Meg tudlak érteni, az Espace nálam is az, ami jelenleg a Vivaro után következne.
Bár amennyit szívok a Vel Satissal, félve vennék renault-t. Most nem a motorra, hanem az elektronikára gondolok. A Vel Satisban annyi minden nem működik, hogy a lista elfoglalna egy teljes a/4-es papírt.
A másik dolog, hogy nálunk egy nagyon gagyi renault szerviz van a városban.
Apropó, a Vivaroban az elektronika is renault, vagy csak a moci?
Üdv mindenkinek a fórumon Előbb mindenkinek kellemes ünnepeket kívánok. Segítsetek nekem. Szopok a traficcal.110 fölé gyorsítok azonnal világít az izzítás lámpa ami papir szerint elektromos hiba.Mi a ..... annya már megint. Most cseréltem kuplungot meg kinyomócsapágyat hiányozna még valami. Ha megállítom újból indítom megy 110ig utána lámpa. És olyan mintha hiányoznának belőle a lovak is,nem úgy húz mint amit megszoktam egy 140 lovas motortól. Még annyi hogy esetleg az olajcsere befolyásolhatja? 1500 km rel túlvittem, az ünnepek után akarom lecserélni. Segítsetek.
hazafelé 5-ször megállt az autó (stop-motorábra villog)) most meg megy, légmennyiség mérő tönkrement, ki kell cserélnem, illetve bejött az abs hiba,világit a visszajelző meg a szervizkulcs ábra. mi a fenét keressek
én is ilyen helyzetben vagyok hogy kétfunkciós a vivaro, mi meg hatan vagyunk négy gyerek. mivel jó a vivaro renault motorja, én espace -4 en gondolkodok az 5személyes me.....ci (off)helyett.
Sztem tedd el azokat a tárcsákat jók lesznek azok még. Legalább tanultál a dologból. Nekem is van olyan szervíz, amelyikbe többet a lábam be nem teszem. És nem rajtam múlt h. így legyen.
Én a 2007 novemberi Vivaroba ma értem el a 165 ekm-t. 155 ezernél mondták, h. ha viszem 170-nél (15 ezrenként cseréltetem az olajat) akkor vigyek fékbetétet mert a belső oldaliak kezdenek cserére érni. Kb. annyi szerszámmal járok, mintha min. 3-an ülnénk folyamatosan a kocsiban. Sztem a vezetési stílustól függ (meg h. mennyit jár pályán) h. kinek mikor kell fékbetétet cserélnie. Én sokszor motorfékezem (mivel Techshift ő csinálja nem én :)) ) és kerülöm a hirtelen fékezéseket. Ja. 170-nél lesz az első!! fékbetétcserém. Ez gondolom elég korrekt. Sztem jópár Suzukira v. egyéb kisautóra többet költenek, mint mi erre :). kopp-kopp-kopp Így is maradjon!! Boldog Karácsonyt mindenkinek!!
Hali.. Noss sokféle szervíben jártam már. Pl. audi A6 nál elég volt betétet cserélni de ha ojan a szervíz a tárcsát is cseréli a mókus, különösen ha céges a verda. Mert a régit elviszi haza, esetleg megszabájoztatja és eladja valamejik cimbijének. A Fiat scudomnál anno 3db fékbetét cserét is kibírt a tárcsa, mire kukás lett. Tehát egy szónak is száz a vége a szervizesen múlik mennyire a kar le venni. Ha kissebb műhejt választasz olcsóbban is meg úszhatod. Nagyon résen kell lenni sajna......
Épp ez az... Hallani semmit sem lehetet,a betétet láttam hogy cserés,60 e-s szerviznél mondtam is. Hivtak is,hogy csere mind a 4 betét,de a tárcsát is cserélni kell. Elkértem a dolgokat,a betéteken 2 m ferrodor van a tárcsának meg épp van 1 max 2 mm vála. Ezt igy cserélni kell?
Én nem sokáig szeretném "keverni" a melós kocsit a családival (a mostanit elsősorban munkára vettem, kényszerből lesz családi). Mivel kertépítő vállalkozó vagyok, többnyire sáros lesz a verda belseje is. Tehát minden családi akció előtt alapos tisztogatás... Ismerve magamat, ezt nem fogom bírni sokáig :)
Most családi kocsiként egy Vel Satis szuperál, de sok-sok gond van vele. Nagy a család (3 gyerkőc, ebből kettőnek még kötelező a gyermekülés), ezért pl. egy Sharan lenne a minimum, amit elfogadnék. De tapasztalva a Vivaro hihetetlen komfortját sofőrként, már csak ebben gondolkodom. Persze a Life kiadásokat meg lehet sokkal olcsóbban is venni, csak ki kell várni az alkalmas pillanatot. Trafic Generation-ként 13000 eur-ért már lehet kapni a szlovák használt piacon.
Attól függ, milyen a lábad, meg mennyire hagytad elkopni a fékbetéteket.
Ha az enyémet veszem alapul, 180000-nél én döntöttem a féktárcsa csere mellet, de addíg 3 betétgarnitúra fogyott.
Szerintem nem normális ilyen hamar tárcsákat cserélni, de mégegyszer hangúlyozom: nem tudom, mennyire hagytad elkopni a betéteket. ( ha a betét berágott a tárcsába mert már fémig kopott, akkor bizony kuka viszont akkor te vagy a hibás, mert nem vetted észre, pedíg hallható, meg érezhető, hogy elkopott). OPEL szervízben horror összeg a tárcsa, sokkal olcsóban megkapod mondjuk a Bárdi vagy Birner boltokban. Fékbetétben meg az első gyakrabban cserés, a hátsókat nem kell ilyen sűrűn cserélni. A hátsó tárcsát csak csapággyal együtt lehet cserélni, az ABS tárcsája meg átrakható.
Más is írt már ilyen goromba dolgot. Nem elképzelhetetlen, ha tényleg kinyírtad. De azért a többség 150-200 környékén cseréli. Télikerék cserénél az ujjammal éppen éreztem egy pici szélét, most 140000, így még egyszer ennyi lehet benne.
Sziasztok! Kérdésem a következő. Van egy 2008-as 2.0 Cdti Vivarom. 9személyes,n2900 kg terhelhetőségű.Javarészt 7-8 személlyes és teli szerszámmal járunk vele vegyes forgalomban... A kérdés az lenne,hogy 60 ezer km-nél normális-e hogy első féktárcsákat cserélnek,ugy hogy még nem volt betét csere(természetessem mind a 4-et most cserélték) Segitsetek pls. Üdv: Tomo
Majnem én is ilyet vettem. Aztán inkább itthol lőttem egy tourt 2/3 áron. Aztán még mindig lehet bele venni ilyen sínt óccsóéér. Mert nekem is az a nagy gond, hogy gyakran kell az ülés, viszont két hetente egyszer félre fordítom a 3 személyeset, mert 3 méteres motyót is gyakran hordok. Szerintem az az ülés van 100 kg, az 1 személyes, meg tán csak 30.
Hali. Szerintem bármejik autós boltban lehet kapni, minap pesten jártam Én is vettem 2 db valami 200 Ft körüli értéken. Ha nem vagy lusta lefotóznád hogy néz ki. A Masteron van hasonló kialakítás ott nagyon jól szuperál. Előre is köszi...
udv én átvariáltam, olyan mint a rallye autókon, lapátgumi hosszában kis lukakon prickálja a vizet, csak egy visszacsapó szelep kéne a mipolán csöre mert mikor meghuzom a kart egyet üresben töröl mire odaér a viz. de hol kapok?
Nekünk mind a két autón Nokian WR C van. Nagyon meg vagyunk vele elégedve. Elképesztő hogy milyet lehet vele lassítani és gyorsítani. kb. 35e pénz /db ha jól tudom.
A teljesség kedvéért tehát az enyém 195/65 R16 C Nokian WR C Van. Legyúrt havon 80km/h-ról padlófék - tartja az irányt, nagyon rövid fékút. Latykon keveset mentem vele... -10 alatt latyak? :)
Még mindig hó... Ha már téli köpeny KI MIRE esküszik. Ha van kedvetek megosztani másokkal írjatok. Nekem hankook VR 6 minta, 195/65 16 C asszem, latyakon kiválló, havas úton 110- 120 km/h utazót biztosít.
Ma síelni voltunk a Vivaróval, 350 km oda-vissza. A hőmérsklet -14 és -7 fok között volt. A fűtés a legnagyobb igényeket is kielégíti (többnyire automatikához vagyok szokva a személykocsikból - Opel Signum, Renault Vel Satis). Se a lábam, se a fejem nem fázott, együtt se, meg külön-külön se. Ezután már sose veszek személykocsit... A családi verdát is azt hiszem a Traffic Generation modelljére fogom majd lecserélni. Ja és ez a Vivaro a Nokian WR C Van téli gumikkal nem ismer lehetetlent a téli utakon.
Tessék mondani a KPM -et mikor nem érte váratlanul a rendkivüli havazás. Egy hete amikor le esett 2-3 cm hó igaz a média már 2 hete üvölti jön a havazás az M3 Bp. - Gyöngyös szakaszát délután 16-orára sem sikerült lesóznia. Ja és a külső sáv haladt 40-45 km/ó mert a sok nyári gumival csak csúszkált. Ezért fizetünk hogy ott álljunk a dugóban. Kedves autós társaimat sem értem, mivel kamionok is nyári gumival széttárt karral nézelődnek hogy elekadtak... Lassan fel kellene nőni, ha tél van téli gumi kell.
Más, Nekem az ablak spriccelő alig pisil a szélvédőre. Ha gyorsan megyek lentre hord ha lassan akkor a tetőt locsolja. Ez normális vagy elvan kopva és cseréljek motort ?
Ma jó köröm volt, sikerült belekóstolni az igazi télbe. Az új M0-áson láttam kamionokat küszködni de az igazi az M3-ason volt. Ott is Gödöllő előtt Bp felé az emelkedőn legalább 8 kamion állt. Mire hazaértem Miskolcra ott pont akkor kezdett el esni.
Rájöttem mikor fázik a lábam. Ha max.110-el csorgok akkor jó. Ha fölé merészkedek és nincs padlón a fűtés akkor kezd fázni a lábam. Na nem annyira, mint egy régi autóba csak érzem. Hazafelé csináltam egy képet valahol Gyöngyös környékén. Már régen kellett 3 óra egy Bp-Mc úthoz :(.
Ma voltam az enyémmel -8, -9 fokban. Fűt, mint az istennyila, igaz hajtani kell, mert városi forgalomban alig melegszik fel üzemi hőmérsékletre. Ha 2000 felett forog, akkor már jó. Lábra is melegem volt benne.