Traffical még nem próbáltam. Ez elvileg OP-COM (Opel), de ki tudja. A szoftverben csak OPEL járgányokat lehet kiválasztani, egészen asszem 1995-től 2009-ig. De ugyebár OPEL-RENAULT-NISSAN ugyanaz. Meg kell kérdezni az eladót, hogy jó-e Traffichoz is. Üdv!
Érdekel a készűlék. Az általad megadott weboldalon meg is lehet rendelni. Csak a gondom az, hogy nekem Renault traficom van. A készűlék ismertetőben nem sorolja a használható tipusok között. Vagy természetes, hogy ami jó a Vivaróhoz, az jó a Trafic tipushoz is?
Hello! A hiba nem tudom mi lehet, viszont ajánlom figyelmedbe az OP-COM neveztü kis kütyüt. Ezt egy laptoppal összekötve rá tudod dugni az autó kompjúterére. Elég sokmindent meg lehet lesni, lényegében mindent. Tudsz hibaüzit törölni, stb.. Nem kell a szervízbe járni, ahol több ezer forintér diagnosztizálnak vagy törölnek egy ócska kis hibaüzenetet, ami általában egy darab egérkattintás. Nekem is ilyen van, 1-2 hetente rákapcsolom a Vivaróra, hogy minden rendben van-e.
Egy srác elvileg árul ilyet vaterán, 20ezer forint körül, viszont borzasztóan megtérül, ha épp leáll alattad az autó. Fogod, rákapcsolod és már nézed is értékeket. Pikkpakk általában megvan a hiba.
Üdv mindenkinek Segítsetek nekem. Nem olyan régen van egy renault trficom 2.5 dci. Este jöttem vele haza a melóból /mosógépeket jav./ és fokozatosan ment el a kuplungom. Semmi előzmény. Mi lehet Béla
üdv mindenkinek tegnap alapjáraton ment a gép egyszer csak stop" és töltés " visszajelző kigyulladt, hozzáteszem egy hónapja lett kész a generátor, és megint rossz . oké hogy garancia, de az idő, ? fuvar? mi a fene lehet hogy a "kakas csipje meg"
Kemény a rugózása, így egy pici egyenetlenség is megfogja füvön. Én azzal hoztam frászt -röhögést- a közönségre, hogy srégen leengedem a rézsűn, és a hátsó kereket simán felemeli 60-80 cm-re. "haláli" :-)
Kösz az infót, sikerült könnyen beszerelni. A dobozt a hátsó tolatólámpa és a felette lévő többi lámpa közötti üregben sikerült elhelyezni. Jól működik.
Másik kérdésem is van. Hogyan viselkednek ezek a kocsik hóban, sáros emelkedőn? Nem terepre gondolok. Mennyire kapaszkodóképes? Miután áprilisban vettem nem ismerem a téli viselkedését. A nyáron egy enyhe fűves emelkedőn megállva, nem volt képes előre menni egy harmatos reggelen Erdélyben.
Tolatóradar: Nekem rádiós van beszerelve (hátul a központi doboz kis antennával, eöl a kijelző kis antennával, nem kell végig kábelezni a kocsit!). De! Szerintem nem volt jó ötlet. Mindentől megbolontul, taxi CB, mobil, rádió, tv minden adótorony zavarja. 5 tolatásból 1-nél fixen 02-03m-re áll és sípol.
Nekem 8 fejes van, előre és hátra egyaránt 4-4. (VALEO gyártmány)Teljesen jó,, bár mozgásdetektor nincs benne, így időnként elindulás után egy darabig be-be jelez, persze csak előremenetnél.
A fejegységem tudja a tolatókamerát is kezelni. Gondolkodtam a beépítésen, de egyelőre így jó.
Lehet, hogy Csipeszt meglepem egy tolatóradarral...
Hali! Nekem hátul dupla ajtós, de direkt lemezzel borított (nehogy belássanak és megszeressenek vmit), így azon nem lehet egyszerűen kilátni. Belső tükörnek így csak a helye van meg. Marad a két oldalsó, ami ráadásul eltérő képet ad, a baloldali (vezető felőli) nagyít a másik nem. Megszokás kérdése, a parkolóhely megválasztásakor már az elindulásra gondolok így sok problémától megkímélem magam. Időnként azért kinyitom az ajtót de inkább, minthogy nekimenjek vminek. Tolatóradaron még nem gondolkodtam.
üdv nekem van fenn 4 érzékelős csak buli van mert a vonohorgot látja a két középső érzékelö igy azt kihuztam a panelból, csak a két szélső érzékel. A másik vivaromnál nem volt rajta horog, az frankón működött. Én ugy szereltem fel hogy a lökháritó prizmán kivűl van egy, a tőbbit meg térben elosztottam
Véleményt kérek. Szerelt e már valaki kocsijára tolató radart, a 4 szenzorosra gondolok. Működik e normálisan és van e gond a beszerelésnél? /A hátsó műanyag lökhárító alatt ott van a fém is, a lökhárító magassága is kisebb, mint a készűlékhez adott szerelési leírsban is ajánlott 50 cm. Jelent e ez problémát?/
Pár kép az én autóm belsejéről. Nem volt kedvem rendet rakni mert éppen lemostam és jött egy hívás h. menjek dolgozni. A raktér oldalát és a kerékdobokat is a főnökömmel sk csináltuk.
De az, hogy néhány dolgot, nem idiótán túlelektronizálva oldanak meg, tán néha még jobb is.....
Amúgy a kormánykapcsoló után bizonyára van néhány relé, de túl sok elektronika biztos, hogy nincs.
De egyik nap beépítettem egy olvasólámpát előre, és ahogy ott fent nyúlkálok találok egy CAN bus csatlakozót. Azért az elektronika lehetősége ott van, csak nincs kihasználva :)