Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

harmika1 Creative Commons License 2019.03.27 0 0 11970

2012-es variant Bloumotion

Előzmény: harmika1 (11968)
harmika1 Creative Commons License 2019.03.27 0 0 11968

Vonóhorog lett felszerelve, rá pár napra vettem észre hogy nincs. Köszi

Előzmény: mikro10 (11959)
mica-r Creative Commons License 2019.03.25 0 0 11967

Jó lehet

Előzmény: Gábor95 (11966)
Gábor95 Creative Commons License 2019.03.25 0 0 11966

A gyárin kívül még ezt a váltóolajat néztem: 

https://partsfinder.bilsteingroup.com/hu/article/febi/21829

 

Előzmény: mica-r (11964)
Gábor95 Creative Commons License 2019.03.25 0 0 11965

Köszönöm! Ott is be tudom 🙄

Előzmény: Octi19 (11963)
mica-r Creative Commons License 2019.03.25 0 0 11964

Ez a Castrol 75w-90 nem jó a kérdéses váltóba!

Előzmény: Octi19 (11961)
Octi19 Creative Commons License 2019.03.25 0 0 11963

G 052527A2

 

Írd be a gugliba és lesz rá pár találat. ...de miért nem tudod beszerezni márkaszervizben?

Előzmény: Gábor95 (11962)
Gábor95 Creative Commons License 2019.03.25 0 0 11962

A gyári váltóolaj (6 sebességes manuális váltó) cikkszámát meg tudnád mondani? Hol tudnám beszerezni itthon? (márkaszervizen kívül)

Előzmény: Octi19 (11961)
Octi19 Creative Commons License 2019.03.25 0 0 11961

Csatlakozom az előttem szólóhoz: ha van rá lehetőség akkor VW cikkszámos olaj a legjobb (és lehetőleg egy márkaszervizben lecseréltetve)

 

Amennyiben ez az út nem járható, akkor nekem régóta jó tapasztalataim vannak ezzel az olajjal több autóban is: https://www.olajwebshop.hu/castrol-syntrans-transaxle-75w-90-1-l/olajok/valtoolaj/75w-90-valtoolaj/castrol-p314079.html

Erősen javasolt olyan szerelőt keresni aki csinált már ilyesmit!!! (én ebben a modellben még nem cseréltem, de eddig az összesbe elég volt 2l olaj)

Előzmény: Gábor95 (11958)
mica-r Creative Commons License 2019.03.24 0 0 11960

Lehetőleg gyárit

Előzmény: Gábor95 (11958)
mikro10 Creative Commons License 2019.03.24 0 0 11959

Hogy lett törölve?

Úgy lehet visszatenni, ahogy ki lett véve.

Milyen változat?

Előzmény: harmika1 (11956)
Gábor95 Creative Commons License 2019.03.24 0 0 11958

Sziasztok!

 

Milyen váltó olajat (márka, viszkozitás, szabvány) ajánlotok egy 2012-es VW Passat B7-be?

 

Motor: 2.0 CR TDI 140 Le 

Váltó: 6 sebességes manuális

 

Üdv: Gábor

Gergő Somogyi Creative Commons License 2019.03.24 0 0 11957

HELLO érdeklődnék h mi volt a baja hogy rángatott ?

Előzmény: GYEMIK (252)
harmika1 Creative Commons License 2019.03.19 0 0 11956

Üdv

Passat b 7 menüjéből véletlenül törölve lett az lane assist , hogy lehetne visszanyerni, mire lenne szükség, vagy jó tanács. Köszönöm

Törölt nick Creative Commons License 2019.03.17 0 0 11955

Nem akartalak megbantani csak ahogy beneztem ide azt lattam, hogy tapasztalatodhoz es gyakorlatodhoz kepest iszonyat magabiztosan es feleloseggel osztod az eszt, viszont elmeletben le a kalappal ahogy magolod a VW "irodalmat". En is sajnalom. A legjobbakat neked.

Előzmény: Octi19 (11954)
Octi19 Creative Commons License 2019.03.17 0 0 11954

Veled nem vitázom többet mert nem nagyon van fogalmad a vita lényegéről... megkapod a kis piros "x"-et amiért lelkesen megdolgoztál és szépen beállsz a sunyi kis trollok sorába.

...sajnálom...

Előzmény: Törölt nick (11945)
Octi19 Creative Commons License 2019.03.17 0 0 11953

Manapság már szervizfüzete! Már a B8-nak is teljesen digitális szervizfüzete van és ez már nem része a fedélzeti irodalomnak.

Előzmény: Törölt nick (11946)
MTZ-1221 Creative Commons License 2019.03.17 0 0 11952

Sziasztok vw passat b6 kombi hátsó ablaktörlő nem működik az elsők azok működnek, a hátsó ha kapcsolom csak katog a relé de meg sem mozdul az ablaktörlő, mi lehet a gond? 

gws580 Creative Commons License 2019.03.17 0 0 11951

Sziasztok.

Ez a can bus rendszer, ez ennyire tudja szo.atni az usert?

Multiméteren adja a 12 v ot, ledet rákötve meg semmi...ua ket szál vezetéken mérve...(helyzetjelző)

Valóban a másodperc törtrésze  és elveszi a feszt?..ha nincs fogyasztó?

mica-r Creative Commons License 2019.03.14 0 0 11950

Az is lehet, vezetékköteg is lehet. 

Ki kell méregetni.

Előzmény: micigabor (11949)
micigabor Creative Commons License 2019.03.14 0 0 11949

Kicseréltem másikra és ugyan az a baj a négyes hengernél. Lehet hogy valami vezérlő egység mert folyamatossan kapj a jelet

mica-r Creative Commons License 2019.03.14 0 0 11948

Elromlott talán?

Előzmény: micigabor (11947)
micigabor Creative Commons License 2019.03.14 0 0 11947

Sziasztok van egy passatom 1999  1.6 (ahl) . Az egyik injektorból folyamatossan jön a benzin ezáltal nem is nagyon megy az autó és rengeteget eszik. Mi lehet a gond? Valakinek valami ötlet?

Törölt nick Creative Commons License 2019.03.14 0 0 11946

Mije nincs a b8-nak egyáltalán?

Előzmény: Octi19 (11941)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.14 0 0 11945

210e km-ig NEM lehet szennyeződött a szíj hékás!!!😆😆,minek cserélni, behunyt szemmel össze kell pakolni azonnal...

 

komolyan, még mindig nem érted, hogy ezen az alátámasztason lovagolsz 2 napja?!!

 

hát 7 év alatt, 100/150/180e km-nél esélyes egy anyaghiba/fáradás, vagy csak egyszerűen egy  szennyeződés, olajpára,,,vezetőröl lemászó/"lerágott" szíj ..........

 

alatámasztas=7év!!!

 

 

Előzmény: Octi19 (11943)
tiB# Creative Commons License 2019.03.14 0 0 11944

Márkaszervízben cserélték 650eFt volt.

Előzmény: magyi75 (11907)
Octi19 Creative Commons License 2019.03.14 0 0 11943

Alapszabály ebben a szakmában, (és ezt még a VW sem meri megszegni, holott sok más ilyet meg igen) hogy ha bármilyen szennyeződés érte a szíjat akkor cserélni kell!

Előzmény: Mathiask (11938)
Octi19 Creative Commons License 2019.03.14 0 0 11942

Biztosan rá megy! Van ahol ráírják azt az egy tizedest, és van ahol nem...

Előzmény: parijani (11940)
Octi19 Creative Commons License 2019.03.14 0 0 11941

B8: nincs szervizkönyve egyáltalán, B7: van szervizkönyv de nem részletezik a tennivalókat, Korábbi VW modellek van szervizkönyv és le is írják a tennivalókat. (a haszongépjárműveket nem ismerem, de azok bizonyos szempontból teljesen más kategóriába sorolandók, szóval megint csak nem keverhetők a jelen helyzetbe)

 

Amikor még írtak szerviz tennivalókat soha nem írtak idő intervallumokat, sőt a szíjak kivételével más elemek cseréjét sem írták elő. Volt olyan modell ahol 90 ezernél és onnan 30 ezrenként szemrevételezés volt előírva és szükség esetén csere, még ott sem volt időben megkötött csere periódus.

Tudom, hogy létezik olyan autó gyártó aki időben is limitálja, sőt általában az aftermarket gyártók, legalább is egy időben szinte mindegyike megtette, de a VW nem! és egy ideje, amióta megjelentek az extrém hosszú (kb.: 200 ezer vagy hosszabb) periódusok, nagyon értelme sincs limitálni. A mai szíjak már jó ideje olyan szintetikus anyagokból készülnek és olyan szárt helyekre vannak beépítve, hogy nincs értelme időben megkötni, mert könnyen lehet hogy mondjuk egy 250 ezres periódusú kisautó 5-7 év alatt megtesz bőven <100 ezer km-t, szóval még az előírt periódus alig 40 százalékát sem. E-mellett manapság a szerviz mentesség elég komoly marketing eszköz is, és ezért is terjesztik ki a csereperiódusokat a gyártók, természetesen komoly tesztek alapján.

 

pl.: egy mai 210 ezres és egy 20 évvel ezelőtti 90 ezres periódusú vezérlésben pontosan ugyan olyan szíj dolgozik. (de ha ez mégsem minden esetben lenne igaz akkor a terelő, veszítő görgők illetve a vízpumpa biztosan azonos!)

 

Azzal soha nem is volt semmilyen bajom, ha valaki alaposabban tartotta karban az autóját mint az előírás, én is végek ilyen karbantartásokat néha, de azzal már igen is van ha valaki mantra szerűen hirdeti az ilyesmit és másokat is rábeszél!

 

A kenőanyagokat megint nem nagyon illik ide keverni, mert általában ma már nem is nagyon egyszerű megtudni, hogy például egy váltóban vagy egy difiben milyen előírásnak megfelelő olaj való. Persze szerviz programokból még kibogarászható, de ilyesmihez nem egyszerű hozzáférni egy egyszerű autótulajdonosnak. (nem is beszélve arról, hogy vannak olyan modellek ahol az olajcsere nem olyan egyszerű feladat mint azt sokan gondolják és komoly károkat is lehet okozni ha nem pontosan a gyártó által előírt módon történik az olajcsere)

 

Magam elég sok embernek szoktam itt (más fórumokban főleg) segíteni, tanácsokkal is és ha van rá mód, akkor gyári leírások kivonataival is, de soha nem beszélek rá senkit olyasmire ami felesleges. Minden beavatkozásnak megvannak a maga kockázatai és hiába nem a műhelyemben, általam van elvégezve, akkor is valamilyen módon felelős vagyok azért ha a tanácsaim alapján okozott magának bajt. ezért is szoktam nagyon óvatosan bánni az ilyesmivel.

 

Mindezek mellett ha valakinek más véleménye van, akkor szívesen meghallgatom, hisz nem csak a jó pap tanul holtig. ...de azt elvárom, hogy nem ilyen "csak" "illik" és társai legyenek az indokok, hanem legyen lehetőleg alaposan de minden körülmények között logikusan alátámasztva.

Mindenkinek további sok szerencsét és sukert a szereléshez!

Előzmény: Törölt nick (11939)
parijani Creative Commons License 2019.03.14 0 0 11940

Szia!

 

Írtad, hogy a Tiguanhoz van 17"-es acél pótkerek, a linken meg is találtam, de a KF 57 mm-es, a Passaté meg 57,1mm. Tudom 0,1 mm-ről beszélünk, de gondolom nem véletlenül csinálnak 2 félét. Tuti rámegy a Tiguané? Nem akarok feleslegesen venni egyet, inkább akkor veszek hozzá egy 17-es alut, még ha drágább is, de használható legyen, amikor kell, különben eléggé bosszantó lenne:)

Esetleg bontóban is érdemes szétnézni, ha igen merre található VW bontó?

 

Köszi!

Előzmény: Octi19 (11891)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!