Ez, ami megjelent az autóról elég erös költöi túlzások... A 250 millkát 9-10 év alatt költötték a fejlesztésre állítólag, nem ez az autó kerül annyiba. Ez szerintem kb úgy néz ki, hogy ennyi szponzori pénzt adott mondjuk a Brókernet, ebböl elfurikáztak, versenyeztek, autót vettek 240 millkáért, az autóra meg max egy 10-est költöttek. Nagyjából ugyanaz a technika van benne mint a Bódis Porschéjában, hogy GT mennyi a fene sem tudja. Versenyezni meg majd ezután fognak vele, hisz most lett kész. Lehet még tesztelgetik kicsit, hiszen lehetnek még elöre nem látott "gyermekbetegségei"...
Pontosan ezt gondolom én is! Így akármilyen is az eleje, "csak" egy átépített bogár. Legalább ennyi fantázia a hátuljába is, és kircsi lenne. Oldtimer USA car-ok is voltak "bogaras" hátsóval, nem is kevés, picit olyasmit kellett volna. Én sem kötözködöm persze, legalább alakult, elkészült egy újabb építés!
Az eleje szép egyéni lett (nekem kicsit nagy a túlnyúlása) de a hátulja nagyon bogaras maradt. Talán oda is jó lett volna még egy kis fantázia, hogy nem egyből jöjjön rá az ember, hogy mi is ez.
De ez most csak kötözködés volt, amúgy ügyes gyerek, gratula
Titta, nincs véletlenül egy front motoros kitcar csőváz tervrajzod?
A legjobb lenne persze méretekkel meg minden, elektronikus formában...
Nem Seven stílus kéne, mert az nem jön be, inkább valami TVR hangulat, vagy hasonló. Jó front vagy hátsó kerék hajtású is, az quattro hajtásláncot majd csak belepaszírozzuk valahogy!
Ha másnak van ilyesmilye az se forja magát vissza!
A Fierohoz és az mr2- hez képest itt már legalább van használható teljesítmény még ha távol is van a gyári Lambo teljesítményéhez képest. Talán még a motorhanggal kellene kezdeni vmit, hogy még élethübb legyen a replika.
Két komoly autóépítö van véleményem szerint kis országunkban, mindkettöt példaképemnek tekintem... Az egyik, Peredi Zoli munkája a hétvégi Luxusautoshow-n fog debütálni.