Szia Robi köszi a választ. Ha veszek egy memránt akkor a régi szerint nem vághatom ki mert az meg van nyúlva, vágjam ki a blokk alapján, de akkor pedig nem lesz feszes? Vagy vághatom mégis csak a régi mintájára mert csak annak a közepe van megnyúlva.
Robi te is kipróbáltad már a kispolák karburátort, vagy neked bevált a réz drót a fúvókába. A motor nekem jól megy csak kormolja a gyertyákat azértgondoltam hogy valamit kéne vele kezdeni.
Robi az t 010 oldalon van egy új menű No pulic oda milyen jelszóval tudok bemenni?
Igen öt furatos az ac, akkor a ladájé nem is jó rá? Egész délelőt küszödök vele de nem akar beindulni.Benzint kap szikra van de annyit sem mond hogy pöf. Gondolkodom én is a kis polszki karbin neked mennyire vált be, tényleg jóbban veszi a pörgést?
Szia!
Amennyiben öt furatos Zapor AC van, akkor a Zaporozseces topicban érdeklődj. Valamelyik I-es Golfé egyezik vele.
Ha már Lada az AC-d, akkor vedd meg bátran bármelyik Ladáét!
Én is t-010 traki tulajdonos vagyok Robi oldalán a Vaskacsa tulajdonosa. Lenne egy kérdésem az ac pumpánál folyik a benzin ha pumpálom vagy forgatom a motort, valószínű kilyukadt a membrán. Melyik lada ac pumpát lehet felszerelni a trakira? Valamit kitakarítottam a karburátort és bele tettem Robi javaslata szerint egy szál drótot, de most meg nem indul. Tíz rúgás után pedig olyat lő hogy a szomszédok azt hiszik kitört a háború. Próbáltam a gyújtást is állítani, de egyenlőre nem indul. A regulátornál jól van összerekva, mert felső holtponton adja a szikrát.
Sziasztok! Hideg időben mennyi idő alatt melegszik be a gép? Az segít esetleg, ha a gyertyákat takaró lemezt leveszem?
A +10 fokban küllőre indult, tegnap csak prüszkölt vagy fél óráig, csak alapjáraton volt hajlandó ketyegni, utána simult ki... Ja persze a gyújtást teljesen rendbe kaptam a múltkori óta :)
abban szeretném kérni a segítségeteket,hogy milyen olajak kellenek a gépbe és kb hány liter illetve a leeresztő csavarokat hol találom rajta esetleg ha valakinek van róla képe azt megköszönném,hogy lássam mit is keressek rajta
:) Igazad van, sok a szakértő... A lila köd után ránéztem a gépkönyvre, sajnos méretezett rajz nincs a "szögelt" alkatrészről, igy majd találgatok, hogy lehetne gyárira visszaállítani. motort azért nem cserélek ez miatt :)