Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fil Creative Commons License 2011.09.01 0 0 1282

Egyelőre megvan. Az érzékelő volt a rossz. Kivéstem a régit ,beleapplikáltam az újat és lőn a csoda. Most korrekt értéket mutat. de azért nagyot szívtam vele. Az egyik kábelét (rózsaszín-fekete) nem tudtam forrasztani ezért csak rásodortam a termisztor lábára és jól (?) rászigszalagoztam. A sodort rézkábel minden egyes szála  meg volt feketedve. Thembalu nálad is ilyen volt? Próbáltam levakarni ,de a cin lepergett róla. Egyelőre rendben ,de félek ,hogy ez még okozhat majd gondot. Sajna most rámsötétedett így másra már nem volt időm. Mivel az alkatrész 65,- Ft + ÁFA így vettem párat ,most van tartalékom is.

Azért nagy öröm volt ,mikor 8 helyett 26oC-ot mutatott. :)

Előzmény: fil (1281)
fil Creative Commons License 2011.09.01 0 0 1281

Mindenesetre én vettem elvileg ugyanilyen értékeket (már ugy-e a jót :) produkáló termisztort - bízva abban ,hogy (csak) az a gond. Kemény 70 Ft darabja a Lomexnél :)

Remélem jó lesz...

Előzmény: Törölt nick (1280)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.01 0 0 1280

Széthúzom én is aztán kiderül mit mutat olyankor.

 

Előzmény: fil (1278)
Lacee83 Creative Commons License 2011.08.31 0 0 1279

Köszönöm. Én is gondoltam a faragásra, csak egszerűbbnek tűnne venni egy hozzá valót, persze ha nem 300km re laknék a bolttól.  De már visszapakoltam kárpitot untam h egy UAZ ajtót zárok magamra minden induláskor. A képek alapján lehet h tényleg csak bovdengond. Jó ez csináld magad a boltban nem mondták h lesz vele meló.....

Még egy esélyt adok neki. Ezt mütyürt meg átszabatom valakivel. De most megyek nyaralni nem érek rá foglalkozni vele. Kb 1 óráig szivtam a kárpittal is.

Előzmény: Törölt nick (1273)
fil Creative Commons License 2011.08.31 0 0 1278

Utmutatásaid alapján végre megvan a csati. Széthúztam és a szenzor felé ~22-23 KOhmot mértem (volt kb. 25-26 oC). A kocsi hőmérője meg 8oC-ot mutatott. Ez kb. stimmel is a mért értékhez. Viszont, ami érdekes ,hogy a széthúzott csatlakozó mellett ,azaz amikor semmi kapcsolat nem volt a szenzor felé ,akkor 10oC-ot.

Ez most mi? Valami "default" érték végtelen ellenállásnál ,hogy azért mégse -273oC-ot mutasson, vagy a csati és az ecu között van még egy szakadás?

 

Előzmény: Törölt nick (1274)
Kovi74 Creative Commons License 2011.08.31 0 0 1277

Köszi, hogy szóltál. Felveszem velük a kapcsolatot. Mégegyszer köszönöm! :))

Előzmény: Guzzista (1276)
Guzzista Creative Commons License 2011.08.31 0 0 1276

Szia Kovi! Ma voltam a Paulovics bontóban, Panda ajtót kerestem és találtam, közben rákérdeztem a motorvédő lemezre. Van nekik 1 db., ára 5000 Ft.

Előzmény: Kovi74 (1263)
fil Creative Commons License 2011.08.31 0 0 1275

Köszi.

Tudod én azt hittem ,hogy mint általában az ilyen műanyag bisz-basz ,a szélein kapaszkodik kis körmökkel és ,ha a szélek alá nyúlok ki tudom pattintani. De éreztem ,hogy valami beljebb fogja és nem gyengén :(

Na majd újra nekiveselkedek.

Ez nagyon jó ez az oldal. Kár ,hogy görögül nem tudok ,de azárt a google fordítóval és kis fantáziával meg lehet érteni.

 

Előzmény: Törölt nick (1274)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.31 0 0 1274
Előzmény: fil (1270)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.31 0 0 1273

Ősszetekerhete a bowdent a dobban. Ha újratekered rajta nagy eséllyel működni fog de lehet kis hangja.

A műanyag pöcökre a megoldás:

 

 

http://lancialybra.mlemo.gr/doityourself/grillos/project_pedilo.htm

 

 

 

Előzmény: Lacee83 (1271)
Lybra-145 Creative Commons License 2011.08.31 0 0 1272

Szia!

A vezető sín mérete lehet más (nagyobb). Kicsit barkács de végig lehet vágni hosszában, lecsiszolni és akkor jó lesz.  Feri

Előzmény: Lacee83 (1271)
Lacee83 Creative Commons License 2011.08.30 0 0 1271

Úgy tűnik nincs szerencsém az ablakkal az a műanyag izé nem ehhez az évjárathoz való nem megy rá a sínre. Két hetet vártam rá. De az a kisebb probléma. Összeragasztottam régit h mit bír de sajnos az ablak sem mozdul csak recseg és kattog valami az ajtóban. Valószínűleg más is tönkrement.

Úgyhogy visszaszereltem a kárpitot majd a következő tulajdonosa foglalkozik vele.

Bal első ablak élt 10év 4hónapot R.I.P.

A többit inkább nem tekergetem. Viszont már kezdem érteni miért alapfelszereltség a Lybra-ban a légkondi......

fil Creative Commons License 2011.08.30 0 0 1270

Erre gondolsz? Mert ez nálam meg sem moccan. Törni meg nem akarom. Olyan minha belül középen tartaná valami...

 

Előzmény: Törölt nick (1268)
fil Creative Commons License 2011.08.30 0 0 1269

Köszönöm ,ha hazaérek kipróbálom...

Előzmény: Törölt nick (1268)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.30 0 0 1268

Ha leszeded a tükör mögötti kis háromszőg burkolatot (sima bepattanós) akkor ott kell hogy legyen a csatlakozó. Az 1-2 láb a szenzoré.

Előzmény: fil (1267)
fil Creative Commons License 2011.08.30 0 0 1267

Sziasztok!

 

Ha jól emlékszem valaki itt már kűzdött a külső hőmérő szenzorával. Nálam most jött el az idő ,hogy már nem tudom a problémát tovább odázni ,mert már odáig fajult ,hogy néha 6 oC alá is megy (ma pl. -1 volt reggel, én edzett vagyok egy szál pólóban sem fáztam :). Ami ugyebár megakadályozza a légkondi kompresszor bekapcsolását.

A kérdésem az ,hogy a szenzor kábelén valahol a tükör mögött van valami csati amit szét lehetne húzni ,hogy rá tudjak mérni a szenzorra ,hogy az e a rossz. A tükör szétszedéséhez van valakinek valami rajza. A műanyag részek ennél a kocsinál olyan könnyen elpattannak ,nem akarom elcseszni.

Ha a tükörben nincs , akkor hol?

Az ajtón átvezető csatlakozó az csak egyszerűen lehúzható ,vagy van valami trükkje. Én ahogy néztem van valami szürke műanyag gyűrű ami valami biztosításnak néz ki. Azt esetleg el kell fordítani ,vagy feszíteni ,húzni-vonni?

fil Creative Commons License 2011.08.28 0 0 1266
Guzzista Creative Commons License 2011.08.28 0 0 1265

Próbáld meg itt:  Paulovics Autóalkatrész - 1171 Budapest - Fiat, Alfa Romeo, Lancia ...

Nekem még mindent adott Lybrához amit kértem.

Előzmény: Kovi74 (1263)
fil Creative Commons License 2011.08.28 0 0 1264

Én itt vettem http://www.ebay.de/itm/Unterfahrschutz-Lancia-Lybra-/360380712085?pt=DE_Autoteile&hash=item53e85d4495#ht_1275wt_1084

Az 50€ árjavaslatot simán elfogadta... tudom nem olcsó ,de jobbat nem találtam. ha barkács lelkületű vagy ,akkor nekem megvan még a törött. Odatudom adni mintának.

Előzmény: Kovi74 (1263)
Kovi74 Creative Commons License 2011.08.28 0 0 1263

Egy kis segítség kellene, alsó motorvédő lemezt keresek. De nem találok sehol. Valakinek valami ötlet vagy esetleg alternatíva?

Akartam csinálni, de még töröttet se tudtam szerezni.

 

Lacee83 Creative Commons License 2011.08.26 0 0 1262

Amikor megvettem az autót én mindent cseréltem rajta igy nyugodt vagyok de ha ismered az előéletét akkor ráér kicserélni ha eljön a

kötelező csere ideje.

Más

Lassan meglesz a müanyag izé is az ablakhoz :)

Előzmény: Törölt nick (1259)
Törölt nick Creative Commons License 2011.08.26 0 0 1261

Üdv!

 

Azért kivenni nem kell, csak a tartóbakot kell kikötni és leengedni kicsit a motor vezérlésfelöli részét.

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (1259)
Lacee83 Creative Commons License 2011.08.25 0 0 1258

Csak városi leganda hogy ki kell venni a motort a vezérmű cseréhez a 2000esnél?

Előzmény: Törölt nick (1254)
Kovi74 Creative Commons License 2011.08.25 0 0 1257

Vivid WorkshopData ATI

Általános szervízprogram

Előzmény: Törölt nick (1256)
Kovi74 Creative Commons License 2011.08.24 0 0 1255

 

Ezt találtam róla hátha ez segít.

Előzmény: Törölt nick (1254)
fourplay1 Creative Commons License 2011.08.22 0 0 1253

kösz!

Előzmény: Kovi74 (1252)
Kovi74 Creative Commons License 2011.08.21 0 0 1252

Izzító visszajelzője azért villog, mert tönkrement az izzító gyertya valamelyike. A fedélzeti azt nézi, melyik mennyi áramot vesz fel, és az alapján dönti el hogy jók vagy nem. Tehát mindet kell cserélni, mert ha csak a rosszat cseréled, akkor valószínű, hogy a többire nem lesz megfelelő és megint villogni fog. Én így jártam és kétszer kellet szétszedni.

A turbó szelepet megnéztétek?

A légzsák lehet kontakt hiba is. Ülés alatt vagy bárhol.

Ismerősöm elütött egy őzet, a lufi nem nyílt, de az övfeszítő patronja eldurrant és azt jelzi a légzsák visszajelzője. Fiat Linea-ja van.

De ezek a hibák a hibakód tárolóban benne vannak, ki kellene olvastatni.

Előzmény: fourplay1 (1251)
fourplay1 Creative Commons License 2011.08.21 0 0 1251

Hali!

 

Van egy kis gond a turbómmal. Nem működik. A műszerfalon a motorblokk visszajelzője ég folyamatosan. Egyszer már produkálta ezt de akkor kiderült, hogy csak a vákumcső csúszott le. Visszatettük, utána nem volt gond egy darabig. Egyszer csak úgy két hét múlva menet közben megint kivillant a visszajelző és megint nem ment a turbóm. Csövek rendben, mechanikus rész valszeg szintén, a lapátot megforgattuk, az nem állt be. Valami más a baj.

A másik gondom a légzsák visszajelzője, az is ötletszerűen hol ég hol nem. Végül de nem utolsósorban az izzítás visszajelzése a normál kezdeti jelzés és indulást követően úgy kb. 5 mp múlva elkezd ritmikusan villogni kb 10 másodpercen keresztül majd abbahagyja. Tudja valaki a megoldást? Előre is kösz!

Istvan21074 Creative Commons License 2011.08.20 0 0 1250

Sziasztok!

 

Fejlemények vannak:)

Előzetes tervek szerint szeptember 4-én utazom Németországba.

1.8 benzin, első gazdás, szervizelt, friss TÜV,135Ekm,  magánszemélytől.

Amit nem tudok, honnan tudommegállapítani  h az adott motor EURO 2 vagy EURO3?

 

 

 

Lacee83 Creative Commons License 2011.08.17 0 0 1249

Hivtam az elaforgot nem volt nekik és mára nem jött ahogy igérték meg csak péntekre fog.

Előzmény: paljoc (1244)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!