Sziasztok! téves vásárlás miatt volna Lybra ablaktörlő motor+szerkezet,Kappához lett véve de nem jó a Kappába,lehet csere berélni is,rozsoma@freemail.hu
Én Kiskőrösi vagyok.Van itt valaki aki a környékről ,esetleg bács kiskun megyéből való?Szívesen megnéznék egy lybrát közelebbről is,mert szerencsére nem jön velem szemben minden szakadt délelőtt egy kettő...:)
Ez azért megnyugtat. Nem tudom ha eljönne a vezérlésmódosító vége milyen hibákat produkálna. A hétvégén próbáltam 140km/h tól is határozottan gyorsul... okom nincs h parázzak.
Már nem tudom hogy amikor megvettem volt e inditás után pár másodperces kerregés.
Arra sajnos nincs ötletem miért nem indul rendesen a tiéd:-( Nekem egyszer volt h az alapjárat gyenge volt és alig ment 2000es fordulat alatt ez a légtömegmérő környékének kifujkálása után megszünt. Pedig már én is mindenre gondoltam....
Nem szívesen cserélem le de ha továbbra is így fog dübörögni a gazdaság sajnos nem igazán lesz ésszerű fenntartanom 9-10literes fogyasztású autót. Azon az útvonalon ahol használom egy szivódízel is elég.... :-( Amíg kitart az ukrán benzin itatom vele.....
10éve benzines kocsim van sosem volt dízelem. Ezekre a kisköbcentis alacsony fogyasztású túrbós benzinesekre nincs pénzem.
A Lybra 1.6-os motorja ugyanaz mint a Stiloé. A Fiat tulajdona a Lancia és az Alfa gyár, feleslegesen ők sem költenek. A Lybra padlólemeze például kis módosítással ugyanaz mint az Alfa 165-osé. Nem rossz az 1.6-os, nekem is az van
,,Kinek a Papné...". Más dízel után az 1,9 JTD kellemes meglepetés volt Nekem. Megy mint a ,,barom" és jó 2-3 literrel kevesebbet eszik mint az 1,6 TS (Alfa 145- párom használja) Idegenek már többen kérdezték, hogy ,,ez dízel??" -annyira nem lehet belül hallani. Az alkatrészek? Minden van hozzá, nem vészes. Eddig javítási költségekben az Alfa többe került pedig kevesebb km.(160000) van benne és kevesebbet is mentünk Vele (15ekm) A Lybra már 30ekm-t szolgált (190000).
Persze mindenki maga dönti el , melyik a gazdaságosabb. Én sokat megyek vidékre és amit az üzemanyagon megspórolok azt félretehetném az esetleges magasabb javítási költségre (de ilyen még nem volt, kopp-kopp..)
Szerintem 100 ból 5 ember néz meg ennyi mindent egy autón.Persze ismerem az autókereskedős trükköket meg ilyesmi.Tudom mit kell megnézni egy autón,én inkább arra gondoltam hogy egyáltalán érdemes e beruházni egy lybrába vagy csak túl szép ahoz hogy tényleg jo autó legyen.vannak e speciális lybra gondok vagy olyan amit nézzek vásárláskor mindenképp.Én eddig jókat hallottam rola és az alkatrészárajk is kedvezőek.
Mindig benzines autom volt .Kicsit tartok a dieselektől, meg nem is értek hozzájuk.Drágák az alkatrészek...stb.ez szerintem örök vita lesz hogy melyiket válasszuk diesel vagy benzines.Általában a benzines nyer.
Én meg azon gondolkodtam tavasszal lecserélném egy dízelre :-) Nem gondolom h nagságrendekkel kevesebbet enne az 1.6os a kasztni ugyanakkora az extrák kütyük szintén.
Jövő tavasszal nagyobbra szeretném cserélni az autóm, ami mindenképpen olasz lesz.Egy ismerősöm emlitette nekem a Lybrát, megmondom előtte nem is tudtam hogy van ilyen.Megnéztem és sokk...:O Nekem kell ez az autó.Mindenképpen egy '.6-osban gondolkodom mert nem vagyok egy hajtós fajta és hát a benzint se adják ingyen.A lényeg hogy szeretnék tanácsot kérni tőletek hogy érdemes e(biztosan az) megvenni egy 10 éves Lybrát és mire kell odafigyelni vételnél.Mondjuk nincs belőlük túlkínálat a piacon az biztos:D!
Ki kell jelenenem hogy nagyon belenyúltam a tutiba:S:S
A múltkori kis hosszbordásszíj szakadás, ami érthetelnen módon szakadt el, vagyik később kiderült h a konzol adta meg magát, nem kis költségekbe vert. Hiba javítva.Sőőőt már nincs is indítákor dízeles hangja.
Viszont van egy újabb bajom.Valamiért úgy nagyon nehezn indul, betegen 2-3 hengezve indul, de pár másodperc múlva magához tér.Utána majdnem minden rendben, de azért ha üresen odalépsz neki bedadog.Menet közben semmit nem lehet észrevvenni.Hibakód semmi.