Annál is inkább, mert keresgettem a Youtube-on, és ott találtam jó pár videót, tesztelés közben a Sprintről, és ott is csattan akkorákat, hogy még a kamerába is behallani.
Megmondom őszintén, hogy engem nem is a hang zavar, hanem attól félek, hogy a csattogástó elromlik.
Nekem is elég férfiasan csattan 1-3 között. Hangra nagyjából akkorát csattan, amit a 650-es Bandit a szalagkorláthoz csapódáskor produkálhat. Szerintem Triumph-specifikus. Engem nem zavar, az már annál inkább hogy az üres fokozat megtalálásához egy ballerina lábügyessége kell.
Azért is van a tank bal oldalán matrica hogy megismerjem a sok tökegyformán fekete között :) Ismered a Triumph-cruisertalis alapviccet: "Melyik a tied?" "Az, az a fekete!" :)))
Közben rájöttem mennyire nem szabad a fórumokra hallgatni. A dílernél kipróbáltam a Commander pedálos-lábtartós váltóját, tetszett, megrendeltem. Hülye módon utána megnéztem, miket írnak róla a Triumph fórumokon. Mindenki nyavajgott hogy így nem jó meg úgy kényelmetlen. Ha előtte olvasom, tutira nem rendelem meg, nadehát. Aztán megjött, felszerelték, és nekem kényelmes is, működik is.
Úgyhogy most mindennel felszerelve így néz ki a gép.
Juhúúúú kkor csördíts a nyaka köré...................:-)))))))))))))
Én még harcolok egy univerzális fesszabbal...................ki kéne találni hol lenne jobb helyen mint 3 centire a kipufogótól hátul a lengőkar mögött.
Kell rá valami csatlakozó,és lehet nem lesz kész a generátor a hét végén se.:-((((.