Szia, 06209186046. Szerintem még erre a szezonra jó,de aztán csere. Ha küldesz egy email címet elküldeném rá a képeket,ide nem engedi feltölteni, túl nagy a méret.
Sziasztok, eladóvá vált 4 db alufelni nyári gumival. Ez a fajta: https://www.google.com/search?q=lacetti+alufelni+15&client=ms-android-huawei-rev1&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwj-pLP865XhAhXuoIsKHY_MCBMQ_AUoAXoECAwQAQ&biw=360&bih=659#imgrc=16cMN2AaQb_7NM
Ár : 70ezer forint.
Köszönöm szépen sebike05! Még jó, hogy nem estem neki csavarhúzóval! Mi indokolhat vajon egy ilyen átalakítást? Nem rizikós az nagyon, hogy csak távirányítós zárja van?
Sziasztok! Kedves tapasztalt Lacetti klubtagok, kérlek segítsetek! Nemrég vásároltam meg első, bár használt lacettimet. A központi zár kulcsos részével kapcsolatban kérdezném, lehet hogy nincs neki? Ugyanis a zár helyén valami dugószerű valami van mindkét oldalon. Lehet, hogy csak ezt a dugót kell valahogy kiszedni, és alatta van a kulcs helye? Köszi szépen a válaszokat! Üdv mindenkinek!
Sziasztok! 2005 lacetti 1.6 benzines, 30-40km után... országúton megtett km a kuplung telejesen puha lesz, szinte beesik, városi forgalomnál akár 100 km, semmi baja!! Köszönöm előre is az ötleteket, segitséget!! !
Ha esetleg másokat érdekel valami, van egy 2007-es Lacetti Sedan, 130 ezer km-t futott, kompletten, mindene eladó, váltó, klímakomp, ajtók, lámpák, kárpitok, hátsó híd, stb stb stb. E-mailem publikus.
Egy olyan problémám lenne lacettivel, hogy kivettük a kesztyűtartót, ezután elment a műszerfalvilágítás, s a helyzetjelző, kesztyűtartó visszarakva annak a belső világítása sem égett.Lehetséges ezek között bármi összefüggés?
Mi lehet a gond?
Ha találkozott már valaki ilyesmivel tudna tanácsot adni?
Szeretnék segítséget kérni tőletek. Korábban írtam már, hogy a kocsim (2.0 VCDI 125 LE, 2010-es) néha kidob egy CODE 84 jelzést, majd csökkenti a teljesítményt. Hibakód nincs. Sikerült lokalizálni, hogy gázelvételt követően, motorféken gurulva dobja be. Márkaszerviz nem tud mit mondani, szerintük lehet turbó gond, de lehet, hogy nem. Kb ennyi. Márkafüggetlen szerviz csinált részecskeszűrő tisztítást, EGR tisztítást, légtömegmérő cserét és MAP szenzor tisztítást, ez utóbbi állítólag eléggé el volt tömődve. Ez valid lehet, mert azóta jobban is megy a kocsi, és több ideig kell hagyni motorféken gurulni, hogy a CODE 84 előjöjjön. De előjön sajnos.
Amit még megfigyeltem: kb. 1800-as fordulaton, ha tartom stabil gázon, olyan jelenséget produkál, mint amikor benzinesnél kihagy a gyújtás. Dadog, rángat. De megy, indul hidegen,melegen, húz, jó erőben van, nem füstöl egy kicsit sem, se hidegen, sem melegen.
Van esetleg tipp, hogy mi lehet a baj? Adagoló? Üzemanyagszivattyú? Turbó? Vagy csak vmi fiszfasz dolog? Vagy akárcsak ismertek egy olyan szervizt Budapesten, ahol esélyes, hogy meg tudják állapítani a hiba forrását? Ahol eddig volt, ott vagy nem tudtak mit mondani, vagy olyan túlárazottan dolgoznak, hogy az már túlmegy a tűréshatáron, és a hiba sem múlt el.