Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Lybra-145 Creative Commons License 2011.10.06 0 0 1326

A Lybráét nem tudom de gondolom, hogy az. Az alfáé fiat blokk.

Feri

Előzmény: robert poulsen (1325)
robert poulsen Creative Commons License 2011.10.06 0 0 1325

Én akkoris a benzines mellé teszem a voksom.Egyébként az 1.6-os az igaz hogy a FIAT Brava motorja?

Előzmény: Lybra-145 (1324)
Lybra-145 Creative Commons License 2011.10.06 0 0 1324

Szia!

,,Kinek a Papné...". Más dízel után az 1,9 JTD kellemes meglepetés volt Nekem. Megy mint a ,,barom" és jó 2-3 literrel kevesebbet eszik mint az 1,6 TS (Alfa 145- párom használja) Idegenek már többen kérdezték, hogy ,,ez dízel??" -annyira nem lehet belül hallani. Az alkatrészek? Minden van hozzá, nem vészes. Eddig javítási költségekben az Alfa többe került pedig kevesebb km.(160000) van benne és kevesebbet is mentünk Vele (15ekm) A Lybra már 30ekm-t szolgált (190000).

Persze mindenki maga dönti el , melyik a gazdaságosabb. Én sokat megyek vidékre és amit az üzemanyagon megspórolok azt félretehetném az esetleges magasabb javítási költségre (de ilyen még nem volt, kopp-kopp..)

Feri

Előzmény: robert poulsen (1321)
robert poulsen Creative Commons License 2011.10.06 0 0 1323

Ismerem:)

 

Szerintem 100 ból 5 ember néz meg ennyi mindent egy autón.Persze ismerem az autókereskedős trükköket meg ilyesmi.Tudom mit kell megnézni egy autón,én inkább arra gondoltam hogy egyáltalán érdemes e beruházni egy lybrába vagy csak túl szép ahoz hogy tényleg jo autó legyen.vannak e speciális lybra gondok vagy olyan amit nézzek vásárláskor mindenképp.Én eddig jókat hallottam rola és az alkatrészárajk is kedvezőek.

Előzmény: fil (1319)
robert poulsen Creative Commons License 2011.10.06 0 0 1322

Miért akarod lecserélni?

Előzmény: Lacee83 (1318)
robert poulsen Creative Commons License 2011.10.06 0 0 1321

Mindig benzines autom volt .Kicsit tartok a dieselektől, meg nem is értek hozzájuk.Drágák az alkatrészek...stb.ez szerintem örök vita lesz hogy melyiket válasszuk diesel vagy benzines.Általában a benzines nyer.

Előzmény: Lybra-145 (1317)
Lacee83 Creative Commons License 2011.10.05 0 0 1320

Végül is mitől szünt meg a dízelhang? Milyen "konzol"ról van szó?

Örülök h igy is imádod én is imádnám de a balta azért motorháztetőből állna ki(csak vicceltem) :-)

Előzmény: Istvan21074 (1315)
fil Creative Commons License 2011.10.05 0 0 1319
Előzmény: robert poulsen (1316)
Lacee83 Creative Commons License 2011.10.05 0 0 1318

Én meg azon gondolkodtam tavasszal lecserélném egy dízelre :-) Nem gondolom h nagságrendekkel kevesebbet enne az 1.6os a kasztni ugyanakkora az extrák kütyük szintén.

Előzmény: robert poulsen (1316)
Lybra-145 Creative Commons License 2011.10.05 0 0 1317

Szia Tamás!

Diesel nem is játszik?

Feri

Előzmény: robert poulsen (1316)
robert poulsen Creative Commons License 2011.10.05 0 0 1316

Üdv mindenkinek!

 

Jövő tavasszal nagyobbra szeretném cserélni az autóm, ami mindenképpen olasz lesz.Egy ismerősöm emlitette nekem a Lybrát, megmondom előtte nem is tudtam hogy van ilyen.Megnéztem és sokk...:O Nekem kell ez az autó.Mindenképpen egy '.6-osban gondolkodom mert nem vagyok egy hajtós fajta és hát a benzint se adják ingyen.A lényeg hogy szeretnék tanácsot kérni tőletek hogy érdemes e(biztosan az) megvenni egy 10 éves Lybrát és mire kell odafigyelni vételnél.Mondjuk nincs belőlük túlkínálat a piacon az biztos:D!

 

Köszönettel!Tamás 

Istvan21074 Creative Commons License 2011.10.04 0 0 1315

Urak!

 

Ki kell jelenenem hogy nagyon belenyúltam a tutiba:S:S

A múltkori kis hosszbordásszíj szakadás, ami érthetelnen módon szakadt el, vagyik később kiderült h a konzol adta meg magát, nem kis költségekbe vert. Hiba javítva.Sőőőt már nincs is indítákor dízeles hangja.

Viszont van egy újabb bajom.Valamiért úgy nagyon nehezn indul, betegen 2-3 hengezve indul,  de pár másodperc múlva magához tér.Utána majdnem minden rendben, de azért ha üresen odalépsz neki bedadog.Menet közben semmit nem lehet észrevvenni.Hibakód semmi.

Ötletek?

Ja egyébként imádom:)..ettől függetlenül is:)

Kovi74 Creative Commons License 2011.09.30 0 0 1314

Na, túl vagyunk a kuplung cserén.  Nehéz egy szülés volt.:((

Egy kisseb törtétet alakult ki belőle, a lényege hogy húzó kuplungszerkezet van rajta, és nem sikerült rendesen beakasztani a villát a húzó csapágyba és 70Km megtétele után kiakadt.

Másnap újra levenni, és újra össze kellet akasztani.

De az óta tökéletesen működik.

A kettőstömegű lendkerék nem is volt rossz, eredeti gyár volt még benne. De ha már megvettem, akkor csak beleraktuk az újat.

Így ha valakit érdekel egy használt gyári kettőstömegű lendkerék, akkor van egy eladóm.

De most már hasít mint a szél :)))

Törölt nick Creative Commons License 2011.09.26 0 0 1313

Küldtem mail-t!

Előzmény: Kovi74 (1312)
Kovi74 Creative Commons License 2011.09.25 0 0 1312

thembalu!

Egyszer említetted, hogy lehetne jó árasítani. Ha esetleg lenne még lehetőséged rá tudnál-e segíteni?

Kovi74 Creative Commons License 2011.09.25 0 0 1311

Elérte a vég a kuplungomat. Bele kell nyúlnom a zsebbe rendesen. Valaki túl van-e már rajta? tudtok-e valami biztatót mondani? Esetleg alkatrész árakat?!

 

mario_g Creative Commons License 2011.09.23 0 0 1310

Ismerem az oldalt, kár, hogy görögül van írva sok hasznos infot össze lehetne szedni.

Az összeszereléssel nincs gond. A régit megragasztottam, azt hittem kibírja egy darabig, de csak egy-két ablak le/fel húzást bírti ki. Most fel van húzva nemigen fog elmozdulni a csatlakozót is lehúztam nehogy véletlenül megnyomjam a gombot.

Ha megjön az új meglátom mit tudok kihozni belőle.

Előzmény: Lacee83 (1309)
Lacee83 Creative Commons License 2011.09.23 0 0 1309

Lentebb van egy link sajnos görög nyelven hogyan lehet fúrni-faragni az uj 700ft os bigyóból olyat ami jó lesz a rég helyett. Az összerakással nekem nem volt szerencsém. Igaz időm se volt rá h barkácsoljak meg kedvem se a kárpit leszereléshezszereléshez. Valamikor majd rászánom magam de ha neked sikerül akkor  pár fotót a munkafolyamatról megköszönnék (sorrend mit hová milyen helyzetben stb) Addig ajánlom figyelmedbe hogy a seprűnyél kiválló helyettesítő igaz az ablak örökké fix.....

Előzmény: mario_g (1308)
mario_g Creative Commons License 2011.09.23 0 0 1308

Kösz az infot.

 

2001-es az évjarata a kocsinak, de mikor szétszedtem látszott, hogy valaki már trükközött az ablakemelővel és mintha az a műanyag csúszka nem 100%-osan a sínre való lenne. De nem tudom. Mindenesetre megrendeltem az Elaforgtól az újat, hétfőn megjön. Elmondásuk alapján úgy néz ki, mint az általad feltöltött képen.

Az biztos hogy az enyémen a csúszka kék színű a füles valami meg fehér és nem látszik, hogy letört volna valahonnan, a kékről biztos nem.

Gondolom ennek egyfajta "biztosíték" lenne a funkciója, hogy az üveg ne essen le a műanyagről.

Előzmény: Törölt nick (1307)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.23 0 0 1307

Üdv!

 

Ha egyre gondolunk akkor hiába maradt egyben.

Az új darabon az is rajta van.

A fület az üveg alatt visszahajtva kell rápatintani az üvegen átmenő kerek bigyó nyakára.

Viszont kérdéses a kocsid évjárata mert elvileg már csak a keskenyebb sínre való műanyag bigyót lehet kapni. Talán 2002-ben volt váltás.

Előzmény: mario_g (1305)
mario_g Creative Commons License 2011.09.22 0 0 1306

Erről a képről lenne szó.

 

mario_g Creative Commons License 2011.09.22 0 0 1305

Sziasztok!

 

Engem is utolért az elkerülhetetlen. Eltört a bal első ablakemelő sinen futó kék műanyag valami. Elaforgnál sikerült is találni kb 700 Ft + 1200 Ft futár költség.

A kérdésem, hogy a Lacee83 által feltöltött képen is látható fehér füles izét hová kell felrakni (ez nálam szerencsére egyben maradt) és mi a funkciója?

Előzmény: Lacee83 (1243)
Kovi74 Creative Commons License 2011.09.20 0 0 1304

Köszi a gyors választ. Most már ezt is tudom. :))

Előzmény: Adamo italiano (1303)
Adamo italiano Creative Commons License 2011.09.19 0 0 1303

TelePass előkészítés :) olasz találmány autópályán veszed hasznát, adnak egy készüléket amibe belerakod az arra alkamas bankártyád és leemeli róla az autópálya díjat autómatikausan :)

Előzmény: Kovi74 (1302)
Kovi74 Creative Commons License 2011.09.19 0 0 1302

Megint a segítségetekre lenne szükségem.

A belső visszapillantó tükör jobb oldalán van egy kinövés, dudor , akármi, szóval a kinövésben van egy elektromos csatlakozó.

Tudja-e valaki, hogy mi az, és mit csinál.

Lacee83 Creative Commons License 2011.09.17 0 0 1301

Á engem nem zavar sőt jobb is ha megszokom mert a következő autóm dízel lesz.....

Előzmény: Istvan21074 (1300)
Istvan21074 Creative Commons License 2011.09.17 0 0 1300

Igen nekem is ez volt a magyarázat, de jobban belemélyedve, kiderült h még sem teljesen az az igazság.Engem meglehetősen zavar a jelenség, mielőbb ki fogom cseréltetni.

Előzmény: Lacee83 (1299)
Lacee83 Creative Commons License 2011.09.17 0 0 1299

Nincs remegés. Nekem azt mondták hogy a hidrotőkék adnak hangot amig nem jut fel az olaj mindenhová. Egyébként ha nem sokkal a leállítás után ujrainditom nincs kerregés. Amig meg nem áll nem költök rá.

Előzmény: Istvan21074 (1298)
Istvan21074 Creative Commons License 2011.09.16 0 0 1298

Akkor neked is cserés lenne.Tudomásom szerint olyan 60E km az élettartama.2000-es fordulaton nincs valami finom remegés?

Az ára 66E forint, legalábbis itt nálunk, természetesen csak gyáriban létezik.

Ma jöttem haza és sikerült 7,4 kihoznom, de azt hiszem befejztem ez a fogyasztásnézegetést:

Előzmény: Lacee83 (1297)
Lacee83 Creative Commons License 2011.09.15 0 0 1297

Olasz motor többet eszik de az ember nem sajnálja tőle. 130lónak meg kell az abrak :-) Mondjuk én ukránt tankolok. Én is tettem bele új gyertyákat levegőszűrőt sok változás nem lett.  Bár ha jól emlékszem 1 éve valamivel kevesebbet evett  De még nem sikerült rájönnöm mitől van ez.

Egyébként beinditáskor 2-3 mp-ig nekem is dizel hangja van (már egy éve).

Előzmény: Istvan21074 (1296)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!