Ezt a fórumot azzal a céllal hoztam létre,hogy aki kedvet érez kistraktor,csettegő,és egyébb háztáji gépek sajátkezű építéséhez csatlakozzon.De akinek van ilyen gépe az is szóljon hozzá.Itt megoszthatunk az ötleteket,tapasztalatokat.
Azt már régről tudják merre mégy a nyomkövetőről ,már én is ilyen járművel jártam kb 15 éve is ! Sőt a cimborám volt a géppel egyszer és egy kis ilyen pánik gomb leesett ,de a drótján csüngött ,a cimbora meg halgatta a zenét és verte a tktust a lábával közben meg a gombot nyomkodta is hozzá ! Ezt éjjel kettőkor ((::!! A főnököt meg felhívták hogy baj van az egyik kocsival mert a pánik gombot nyomkodja a sofőr ,én kaptam ki miatta másnap reggel mert csak a rendszámot tudta a főnök ! De mondtam neki én éjjel kettőkor aludtam, az éjaszakásnak majd átadom ha megmondod mikorra kéred az ébresztőt ((::!!
Nem csak azért van az autó ,hogy a vitrinben tároljam .
Meg kapja a törődés még így 23 évesen is . Nem csak olaj és szürket szoktam cserélni . Valamit valamiért . Volt olyan is amikor egy ilyen túra után hátsó híd csere lett ( a jobb oldali kerék dölése túl sok lett ) de ez van és a 43-as lábam . Szeretem az autót kihasznalni ha lehetséges , persze ezt inkább nem a forgalomban csinálva .
De egyszerű is a döntés . Az a napi bérből meg le jön a oda vissza üzemanyag is ( ami az en labam alatt nem kevés ). Akkor bizony elég gyarta ami marad . Összeségében az 60000 Ft nem ér annyit . S nem kell itt az ,hogy kell e papír vagy sem .
Ha esetleg az autóval tudnék haza jönni (?), akkor lehetne rajta gondolkodni .
Pontosan én 30 évet csináltam ezt hogy az ország egyik végéből a másikba járkáltam ,de én egy kicsit szabadabba mert 7 nap meló 7 nap szabad kb ,de olyan is volt két hét meló két hét szabad ,vagy más országban 3 hét meló 3 hét szabad az másként esett ,nem mindennap ! Meg nem volt semmi ellenőrzésem sosem ha lefeküdtem alaudni akkor hunytam egy órácskát az sem számított .
De akkor még ott van saját kocsikázásod is költségként.
Én csak az orszâgot tártam sokáig nagy, később kis teherrel, ezelőtt 2o-30 évvel se volt 1xű, pedig akkor még több mindönnel lehetött sakkozni. Azóta csak a szabályok sokasodtak, romlottak a föltételök sok térön.
Sok évnyi rutinnal a hátam mögött is nagyon átgondolnám, bevállaljam -e ismét azt a cigányéletöt.
Persze rád van bízva, a te döntésöd. Mi csak tanácsot adhatunk, de azt jó szándékkal.
Most jöttem haza Szendehelyről , egy 5 mozgó gumis műhelyt üzemeltető ismerőstől . A tegnapi nap eléggé oda lettek a gumik az Octavián .
De előtte még Dunakeszire mentem el egy talira , az egyik bevásárló központhoz . De biztos fülest kaptak a rendőrök :(( . Mert a M 0-ról lekanyarodva kb 100 méterre van egy körforgalom . A körforgalom előtt 50 m-rel 30 as tábla van . Már ott állt két rendőr is , és sasolták az autókat . Aztán már a körforgalomban meg 8-10 rendőr vette is ki a jónépet egy a körforgalomból zsák útra irányítva . Én átjutottam de már kaptam is az üzit , a tali lefújva :(( .
Az a Szentendrei kocsigyár jóval későbbi , talán 1940 évek végén vagy 50 ben alakult ( a datumban nem vagyok biztos ) . S ha minden igaz az az Izbégi részén volt Szentendrének .
Vácon a Cs és király udvari kocsigyár volt a neve , amit 1853 ban alapították . A Reitte István tervezte benzines motort tervezte és 1905 ben kezdtek ott meg az autógyártást is .
20 napra osztottam a kapott pénzt és azt én is 10 órával osztottam így 2400 forint jön ki óránként .
Én csak abból tudok táplálkozni amit az csendestás ismerősöm garantált . Szlovák kanyart most kezdték el az idén január közepén . Most egy nyugdíjas emberke csinálja . Ez az ismerős apukája , s ő helyére akar egy ismerőst vinni . Szóval semmi előzményét nem igazan lehet ismerni ennek a fordulnak . Ami biztos az a napi összeg és az ,hogy az autót Budaörsön kell hagyni .
Nem kecsegtető annyira ez a lehetőség , s 2026 tól meg mindenféle kártya is kell majd valószínű .