Keresés

Részletes keresés

Ztn74 Creative Commons License 2016.07.24 0 0 13010

Hello!

 

Sikerült február óta 800!km megtennem, és ebben benne van, amikor haza hoztam Csepel ről. 

Ha valakinek feltétlenül egy Madison 250 kellene /Yamaha/ akkor keressen. :D :D

72000 van az órában, idomok karcosak, csúszásnyomok. 

 

 

Ifj. Padavan Creative Commons License 2016.07.22 0 0 13009

Szikrát a vezeték végén nézted gyertya nélkül?

Gyertyával meg nincs szikra?

 

A gyertya végén (kontaktus) csak menet volt vagy az a kis "idomos" anya is rajta van?

Mert van ahol kell és van ahol nem kell.

 

Gyertyáról nem írtál, hogy cserélted vagy sem.

 

 

Előzmény: Éles Sándor (13008)
Éles Sándor Creative Commons License 2016.07.20 0 0 13008

Szép napot!!!

 

A szikrát a vezeték végén nézem tehát a pipa kiküszöbölve.

A trafóhoz menő vezetéknél néztem multiméterrel áramut és valóban össze vissza mutatott mindent

Az öninditó teker ha az oldaltámasz nincs lehajtva.

Előzmény: Ifj. Padavan (12980)
topjoe2 Creative Commons License 2016.07.18 0 0 13007

Nem tudok mihez viszonyítani mert így vettem a motort. Az én tempómmal ez tökéletes. 

Előzmény: zoolla (12991)
zoolla Creative Commons License 2016.07.17 0 0 13006

Köszi mindenkinek! 

Csak 2 gyártó van gumiból. Neten 28-30eft+szerelés. Érden szereléssel együtt 26500ft. A kereket kiszereltem és csak a gumi le-felszereléssel ennyi. Érdemes arra gurulni: MBMgumi.hu

Csézli Zsolt Creative Commons License 2016.07.16 0 0 13005

Csak még egy, gyári méretben a kínálat nulla! Hátra pl két gyártót tudok pirelli meg a maxis.Vagy van még?

Előzmény: zoolla (13002)
Csézli Zsolt Creative Commons License 2016.07.16 0 0 13004

Üdv!

Szerintem gyakorlatilag semmi,persze elvileg jobbnak kéne lenni pl a végsebességnek a gyárival  de ez inkább függ  a variátor motor állapotátol stb mint ettől,A max a digit óra szerint amit elértem a 160- de akkor már 7000 fölött pörög jocskán és nem szeretem kinozni.Vajon leszabályoz valahol? Érdekes két személlyel 5500 nél nem igazán megy feljebb a fordulat (gondolom variátor hangolásom nem ideális) persze akkor ovatosabb is vagyok.És!Nem igazán találok görgőből nagy kinálatot sehol hogy tudjak vele játszani ,melyikkel megy a legjobban.Azt se tudom most hány grammosak vannak bent.Csak egy garnitura járt az uj variátorhoz.

De a gumik ! ,sokat nézelödtem és ha nem akarok 30-40ezret darabjára kiadni ami ugyis csak egy szezon, tényleg a michelin city az egyetlen értelmes választás  elsöben 110/80 hátra 140/70 kivitelben bár az elsőtől kicsit félek még.Érdekes amikor phantom max 200 -om volt arra meg a gyárinál ballonosabb volt a jó megoldás.

Előzmény: zoolla (13002)
zoolla Creative Commons License 2016.07.16 0 0 13003

Végül is nem kaptam 140-70 gumit,sem 150-est igy kénytelen vagyok várni szerdáig. Érden találtam egy gumist aki szereléssel együtt 26eft ért felrakja a 150-70-16 os gumit,igy a gyári méretet választottam,(ha már várnom kell)

 

zoolla Creative Commons License 2016.07.16 0 0 13002

Ugy látom,a Spideren te is a 140-70 est használsz. 150 helyett. Felhivtam pár boltot és azt mondták,amennyiben nem a gyári előírt gumiméretet használom,úgy nincs rá gari . Ez abszurd szerintem ! 

Mi a menettulajdonságban a különbség a 2 méret között? Mennyire észrevehető?

Előzmény: Csézli Zsolt (12992)
pino61 Creative Commons License 2016.07.16 0 0 13001

Baszuss azt hittem legalább occó . Válaszd a magasabb sebességindexüt. A keréknyomás 2.2 akár szóló akár utas esetén is.

Előzmény: Csézli Zsolt (12998)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2016.07.15 0 0 13000

Az élei egész jól megmaradtak és a futófelületed egészen sima. Bár lehet, hogy csak a fénykép teszi, de kicsit világosabb az abroncs színe a kelleténél - inkább szürke mint fekete.

Az pedig az öregedésre utal. Hány éves az abroncs és gyakran állt napon?

Ezek a repedések az öregedésre is utalhatnak, ha az abroncsod inkább "szürke".

Elveszti a rugalmasságának egy részét és "törékeny lesz". Gyakorlatilag elfárad.

 

A Heidenau Snowtex K66 ezt télinek szokták árulni.

Lehet itt a baj.

 

Látszik a gumin egy fékezés. Nem a fékezéstől lett a repedés az látszik rajta.

Kis robeszon nekem is téli van. De nincs így szétrepedve. Kb 8 hónapos 2 000 Km van benne. Egyik Heidenau másik Kenda. Velem együtt úgy 280 Kg a gép és elég intenzíven fékezek - szóval tépem rendesen.

Kíváncsi vagyok meddig bírja...

Előzmény: Csézli Zsolt (12993)
Csézli Zsolt Creative Commons License 2016.07.15 0 0 12999

Hát ha azt mondjátok ,akkor kipróbálom.

Köszi!

Előzmény: pino61 (12995)
Csézli Zsolt Creative Commons License 2016.07.15 0 0 12998

Üdv!

Ugy egy 20rugó

Előzmény: pino61 (12996)
Csézli Zsolt Creative Commons License 2016.07.15 0 0 12997

Üdv!

Emlékeim szerint,2,2-2,3 a gyári érték,igyekeztem ezen is tartani persze vannak különbségek még a kutakon lévő nyomásmérő órák közt is meg a sajáttal való mérésnél ,de szerintem 1-3 tized bar nál nem több ,ha pl ketten vagyunk és pl csak ippeg  2 bar van benne már kovájgosnak éreztem,akkor azért is mértem meg.A gumiin 36psi max  van irva ami kb 2,5 bar-nak felel meg,aztán a gyári ajánlás irja  65P -t mint követelmény tán sebbeség index?De azt ez a gumi is tudja  ,   egy biztos senkinek sem ajánlom.És csak a hátsó ilyen .

A másik kérdésem ,mintha kicsit zörögne csörögne  a kipuf dobban a katalizátor,mert autóknál már volt ilyen tapasztalat,és ez ahhoz hasonló,szóval belezett már ki  valaki  spider max dobot?Úgy 75000km van a gépben. mennyit bírhat a kat.ja.?Gyujtás gondom nekem még nem volt lehet tán az előző tulajnak.Ha nem kel két falat átvágni kibelezem,tudunk rozsdamentest hegedálni. Max kicsit férfiasabb lesz a hangja.Persze előbb megméretem mükszik e egyáltalán.

A gumira visszatérve megint visszaviszem és megkérdem szerintük mit csinálok szarul,de milyen gumit ezek után?

Üdv mindenkinek! 

Előzmény: depi vol.2 (12994)
pino61 Creative Commons License 2016.07.15 0 0 12996

Mi volt az ára ennek az aszfaltba valónak ?

Előzmény: Csézli Zsolt (12993)
pino61 Creative Commons License 2016.07.15 0 0 12995

Csatlakozom Topjoe- hoz én is ezen a típuson gurulok minden OK. Az elsőt legalább kihasználod, nálam a pirelli naon kopott . Ez a Michelin vizen is igen jóó .

kékholdnál vettem

Előzmény: Csézli Zsolt (12992)
depi vol.2 Creative Commons License 2016.07.15 0 0 12994

Ez olyan, mintha masszívan túl lenne fújva a gumid.

De ezek a repedések nagyon nem szívmelengetőek, még túlfújás esetén sem.

Előzmény: Csézli Zsolt (12993)
Csézli Zsolt Creative Commons License 2016.07.15 0 0 12993

Csézli Zsolt Creative Commons License 2016.07.15 0 0 12992

Üdv! mindenkinek!

Én is nagy gondban vagyokspider max  gumi ügyben,már másodszor ugyanezzel a típussal:heidenau k66 140/70es jérok a képen látható modon.Tavaly kb 8000km után vettem észre és csak ugy megmutattam a forgalmazónak ,hogy milyenek a gumik, azt szó nélkül kicserélte nekem ,ugyanerre a típusra,majd a gyártó visszadobta hogy nem garis,és fizethettem most kb5-6000km után (MERT SZAR VOLT A KM ORÁM)NEM TUDOM PONTOSSANmegint ugyanugy jártam.Sokat kétszemélyezek,néha egyedül meg is huzom neki de...nyomás kb 2,2,fingom sincs   miért lesz ilyen a gumi.Most vehetek megint.A kékholdnál nézelődőm (ezeket a gumakernél vettem) Lehet két személyhez mégis a gyári méret kéne?Melyiket ajánlanátok a kékholdtol.120/80 pl nincs nagyon elsőben ha egy párt szeretnék.A km ora nem csalna nagyott ha virslibb kerül elöre ? Télre anno vettem conti move-t ami jó volt csak 3000alatt el is fogyott, jó lenne legalább egy szezont kibirna nyárra egy pár gumi.Egyébként elől is ez a tipus van vagy 15000 km-rel avval nincs gond.ja és nagyon ráztak uj gumiként a heidenauk,hiába a centir senkinek se ajánlom,csak az erősebb mintázatrol gondoltam tán esős szar őszi utakon jó lesz.Hát a finom lamellás  minta tán 1000km birt egy megbizhato turázáshoz és két személyhez is alk. gumit keresnék rá ami azért biztonságos is.Volt pl deestonom na az is egy kalap szar,ha kis viz volt az uton mintha koriznék.Üdv mindenkinek,!

zoolla Creative Commons License 2016.07.15 0 0 12991

Az nem sokkal keskenyebb? Az úttartás milyen? Észreveszed a különbséget? Nem néz ki virsli szerűen?

 

Előzmény: topjoe2 (12990)
topjoe2 Creative Commons License 2016.07.14 0 0 12990

De van.

-előre : 110/80-16 

hátra: 140/70-16.  Ezek vannak nekem is. Michelin City Grip. 

Előzmény: zoolla (12989)
zoolla Creative Commons License 2016.07.14 0 0 12989

SZiasztok! Spidermax hátsó gumimérete 150-70-16. Nincs véletlen valami más méret alternatíva ként? 

Ifj. Padavan Creative Commons License 2016.07.13 0 0 12988

Nem a jeladó!  :)

Hanem a tekercs! :)

De ezt csak hallottam. Szerintem a tuti a műszeres mérés. Sztetoszkóppal senki nem fogja megmondani, hogy az valóban működik vagy sem még ellenőrzésre is kevés. Utána meg úgyis mérni kell. Szóppal meg látni az időt is.

Előzmény: Szere28 (12987)
Szere28 Creative Commons License 2016.07.12 0 0 12987

Udv!

Huha h te miket hallasz h koppan egyet a jelado. Na felcsigaztal ki fogom probalni igy van e . Mert sokmindent hallotam mar de ez uj . Egy gyujtas egyszeru mind a faek egebkent. A cdi meg foleg. Azert olyan nagy mar egyebkent mert mar gyujtas fokot is tud allitani meg ilyen marhasagokat. Egyebkent meg ravan akasztva a 12 volt egy felvezeto van benne ami vagy nyit vagy zarja a cdi jelado jele alapjan. Azt jonapot. Harom alkatresz. A hokusz pukosz csak ezutan jon mikor mindenfele mas jelet is rakasztanak pl egy pillangoszelep allast. Meg egy kis motorhofokot . Azt amikor mar injektor is ebbe a rendszerbe kerul akkor van csak a juj.

Udv!

Előzmény: Ifj. Padavan (12986)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2016.07.12 0 0 12986

A gyújtásrendszert nem ismerem. Nem tudom miből tevődik össze. Aszem ott van valami kondi meg dióda.

 

Van amikor tekercs ellenállást és tekercs kapacitást is lehet mérni (kapacitív ellenállást), ha nincs összeépítve más alkatrészekkel.

De ahhoz ismerni kell azt a rendszert, hogy egy megközelítő ellenállás értéket ismerjünk.

Sokban nem térnek el egymástól ill. ha gond van vele az feltűnő értéket mutat.  Gondolom olyan 10 - 20 KOhmnak kell lennie a tekercsnek.

Vagy olyan multimétert venni ami tud induktivitást mérni, de ehhez szintén ismerni kellene a tekercset. Monyuk egy bontottra rá lehet mérni.

 

De hallottam olyat is hogy sztetoszkóppal hallgatják meg a tekercset, mert ki lehet venni a kisülést. Van benne valami...   :)

A fényképezők vaku villanásának is van egy tompa hangja.

Előzmény: Szere28 (12985)
Szere28 Creative Commons License 2016.07.11 0 0 12985

H te mindig ilyen kis rafinaltan oldod meg a dolgokat. H mersz ki egy cdi ha nincsen osci. Most mar kivancsi vagyok. Mert nem vagyok egy nagy elektro magus de te mindig meglepsz ilyen kis dolgokal.

Udv!

Előzmény: Ifj. Padavan (12984)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2016.07.11 0 0 12984

Mondtad!  :)

Előzmény: Szere28 (12983)
Szere28 Creative Commons License 2016.07.11 0 0 12983

Udv!

Uha tenyleg komplikalt . De azert nem olyan veszes. Viszont ilyen technikaval en soha nem dolgoztam mind amit te mondasz. 

Udv!

Előzmény: Ifj. Padavan (12982)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2016.07.11 0 0 12982

De túlkomplikáltam azért is írtam, hogy nem működne. :)

 

A kondihoz kellene egy dióda és egy LED plusz 1 vagy 1,5 KOhm ellenállás (felvételtől függ). Tekercs megkapja az áramot szaggatva és azt digitális multiméterrel nehéz mérni (mutatóssal is), mert mindenfélét fog mutatni. A tekercs kapacitása meg kicsi.

 

Kondit a diódával rákötöm a gyújtótekercs 12 voltos oldalára. A kondi + és - oldalára rákötöm a ledet az ellenállással hogy kisüsse a kondit. A dióda gondoskodik arról, hogy a kondi ne adjon vissza hosszabb gyújtásidőt. A led meg kisüti a kondit (folyamatosan fog világítani) így állandó áramot tudok mérni a tekercsen.

 

Mondtad túlkomplikálom...

Igazad van!  :)

 

De mivel nem tudom milyen elektromos háttérrel rendelkezik az úr, így próbáltam egy analóg megoldást javallani.

 

Szkóp kell oda. Mondjuk Ebay -on van 6 000 Ft -ért és ezekre bőven elég...

 

És igen oldal sztender! Arról nincs infó, hogy pörgeti a motort az önindító vagy sem.

Előzmény: Szere28 (12981)
Szere28 Creative Commons License 2016.07.10 0 0 12981

Udv!

Meg mindig nem ertem minek a kondi?  Kicsit nem koplikalod tul?  Ha jol emlekszem egy sima 12 voltos rendszer 12 voltos trafoval. Az biztos oscival konnyen merheto a dolgok de en inkabb azzal kezdenem van e aram . Mert ha van akkor jelado hibba vagy label. Kell egy kapcsolasi rajz a gyujtasrol nincse e mas tiltas. Ocsisajt kinhagyta az oldalstendert es azert nincsen gyula. 

Előzmény: Ifj. Padavan (12980)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!