Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

R*R Creative Commons License 2006.09.19 0 0 4452

Helló!

 

    Gratulálunk a Lacsihoz is, meg a sikerhez is, hogy a klubtársak azonnal és szeretettel körülrajonganak! 

A gyorsulási verseny indulás nélkül is siker lesz ezekután szerintünk, csak el kell menni...!

Azért kérdés is van, mert dolgozni is szoktunk: 3-ban mennyi a leszabályozási fordulatszám, azaz fokozatosan padlóig nyomva a gázpedált, milyen fordulaton torpan meg a gyorsulás? (ekkor azonnal gázvisszavétel) A forgalmi helyzetet, útviszonyokat is mérlegelve feltélezzük a kísérletet, és ha nincs egyéb veszélyérzet!!

Chiptuning nélküli értékek lehetnek elsősorban érdekesek.

 

Örülnénk legalább a kocsidról egy fotonak, de az se baj, ha látszik a tulaj mellette!

 

A klubtársak is szólhatnak leszabályozási fordulataikról.

Üdv

Előzmény: SYSIKE (4438)
cápaFeri Creative Commons License 2006.09.19 0 0 4451

Sysyke!

 

"Én nemsokára menni szeretnék gyorsulásra!

Baj lenne ha indulnék a lacettivel?"

 

Nekünk biztosan nem és talán a lacsi hírnevének sem. :-))

Ami autód igénybevételét illeti, szerintem mindenképp tartsd szem előtt, hogy nem sportkocsit vettél! No meg ha ilyen terveid vannak a kicsikével, nem ártana utánanézned egy komplett kupplung-szett (tárcsák, nyomólap, kinyomócsapágy, stb.) -idő előtti csere esetén- várható költségeinek! :-))

Hogy imádod, azt nem csodálom! Nekem ráadásul a segge (pardon...popója) is baromira tetszik!

Amúgy az élvezet mindenek előtt, hajrá!!!

Szia!

Előzmény: SYSIKE (4448)
hicar Creative Commons License 2006.09.19 0 0 4450
Egy kis tapasztalat:
Májusban a sok útfelbontás miatt - ez már katasztrófa ami Bp.-en van - sokat kellet araszolnom, ennek hatására néha elkezdett rángatni a motor. Szervizben azt mondták nem nyúlnak a motorhoz mert nem találtak semmi hibát, valószinüleg kokszosodásról van szó. Járassam meg a kocsit hosszabb úton, városban pedig nagyobb fordulatszámnál kapcsoljak úgy 3000-4000 között váltsak föl. Igazuk lett mert mire hazaértem a nyaralásból újra a régi a lacsi. Szépen finom jár az autó a rángatás megszünt. Úgylátszik néha ki kell égetni a motort, városban meg kicsit ki kell huzatni.
Előzmény: SYSIKE (4438)
Komis Creative Commons License 2006.09.19 0 0 4449

Attól függ, hogy élményt vagy eredményt vársz ettől..??

 

Ha élményt, akkor meséld el nekünk is!:-)

Ha eredményt, akkor jobb ha megkíméled magad... A Lacetti családi autó- nyugodt, biztonságos és kényelmes vezetésre tervezték. Gyorsulni is ebben a léptékben lehet vele...:-o

 

 

 

Előzmény: SYSIKE (4448)
SYSIKE Creative Commons License 2006.09.19 0 0 4448

Köszönöm szépen a segítségeteket!

 

Hátha segíteni fog a tanácsod!

Remélem azért nincs olyan nagy gond!

Hiszen imádom ezt a kocsit!:))

Ja! Még valami! Én nemsokára menni szeretnék gyorsulásra!

Baj lenne ha indulnék a lacettivel?

Előzmény: cápaFeri (4447)
cápaFeri Creative Commons License 2006.09.19 0 0 4447

Szia SYSIKE!

 

Csupán tipp, de talán tégy egy próbát ezzel a módszerrel:

 

"Ha sűrűn használod városban, minimum egy tankolásonként vidd el legalább 20-30 km-re állandó 120-130-as tempóra egy autópályára, hogy ne kormolódjanak a szelepek, ki legyen égetve a motor és a kipuff."

 

Üdv!

Előzmény: SYSIKE (4445)
Komis Creative Commons License 2006.09.19 0 0 4446

Hááát...

 

Részemről a tipp, hogy a sok(?) városi tötyörgős forgalom okozza vagy okozhatja. Nálam is volt ilyen, de hosszabb-rövidebb országuti használat helyre rakja. Még csak nagyon pörgetni se kell, csak simán futok egy 40km-t.

 

Azt furcsálom, hogy pont a 3. és 4. fokozatban érezni..?

 

Ma délutánra több, nálam okosabb szaki fog itt fórumozni ők majd dobnak még észrevételet az ügyben!

 

Üdv.

 

 

Előzmény: SYSIKE (4445)
SYSIKE Creative Commons License 2006.09.19 0 0 4445

De ezek nem nagy rángások! Éppen csak érezni őket!

Előzmény: Komis (4443)
SYSIKE Creative Commons License 2006.09.19 0 0 4444

Folyamatos haladásnál, nem amikor megvettem nem éreztem semmit, és legtöbbször városban használom.Nem mindig csinálja csak elkezdi,és kis idő múlva befejezi!

Azért köszi szépen! :)

Előzmény: Komis (4443)
Komis Creative Commons License 2006.09.19 0 0 4443

Még egy pár kérdés:

Váltáskor, esetleg rögtön utána jelentkezik a rángás vagy folyamatos haladáskor is előjön?

Vásárlás óta van ez a probléma?

Mindig érzed vagy időnként előjön aztán meg elmúlik?

Eddig hol használták többet: városban vagy országúton?

 

Ui: Attól, hogy sokat kérdezek még nem bizti, hogy sikeres lesz a távjavítás..:-))

Előzmény: SYSIKE (4441)
SYSIKE Creative Commons License 2006.09.19 0 0 4442
Vagy lehet hogy annak ellenére hogy voltam vele nagyobb úton nem lett rendesen kihuzatva a kocsi ,és nem ártana ha ezt minden fokozatban megtenném?
SYSIKE Creative Commons License 2006.09.19 0 0 4441

Szia!

3-dik ,és 4-dik fokozatban leginkább!

Pedig nem megyek alacsony fordulaton!

A kocsi 4-hónapos és van benne kb 6000 km!

Tehát még az sincs hogy ne lenne bejáratva!

Komis Creative Commons License 2006.09.19 0 0 4440

Hello!

 

Írhatnál kicsit bővebben a körülményekről. Mikor rángat?

Előzmény: SYSIKE (4438)
Komis Creative Commons License 2006.09.19 0 0 4439

"kösz, azért nem vagyok ennyire reménytelen"

Nem oktatás, csak válogatás a régi hozzászólásokból..! :-))

 

Olasz főnököd nincs..? Hátha überelné egy használt ferrárival a másik kettőt?..:-))

Előzmény: Bobby_la_cetti (4437)
SYSIKE Creative Commons License 2006.09.19 0 0 4438

Hello! Sylvi vagyok!

Lenne 1 olyan kérdésem hogy vettem 1egy 1.6-os lacettit és valamikor kicsit rángat.

Nem erősen de engem zavar!

Mi lehet a probléma?

Lehet hogy a benzin minősége nem valami jó?

Bobby_la_cetti Creative Commons License 2006.09.19 0 0 4437

Üdv Komis,

 

kösz, azért nem vagyok ennyire reménytelen..  :)))))

 

Más. A főnökeim ( 1db koreai + 1db kínai) meglátták a koreai kocsit kínai gumikon és könnybe lábadt a szemük! :)

Előzmény: Komis (4436)
Komis Creative Commons License 2006.09.19 0 0 4436

Bobby la cettinek!

Üdvözlet. A váltóhoz:

 

"Próbálj meg nyugodtabb stílusban váltani"

 

Csatlakozom Sárkányhoz. A váltás minőségét befolyásolHAtja - üléstávolság, a váltókar fogása, a váltás gyorsasága, váltás technikája. Ezek mindenkinél valszeg más más kombináció. Én 95%-ban zavar nélkülinek érzem a váltót.

TUDOM, hogy nem a legjobb, stb...

 

Javallom: a kart ne akard sebességbe rakni, csak finom mozdulattal kisérd át egyik fokozatból a másikba, szinte magától megy be.

                a váltás 2-3mp időt igényel (mely alatt kb. 800-1000 fordulatot veszitesz tapasztalatom szerint) nyugodtan EGYMÁSUTÁN kuplung/váltás/kuplung/gáz

                ne  botkormányosan fog a váltót mert a csuklód nem követi le a váltó futását mozgatás (kisérés) közben

 

Találd meg a saját váltási technikád!

 

Üdv

Előzmény: Sarkany (4401)
cápaFeri Creative Commons License 2006.09.18 0 0 4435

Értem én...nem is mondtam, hogy a vezetési technikáddal van a baj. Sőt! Tapasztalatom szerint nem csak a lacsiknál fellépő jelenség ez és még csak nem is csak a 16 szelepes motorral szerelteknél! Ugyanilyen volt az astra-f, astra-g, corsa-b, corsa-c, ford escort, citroen c4, vw polo, stb...vegyesen 8 és 16 szelepes motorok...

Nem értek hozzá, nem tudom mi az oka, de az utóbbi években csak elfogadni tudtam én is. Nem hibajelenség, egyszerűen ilyenek. Időt vesz igénybe, míg megszokja az ember, át kell állni rá vezetéskor...ennyi.

Előzmény: tec1 (4421)
cápaFeri Creative Commons License 2006.09.18 0 0 4434

Hali BeZe1974!

 

Rendszámtáblával kapcsolatban:

 

Én már a második nap, amikor a sebváltózárat is rakattam, megoldottam ezt a rendszám kérdést. Nagyon csúnya volt, ahogy a gyári első tartón még a kereskedés által felbiggyesztett szar is ott éktelenkedett, így a lökhárító előtt járt a rendszámom vagy hat centivel, a hátsó meg borzalmasan zörgött minden egyes ajtólecsukásnál! Arról nem is beszélve, hogy a pár évvel ezelőtti keretekkel ellentétben, amikből azért eltartott vagy 10 mp-ig kibányászni, no meg lelopni a rendszámot, manapság már olyanokat raknak, amiből két mp alatt két oldalra ki lehet húzni!

Elsővel nem is volt gond, keret le, rendszámon jelöl, kifúr, saválló csavarral felrögzít a gyári tartóra.

A hátsó annyival volt munkaigényesebb, hogy kellett rakni alá valamit, hogy ne zörögjön. Erre kitűnő megoldás egy darab szigetelő tető-polifoam, amolyan mindkét oldalán alufóliás típus! Nem veszi be a vizet, nem engedi a rendszámot zörögni és elég vastag ahhoz, hogy a rendszám valamelyik sarkát megnyomva sem ér hozzá a fényezéshez. Amúgy a rendszám itt is kifúrva, saválló csavarral rögzítve, természetesen keret nélkül az ajtón lévő gyári furatokba!

Hétvégén rendőr igazoltatott és megjegyezte, hogy milyen megoldás ez? Mondtam neki, hogy nem értem, mi baja vele? Előző autómról már egyszer elhagytam a vacak keret miatt, így felcsavaroztam. Erre ő: de mégis! milyen furcsa így csavarozva! Mi van, ha le kell venni? Mondtam, hogy mindig van az autóban egy csavarhúzó, hisz az jár az autóval amúgy is gyárilag, tehát ha szükséges, akkor lekapom vele.

Tovább értetlenkedett.

Erre én: úgy tudom, hogy a rendszám a sajátom, nem takartam le, nem rongáltam meg, az azonosíthatóságot nem gátolja semmi, valamint a legfontosabb: olyan helyen vannak a csavarok, hogy azok sem a betű, sem a szám beazonosíthatóságát nem gátolják, azok alakja és értéke -ugyanolyan feltételek mellett, mint a csavar nélküli rendszám esetén- egyértelműen leolvasható.

Udvariasan visszaadta a papírokat, jó utat kívánt....:-))

Amúgy az utolsó mondatoddal maximálisan egyetértek, csak asszony neheztel rám olyankor, ha ezt neki is megjegyzem. Mármint az autóét... Mondjuk szerencsés helyzetben vagyok, mert így már két formás popó van a családban! :-))

Jó utat!

Üdv!

   

Előzmény: BeZe1974 (4419)
R*R Creative Commons License 2006.09.18 0 0 4433

Szia!

Yes...

Szintén (4225) alatt találod, nem kell keresni.

Előzmény: Bobby_la_cetti (4429)
Kalóz és társai Creative Commons License 2006.09.18 0 0 4432

SZia!

 

Tudtommal csak 1 ember van akinek tűzfal problémája van és az is megoldódott vagy ilyesmi ....

 

Chat is van az új oldalon.

 

Szerinted a 78 db-os flotta azért nem megy át mert valakinek nem megy a munkahelyéről ? Valószínűleg másról van szó ....

Szerintem jobb lenne, mivel nem túl gyakran szólok hozzá így az olvasás miatt is jobb lenne ...

 

Amúgy meg nem akarom feltartani a beszélgetéseteket, ezzel is egy kicsitt OFF-nak érzem magam hiszen itt a kocsival kapcsolatos dolgokat  kellene tárgyalgatni ....

 

Így is olvasom mindig a fórumot ,ha mondanivalóm van akkor mondom is amit szeretnék ....

 

 

Üdv és sok ezer bal.men.km.kív. : Kalóz

 

 

Előzmény: Novi1 (4431)
Novi1 Creative Commons License 2006.09.18 0 0 4431

Hali kalóz!

 

Igazad van, én is támogatom...

De!

Vannak olyan Car-Társak, akik /különbözö, -s számomra elfogadható- okból/ napközben 'nem látják' a honlapot. Az ő hsz-uk ezáltal csak egy szűk időintervallumban lennének láthatóak /már amennyiben akkor még megírják/, s a reagálások is csak időben eltolódva lennének megtehetők.

Van ennek a jelenlegi topicnak egyfajta on-line chat-elős előnye is :-))))

 

Novi  >;-))

Előzmény: Kalóz és társai (4430)
Kalóz és társai Creative Commons License 2006.09.18 0 0 4430

Hali!

 

Gratulálok az új Lacsi Tulajoknak !

 

Olvasom folyamatosan a topic-ot és megint csak az jut eszembe, hogy milyen remekül szét lehetne szedni ezeket a fontos témákat a www.lacetti-klub.hu- n?

Találkozó szervezése,

tuning cuccok képekkel,

téligumi beszerzéssel kapcsolatos árak, helyek

... stb.

 

A hozzászólások rendszerezése nem a topic megszűnését jelentené, nem  tudom miért féltek váltani ? Ez amit most csinálunk egy nagy szövegfolyam , semmi logika nincs benne. Keresni lehet ugyan Index által de minek, ha jól elkülöníthető témákról beszélgetünk ?

 

Lehet, hogy csak Pusztazámor és Én gondoljuk így? Az is lehet, hogy szakmai ártalom a rendszerezi igényem  :o)

 

További szép napot : Kalóz

 

 

Előzmény: Bobby_la_cetti (4429)
Bobby_la_cetti Creative Commons License 2006.09.18 0 0 4429

Légszűrő szűkítő? Az meg mi az? :)

Megyek keresem,

fogom kvieszem?

R*R Creative Commons License 2006.09.18 0 0 4428
Szia! "Köszönöm az itt hallotakat mert ezt az utat már légszűrő szűkítő nélkül tettem meg." Akkor azon kevesek közé tartozol, aki első pici tuninggal is változatlan stílusban kocsikázik! Így láthatóan jelentkezik az ü.a. megtakarítás. Nem kell megköszönni- a szándék segítő volt! Üdv
Előzmény: fbh (4426)
R*R Creative Commons License 2006.09.18 0 0 4427
Szia! gázgyorsító: a középdob helyére szerelik be ára ~= sportdobéval. De... bizonyos folytási ellenállás mindenképpen kell a motornak, ezért csakis hozzáértéssel és óvatosan! Vagyis méretezni kell e teljes rendszerhez.
Előzmény: Kóma mester (4420)
fbh Creative Commons License 2006.09.18 0 0 4426

Üdv. Mindenkinek!

 

 1700 km. bejáratás után hétvégén egy hosszabb túrát sikerült tenni a lacsival.

Összesen 750km-t. Ebben volt 20% város 30% autóút 50% autópálya. Legnagyobb meglepetésemre (főleg az itt hallottak után) a fogyasztás 7,6l/100km jött ki.

 A legnagyobb sebesség 140 km/h volt, igaz csak fokozatosan gyorsítva.

Nem akartam jobban terhelni pedig volt még benne.

 Köszönöm az itt hallotakat mert ezt az utat már légszűrő szűkítő nélkül tettem meg.

 

Novi1 Creative Commons License 2006.09.18 0 0 4425

Egy ötlet a hátsó rendszámtáblára, bár kissé brutális:

rendzámtábla tartó le, majd siloplasttal rendszámtábla fel! Az nem fog zörögni, se leesni soha!

 

Esetleg a tábla felrögzítési pontjai alá vékony gumialátét, vagy /2-3 mm vastag/ parafadugókarika :-))))

Novi  >;-))

  

Előzmény: Bobby_la_cetti (4423)
Novi1 Creative Commons License 2006.09.18 0 0 4424

Hali MA850!

 

Ahogy jelezted :-)), pontosan...

 

Minden esetre nem a típus, hanem az elv a lényeg...

Csak az igéret miatt :o))

 

Novi  >;-))

 

Előzmény: MA850 (4422)
Bobby_la_cetti Creative Commons License 2006.09.18 0 0 4423

Egy ötlet a hátsó rendszámtáblára, bár kissé brutális:

rendzámtábla tartó le, majd siloplasttal rendszámtábla fel! Az nem fog zörögni, se leesni soha!

Előzmény: BeZe1974 (4419)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!