Ha a porlasztód kiürült a szerelés közben, akkor szívd meg a benzincsapra menő vákumcsövet, hogy az kinyisson és feltöltődjön a porlasztó benzinnel.. Egyébként nagyon sokat kell önindítózni mire feltöltődik.. Ez csak egy lehetséges ok, ötlet.
Mikor megvettem lomha volt, szerelő megoldotta a téli dugulást. Egy tank benzint nem mentem vele újra megállt, megint szerelő. Jó lett, elhoztam mentem vele 50-60km-t majd megint megállt. Megcsinálta, újra jó lett majd megint megállt. Az olaj átfolyt oda ahova nem kellett volna, ismét szerelő. Mire elkészült már fulladt is, pedig a szimeringtől kezdve a karbi úszón keresztül a porlasztó tűszelepen át már majdnem minden ki lett cserélve. Mindig jó lett, de néhány km után folyton előjön valami gond.
Tegnap eladtam olyan állapotban hogy alapjáraton fullad majd leáll, szenvedjen vele más tovább, átmentem a Honda Dio-sok táborába.
Összegezve egy nagy csalódás volt az elmúlt három hónapban ez a nagyon dekoratív de annál megbízhatatlanabb motor, egy tank benzint nem tudtam vele gond nélkül megtenni.
A hátulján(csavaros rész) belülről van 1pöcök ami letört elkopott,ez a pöcök beakad a kormányba lévő lukba ez által nem mozog.Tuti igy van egü szerelö mondta mikor érdeklődtem utána.Hiába huzod meg nem lessz jó.
Nekem a Hurrican-ba nem volt oldalsztender tiltás, általában a nagyrobogókba rakják bele.
Ha letérdelsz és alákukkantasz kell lennie egy kapcsolónak, ami benyomódik oldalsztender kihajtásánál.
Nekem a Majesty-n van ilyen. Két csavar fogja, az egyiket kiszedtem a másikat meglazítottam és férrehajtottam, hogy ne nyomja meg a sztender. Vizsga elött visszahajtom és már működik is.
A hurricane-ban a taposónál lévő dobozban van a riasztó és a biztosítéka is. Lehet neked is ott lesz.
Kérdésem volna nekem is.
Néha a hurricanom nem indul el, csak köszörül, se rúgás, se önindító. Nem csinálok vele semmit, csak visszatámasztom a helyére, és következő alkalommal pöcröf indul, mintha előtte nem történt volna semmi. A riasztó nem tilthat, mert a biztosítéka ki van már szerelve. Merre induljak el a hibakeresésben? (Hallottam már olyan robogóról, hogyha oldalsztenderen van, nem indítható. Nem lehet, hogy ez is ilyen, és a kapcsoló vacakol emiatt úgy érzi a motor, hogy oldalsztenderen van?)
Igen, riasztó. Legalábbis nálam hasonló jelenség volt. Nekem a Fact Evo-n a világítás felett van egy motor blokkoló kapcsoló, soha nem használtam. Átkötöttem, most egy relét vezérel, amit az akkumulátor pozitív kábelére raktam. Kikapcsolom és le van választva az akku. Most már nem merül le, he nem megyek vele 2 hétig.
Sziasztok!Egy F-act 50-es robogóm van.Nem tudja valaki,hogy 3 hét állás után mi szívhatja le a vadi új akksit?Valaki régebben azt írta,hogy a riasztó.Nekem semmi szükségem riasztásra,vagy távolról indításra,ha tényleg ezek miatt merül az akksi.
Az lenne a kérdésem, hogy az indexem gyorsan villog miközben megyek, ha lassítok nem villog. Az izzóim jók, nem csereltem őket, viszont az akksim rossz.
Van egy keeway 4t robogom és olyan problémám van hogy van amikor 40km sebeség után lefullad és durrog de ezt megcsinálja 60km sebesség után is!Várom az ötleteket!!Köszönöm.
Sziasztok valaki megtudná mondani hogyan kell beállítani a vezèrlèst egy keeway focus 125-ösön nem nagyon találok rajta semilyen jelet amihez állítsam.
Az én véleményem az, hogy egy átlagos felhasználónak A-B be közlekedésre jó megoldás a Keeway.
Sokan nem tudják, de a Yamaha régi gépsorával dolgoznak. A Hurricane az a Jog blokkját kapta meg. Anyagminőségben, persze nem hozza azt mint a nagy gyártók, de ezért jó áron lehet megvenni a motorokat és az alkatrészeket is. Én nagyon szerettem, de kinőttem az 50cc. 10 év után nagyobbra váltottam./250cc.-re/
Persze sokan szidhatják is, hogy "gagyi" meg ilyesmi. Nem kell rájuk hallgatni Olasz, Japán fanok, akik szana tuningolják és ráköltenek több 100.000 ezer forintot egy robogóra azoknak persze, hogy "gagyi"
Egyszer voltam szerelőnél és ő is azt mondta, hogy "kellemesen csalódott" mikor ment vele.
Mit gondoltok venne manapság valaki egy 50 2T Gocciát?? Itt a környékünkön már elég sok helyen érdeklődtem, de nem haraptak a témára. (hivatalos hirdetési oldalakon még nem jelentettem meg)
Úgy látom a fiatalokat nem érdekli, az idősebbek meg nem ismerik. (pedig jó, rugózású, kényelmes motor)
Én anno pont ezen szempontok alapján választottam. Egy Keeway Hurrican lett belőle, amit Szentendrén vettem. Garanciális szervízre is oda vittem. A tapasztalatom jó volt. Az alkatrész olcsó és könnyen beszerezhető is a központjukban,ami az EU.-központi raktára is egyben.
Ha nem gyílkolod és csak melóba járni használod néha egy kis kiruccanás ide-oda, akkor szerintem jó megoldás lehet. Én majd 10 évig hajtottam. időben kell szervizeltetni vagy magad csinálod. Meghálálja a törődést.
Fogyasztás folytás kivétele után kb.3.5-3.8-ig. városban. Max 60-65 km/h. tud gyárilag. Tuningolni nem érdemes, sokkal jobb nem lesz, de nagyon sokba kerülne.