Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MA850 Creative Commons License 2006.09.18 0 0 4422

Szia!

 

Az első variáció:

 

 

Kb... :)

 

Üdv!

Előzmény: Bejfez (4369)
tec1 Creative Commons License 2006.09.17 0 0 4421

Valószínűleg nem fogalmaztam pontosan. Kb 1 millió levezetett km után nem hiszem

, hogy a vezetésemmel van a probléma. Ismerem azt a jelenséget amikor egy hajszállal később esik le a fordulatszám. Azonban amikor minden váltásnál magától fepörög a motor amikor a kuplungra lépek nem igazán szokás kérdése.

Más példa: haladsz a sorban és leveszed a lábad a gázról. Az autó még vígan húz tovább és érezhetően később jelentkezik a motorfék.

 

tec1

Előzmény: cápaFeri (4406)
Kóma mester Creative Commons License 2006.09.17 0 0 4420

Köszi R*R

 

Akkor a gyertya ugrott.

 

Marad a szűrő és a kipuf. , mi az a gázgyorsító?

BeZe1974 Creative Commons License 2006.09.17 0 0 4419

Sziasztok.

Nos 1 het 1000 km. Szerintem egesz sok. Eddig semmi kifogasom nincs vele kapcsolatban, az teny a valtot szokni kell de ha odafigyelsz szepen is mukodik. 2-be kicsit rantani kell 3-ra pedig en egyszeruen beengedem kozepre magatol es igen finoman nyomom felfele igy mindig 3-ba kerul.

Tegnap valami miatt lealltam a palyan versenyezni :) Egy Suzuki kezdett nyomulni 130-nal mogottem mikozben eloztem es ez nem hagyott nyugodni. Bar meg csak 8xx km volt benne elkezdtem nyomni kicsit. 160-nal a Suzuki leparkolt jobbra en meg 175-ig nyomtam de feljebb nem mertem az uj motort. (max 3-5 km -rt mentem igy) Meg volt benne ero szal nincs mit szegyenkezni a Lacettinek. Ma mikor beparkoltam es kinyitottam az ajtot egy pillanatra egett szagot ereztem ami mintha a fekekbol jott volna. Bejaratos azert? Probaltam korbeszaglasznio es ugy tunt a hats fekbol jon de ott is egyre kevesbe ereztem es 2-3 perc mulva semmi. Normalis vagy kepzelodom? Egy zavaro dolog van amit meg kell oldanom az a r*** hatso rendszamtabla :) Kicsit zorog szar uton. Valami javaslat a zajmentesitesere?

A fogyasztasom kb 9 lityi korul van de hat meg szokjuk egymast:)

Felesegem minden esetre ahogy van lehetosege lenyulja:) Es o sajnos kiparkol barhonne :D Nekunk is S alakban kell kijonni, de neki 12 ev rutinja van mar szal itt nem segit :)

 

A kocsit nekem is felmatricaztak mar es a 660 km sem lesz gond nekem a heti 1000 km -el :) Ez is HirAuto. Remenykedjunk sokaig elnek meg.

 

Nos kicsit hosszu lettem de meg tul sok tapasztalat nincs.

 

Nekem eddig kivaloan bevallt. Es a segge egyszeruen gyonyoru :D

1.4 Elite Creative Commons License 2006.09.17 0 0 4418

Hi!

Nem szoktam padkán, járdán parkolni, gyári gumim van gyári acél felnin.

Kb 1.000.000km-t vezettem már, kizárt hogy vezetéstechnikai okokra lenne visszavezethető a hibajelenség. Hétvégére okosabbak leszünk.

Alufelninél nagyon fontos, hogy a hidegben könnyebben törik kátyúban, stb.-állitólag 

cápaFeri Creative Commons License 2006.09.17 0 0 4417

Ja..bocsi Kóma mester.

Ez majdnem kimaradt. Én itt Keszthelyen csináltattam a fóliát, 35-ös antracit, de néhol közelről nézve látszik, hogy pár porszem maradt az üveg és a fólia között. Sajna az illető bár profi, nagyon szépen dolgozik, a műhelye pormentesítése még nem megoldott, így akárhogy mosta a fóliát, maradt benne hiba. Valszeg én vagyok csak ennyire szőrszálhasogató, de nem tehetek róla, szeretem a tökéletest. Azért nagyon nem zavar ám az a pár pötty! (Nem értem miért mondják rám, hogy maximalista vagyok! :-))

Viszont Zalaegerszegen tudok egy profibb műhelyt, ahol szintén 3M fóliával dolgoznak és jobbak a körülmények. Ha érdekel megszerzem a címét.

Előzmény: Kóma mester (4409)
cápaFeri Creative Commons License 2006.09.17 0 0 4416
Egy guminak sem tesz jót a gyakori le-felszerelés. A peremben lévő acélszálak pár szerelés után megnyúlhatnak és el lehet dobni a gumit, centírozhatatlan lesz. Nem tanácsos.
Előzmény: MWM440 (4413)
cápaFeri Creative Commons License 2006.09.17 0 0 4415

Hali Bobby!

 

Ha nem sértődős, akkor megnyugodtam. Nem szándékoztam volna így láttatlanban már el....ni a kalapácsnyelet.:-)) Egyébként is mindenki magából...ööö...illetve saját asszonykájából indul ki. :-)) A múlt vasárnap is, amikor éppen autót mostam és a szokásos műveleteket csináltam már vagy másfél órája (mosás 2x, szárazra törlés, átvaxolás) szólt a kívánságműsor a rádióban, asszony meg küldött egy dalt azzal az üzenettel, hogy ha sokat símogatom, elkopik a lacsi! Hmmm...

A felni lyukosztása valóban 4x114,3.

Én a gyári gumikat raktam át a kf. felnikre, (így vettem át az autót). amik szintén 6x15"-sak, mint a lemezfelnijei. A lemezfelniket a csomagtartóban vittem haza, most várják a téli gumikat. Amellett, hogy el is lett b...va az eredeti kf. felni rendelésem 6,5x15" akartam, de nem ilyen mintával) az átvétel előtt még azért sem választottam 16"-os felniket, mert túl nagynak találtam. Nem tudom, hogy a Lanos óta változtattak-e valamit a futóművön, de a Lanosra szerelt legnagyobb gumiméret tudtommal akkora volt, mint a lacsié, vagyis 195/55R15. Jobb a békesség...:-))

Egyébként ennek a váltómérete 16"-ban asszem a 215/45 lenne, ami tekintve az útjaink állapotát nem egy életbiztosítás. No meg az a fránya csapágy, amiről ma du már szó volt! Én inkább lefelé megyek méretben, ami a téli gumikat illeti, ballonosabb, keskenyebb gomukat rakok rá, mondjuk 185/60R15. Persze lehet kf. felnit télre használni, vannak is manapság télen is használható lakkozott felnik, de!

1. idővel a lakk repedezik, bebújik mögé a sós latyak és a helyenként levált lakkréteg nagyon rondává teszi a felnit.

2. télen a hó és a latyak miatt sokkal nehezebb észrevenni a padkákat, kátyúkat, ilyenkor lényegesen nagyobb kárt tehetnek az autó kerekeiben ezek, mint a lemezfelnikben ballonosabb gumik mellett. (hogy a csatornafedél köré fagyott tengelytörőkről már ne is beszéljünk!)

Szóval én megmaradok az évenkénti két komplett (felnivel gumi) kerékcserénél kb felesben használva.

Üdv!

Előzmény: Bobby_la_cetti (4412)
Bobby_la_cetti Creative Commons License 2006.09.17 0 0 4414
Azt szokták mondani, hogy a kf.felninek ártt a téli sós latyak.
És lehet is benne igazság.
MWM440 Creative Commons License 2006.09.17 0 0 4413
Apropó, miért kell télire lemezfelni? A gumicsere nem elég?
Üdv!
Bobby_la_cetti Creative Commons License 2006.09.17 0 0 4412
A kerekek yukosztása mekkora? 4*114,3 ?
Mert nem rossz a gyári 7 küllős dísztárcsa (télre) de egy felni kellene rá.
16-osra gondolnék, 195/45 vagy 205/45 gumival. Ekkora méretet még bírnia kéne a futóműnek, nem??
Bobby_la_cetti Creative Commons License 2006.09.17 0 0 4411

Halló all,

 

Az asszony nem sértődős ám! :) Csak nevetett 1 jót.

Nekem is volt egy opel kadettom (E) és teljesen meglepődtem, hogy ugyanaz a váltó van ebbe is, ugyanakkora utakon járó váltókarral. Már 300 km után is jobb egy kicsit, amúgy nem rángatom, de akkor is akad. Majd megszokom.

A motor mindegyikben tovább pörög még egy kicsit, előbb kell a váltás előtt elvenni a gázt. (Legalábbis ez nekem bejött) Most már kezdünk összeszokni én és a kicsikém - akarom mondani kocsikám.

Kösz cápa a részletes infót, hasonlóképp fogom én is járatni :).

R*R Creative Commons License 2006.09.17 0 0 4410

Szia!

 (4225) kicsit segíthet.

Sportgyertyát egyáltalán nem ajánlom: kiégetheti a dugattyút, kellő szabályozás  nélkül. + kábelcsere költsége

A sportkatalizátor,  még szóba jöhet: ~30 e-től

Gázgyorsító kb. u.a-tól

Teljes kipuf rendszer tuning: 100 e-től

Futómű tuning (+köpenyek, keréktárcsák):  árak köztudottak

Hengerfej és főtengely csere: több 100 e

Kérdés kinek mi az olcsó?

 

"A hátsó kipuf. dob cseréje (közepes ár kat.) kb hány lóval gazdagítja a ménesem?"

Szerintem önmagában kb. ~+5 km/ó végsebesség; ~+5% gyorsulás javulás (Lacettinél; és a legdrágább dob sem hoz többet)

 

 

Előzmény: Kóma mester (4409)
Kóma mester Creative Commons License 2006.09.17 0 0 4409

Köszi cápa hogy ilyen alapos választ adtál, ezeket jó tudni!

 

Te hol csináltattad? Ha nem vagyok indiszkrét, lehet hogy én is oda vinném.

 

Még egy kérdés:

 

A hátsó kipuf. dob cseréje (közepes ár kat.) kb hány lóval gazdagítja a ménesem?

és a direkt légszűrőn kivül milyen olcsóbb eljárást ismersz még a tuningra (kivée chip),  a sport gyertyák milyenek?

Novi1 Creative Commons License 2006.09.17 0 0 4408

Melyik szervízt ajánljátok??

tec1

 

Hali!

Amennyiben é-pest és környéke nincs messze, őszintén tudom /mint mindenkinek :))/ ajánlani; 

http://www.chevroletvac.hu/index.php?fool=szerviz

Novi  >;-))

Előzmény: tec1 (4404)
sz946cs Creative Commons License 2006.09.17 0 0 4407
Végtelenül sajnálom, hogy a találkozáson nem vehetek részt egy halaszthatatlan családi esemény miatt. Talán a következőn. Üdvözletem minden márkatársnak.
cápaFeri Creative Commons License 2006.09.17 0 0 4406

Nekem (szerintem másnak is) ilyen eredetileg a lacsim. Ez ha jól tudom az elektromos beavatkozásnak köszönhető, ami az injektornál a levegőmennyiségmérőnél stb működik. Valaki említette, hogy ez 16 szelepes sajátosság, de ezt nem hiszem, mert ősöm fordja még 1,3-as 8 szelepes dura....fenetudja motorja is ilyen. Gyanítom, hogy eleve ilyen a központi vezérlőegység programja, mivel a sok elektromos ketyere és az általuk sokszor nagyrészben megnövekedett energiafogyasztásnak köszönhetően állandóan beavatkozik már eleve az alapjáratba is. A tűlpörgés, illetve a továbbpörgés levegő-üzemanyag keverékképzési tulajdonságok miatt lehet, de nem vagyok hozzáértő. Erről valóban egy szakit kellene megkérdezni, de szokj hozzá, hogy ezek a motorok ilyenek. Tanulni kell őket vezetni. Pont.

Üdv!

Előzmény: tec1 (4404)
cápaFeri Creative Commons License 2006.09.17 0 0 4405

Sötétítést az új rendelet szerint csakis "H" engedélyes fóliával, típusbizonyítvánnyal lehet rakatni a kocsira! 

A nem vezető és anyósülés melletti, vagyis hátső oldalsó ablakokra, valamint a hátsó szélvédőre lehet tenni fokozat nélkül, vagyis akár tök átlátszatlan is lehet.  (ez nagyon magyaros lett...úúúú) A vezetőülés és anyósülés melletti ablakok min. 70%-os fényáteresztő képességgel kell hogy rendelkezzenek, vagyis a gyári színezett üveget (bele van írva a %) nem lehet (pardon:szabad! nem mindegy! :-))) sötétíteni. Az első szélvédőnek min 75% fényáteresztésűnek kell lennie, ez alól kivétel a szélvédő felső részén sötétíthető csík, ami max olyan széles lehet, amit a gyári belső napellenzők is letakarnak a szélvédőből! Ez a hivatalos verzió.:-))

Saját felelősségedre az első oldalablakokat is lefóliáztathatod, de vállalnod kell a kockázatot hogy nem engedik át műszakin, egyébként hülyén is néz ki úgy, ha nincs az elsőkön fólia!

Állítólag le is téphetik a vizsgán, de azt lássam én meg, hogy az én autómhoz bárki hozzányúl!!!! Eltöröm a kezét!!!! Max. annyi joga lehet, hogy nem engedi át a vizsgán, akkor meg megyek a kissé messzebbi, de tuti átengedős helyemre.:-)) Mindenesetre egy normális fóliázó az első oldalablakokra már nem is rakja rá a kis típusmatricát a fólia és az üveg közé! Az ismerősök által elmesélt tapasztalatom az, hogy mivel az első oldalablak lefóliázva is világosabbnak tűnik az első szélvédőn beszűrődő erősebb fény miatt, csak akkor genyóznak a vizsgán, ha bunkó a hozzáállásod, illetve ők alapból genyók és erre utaznak! Különben nem foglalkoznak vele. Baj még akkor lehet, ha baleset van és bizonyíthatóan (vagy csak ráfogják) ,hogy azért nem vetted észre az oldalról érkezőt, mert annyira van sötétítve az oldalablak. Ekkor az eljárás során elmarasztalnak, valamint lehetséges, hogy addig lekaparják a műszakis matricádat, vagy leveszik a rendszámot, (esetleg kivonatják a forgalomból a kocsit) amíg a megengedett fényáteresztési értékekkel újra le nem vizsgáztatod a kocsit! 

Amúgy az enyém 30 eFt volt. Semmiképpen se csináltasd kontárokkal, mert főleg a hátsó szélvédő íveltsége miatt nem kezdőknek való munka! (Sokat kell nyújtani-zsugorítani a fóliát a végeredményig!)

Üdv!

Előzmény: Kóma mester (4397)
tec1 Creative Commons License 2006.09.17 0 0 4404

Sziasztok!

 

Vendégként kérném a tanácsotokat. Ha már szerepelt korábban akkor elnézést, nem tudtam túl sokatg visszaolvasni.

Apámnak van egy 3 éves 30e km-t futott Nubirája. Az autónál már régóta tapasztaljuk a következőt:

Amikor lelépünk a gázról a motor fordulata kb. 1 - 1,5 sec ideig "fentmarad". Nem egyenletlen, tökéletesen jár, de hiába lépünk le a gázról az autó még húz tovább mintha tempomat lenne benne.

Az egyik szervízben állítólag még computert is cseréltek az autóban míg a másikban azt mondták, hogy "rosszul lett betanítva a computer"!!

 

Találkozott már valaki ilyen hibával?

 

Melyik szervízt ajánljátok??

 

tec1

cápaFeri Creative Commons License 2006.09.17 0 0 4403

Kóma mester!

Szerintem nagy ívben kerüld el az ilyen rátarti, pofátlan céget, amelyik egy két perces műveletet egy munkaóra-díjjal akar elvégezni, ráadásul autód is az ő kölykük és a beépítendő alkatrészt is ott vásároltad! Felháborító!!!

Mindenki másnak ajánlom, hogy vásároljon közvetlenül a gyártótól www.szatuna.hu !

Felrakása házilag is megoldható, de szerintem bármelyik normális kereskedésben megteszik szívességből. (Vagy csak a mi kereskedésün volt az átlagon felül udvarias?.:-)) A tükörnél kell kezdeni, a légterelő elejét betenni a résbe. Utána a hátulját kell bepattintani, majd óvatosan az íves részét kell a helyére rakni. Nekem egy sem törött el sosem. Ami viszont fontos, hogy az ablakkal tökéletesen össze kell hangolni, nem szabad szorulnia az ablaknak, mert ez az ablakmozgató mechanika idő előtti kikopásához vezethet, ami nem garanciális csere lesz! Figyelni kell még továbbiakban, arra is, hogy a légterelő alatt hajlamosabb megbújni (főleg szeles időben) a homok, por, így gyakrabban kell kitisztítani, mert az üveg karcolódásához vezet!

Üdv!

Előzmény: Kóma mester (4393)
cápaFeri Creative Commons License 2006.09.17 0 0 4402

Sajnos lehet egy rossz, kevés zsírral, vagy rossz anyagminőségből készült golyókkal (görgőkkel, kúpgörgőkkel) illetve golyóskosárral készített széria, így érintheti mindkét kereket a csapágyprobléma. (lásd az egyre jobban terjeszkedő kínai gyártás minőségét)

Ha SKF lenne benne, valszeg nem lenne gondod 150000 km-ig.:-))

A sok járdázást, előírtnál szélesebb, vagy nagyobb kerekeket, rossz centírozást, felnisérüléses megtett km-eket, hibás teleszkópokat viszont ezek a csapágyek sem tolerálják a végtelenségig! Csapágymorgást sima egyenes haladáskor is lehet hallani ha fülel az ember, de első keréknél főleg lassú (esetleg üresben gurulásos) kanyarodáskor lehet észlelni a leghamarabb.

Előzmény: Sarkany (4390)
Sarkany Creative Commons License 2006.09.17 0 0 4401

a váltó be fog kopni? most elégé akadozik, ez az 1 ami nem tetszik.

 

Biztos, be fog kopni, ettől még akadozni fog.

Szerintem attól akadozik, hogy rángatod. Próbálj meg nyugodtabb stílusban váltani, akkor símán fog menni. :)


Előzmény: Bobby_la_cetti (4380)
cápaFeri Creative Commons License 2006.09.17 0 0 4400

Szerencsére egy s-kanyarral kell a hátsó udvarban lévő garázsunkból kijárni tolatva, így asszony eleve nem próbálkozik. (Valahogy a nők döntő többségének fordítva működik az agyuk, ha jobbra akarnak tolatni, akkor balra tekerik a kormányt, így eleve tanácstalan ebben a helyzetben, nehogy elvigye a ház sarkát:-))) Amikor előjön róla a szó, hogy már lassan megkaphatná, mert van benne elég km, akkor én mindig csak bátorítom, hogy: tessék drágám, ott a kulcs a kulcstartón, kinyissam a kaput neked? :-))))) Eddig még nem indult el vele! :-))

(A fenti tényt több oktató barátom is megerősítette, 10 nőből 9 így tolat) :-))

Előzmény: littlejohn (4388)
cápaFeri Creative Commons License 2006.09.17 0 0 4399

"Jó reggelt,

köszi CápaFeri az infót! Kb. hány kilométert kell (ajánlott) bejáratni?
Én ahány embertől kérdeztem, mindenki mást mondott, az eredmény 0, 500, 1000, 2000 és 5000 km lett? Na ettől nem lettem okosabb :)
Az új autóba sikerült két nap alatt beleszeretni, gyarkorlatilag folyamatosan megy..
Sajna az asszonynak már odaadtam, és neki is bejött.
Ápolásra nem lesz gond!

+1 kérdés: a váltó be fog kopni? most elégé akadozik, ez az 1 ami nem tetszik.

Üdvözöl a nejem!!! :)"

 

Hali Bobby!

 

Mindenekelőtt kedves nejedtől elnézést, igazán nem akartam személyeskedni! :-))

Ami a bejáratást illeti: Nem tudom, mi a hivatalos eljárás, amihez mondjuk egy komolyabb cég is adná a nevét, de az tuti, hogy még a mai technika sem képes olyan gyártási felületet előállítani az alkatrészeken, ami pár ezer km alatt egy motor mozgó alkatrészein kialakul. Így szerintem az első 5000-nél egy soron kívüli olajcserét megelőzően óvatos bánásmódra van szükség. A legfontosabb, hogy ne erőlködjön a motor, ne kapjanak az alkatrészek nagy terhelést, főleg alacsony fordulaton.

Inkább kis gázzal, huzamosabban pörgetve lassan kell gyorsítani, mint nagy gázzal gyorsulva hamar felváltani.

Nagy vonalakban és természetesen a határokat nem ilyen élesen betartva, de én valahogy így jártam el: Az első ezerben 2500-3000-nél mindig elváltottam, nem előzgettem és a gázpedált sosem nyomtam 1/3-1/2 állásnál lejjebb. A második ezresben előzéseknél már 4000-ig engedtem, de még mindig nem nyomtam 1/2 gáznál többet. A harmadik ezresben már néha eleresztettem előzéseknél 5000-ig viszonyt padlógázt, 5000 feletti fordulatot, végsebességet még kb. ötezerig nem fogok megtenni. (most van benne 3300)

Ha sűrűn használod városban, minimum egy tankolásonként vidd el legalább 20-30 km-re állandó 120-130-as tempóra egy autópályára, hogy ne kormolódjanak a szelepek, ki legyen égetve a motor és a kipuff.

A váltót ne erőltesd, jobb attól nem lesz! Ez ilyen, gyenge pontja a lacsinak. Főleg a harmadikat kell megszokni, kissé jobbra kell tolni az egyenes helyett. A 94-es kiadású Corsa-B járgányomban volt ilyen pontatlan. Kíváncsi vagyok, hogy ha bejönnek a hidegek, ugyanolyan dermedt lesz-e az olaj ebben is, mint abban volt és mégjobban fog akadozni? Hmm. Még a jó öreg kadett-e ben volt asszem először ez a konstrukció, onnan örökölte a corsa-b az 1,2-es nyolc szelepes motorral együtt.

Jó utat!

Üdv!

 

 

Előzmény: Bobby_la_cetti (4380)
Sarkany Creative Commons License 2006.09.17 0 0 4398

1.4-nek lehet, hogy az a baja, hogy rendszeresen járdázik?

 

Lehet, de nem közvetlenül, hanem közvetetten.

Arra gondolok, hogy a járdázás általában a felnit készíti ki. Ha a felni "ütni" kezd, az már kinyírja a csapágyat...

Előzmény: littlejohn (4391)
Kóma mester Creative Commons License 2006.09.17 0 0 4397

Ez van littlejohn

 

Lehet hogy nem jártam utánna eléggé, csak azt hittem hogy a márkaszervízben kapom a tuttit, van egy cég a Heko Team ott vettem a bravóra 2 éve 7000-ért és ingyen feltették pedig az egy magáncég , de ugy gondoltam ha uj autó legyen minden "eredeti".

 

Nem tudtok olcsón, jó sötétítést engedéllyel az ablakra?

Kóma mester Creative Commons License 2006.09.17 0 0 4396

CápaFeri

 

Köszi a gratulát, és engem is érdekelne a matrica a kocsira meg a poló, fizetem ha meg van.

 

Köszönöm

 

Novi1

 

Sajnos most szombat nem jó ezért nagy bánatomra nem lehetek ott az első találkozon , de a másodikat nem hagyom ki!!!

littlejohn Creative Commons License 2006.09.17 0 0 4395

Kedves Lacetták!

F....-som a szót. A talira meg kőne hívni ilyen gagyiárusokat (elektronikus sötétedésjelző, stb.) és jót röhögni rajtuk...................

littlejohn Creative Commons License 2006.09.17 0 0 4394
Kedves Mester! Mit vettél 7500-ért? Néhány helyen ugyanaz 5200. És még a felrakás is egy vicc! - Nekem - Elszomorító!!!!!!!!!!!
Előzmény: Kóma mester (4393)
Kóma mester Creative Commons License 2006.09.17 0 0 4393

Sziasztok kedves barátaim

 

Ujra itt vagyok,

 

elöször is egy kellemetlen dolgot osztanék meg veletek:

tegnap vettem a maxabonál (ott vettem a gépet) egy pár oldalablak légterelőt, csak hogy "rendkívül egyedi" legyen a sevi, 7500 ft volt 20% kedvezménnyel mert ilyen rendesek, kértem hogy egy kolega rakja fel, nem akartam eltörni, azt mondták hogy rendben, lementem és a szervízben kitolták hogy 5000 ft a munkadíj kicsit meglepett hogy egy két perces munkáért annyit kérnek amennyibe az egész került , ezért nem kértem , és otthon felraktam. Jó lett bár nem tökéletes, mert az ablak felhuzáskor hozzá ér de nem tudok mit tenni.

De az azért gusztustalan nem,? hogy ott vettem az autót és ezt nem képesek ingyen megcsinálni!

 

Tudom hogy ezekből élnek, de akkor is rosszul esik!

Amugy minden jo a géppel , és amire rá jöttem hogy nagyon kényelmesek az ülései

 

Üdv Nektek

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!