Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

SYSIKE Creative Commons License 2006.09.21 0 0 4482

Na mi lessz?

Engem nagyon idegesít hogy mire gondoltál!

Előzmény: R*R (4478)
Bobby_la_cetti Creative Commons License 2006.09.21 0 0 4481
Még 1 ötlet zörgő rendszámtáblára :
Zörgő rendszámtábla?


:-9
SYSIKE Creative Commons License 2006.09.21 0 0 4480

Hello!

Miért vagyok gyanús?

Erre választ szeretnék kapni!

Előzmény: R*R (4478)
Bobby_la_cetti Creative Commons License 2006.09.21 0 0 4479

    :-)

 

 

Bekerült a JRfilter...  ennyit a bejáratásról..  nem olyan rossz ez, csak 1 icsit noszogatni kell :)

 

 

 

 

 

 

Előzmény: R*R (4478)
R*R Creative Commons License 2006.09.21 0 0 4478

Szia!

"Azon röhögök magamban, hogy szinte mindenki a 0 kilóméteres autóját tuningolni akarja.  Meg gyorsulási versenyen villogni. Ez a kocsi mind menetteljesítményében, mint menetdinamikájában, stabilitásában egy átlagos utcai verda, ami  a katalógusban megadott adatokat nem tudja produkálni. Ez mind a fogyasztásra, mind a gyorsulásra, mind a végsebességre vonatkozik. többet zabál mint a vele azonos űrtartalmú gépek."

 

Akkor engedd meg, hogy én is röhögjek magamban meg akkor is: ha pl. 200 fölé küldöm a mutatót! Vagy 5-ben elgyorsulok ...

Elhiszem, hogy a 10. autód, elhiszem, hogy simán letol egy Fábia akármi, de Te sem ültél még az én Lacsimban, meg pl. Tityeszében sem!

Abban egyetértünk, Sylvike több szempontból egy kicsit gyanús! Ha figyelmesen olvastál volna, akkor világos lenne, csak a Sylvike akar mindenáron gyorsulási versenyen indulni!

 

 De lásd Komis (4261)

 "Én a Pécs-i dombokon virgonckodtam vele (4-5000fordulat) és az 1,4mocira nem lehet panaszom. Volt olyan vagány, aki a domb alján le akart túrni az útról. Amikor kisoroltam a jobb oldali 'lassú' sávba, hogy elférjen és felpörgetve kúsztam fel a dombon, akkor végig mellettem maradt kissé lemaradva. A domb tetőn meg beállt mögém és nyugisan követett vagy 20km át. Biztos tetszett neki a Chevy embléma...:-)))))))" /pedig csak a szűkítőt vettük ki korábban nála/

 

A véleményem: szíved joga visszaülni a Fábiába! Ha véletlenül egy piros lámpánál utólérnél, csak villants rám, 3 rövidet! (a króm "R" bal oldalon jól látható a bordó sedanon, alatta K&N Filters logo)

Üdv

Előzmény: CSUFI-1 (4474)
georgbob Creative Commons License 2006.09.21 0 0 4477
Akkor nekem a te autód kell! Az 1.4-esem nem megy 8-9 alá.
Előzmény: SYSIKE (4476)
SYSIKE Creative Commons License 2006.09.21 0 0 4476

Én a fogyasztást nézve is mást állítanék!

Volt egy 1.6-os golfom ami még csak LE-ben sem közelítette meg a lacettit és mégis 10l evett meg. Ez nem eszik meg 7-nél többet.

Előzmény: CSUFI-1 (4474)
SYSIKE Creative Commons License 2006.09.21 0 0 4475

Bocsi!

Nem villogni akarok vele hanem csak kipróbálni!

És nekem nem az 1.4-es hanem az 1.6-os van.

Az egy kicsit jobban megy mint az 1.4-es.

Előzmény: CSUFI-1 (4474)
CSUFI-1 Creative Commons License 2006.09.21 0 0 4474

Sziasztok!

 

Évek óta olvaslak benneteket. Nekem 2004. dec. 30-i az 1.4 5 ajtósom. Már 25 ezernél járok. Ez kb a 10. autóm. Fabiát cseréltem le a hátsó ülés helyszűke miatt. A 68 LE-rős 1.4 MPI simán tudta ezt a menetteljesítményt, kevesebb fogyasztással.

 

Azon röhögök magamban, hogy szinte mindenki a 0 kilóméteres autóját tuningolni akarja.  Meg gyorsulási versenyen villogni. Ez a kocsi mind menetteljesítményében, mint menetdinamikájában, stabilitásában egy átlagos utcai verda, ami  a katalógusban megadott adatokat nem tudja produkálni. Ez mind a fogyasztásra, mind a gyorsulásra, mind a végsebességre vonatkozik. többet zabál mint a vele azonos űrtartalmú gépek.

Novi1 Creative Commons License 2006.09.21 0 0 4473

1. Lacetti találkozó - Siófok 

2006.09.23. 10 óra Tesco parkoló

1. Pusztazamor (95%)

2. cápaFeri

3. lassú

Előzmény: lassú (4365)
SYSIKE Creative Commons License 2006.09.21 0 0 4472

Nem tartanak majd valamikor valahol chevi találkozót?

 

SYSIKE Creative Commons License 2006.09.21 0 0 4471

Sziasztok!

Sajnos nem tudtam hamarabb belépni mert sokat lell dolgoznom!

Köszike a sok tanácsot és az üdvözléseket is!

Képet amint lehet teszek fel a kocsirol!

A gyorsulással kapcsolatban:

Nem is hiszem hogy mindenkit odaverek vele!

Nekem csak az érzés kell!

Meg aztán azért nem egy lomha kocsirol van szó szedi ő a kerekeit ha kell!

Persze nem az agyontuningolt kocsik mellé fogok beállni vele!

Szerintem normál kategóriában nem hoz rám szégyent!

Nem?:)

cucogany Creative Commons License 2006.09.21 0 0 4470
Kedves Kóma mester!

Én úgy tudom, hogy a különböző oktánszámú benzinek minősége azonos, csupán a kompressziótűrésük tér el egymástól.

Persz lehet, hogy nekem sincs igazam...
Előzmény: Kóma mester (4469)
Kóma mester Creative Commons License 2006.09.21 0 0 4469

Kedves cucogany

 

Kb akkora a különbség egy jó benzin és egy átlagos között, mint ha petroleumot vagy higitót akarnál meggyújtani!

 

Tapasztaltam mert az összes automnál kiprobáltam már mind kettőt (2 opel és egy fiat), és a jobb benzintől mindegyik jobban viselkedett

Pl: a fiat egyik "betegsége" hogy nem bírja a szar benzint az olaszoknál nem igy tervezték, és miután kétszer is ki kellett tisztitanom a léptető motort mert nem működött az autó elkezdtem super 100-at tankolni még két évig jártam így a kocsival és azon kivül hogy jobban ment könnyebben indult és csendesebb volt többé nem ment tönkre az említett alkatrész!

 

A fiat könyv egyébként azt írja hogy min. 95 de inkább jobb benzint tankoljunk.

 

Ettől függetlenül ebbe az új autóba 5-öst teszek mert még nincs lekoszolodva a motor, és mert eget verő lett a benzin ára, de télire min. 8-asra váltok!

 

Persze lehet hogy nincs igazam...

Kóma mester Creative Commons License 2006.09.20 0 0 4468

Köszi R*R

 

Már megint nagyon sokat segítettél, rendes vagy  hétvégén megejtem a szűkítő kivétet!!

 

Mégegyszer kösz

R*R Creative Commons License 2006.09.20 0 0 4467

Szia!

"Van 1 direktszűrőm is, de még nem raktam rá, szerintetek rá merjem? 500km van a kocsiban."

A két dolog nem függ egymástól!

/Vadiúj nagynevű széria kocsikat is chiptuningolnak pl./

Előzmény: Bobby_la_cetti (4455)
R*R Creative Commons License 2006.09.20 0 0 4466

Szia!

Nincs félreértve, LPG & direktszűrő ezek szerint közömbösen megvannak egymással.

Ami érdekes lehet, MAGNUM direkt hasonló méretű márkatársakhoz viszonyítva kisebb felülettel bír, inkább hullámoshoz hasonlít a palást kiterítve mint farkasfogazotthoz. Kérdeztem tőlük technikai adatokat (fajlagos légáram), de nem szolgálnak ilyesmivel. Más termékeknél fel van írva a csomagolásra, úgyhogy kérdésesek a technikai adataik.

Előzmény: cucogany (4464)
lassú Creative Commons License 2006.09.20 0 0 4465

Szevasztok!

 

Nagyon régen írtam ezen a klassz helyen, inkább olvasgatok de sajna azt is kb egy hetes csúszásokkal. Meló... miegymás....

Igaz oda írtam magam a találkozóra de ez most nem fog összejönni. Remélem a másodikra el tudok menni. Utolsó írásom óta kb 6000 km-t hajtottam bele a gépbe, most pontosan 9996km-n áll a számláló. Hiba listát üresen hagynám, mert semmi gond vele. Egyszerűen jó a gép és ennyi. 9400-9500 km környékén felfigyeltem egy kis teljesítmény javulásra, és úgy tűnik a fogyi is lecsúszott olyan 0,3-0,5 lityivel. Mai tankolás után a számítás 7,4-re jött ki. Ez 351 km-s út, amiből kb 70-80 km  országút 90-s tempóval a többi város.  2500-3000-s fordulat között szoktam váltani. Ezek az adatok gyári motorra vonatkoznak. Én egyenlőre még azt a szűkitőt sem vettem ki a levegőszürőből. De tervezem. Ja igen, tutira tudom, hogy nem csak egy hölgy van közöttünk.

 

 

             Szevasztok                                 lassú

cucogany Creative Commons License 2006.09.20 0 0 4464
Félreértés ne essék, én nem leszólni akartam a direktszűrőt, én csak a tapasztalataimat írtam le.
Előzmény: R*R (4462)
Komis Creative Commons License 2006.09.20 0 0 4463

Hello

 

"és ez mennyit dob rá?"

 

Nem dob rá....DE:

1. Kivasalja a nyomatékgörbe alját. Már 2000től jól érezhetően húzni kezd 3000helyett. 1,4 mocimnál sok városi forgalom miatt a szerelés után azzonnal érezhető volt a változás!

2. A motor nem erőlködik annyit, így a városi fogyasztásán 0,5-1L fogyasztás csökkenés tapasztalható. Félreértések megelőzése végett az 1L csökkenés csak himestojás üzemmód és jó forgalmi körülmények között érhető el!! Gyakorlatban inkább a 0,5L tapasztalható!

 

Hátránya, hogy többször kell fúvatni a légszűrő betétet...:-))

 

Üdv

 

 

Előzmény: Kóma mester (4458)
R*R Creative Commons License 2006.09.20 0 0 4462
Szia! "Nem gyorsul jobban, a fogyasztása sem csökkent, ami budapesti viszonylatban azelőtt is, jelenleg is átlagban 9,5 liter körül mozgott-mozog (LPG-ből)." A benzines társaknak szerencsére más a véleménye.
Előzmény: cucogany (4460)
R*R Creative Commons License 2006.09.20 0 0 4461
Szia! A légszűrőház fedelét kell (4 db függőleges csavar a sarkoknál) feloldani + a szívócső bilincsét, ezután a fedelet ki kell venni, a fedél belsejében van a ~13 cm hosszú csonkakúp alakú szűkitő. Ezt az idomot ki lehet tolni tengelye irányában a fedélből, majd visszaszerelés. Tehát nem az egész házat, csak a papírszűrő betét feletti fedelet kell kiszerelni, mintha betétet cserélnél. (3458) "mennyit dob rá?" Komis remélem válaszol!
Előzmény: Kóma mester (4458)
cucogany Creative Commons License 2006.09.20 0 0 4460
Sziasztok!

Már régen szóltam hozzá a fórumhoz, bár az új hozzászólásokat mindig elolvasom.

Aug. 26-án volt az autó (1.4-es, 5 ajtós) egy éves, jelenleg 19 ezer km van benne. Egyetlen égőm sem égett ki eddig, a kocsi nem rángat, a sebességváltóra egy zokszavam se lehet (a Kalos után), a futóművem kitűnően átvészelte a Szentendrei út felgyűrődéseit (időnként 140 km/h), majd az útjavítást is. Július 19-én direktszűrőt kapott az autó (http://www.magnumtuning.hu/index.phtml?op=termek_reszletes&termek_id=2), én azóta a hangon kívül más változást nem vettem észre rajta. Nem gyorsul jobban, a fogyasztása sem csökkent, ami budapesti viszonylatban azelőtt is, jelenleg is átlagban 9,5 liter körül mozgott-mozog (LPG-ből).

A 100-as oktánszámú benzin a rángatáson nem javít, ugyanis a motor csak annyira sűríti össze az üzemanyag-levegő keveréket, melyet a 95-ös oktánszámú benzin is vígan elvisel, mert a motor minimum 91-es oktánszámú benzinnel való üzemeltetésre lett tervezve. A motor általában akkor rángat, ha magas sebességi fokozatban túl alacsony motorfordulattal közlekedünk. A rángatás megelőzhető, ha időnként kissé "megzavarjuk" az autót, vagy ha gyorsításnál sebességváltásokkor legalább 2800 fordulatig kipörgetjük a motort (nyugodtan megtehetjük, ez nem egy Hoffher traktor).

Augusztusban voltam a 15 ezres revízión, gyári Opel olajat vittem, ez is tökéletesen megfelel, ugyanúgy fölösleges szuperdrága hypersuperextra olajat beletenni, mint 100-as oktánszámú benzinnel üzemeltetni (ártani nem árt neki, akinek van rá pénze, az csak ámítsa magát nyugodtam, hogy ezzel meghosszabbítja a motor élettartamát).

cucogany
Kóma mester Creative Commons License 2006.09.20 0 0 4459

Még egy kérdés

 

Ádám 77 még velünk van? mert már rég nem látom az alapítót!

Kóma mester Creative Commons License 2006.09.20 0 0 4458

Sziasztok

 

A szűkítőt hogy kell kivenni a légszűrőből?

 

és ez mennyit dob rá?

 

Köszi

R*R Creative Commons License 2006.09.19 0 0 4457

Szia!

Ez a gyári érték.

Tityesz 7500 körül jár, ha jól emlékszem. Nekem 6900-ra írták felül.

Előzmény: nagyharcos (4456)
Bobby_la_cetti Creative Commons License 2006.09.19 0 0 4455

Üdvözletem mki, hello Sylvi!!

 

Ma megszabadítottam a légszűrőt a szűkítőtől!!!

Van 1 direktszűrőm is, de még nem raktam rá, szerintetek rá merjem? 500km van a kocsiban.

 

Még egy kérdés: 1.4-hez milyen az előírt motorolaj?

nagyharcos Creative Commons License 2006.09.19 0 0 4456
Leszabályozás: 6500-nél nekem csúnyán megtorpan a járgány. Sajna csak ennyit forog, de nem érdemes eddig sem pörgetni, ugyanis a csúcsnyomaték alacsonyabb fordulatnál van. De ezt Te úgy is tudod.
Előzmény: R*R (4452)
Kóma mester Creative Commons License 2006.09.19 0 0 4454

Szia R*R

 

Köszi a gázgyorsító leirást.

 

 

És a többieknek is üzenem hogy végre egy hölgy is van közöttünk, becsüljük meg!!

 

A legjobbakat

Kóma mester Creative Commons License 2006.09.19 0 0 4453

Szia Sysyke

 

Itt a mester is.

 

Nekem is szokta néha csinálni, de főleg egy kettőben és visszaváltáskor, ami természetes ha nem figyelek a lábamra, ez tipikus város probléma, én is azt mondom, hogy néha pörgesd meg egy kicsit városon kivül, vagy tankolj bele olykor egy massszívabb benzint pl: super 100

 

Amugy én is üdvözöllek a csapatban!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!