Remélem, hogy valami lóerő limitet húznak de azért olyan sok PHEV nincs aminek nagyobb/erősebb motorja lenne mint az 330e/530e-nek. 740e meg a Porsche zöld rendszámosa ami így egyből eszembe jut. A Mercinek is van valami ilyenje. Nem hiszem, hogy azt a pár zöld rendszámost akarnák megszigorítani, sajnos sokkal inkább mi vagyunk a célpont.
A másik kérdés, hogy vezetik be. Ha azt mondják, hogy a legközelebbi műszakin kap új besorolást akkor az még valamennyire elfogadható. Ha kiszedik az 5P-t teljesen az adókedvezmények sorából az viszont nem lenne valami jó.
A szakiktól kérdezném, hogy szerintetek lehet-e egyáltalán egy alapból G30-as 520D-t átalakítani 520i-re? Azaz kidobni belőle a dízel motort, kicserélni egy 520i-re és átprogramozni a vezérlést. Ha lehetséges, akkor kb. mennyibe fájna?
Nem csak Magyarorszagon promozzak... Nekem amikor elkezdtek nyomatni nem esett le, ugyhogy meg is kerdeztem a szalonban, hogy megis hogyan-mennyiert lehetne egy ilyen X5 elektromost venni, mire kozoltek hogy majd 2019 negyedik negyedevben, addig nincs meg a piacon... Amugy beleneztem es szamomra sokkolo volt, hogy a csomagter mar igy is joval kisebb mint a G30ban, szoval nem lesz X5osom, elektromos meg plane nem az biztos :)
Új az 3-as PHEV-et is promózzák és az is sincs még sehol. Majd talán nyáron jön, de még a specifikáció mellé is oda van írva, hogy változhat. Mondjuk a 3-as PHEV nem lesz rossz a 12KWh-s akksijával. Gondolom ha majd jön G30 LCI 1-2 év múlva akkor az is kap egy jóval nagyobb akkumulátort. Persze a legjobb lenne ha meglévőt lehetne upgradelni nagyobbra mint ahogy egy PC-ben cserélsz vinyót :)
Gondolom lefordították a weboldalt, nem foglalkozva vele, hogy az aktuális modell mikor érhető el.
Egy másik, hasonlóan "értelmes" példa: ugyanazon a weboldalon 4 sorban írják le, miért jó, hogy létezik végre központi szoftverfrissítés, majd a végén lazán odaírják, hogy "A szolgáltatás jelenleg nem érhető el Magyarországon". Ez szerintem inkább az ügyfél felidegesítésére szolgál, mint marketing.
(Ugyanez egyébként érvényes a "Connected navigáció" szolgáltatásra)
Azért az érdekelne miért promóznak egy olyan modellt a magyar oldalon ami még a fasorban sincs...
A BMW X5 xDrive45e iPerformance
Annak, aki vezető szerepre tör a fenntarthatóság és a környezetért való felelősségvállalás terén, jövőbe mutató technológiákat kell kivinnie az útra. A BMW EfficientDynamics eDrive technológiájának köszönhetően pedig a BMW X5 xDrive45e iPerformance magabiztosan vezeti az élbolyt. A kiválóság az eddigieknél is nagyobb teljesítményben, a még jobb gyorsulásban, a megnövekedett hatótávban, a számottevően csökkentett fogyasztásban és az emisszió további mérséklésében mutatkozik meg. Van azonban valami, aminek nincs felső határa: a BMW X5 plug-in hibrid által menet közben keltett érzelmek hőfoka.
Az én autóm tartós bérletben van - valahogy nem látom a tulajdonlás előnyeit, így minden költség (és az autó árának) ÁFÁ-ja visszaigényelhető, szemben azzal, ha a cég valóban megveszi. Nekem a bérbeadó cég adott nyilakozatot arról, hogy használhatom.
De a magyar törvények egy ideje engedik azt, hogy magaddal köss szerződést, így szerintem állíts ki egy olyan engedélyt, ami magadnak szól, és kész.
Bár ez offtopic kérdés de szerintem itt sokan cégre vették az autójukat. Ugyebár a forgalmiban csak a cégnév van. Ti hogy igazoljátok, hogy jogotok van az autót vezetni? Egyszemélyes cégem van. Írok egy papírt, hogy megengedem magamnak, hogy vezethetem a cégem autóját? Esetleg van erre valami formanyomtatvány vagy elég egy aláírási címpéldány a kesztyűtartóba, hogy én vagyok a cég ügyvezetője és kész.
Nekem is ennyi látható csak, 2017 májusi a kocsim. Állítólag 2019 márciusában, amikor lényegében elindul a portál, azzaz megvásárólhatók lesznek a különböző szolgáltotások, akkor fogunk mindent látni (mármint amilyen szolgáltatást megveszünk).