozva, 4 évesen.

Előzmény: fil (1234)
fil Creative Commons License 2011.07.10 0 0 1234

Nem is vontam kétségbe ,hogy amit te láttál az tekerős volt, csak azt mondtam ,hogy a gyárból ilyen nem hiszem ,hogy kijött. Abban az időben mikor a Lybrával kijöttek , ebben a kategóriában már szerintem az nem ment volna el. Bár... ,ha bele gondolok, hogy kazettás magnót tettek bele ,akkor akár még ezt is el lehetne képzelni ... :(

Előzmény: Istvan21074 (1230)
Istvan21074 Creative Commons License 2011.07.10 0 0 1233

Köszönöm!

A jövő héten itthon leszek Salgótarjánban, a következő héten megyek vissza Pestre, utána kereslek.

Előzmény: paljoc (1232)
paljoc Creative Commons License 2011.07.10 0 0 1232

Ha akarod a VII. kerületben megnézhetsz egy garantált 190 ezret futott Alcantarás Lybrát, hogy miként fest 11 évesen. /2.0 20V Sedan/

Előzmény: Istvan21074 (1231)
Istvan21074 Creative Commons License 2011.07.10 0 0 1231

Szia!

 

Persze h aktuális, vagyis hamarosan az lesz, irok magánban és megbeszéljük, bár félek h nem az az árkategória lesz mint amire gondoltam. 

Előzmény: Guzzista (1228)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!