Keresés

Részletes keresés

Az ápoló Creative Commons License 2015.01.27 0 0 7694

Szerintem most keres valami földutat. Neki bejött az a mantra, hogy mindenért fizess, még akkor is, ha adóból lett.

Előzmény: nyúllabda (7693)
nyúllabda Creative Commons License 2015.01.27 0 0 7693

tudsz útról amire a pénzt nem az adóból adtuk össze?

Előzmény: Uff (7687)
Az ápoló Creative Commons License 2015.01.27 0 0 7692

Ezzel már szokatlanul messzire nézel. Csak a ma létezik!

Előzmény: XANTIi (7691)
XANTIi Creative Commons License 2015.01.27 0 0 7691

Szerintem az útépítés is hasonló az oktatáshoz. Önmagában nem kifizetődő. De hosszú távon a legnagyobb haszon. Mert egy mérnök kitaníttatása drága. Nagyon. De élete folyamán annyival több adót fizet be, ami igazán megtérül. Lásd az ázsiai kistigrisek, vagy Finnoszág.

Az, hogy van már soványka pálya kiépítettség nálunk, létfeltétele volt a Mercedes, Audi, Bosch és száz más cég ide jöttének. Ami a lélegeztetőgépe a mai gazdaságunknak is.

XANTIi Creative Commons License 2015.01.27 0 0 7690

Talán ha nem állami kézben lett volna, a végzett munka minősége is megkövetelhető lett volna.

Mert amit itt is csinálnak, ahhoz a Jóisten pénze sem elég. Nem csak a többszörösére fellicitált építési, de a trehányul elvégzett karbantartás is iszonyú pénztemető. De erről nem az autósok tehetnek.

Mert valahogy az EU felé a nyugati szinvonalú árak vannak leszámlázva, a valóságban meg éhbérért képzetlen segédmunka folyik. Aztán olyan is lesz.

 

Előzmény: Uff (7689)
Uff Creative Commons License 2015.01.27 0 0 7689

Igaz.

 

De kár, hogy azok ilyen szar állapotban tartása is több pénzt vitt el 1970 óta, mint amit kifizettünk a benzinárban.

Előzmény: XANTIi (7688)
XANTIi Creative Commons License 2015.01.27 0 0 7688

Azokra az utakra, meg a pályákra is bő 1 200 000 kilométer alatt fizettem útdíjat a benzinben. 1970 óta.

Sőt! Még a 800 Ft/ literes repülőbenzinben is volt, van útadó! No erre varrj gombot!

Előzmény: Uff (7687)
Uff Creative Commons License 2015.01.27 0 0 7687

ma is el tudsz menni Sopronból Vásárosnaményba alsóbbrendű utakon, ahogy ez 50 éve megszokott volt.

De azokat az utakat sem a világűrből finanszírozták, valakik megépítették, akik pénzt kértek és kaptak. A karbantartásukért is.  Azokat a pénzeket pedig valakiknek ki kellett fizetniük, mert ingyen senki nem akar dolgozni mások javára. 

 

 

Előzmény: Peter_Cs (7684)
pirosalmabumm Creative Commons License 2015.01.27 0 0 7686

"ha az ország egyik tetszőlegesen kiválasztott pontjából egy tetszőlegesen kiválasztott másik pontjába akartak eljutni az autópályák kikerülésével"

 

mostantól kötelező lenne az autópályahasználat? lemaradtam valamiről?

Előzmény: Peter_Cs (7684)
Uff Creative Commons License 2015.01.27 0 0 7685

   sajnos most már fizetős úton is.

 

fizetős ? 

 

Miért, van olyan is, hogy ingyen van ? :O))

 

 

A kérdés csak az, hogy a fizetés közvetlenül, vagy bonyolult transzfereken keresztül történik meg, aminek az átlághatósága korlátozott a köznép számára.

 

 

 

 

 

Előzmény: toloba (7676)
Peter_Cs Creative Commons License 2015.01.27 0 0 7684

Ez pont 43000 Forinttal több, mint amit eddig fizettek az emberek, ha az ország egyik tetszőlegesen kiválasztott pontjából egy tetszőlegesen kiválasztott másik pontjába akartak eljutni az autópályák kikerülésével, ez az alapprobléma! Az üzemanyagárakba beépített útalap nevű adón keresztül eddig is fizetett minden üzemanyaggal hajtott jármű tulajdonosa használatarányosan útdíjat.

Előzmény: pirosalmabumm (7682)
Uff Creative Commons License 2015.01.27 0 0 7683

extraprofitot hoznak

 

mamma mia !

 

Ez a fogalom eleve a marci indíttatású politikai gazdaságtanban létezett. De hogy az állam extraprofitot szerezzen, még ott sem volt téma   :O)  

Előzmény: XANTIi (7678)
pirosalmabumm Creative Commons License 2015.01.27 0 0 7682

tényleg ennyire nehéz a felfogásotok?

a 43 000 forintos éves továbbra is elérhető.

 

 

Előzmény: XANTIi (7681)
XANTIi Creative Commons License 2015.01.27 0 0 7681

Csak azért egy egész országot vehetnél, nem csak pár megyét.

Előzmény: pirosalmabumm (7677)
toloba Creative Commons License 2015.01.27 0 0 7680

No, no! Ez rezsicsökkentés...

Előzmény: XANTIi (7678)
toloba Creative Commons License 2015.01.27 0 0 7679

ja, dicsérd csak...bár én a cikkből ollóztam, van benne hiba...

Előzmény: pirosalmabumm (7677)
XANTIi Creative Commons License 2015.01.27 0 0 7678

Az eddig eladott éves, havi és 10 napos jogok száma nem csökkent! Az eladott megyeiek extraprofitot hoznak. Már több mint 10 milliárdot.

Ennyit jelent a rezsinövelés 2015-ben.

Előzmény: toloba (7676)
pirosalmabumm Creative Commons License 2015.01.27 0 0 7677

és ugyanez eddig 43 000 lett volna.

Előzmény: toloba (7676)
toloba Creative Commons License 2015.01.27 0 0 7676

Próbaképpen beütöttem néhány útirányt, ahová mindenképpen szeretnék ellátogatni idén. A négy égtáj alapján 30 ezer forintomba fog fájni megyei alapon, hogy a Pest megye szomszédságában található helyeket (Fejér, Tolna, Heves, Borsod, Baranya) bármikor elérhessem gyors, és sajnos most már fizetős úton is.

Előzmény: XANTIi (7674)
toloba Creative Commons License 2015.01.27 0 0 7675

megyeiautopalyamatrica.hu

Előzmény: XANTIi (7674)
XANTIi Creative Commons License 2015.01.27 0 0 7674

Ennyi pénzért autópályázol valójában

Ez pörög most a Facebookon, mi már sokkot kaptunk. Számolja ki, mennyit vesz ki idén a zsebéből a sok magyar megyei matrica. Tovább »

forrás: totalcar.hu

Az ápoló Creative Commons License 2015.01.27 0 0 7673

Na, az nem fog menni. Ők nem spórolnak, nekik így jó.

Előzmény: nyúllabda (7672)
nyúllabda Creative Commons License 2015.01.27 0 0 7672

Csak a pénz nincs még meg rá, de a kormány majd előteremti.

 

Nem bánom, csak magukon spórolják meg.

 

Előzmény: Az ápoló (7663)
Uff Creative Commons License 2015.01.27 0 0 7671

nem írtak ki népszavazást, vagy hogy ?

 

Benne van a levegőben ez a népigény, ahogy a családi adókedvezmények, és minden egyéb, lobby csoportok érdekitől függő  adókedvezmény  iránti igény is. Erről sem kérdezték a a Zembereket, de mivel szavazat számokat ettől tartanak valószínűnek, ezt lépik meg.  Minden döntést az mozgat, hogy mekkora fölénnyel lehet szavazást és közvéleménykutatást nyerni.   

 

Ha a Zemberek azt várják a mindenkori qúrmánytól, hogy ingyen ígérjen meg mindent, akkor ezt fogják tenni, ha cserébe rá savaznak.

 

Előzmény: aptohu (7667)
Az ápoló Creative Commons License 2015.01.27 0 0 7670

Ugye, nem értetted az olvasni valót. Jelenleg egy darabra sincs pénz.

Előzmény: Uff (7668)
Az ápoló Creative Commons License 2015.01.27 0 0 7669

Mintha az állam erőlködne liftügyben. Nálunk is 40 éves a lift, jól működik, a jelenlegi engedélyek és karbantartás mellett működőképesek. Gyűjtjük a pénzt a cserére, de ha állambácsi beleötletel, hogy innentől az övé, akkor mit tehetünk? Nem mi törtetünk az állami beavatkozásért.

Előzmény: Uff (7666)
Uff Creative Commons License 2015.01.27 0 0 7668

Kéremszépen, tessék mondani, alkudni lehet ?

 

Nem lenne elég a 30 helyett, mondjuk 27 helikopáter, és a különbözetből eltörölni az útdíjat ?  :O)))

Előzmény: Az ápoló (7663)
aptohu Creative Commons License 2015.01.27 0 0 7667

Ennél a liftes dolognál nem emlékszem, hogy az állam megkérdezte volna az embereket, hogy átvegye-e tőlük ezt a kérdést.

Előzmény: Uff (7666)
Uff Creative Commons License 2015.01.27 0 0 7666

Hajlok rá, hogy egyetértsek.

 

Itt van egy másik igény. A liftek állapotának ellenőrzését végezze az állam, hogy így "olcsóbb legyen a lakosságnak".  Tehát végezze az állam ezt a feladatot is, aztán majd jön a többi "megbízás" is.

 

Mert a Zembereknek igénye van arra, hogy gondoskodjon Állam bácsi róluk, és mondja meg nekik, hogy a liftjük felújításra szorul-e, hiszen ők maguk, közösségként ezt nem képesek elrendezni közös érdeküket követve. Meg kell védeni a Zembereket, ugyebár.

Utána majd jön az, hogy az állam támogassa a társasházak liftjeinek cseréjét, mert azok már fél évszazodosak, javítani nem érdemes.

 

A Zembereknek biztonságot kell adni, mert ők maguk nem képesek erről gondoskodni.  Nem tudják szegények felmérni, hogy ha nem gyűjtenek együtt pénzt a lift cseréjére éveken át, akkor előbb-utóbb le fog szakadni a lift velük.  Ehhez igényt éreznek az állam segítségére,   na és persze főleg pénzére.   

 

Addig, amíg a ZEmberek nem szoknak le arról, hogy az államtól és ne saját maguktól keressenek megoldást a saját egyéni problémáikra, addig az adóbeszedések egyre nőni fognak, az 5000 Ft útdíj, mint adófajta kiegészül további 50ezer forinttal,.....

Előzmény: aptohu (7664)
martinaxe7 Creative Commons License 2015.01.27 0 0 7665

Lesz mivel menekülni....

Előzmény: Az ápoló (7663)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!