Sziasztok! olyan kérdésem lenne. vásároltam egy audi A4 1997, 1.6 benzin es kocsit a kereskedésben azt mondták hogy mikor elhozták indult de mikor meg érkeztek már nem tudták inditani azt is mondták h kábel baja lehet.. kis tolásra indul szépen jár. konkrétan mikor rá adom a gyújtást szépen világit minden lámpa, klima, fűtés, minden megy rajta, de nem teker az öninditó. egy hangot nem ad ki, még egy kattanást sem. az akku ami benne van 12V 44 Ah, arra is gyanakodtam h kicserélték az akkut benne. a héten viszem szerelőhöz de gondoltam hátha valaki tud adni valami hasznos tanácsot amivel olcsóbban meg úszom a dolgot, vagy akinek volt már hasonlóval dolga. válaszokat előre is köszönöm.
Sziasztok! Egy olyan dolog történt ma velem h mentem kb20km-t és mérő szerint nem melegedett a vízhőfok, aztán mikor megálltam elkezdett megindulni a mutató de annyira hogy kiis akadt, teljesen eldőlt a mutató. Felnyitottam a motorháztetőt megnéztem a vizet semmi. Azóta jöttem vele még 30kmt végig kivolt akadva a mutató, megálltam lement 90re kb üzemire, de amint elindítom megint kiakad.. Mi lehet a probléma és mi a teendő ilyenkor? Választ segítséget előre is köszi
Probléma lenne, hátha valaki tud rá megoldást... Audi A4, 2010-es dízel, 2 literes. Az indításnál ESP failure és Parking Brake malfunction hibaüzenet, autó nem indul. Majd a váltó P-ből D-be mozgatása, majd vissza eltűnteti az ESP hbaüzenetet, és indul az autó. Ez mi lehet? Ki tudja, mit kellene vele csinálni?
Valakinek nincs véletlenül olyan ismerőse aki Audi alvázszámot le tud informálni?! Ha arról van szó nem ingyen kérem, de a szakszervíz nem ad ki a részemre semmilyen információt. Aztán Audinál is halottam már csodákat kilométer ügyben. A4-es 2012,2013 körüli autóról, autókról lenne szó.
Tud valaki nekem segíteni, vagy tanácsot adni hogy mi lehet a baj? Mostanában vásároltam egy Audi A4 2.0 benzines (b6) autót mely az egyik napról a másik napra elkezdte enni az olajat. ( légtömegmérő illetve katalizátor hibakód ami hol felvillan illetve eltűnik) Elvittem szerelőhöz teljes motorfelújítás (hengerfej, szelepszár szimering, gyűrűk, tömítések) olajcsere (gyári) viszont a probléma továbbra is ugyan az. Az autó amúgy szépen jár, nem füstöl, teljesítménye nem csökkent. Valaki esetleg tudja hogy hol eheti még az olajat? A kartergáz része is átnézve ott sincs semmi hiba. Válaszokat előre is köszönöm.
Adott egy audi A4 b5-ös autó kapot facelift első lámpát és nincs a kocsiban f.sz magasságállító .
Szeretném utolag be kötni a kapcsoló a helyén a f.sz magasságállító motorok a helyén .A kettő között mit és hogyan kössem ?egy bekötési rajz jól jönne!
Van köztetek olyan aki tudna nekem segíteni, vagy leírást adni róla, hogyan működik egy A4 B5-ös Audi computere? A műszerfalon középen a nagy computer van az autóban. Mutatja a fogyasztást, megtehető km-t, meg valami időt. Az mit jelenthet? Lehet azt törölni? Illetve olajcserénél hogy lehet törölni majd a jelzést.
Komplett magyar vagy angol nyelvű kezelési útmutató is érdekelne az autóhoz. Főleg elektronikus formában.
Lehet akkor jobban jarok anyagilag, ha elrakom a garazsba (mint nagymamam a befottet), s ugy 20 ev mulva mar igen jo penzt adnak majd erte! Vagy neki ajandekozom a Kozlekedesi Muzeumnak.
Majdnem minden szavaddal egyetértek, csak itthon 10000% hogy ennyiért nem fogod tudni eladni.. Szomszédomnak detto ugyanez ez évjárat hasonló felszereltséggel valós 174 ezer km-el 2140 ért ment el, kb 1 év hirdetés után.
Nos, 2.7-ert mar odaadnam, az alatt meg majd csak 1 ev mulva. :-D Az eurotax ara amugy 2.6 :-) ami nyilvan csak iranyado.
Teljesen igazad van, hogy mar lehet b8-at venni, kerdes csak, hogy milyet...
De erre az autora folyamatosan volt koltve, s gyakorlatilag minden hibatlanul mukodik, s egy jo ideig nem igen kell
ra kolteni. Csak markas es uj darabok lettek beszerelve, nem pedig bontott cuccok. Valos km, vegig vezetett szervizkonyv, leinformalhato barhol, mondhatni full extras. Futomu tokeletes, fekek most voltak cserelve (minden tarcsa es betet fekolajjal egyutt) 247ezernel Brembo, kormanymu, motor, stb. hibatlan. Vevo koltsegere barmelyik szervizben bevizsgaltathato.
Nyilvan vannak rajta karcok, kavics felverodesek (autopalya hozadeka) de nem is tudom, hogy merjem-e felpoliroztatni? A kavics felverodest a polir nem takarja el ugysem.
Utana meg tul hibatlan lenne... :-) A motor ter sincs kivaxolva, szilikonozva pont emiatt, pedig nem sajnalnam ra sem az idot, sem a penzt!
S ami igen fontos szerintem, hogy 8 eve vagyok a gazdaja, es nem tortem az autot.
Voltak nehanyan akik felhivtak, hogy nemetbol hoznak 2 millioert, nem is ertem minek hivtak.
Ott sem mindenki kolt am az autora. En Olaszorszagban lakom, s atkellene rendszamoznom az 1000 euro + biztositas kb.500 euro + sulyado az masik 500. Igy inkabb itt vettem egy olasz rendszamos autot. Miutan a turbo meghalt (257e-nel), treleren haza szallitattam Mo.-ra, Audi szakszervizben megcsinaltattam, s varja uj gazdajat. Csak a hazaszallitas volt 170e ft. :-) Ossze is kokanyoltathattam volna itt olaszban, de nem tettem. Ha valami ertelmes vevo jon annak meg az egy szezont hasznalt nyari Pirelli cinturato p7 gumikat is odaadom. :-) Sot meg 1 liter 5w-30-as mobil1 olajat is. Mindig tartok magamnal motorolajat, legyen az motorkerekpar vagy szemelyauto.
Mindenki a legjobb arat szeretne kapni. A vevo a legolcsobban venni, az elado a leheto legdragabban eladni. Ez a vilag rendje talan.
Amugy Nurnbergbol lett veve az auto 8 eve. Kb. 131ezer km-rel (2008.januar 24-ei bejegyzes a szervizkonyvben 131.306 km. En 2008 marcius vegen vettem kb.133-mal.) Szoval 8 ev alatt kb. 130ezret mentem vele, az evi kb.16.000km...
Mikor elvittem az Audi szalonba, olajcserere stb. mondtak ha nem valos km akkor nekik kotelesseguk visszaallitani a valos adatot. De erre nem volt szukseg. :-)
Nem szeretnem elpocsekolni az autot, mert nem egy leharcolt darab. S mivel nem surget az ido, s nem izgat, hogy meg tobbet bukhatok, 100ezer ide vagy oda nem sokat fog valtoztatni. Igy egy darabig ennyiert hirdetem. :-D
Mikor kerestem az utodot itt Olaszo.-ban, olasz hirdeteseket olvasgatva, hat, ...4-5 ezerert lattam majdnem ilyen autot, nem volt fullos, 550.000 km-rel... Amibol majd lesz 160ezer rosszabb esetben, 2millioert... :-D
Ja, meg valami, a hatso ablaktorlo lapatot mindenkeppen probald ki, s ha nagyon ferden all meg nyugalmi helyzetbe akkor mar nem sok van hatra az ablaktorlo motorjanak. Ami kb.30eft a gyari + nem nagyon szeretik beszerelni, mert maceras. Most csereltem. :-D
Az automra folyamatosan koltottem. Ebben meg gyarilag nincs reszecskeszuro, mivel csak 2006.-tol kotelezo, ha jol emlekszem. Vezetett szervizkonyv, minden nagyobb tetel nemregen volt cserelve, turbo, fekek, mar csereltem kettostomegut is, es komplett klima rendszert (magyar szerviz rabeszelt a komplett cserere, Olaszorszagban meg kinevettek, mivel semmi baja nem volt a klimakompresszornak).
Tipus hiba, mire figyelj jo kerdes?
A kormany ne huzzon semmilyen iranyba, ne reszkessen, rezegjen picit sem. Fekezesnel szinten ugyonez, es ne kattogjon, suroljon femesen, sot ha lehet vedd le a kereket. Ne kopogjon, nyiszogjon semmi. Nezd meg nem koptatja-e a gumikat rendellenesen, mar ha azt hagyjak rajta amivel hasznalva volt. Olajszint, hutokozeg mikor volt cserelve, elvileg 5 evenkent kellene, fekolajat 2 evente ha nem, nagyobb esellyel tonkremehet az abs szivattyu, stb...
Talan, hogy a kezifekkar beleerhet a konyoklobe, attol fuggoen hogyan van beallitva a konyoklo, persze ha van.
A nivopalca kialakitasa nem a legjobb, de ez sok mas uj tipusra is igaz.
Ha automatat veszel nem rangathat menetkozben, s erdemes ugy leparkolni, hogy uresbe teszed behuzod a kezifeket s utana P allas. Nem a valtot fogja fesziteni az auto, ha nem egyenes uton allsz meg.
Valos km van az automban, 257e-nel csereltem turbot, pedig nem bantottam, figyeltem ra, es az olajat szuroket is rendszeresen csereltem. De ez minden autonal bekovetkezik majd...
Soha nem volt bajom az autommal, igaz csak rendes benzinkutas gazolajat kapott, es nem sajnaltam a penzt a kotelezo karbantartasokra sem. Sot! Telen pedig gyakran hasznaltam az allofutest, igy nem kellett hidegautoba ulni, jeget kaparni, s nem volt hideginditas sem. Mar amennyire telnek nevezheto az olasz tel. Megbizhato szervizet kell keresni, ahol nem akarnak egy ugyfelen meggazdagodni, s nem lesz gond. Az automataban sokan elsporoljak az olaj cseret, mivel markaszervizben koltseges, en 3x csereltem miota nalam van...
Remelem segitett picit az iromnyom, most hirtelen ennyi jutott eszembe. Sok szerencset!
elado szeretett, gondozott, karbantartott autom kulfoldre koltozes miatt. Forum tarsaknak az ar alku kepes lehet. :-D
8 even keresztul hasznaltam, szinte csak Olaszorszagban. Ahol nem soznak, nincs ho, nincs rossz ut. Legalabb is ahol en lakom. :-) Egy polir raferne, de torve nem volt, csak feltorve. :-) Jelenleg hibatlanul mukodik minden. Tobbsegeben fouton, es autopalyan hasznaltam.
Sziasztok. Bontok egy Audi a4 b5 1.9tdi autót. Olcsón vihető minden. 1995 évjárat, szürke. 1z motor kód! bármi érdekel itt lehet érdeklődni : bmw525tds7@freemail.hu