http://www.racingsystem.hu/hu/galeria/kep/2700/ Sziasztok!Hungaroring oldalait bujtam ,az ott elöl 928 gyanus felismeri valaki magat?egy Porsche napon volt augusztusban!
Voltam a Vízpumpásnál és volt nála egy 928-as pumpa javízás alatt! Nem tudod kié? :-) Beszéltem a Norbival és azt mondta, hogy úgy emlékszik megvannak a kerekek, de nem tudja, hogy hl van. Mondtam neki, hogy elő kéne keresni mert kell.
:)))) Hát igen hallottam már ezt a mondást hogy jó cimborák megosztoznak mindenükön... De nem is tudom mit szólna a barátnőm hozzá hogy "elcseréltem" egy-két porschés videóra! Bár a porsche mániámmal teljes mértékben tisztában van!
Beragadt a dugattyú de csak a belső fékbetét kopott el. A külső szinte új vastagságú volt.
A nyereg könnyedén mozog,
Így nem értem, hogy miért csak a belső, dugattyú felőli kopott el, mert ugyanúgy behúzhatta volna a másik oldalit is, hogy az erők mindkettőre hassanak.
Az úszónyergesnél (1 dugós) valóban jobb a szembe dugattyús, de ha abból indulunk ki, hogy tökéletes, akkor ez elhanyagolható különbség! A tárcsa átmérője, na az valóban fontos, de a mai marketing fékek olyan fékerőre képesek amire semmi szükség, hiszen rég elhagyták a gumik teljesítő képességeinek a határát. A 944 turbó első féknyerge ami ugye nem a kis méretéről híres, na az van a 928-on hátul. Szerinted mennyit működik? Nos, pont annyit amit a fékerőszab. enged neki. Az kb a teljesítményének a 10%-a :-)
Mivel pár napig térkép szerint kicist balra fel csúsztam, így csak ma néztem meg a Discovery 928as műsorát.
"Érdekes" volt. igazából sokmindent nem lehetett megtudni és nem is igazán volt informatív. Megtudtuk, hogy féket kell ellenőrizni, meg, hogyan kell lefesteni egy autót. Azon kívül szinte semmit.
Nekem újdonság volt, hogy ebben az autóban is sima egydugattyús fék van. Ez meglepett.
A történelmi összefoglaló elég jó volt, meg azért elég sokszor figyelmeztettek, hogy vigyázat, mert az alkatrészek rohadt drágák.
Nekem van egy rokonom (igaz elég távoli, de azért az utcán megismerném talán, a családi bulikon meg tudom hová tenni) aki a Ladák foltozásától már odáig jutott, hogy a műáhelyéről apukám - mikor látta - hetekig áradozott (valamennyire ő is szakmabeli volt). Ő dugókat is önt. Elég távol vannak és nem járunk össze, de azért lehet, hogy egyszer útbaejtem.
Azért arra a legyártatott dugóra kiváncsi lennék,hol gyártották és milyen eljárással,meg milyen gyürüt raktál bele? Nemakarok okoskodni de ha mind a 8dugód lukasvolt megvolt az oka! Remélem az uj 8dugót nemlukasztod ki. Egy nem megfelelő hőértékü gyertya és szarul karburált injector föleg ha itt ott még falsot is sziv a rendszer szétlukasz vadi uj dugót is! Mielött gumikatfüstölsz nézd át a belevaló hőértékü gyertyákat ha a legyártatott dugó mást igényel olyat tegyél bele,illetve,nézd meg hogy az égés ideőálise egy gázellemzővel. és az injectoron is minden apróságot amit csak mérni lehet végigkell mérni! Nekem is mint utolag kiderült abba az egy hengerbe tul szegény keverék volt amiben leolvadt a dugóm.
Hát jó nagy pénix lettem volna:))) Legyártattam. Igy sem volt olcsó de megúsztam a kb. 1/5 ből. Nem is ez a lényeg, hanem az, hogy beröffent a gép!:))) Óriási a kompresszió, és még soha nem járt ilyen gyönyörűen a motor. Igaz nagy fordulaton még picit "bugyborékol" de....szal beállítás. Valszeg a régi beállítások erre az "új mocira" már nem 100%osak. Még reszeljük,finomítjuk,aztán járatom kicsit és utána halál a gumikra:))))) Egy gond van....a kuplungot szrul raktuk össze időnként elég érdekes hangja van ha kinyomom de holnap szétkapjuk és kiderül mi a gáz.
Nem gond, mert 10 ezret fizetünk negyedévente és télen ideiglenesen ki szoktuk vonni a forgalomból! De azért köszi szépen!
De attól függetlenül el szeretnék menni egy találkozóra csak sajna most itt ez a rohadt vizsgaidőszak! Utána meg majd meglátjuk, mert úgy néz ki, hogy megyek külföldre fél évre! De mindenképp el szeretnék járni néha!
Kapkodok itt vazz (me má mennék röffenteni!!!!!!!), elolvastam.
Szomorú...de nyugtasson az a dolog, hogy nekem az összes dugóm lyukas vóóót: szal mégsem volt patent a gép amikor megvettem. Viszont kezdek érteni hozzá:)))(..na persze....haha)
1 db import Mahle 95mm: 120eFt...by Szakálvokál Budaörs.
Nos..kész a gépem!!!:)))) Ma már röffentés (valszeg) csak ...szal kéne egy kis segítség! Nincs valakinek egy huzalozási rajza 928-hoz? Sima mezei 928. Tulajdonképpen minden adódik...de mégis hol kell gyárilag elvezetni a kábelköteget a generátortól stb. ..Már rég volt szétszedve:))))
Amúgy is át kell huzaloznom még pl a lámpákat mert összevissza kapcsolja a ködfényszórókat hátsólámpát tompítottat meg a fényszórót...
5 éve van nálunk, eddig szerencsére nem volt vele különösebb probléma! Az biztos, hogy nem adjuk el soha! Nagyon jó autó! Ha lesz valaha pénzem akkor biztos, hogy veszek még párat! Az elkövetkezendő években szeretném az egész belsejét bebőröztetni, de mindent meghagyni a gyári formában! Szeretnék egy másik fényezést! Feketét, ha addig nem találok vmi nagyon tuti színt ami nagyon megtetszik! Ákosnak már mondtam, hogy a mindkét első lámpát ki kell cserélni, mert vakotás a foncsor, mert meg van repedve a búra! Most ennyi az össz probléma vele!
Szerintem ha valaki beül egyszer egy PORSCHE-ba akkor jön rá, hogy még nem ült igazi autóban! És utána nem akar kiszállni belőle!