Karantén unalma: azaz véletlen megnéztem a Flickr statomat. Hát b+. 3,3 millió megtekintés... Mi a francot lehet nézni annyit, hisz nincs is sok képem. Talán jövő év elejére eléri a 10.000-t.
Én ellenkezek. Ültem sokmindenki mellett, de ő az aki mellett nyugodtan be is tudnék aludni, mert normálisan vezet. Nem kapja el az ideggörcs, nem tapossa ki a gázt, nem csúszik bele az előtte lévő busz seggébe, nem az előző sarkon lévő csaj seggét nézi, nem..., nem....,
Lehet folytatni.
Az tény, hogy minden kocsija olyan mocskos, mint a BKV :D
,,A balos elhelyezés a japán iparági szabvány volt, a jobbos sokkal inkább az európai gyártók sajátja.) "
Az Imprezán 1993 óta jobb oldalon van, legyen az USDM, JDM, UKDM, EU, bármilyen piacos. Előtte a Legacyn is jobb oldalon volt. Ahogy a Leone-n, az 1600-on, meg a többi öreg szaron is.
Ez tévhit, nincs benne ilyen nyíl. Igaz, a Genyó után zavaró volt, hogy a Vandin az ellentétes oldalon van a tanknyílás. (A balos elhelyezés a japán iparági szabvány volt, a jobbos sokkal inkább az európai gyártók sajátja.)
Amúgy, hogy a múltkori kérdésedre is válaszoljak: nagyjából kizárható, hogy a kicsukott biztonsági öv verte volna le a festéket a hátsó küszöbaljon, részint, mert maga a tulaj mondta, hogy hátul szinte soha nem ült senki az elmúlt 16 évben (nem családi autónak használták), részint meg, mert mindkét oldalon volt ilyen sérülés. Amúgy lehet, hogy szárazabb időben kellett volna megjavíttatnom, mert egy nagyon kicsit már elkezdett lepattogzani róla a festék.
Vicces amúgy: a hátsó ajtók éppen az említett használati mód miatt olyan puhán nyílnak-csukódnak, mintha új lenne a kocsi, a vezetőoldali ajtóm viszont enyhe becsukáskor is olyan, mintha felrobbantottak volna egy vödörgyárat (köszönet Csikós Zsoltnak a szófordulatért). Na, ebben az egy tekintetben a Vandi jobb volt - minden másban a mátrás toronymagasan jobb.
Sok más hír amúgy nincs. Vagy dolgozom látástól vakulásig, vagy vezetek és lövöldözök. Az egyikből logikusan következik a másik. Heti 70-80 óra munka után általában minél távolabb akarok lenni mindentől és mindenkitől, és távollevés közben egzotikusan lepusztult szerződéses járatokat fotókázni. Turizmus nincs, a Volán nem érdekel, marad ez.
Ezt csak D20 kedvéért. Ma egy hete állt itt az óra, amikor beraktam a gyári gumiszőnyeg-garnitúrát. (Me' gyün a tél!)
Most meg kivételesen volt egy szabad szombatom, úgyhogy elmentem a Csikós Zsolt garázsába, és vettem tőle könyvet. A legjobb sztorit már el is olvastam belőle (hogy hogyan bugázott magának Seat Ibizát Svájcból, 1991-ben), szanaszét röhögtem magam rajta. Előrehoztam a karácsonyt, ki tudja, mi marad belőle év végére.
Aztán meg elmentem Cegléd környékére, mert napra pontosan 12 éve oda vezetett az első fotótúrám a Genyóval, meg benne egy útközben tök véletlenül felvett Tupival. Kisebb módosításokkal az útvonal is kábé ugyanaz volt. Dánoson pedig nem bírtam nem röhögni, amikor elhaladtam a pusztában álló C80-as mellett (egykori dudnyolchatvankettő-kergetők, szevasztok!). :D
Fasza, hogy valami szaros meccs van, s így a MyTV szervere nem bírja kiszolgálni a kéréseket, mert annyi retardált focibuzi nézi, hogy biztos megint kikapunk. Bezzeg amikor az Esmeraldát vagy a Betty a csúnya lányt vagy a Marichuyt vagy a Dallast kell nézni, akkor tuti alig pár %-on ketyeg a szerver.
S a Gazda felét nem láttuk. :D
(Pedig a Dallas és a Marichuy kwa jó, még jó, hogy nem azt nézik)