Az enyém melegen is izzít, lehet az övé is. És mi van ha a felvételen a bemelegítést látjuk. Az igazi gyilkolás esetleg csak később jön. Tehát egy rendes tulaj.:)
Nálam -10 fokban üzemmelegen leállítva kb. 1 óra újra izzít. Elég nehezen hül ki, ráadásul ez még sokat is izzított. Igazából mindegy is, sajnálom azt a tds-t :)
Szerintem ezért utálják sokan őket. Szét vannak taposva mert egész jól mennek, cserébe nem kérnek 15 litert mint egy 20i vagy 25i. Aztán mikor meghalnak vagy kezdenek meghalni, el lesznek adva.
Szegénységjelző meg világít. :D Egyébként pedig egy 10-15 perccel azelőtt leállított motor is izzíthat, ha a szenzornál a hőfok lecsökkent 60 fok körülire. És attól még lehet meleg a motor. :)
Köszi a választ. Utána nézek a folyásnak. Annyit láttam ma, hogy ha szemben állok a kocsival, nyitott tetővel a jobb oldalon, a hűtő alsó sarkán csöpög a víz. A burkolat miatt nem látom tisztán, de ott csöppen, nem kicsit. holnap folyt.köv. Langyosat már sikerült kicsikarnom belőle, de mivel megláttam a folyást, nem melegítettem üzem melegig a motort. Remélem nem a hűtő lukas. Holnap...
E36-nak elég hektiukus a hűtés-fűtés rendszere. Általában 3 tünet van:
1. Lámpánál alapjáraton nincs fűtés - enyhén levegős és haldolklik a vízpumpa (fémlapátos megoldja és egy normális légtelenítés).
2. nincs fűtés egyáltalán - levegős vagy a mágnesszelepek nem nyitnak.
3. hol van hol nincs - mágnesszelep (fűtéscsap).
Első körben próbáld megszüntetni a vízfolyást és légteleníts le rendesen. Ha semmiképpen nem tudsz fűtét varázsolni rá akkor mágnesszelep (fűtéscsap kuka).
Ha termosztát hibád van, attól még langyosat fújnia kell.
Üdv. Nemrég vettem egy 1995-ös 318 tds-t. Kezdő BMW-sként nem ismerem a márkát. Látom itt vannak hozzáértő szakik, akik megosztják tudásukat, tapasztalataikat a laikusokkal. Nekem is volna néhány kérdésem. Kétzónás digit klímás a kocsi, és nem tudok fűtést varázsolni. A közép konzolon van egy tekerő gomb, ahol meleg-hideg állítási lehetőség van. ezt meleg állásba rakom, a klíma panelen a legmagasabb hőfokot beállítva, legnagyobb ventilátor fordulaton, akár automatába, akár klíma üzemmódba kapcsolva, meleg motornál sem jön a meleg. Egyszer elindult, jó meleget nyomott, de azóta nem tudom ezt az állapotot visszaállítani. Mi lenne a lényege a beállítási variációknak? A tekerő gomb mit állít? A radiátort mi kapcsolja? Fűtéskor menjen a klíma? Azt észrevettem, hogy valahol folyik a hűtővíz. Utánatöltöttem, próbáltam lelégteleníteni úgy, hogy nyitott kupakkal járattam egy ideig. Lehet, hogy még levegős a rendszer? A kocsi alatt víztócsa lett. Ennek még utána nézek, hogy hol engedi a vizet. Ötletek? Tapasztalatok? Minden infót szívesen várok. Köszi.
Sziasztok ujj autot szeretnék vásárolni a tulaj azt mondja hogy a navi nem müködik mert ccc modul hibás ez milyen összeg megjavitani? Köszönöm előre is csak azért kérdeztem itt mert mindig értelmesen válaszoltatok bármit kérdeztem :D
Gép pont fordítva jelzi. Ha sokat mutat, akkor keveset kap, ha keveset jelez, akkor sokat. Ugye gondolj bele. Ha odaállítod neki, akkor ahhoz, hogy alapjáraton a megfelelő fordulatot próbálja tartani nagyon vissza kell venni a mennyiséget. Ha pedig elveszed, akkor többet kell állítania.
Egyébként ha csippelt a motor, akkor nem jó a 4,5mg-os érték. Nekem is 6-6,5 körül megy jól. Csippelve van.
Zoli78 volt nálam ősszel, az övé meg pont 4mg körül lett jó, Ha picit több lett nem volt az igazi, nem járt szépen, ha kevesebb, akkor sem. Tizedeket kellett állítani, hogy találjunk egy pontot, ahol jó. Aztán csavar meghúzásra ismét arrébb ment, megint nem jó. Eltököltünk vele némi időt mire sikerült belőni.
A láncban kb. 50eKm van ,mi cseréltük ki ahogy kell (lánckerékkel ,mindennel együtt ) ,így azt kizárnám. Az alapmennyiség ha jól tudom 5.5mg/löket ,az egyszerűbb diagok nem is írnak ki tört számot ,tehát szerintem ez nem nagy difi. Ma délután rádugtam Autocomra és nézegettem az adatokat . Érdekes hogy az előtöltés csak alapjáraton ugrál (kb. 1 és 8 fok között) ,de amint akár egy pici gázt is adok (mondjuk 1000f/perc) akkor kisimul az előtöltés ,szép stabilan tartja. Bár ugye nem az elvárt értéket (mondjuk 1000-nél az elvárt kb. 4 fok és nekem 7 fokon áll stabilan . Ez ugye azért van mert nem tudtuk alapjáraton hová lőni ,mert annyira ugrált. Igazából a szolenoid szelepet cseréltük ki (köszi Schnitzer kolléga :) ),mert azt írta hibának ,most működik a szelep (ha lehúzom ,fordulaton felmegy 18 20 fokra is ,ekkor van olyan hangja mint ha hidegindítóval próbálnád indítani) ,de nem jár szépen a motor . Fordulaton is picit olyan a hangja mintha 5 és fél henger menne néha. Ezért gondoltam hátha nem porlaszt jól az egyik csúcs. Az adagoló is full felújított ,talán ha 30ezer van benne.
Sziasztok ! Egy olyan kérdésem lenne hogy alapjáraton az előtöltésnek mennyire stabilan kell állnia? Gondolom nagyon ... mert olyan hibajelenséget produkál az autó (25tds) hogy ha alapjáraton jár akkor néha bele"hebeg" a motor mintha egyik-másik henger épp nem menne (alapmennyiség jó 6mg/löketre állítva inkább hogy kizárjuk a sokat kapás miatti hebegést). Pont úgy hibázik a motor mintha sokat kapna . Ugye ha sok az alapmennyiség akkor "bubogva" jár a motor -nem tudom máshogy írni :) - Namost ugyanez a hang jön elő egy-egy pillanatra és élő adatot nézve az előtöltés 0 és 5 fok között ugrál. Amikor nem hebeg akkor relatíve jó (3-4) . Okozhatja ezt esetleg nem megfelelően működő porlasztó? Meg vagyok lőve ,mert a környékünkön nincs egy normális adagolós se akivel be tudnám méretni a porlasztókat ,ezért kérdezem... köszi hogy elolvastad ! :)
Ha odáig eljutottál magadtól,hogy lebontsad egy X3-ról a szívósort,és az nem logikus,hogy lekövesd az izzítógyertya vezetékének az útját,visszafele. Akkor az autó érdekében bízd hozzáértőre. Én sem állok neki kenyeret sütni. Egyébként meg milyen hozzáállás az,hogy a leírásomban semmi szidalmazó,leszóló mondat nincs. Csak szigorú tények,és erre ezt felháborítónak találod. Ott ahol vagy azért ennyi a munkadíj,mert azt oda is adják fizetésben. Ez egy ilyen rossz ördögi kör lenne? Attól függ melyik oldalon állsz nem? :) Esetleg a vezérlő mellett is kereshetnéd azt a bizonyos izzítórelét,ha csak nem vágták ki valójában a szívósor alól,mert esetleg összeégett. Nekem is ott van alatta. 2005-ös évjárat. Ha ez segít. Meg még egy kis segítség. Próbáld azt,hogy rárakod gyújtásra és vársz vagy 8mp-et. Nekem sem jelez izzítást,de észrevehetően másképp indul,ha várok. Lehet ott is működik már. Nekem akkor írt izzítást ki,amikor rossz volt pár gyertya. Most gép szerint minden jó,azóta nem jelez semmit reggelente,de kicsit várva az indítással észrevehető a különbség.
Enyémhez képest is drága, már 16 éves,és ha tudná hogy egész Pest-megyében (De volt már olyan(ok) is aki az Ország másik feléről utazott(tak) el hozzá :) ) ő a legjobb Bmw szerelő és lehet hozzá fogják irányítani hogy csak ő marad mert más nemvállalja,sose lehet tudni. Egyébként meg az elején volt hogy én is kaptam savat tőle,3 napig rágódtam rajta és rájöttem hogy igaza volt :D Am segítőkész srác!