Keresés

Részletes keresés

kapasz Creative Commons License 2021.10.02 0 0 857

Kedves hk-tudorok, a tárgyhavi visszatérítési keret úraindulásánál a tranzakció vagy a könyvelés időpontja számít? Tehát pl. az október 1. után indított vagy a könyvelt tranzakciók számítanak az októberi visszatérítési keretbe?

MZ/Y Creative Commons License 2021.09.30 0 0 856

Én most raktam át egy fizetést másik kártyáról Cetelemre és ment. Kb. 1 hete fizettem be 3 csekket Cetelemmel mögötte, az is ment. Szerintem nincs direkt és egységes tiltás.

Előzmény: mzsombi (855)
mzsombi Creative Commons License 2021.09.29 0 0 855

Nem ad hoc, nekem sem megy már Curve mögül a Cetelem.

Előzmény: JeeEm (853)
FifiTheReal Creative Commons License 2021.09.29 0 0 854

Csak ennyit írt a curve app: "Declined."

 

Nálam nem adhoc jön elő a hiba, csak a múlt hónapban kezdődött és csak a Cetelem kártyával a havi 1db postai csekkbefizetésemnél van visszautasítás.

 

Átlagosan havi ~130 tranzakciónk van Curve-ön keresztül a feleségemmel együtt. Nála csak 3db kártya, nálam 6db kártya van a Curve mögött.

Tavaly május óta egyetlen elutasításom se volt. (Ez teljesen nem igaz, mert múltkor a Telekom alkalmazásban sem tudtam Curve-vel fizetni, de ott a Telekom appja 3DSec hibára hivatkozott a Curve appban meg sem jelent a tranzakció). Ezek ellenére van mindig tartalék kártya most már nálam.

 

Előzmény: JeeEm (853)
JeeEm Creative Commons License 2021.09.29 0 0 853

Mit írt ki a curve app? Szerintem felesleges ezen tornáznod, adhoc jön elő a hiba mindig le fognak pattintani sablon válasszal. Egyszerűen legyen nálad tartalék kártya. 

 

Curve - alkalmazáson belül úgy tudom hiába küldesz üzenetet. Legutoljára én a support@imaginecurve.com email címet használtam, de az már jó régen volt.

 

Előzmény: FifiTheReal (851)
TyggeR Creative Commons License 2021.09.29 0 0 852

na, eddig sikerült eljutni, most meglátjuk, mennyi idő alatt javul meg :)

 

xxx számon nyilvántartott Cetelem hitelkártyáján az automatikus 1% jóváírás technikai hiba miatt nem történt meg. A jóváírás és a hiba elhárítása iránt intézkedünk. Az ügy megoldásáig szíves türelmét kérjük.

Előzmény: TyggeR (850)
FifiTheReal Creative Commons License 2021.09.29 0 0 851

A történelem megismétli Önmagát :-(

 

Ma postán csekkbefizetés 700eFt összegben (Garmin óra, melyben a fizetőeszköz a Curve kártya mögötte a Cetelem hitelkártya):

1. Garmin órával érint: POS üzenet elutasítva fedezethiány miatt

2. Curve kártya bedug: POS üzenet elutasítva fedezethiány miatt

3. Cetelem kártya érint: a szokásos teljes összeg vagy részletben kérdés után a fizetés sikeres

 

Cetelem telefonos ügyfélszolgálata 5 perc várakozás után azt a tájékoztatást adta, hogy ők nem is látják az első két elutasítást csak azt, hogy a 700eFt foglalásban van.

Én is csak ezt látom a netbankban:

 

 

 

 

Igaz ez a netbank elég szegényes volt mindig is még a jóváírások sem láthatóak, így az elutasított tranzakciók feltüntetésében nem is reménykedek.

 

Curve vásárlási limitjeim rendben (napi 9.000 GBP, éves limitem 1.600.000 GBP-t, de az sem értem el).

Curve-nek küldtem alkalmazáson belül üzenetet várom válaszukat.

 

Júliusban még nem volt ezzel gondom, odatartottam csak az órát még PIN-t sem kért a terminál ...

TyggeR Creative Commons License 2021.09.29 0 0 850

persze azt még lehetne, hogy várok még két napot, és pénteken is átrakok egy hasonló tételt, hogy azzal mi történik már októberben, de már baromi sokat vártam, és egyszerűen nem úgy néz ki, hogy ez magától megajvul. az inkompetens telefonos ügyintézők meg csak az időt rabolják :)

Előzmény: TyggeR (849)
TyggeR Creative Commons License 2021.09.29 0 0 849

biztos vagyok, mert se naptári hónapra, se elszámolási ciklusra lebontva nem jött egyetlen fillér sem ebben a hónapban. utoljára augusztus eleji vásárlásokra jött visszatérítés, azóta megállt minden

Előzmény: dptrsk (848)
dptrsk Creative Commons License 2021.09.29 0 0 848

Abban biztos vagy, hogy szeptemberben nem merítetted ki a jóváírási kerete?

Van a naptári hónap, ami alatt a hitelkeret max. 1%-át kaphatod.

S van az elszámolási ciklus(hó közepétől-közepéig kb), ami alatt szintén max. a hitelkeret 1%-át kaphatod.

 

Azaz ha pl. szeptember 1. megkaptad egy teljes hitelkeret elköltésre az 1%-ot, akkor a mostani ciklusban csak az októberi forgalmakra fogsz kapni.

Előzmény: TyggeR (847)
TyggeR Creative Commons License 2021.09.29 0 0 847

elkezdődött az új ciklus, próbából átraktam egy 2000 forintos költést, hogy jön-e rá 20 forint, továbbra is semmi

 

panaszokra nem reagálnak, telefonon nem tudják megoldani a problémát, ez azért elég vicces így

Előzmény: TyggeR (842)
MZ/Y Creative Commons License 2021.09.22 0 0 846

Jav.: x hónapig.

Előzmény: MZ/Y (845)
MZ/Y Creative Commons License 2021.09.22 0 0 845

Szerintem lesz. A kedvelt fintech cégeknél is van fair use (vagy mi). Gondolom, az ászf-ben is benne van, de legalábbis hogy joguk van eldönteni, akarnak-e ügyfélnek.

 

Az már egy érdekes kérdés, hogy ha el akarnak búcsúzni, de még 2x hónapig érvényes a kártyád, akkor mi van? Elvileg azt már kifizetted.

Előzmény: JeeEm (844)
JeeEm Creative Commons License 2021.09.22 0 0 844

Az elmúlt néhány évben egyszer sem történt olyan, hogy felhívott volna a bank (gondolom compliance osztály), hogy egy-egy nagyobb költést én indítottam-e (1 hónappal ezelőtt), és lesz-e a jövőben ilyen, de most ez történt.

Az egyik Revolut feltöltés volt hány száz.e.Ft értékben, a másik egy egzotikus szolgáltatónál elköltött majdnem 1M. Utána néztek neten is a cégnek. :o

Kérdezték, hogy várható-e a jövőben is ilyen költés vagy csak egyszeri. Nem tudom van/lehet-e bármi következménye, de mondtam, hogy igen és várható ilyen a jövőben.

kapasz Creative Commons License 2021.09.22 0 0 843

Egy óra alatt sikerült is belépnem a netbankba.

 

Hát, a számokkal ennél a banknál is hadilábon állnak, egyik felszámított díjuk sem stimmel össze a kondíciós listával. A visszatérítések is elég randomnak tűnnek, de az 5%-os akció miatt a vége azért közelít a maxhoz, úgyhogy nem reklamálok. :)

TyggeR Creative Commons License 2021.09.22 0 0 842

nem is történt csoda... a panaszt írásban már beküldtem, nyilván pont úgy fognak válaszolni rá, mint az előzőre

 

Előzmény: JeeEm (840)
Passzív befektető Creative Commons License 2021.09.17 -2 0 841

Drága lehúzós bank, érdemes elkerülni.

JeeEm Creative Commons License 2021.09.17 0 0 840

tény, hogy igazi panaszt akkor tudsz majd tenni, amikor megvan a kivonat, addig nincs mire hivatkozni. (azért zárójelben, a cetelemnél olyat még nem tapasztaltam, hogy záráskor javult volna meg valami, inkább az ellenkezője :)

Előzmény: TyggeR (838)
MZ/Y Creative Commons License 2021.09.17 0 0 839

Kaptál volna, ha a kormányhivatalhoz fordulsz. :) Ez a része jól működik, ráadásul egyszerű az eset, sok vizsgálnivalójuk nincs. Nekünk a wizz nem válaszolt, azt hiszem, 80 (vagy 50, vagy 100, nem akarok hazudni) Ft-jukba fájt. Nyilván az nem hozzám jutott és nem feltétlenül jól hasznosult, de meggyőződésem, hogy az ilyen cégeket csak így lehet leszoktatni a lazaságról.

Előzmény: JeeEm (837)
TyggeR Creative Commons License 2021.09.17 0 0 838

egyszer visszahívtak, akkor pont nem volt jó, aztán nyilván nem kerestek újra, mert minek is próbálkozzanak még egyszer. ma újabb "pár perc" várakozás után annyit sikerült megszülni, hogy várjuk meg a zárást, hátha akkor korrigálódik. nem tudom, mitől javulna meg pont 21-re, szóval fogalmuk sincs, mi a probléma. én meg majd nyilván telefonálhatok megint, egy hónapon belül harmadszor

Előzmény: TyggeR (834)
JeeEm Creative Commons License 2021.09.14 0 0 837

Nekem az esetek nagy részében működött, csak akkor nem kaptam választ, amikor a panaszbejelntésemre nem kapott válaszom miatt tettem újabb panaszt. De néhány hónap, max fél év alatt minden panaszt megoldanak. ;-)

Előzmény: TyggeR (836)
TyggeR Creative Commons License 2021.09.14 0 0 836

erre gondoltam, de ez nyilván emailt küld :) jött visszaigazolás is, iktatószámmal, mégsem reagált rá senki

 

egyébként az ezen a formon keresztül küldött üzenetek nagy része szerintem célba sem ér (még az igénylésnél egyértelműen ez volt a tapasztalat), gondoltam, a legördülőből a panasz kiválasztása most majd ér valamit, de nem. és hát a beszélgetés alapján sem úgy tűnt, hogy folyamatban lenne egy panasz kivizsgálása

Előzmény: JeeEm (835)
JeeEm Creative Commons License 2021.09.14 0 0 835

Emailes?

Itt kell bejelenteni:

https://www.cetelem.hu/cetelem/kapcsolat

 

Előzmény: TyggeR (834)
TyggeR Creative Commons License 2021.09.14 0 0 834

emailes bejelentésre nem jött semmi reakció. ma rászántam magam a telefonra, röpke 15 perc volt csak a várakozás. nem nagyon értette szerencsétlen ügyintéző, mi is a gond, "mert hát augusztusban volt visszatérítés", ami teljesen igaz, csak ugye a legutóbbi fordulónap óta meg semmise. hát akkor továbbítja a háttérosztálynak a problémát, eddig sikerült jutni

 

izgis lesz :)

Előzmény: TyggeR (825)
MZ/Y Creative Commons License 2021.09.08 0 0 833

Elvileg (hivatalosan) a postán is múlik.

 

Ennél jobb, mikor bankkártyás fizetésnél,saját alkalmazásvan írják, hogy 5 nap is lehet a könyvelés. Ha azzal fizetek, 5 mp-en belül ott a pénz, az már legyen a másik fél baja, ha 5 napig tart átvezetni saját számláik között.

Előzmény: ezileb (832)
ezileb Creative Commons License 2021.09.08 0 0 832

Igen, nekem is ma íródott jóvá az elsejei. Az a bosszantó, hogy nem kiszámítható. Nekem az fura (magyarázatként), hogy egyszer így, egyszer úgy. Ha pl. lenne egy szabály, hogy legkésőbb két napon belül jóváíródik, akkor onnantól kezdve ez tervezhető lenne.

Előzmény: citis (831)
citis Creative Commons License 2021.09.08 0 0 831

Szeptember 1-i iCsekk fizetés ma íródott jóvá.

Előzmény: ezileb (827)
FOMA Creative Commons License 2021.09.08 0 0 830

Nézz rá, nálam már rendben van. 

Előzmény: ezileb (827)
FOMA Creative Commons License 2021.09.08 0 0 829

Szerdai.

Előzmény: FOMA (828)
FOMA Creative Commons License 2021.09.08 0 0 828

Szintén. Csütörtöki szerdai befizetés nincs sehol. Két munkanap szokott lenni, de volt már példa ilyenre, de akkor az iCsekk volt a lassú, most nem tudom mi a gond.

Előzmény: ezileb (827)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!