BME-n végzett épületgépész mérnök vagyok. Hosszútávra keresek kiadó garzont a lakóparkban, akár azonnali költözéssel. Kérem, amennyiben felkeltettem érdeklődését jelezzen felém a +36703879449-es telefonszámon vagy a kzotya23@gmail.com e-mail címen.
Fiatal gépészmérnök egyetemista párjával keres hosszú távra kiadó albérletet az Önök házában.
A számunkra ideális lakás mérete 1 vagy 1,5 szoba lenne; 50-70eFT+rezsi /hó albérleti díj ellenében. Gépesített konyhájú, lehetőleg, de nem feltétlenül bútorozott, csendes közös otthont keresünk.
Köszönöm a válaszokat, azóta már beszéltem az egyik biztonsági őrrel/portással, aki mondta, hogy sajnos a közös tárolóban már nincs hely. :( Megengedte hogy a földszinti parkolóban a folyosón tároljam, amíg valaki nem jelzi, hogy zavarná az autós közlekedésben.
mindenestre, ha felmerül a tároló bővítésének kérdése, támogatom! :)
Én vállalom a véleményemet, és nem kívánok az ismeretlenség homályában elbújni, ezért is szerepel a keresztnevem a nicknevemben. Természetesen szívesen fogadom a jó érzésű, reálisan gondolkodó emberek üzenetét (ezek szerint én nem tartozom ebbe a körbe); ha időm engedi, válaszolni is fogok rájuk. Véleményem szerint a stílus és a reális gondolkozás két külön dolog: lehet stílusosan felbőszíteni az itt lakókat (ld. pobgabb 1924-es hozzászólása), és lehet felháborodottan ugyan, de előre mutató gondolatokat megfogalmazni. (Megjegyzem, az 1925-ös hozzászólás is súrolja a stílusosság határát: "a nyálverés azért megy".) Azt azért leszögezem, hogy az 1938-as hozzászólásom, függetlenül a többi kisgyerekes lakótól és a családom többi tagjától, kizárólag az én véleményemet tükrözi. Az utolsó néhány mondatomat pedig szigorúan képletesen értettem. Ha megsértettem pobgabb vagy bárki jóérzését, akkor elnézést érte.
Eladósorba került a Mandarinkert E épületében másfél szobás, 49 m2-es lakásunk. Tehermentesen, egyszerű konyhabútorral, zajzáró redőnyökkel és riasztóval felszerelten. Gyors költözés megoldható. Irányár: 17,45 MHUF.