Sziasztok! Lakóautót vettünk, nincs gáztömörségi vizsgálatról szóló jegyzőkönyvem. Hol lehet ilyen vizsgálatot csináltatni? Márciusi műszaki van az autón, ott "elmaradt" a vizsgálat, mert "éppen" nem volt palack az autóban. Dunakanyar, Pest megye előnyben. Köszönöm!
Ma megtudtam egy hozzáértőnek tűnő kulcsostól, hogy az Aranykulcs Kft.-nél kell keresni a V. Hugo utcában, vagy a Kulcskirálynál. Ha náluk nincs, akkor jöhet a zárcsere.
Köszi, ennél azért olcsóbb megoldásra gondoltam.:) A 25 GBP a linkedben küldéssel és ÁFÁ-val kb. annyi, mintha lecsavarozom a mostani 14 ezres Fiamma zárat, és veszek egy tök újat, 2 kulccsal.
"Ezen kívül meg sztem bármelyik katracboltos tud neked segíteni, mert valószínűleg nem te vagy az egyetlen, aki ilyen problémával kűzd :)"
Ez simán lehet, holnap ki is próbálom, remélem lesz a közelemben lévő kulcsmásoló boltosnak.
Valószínűleg lehet másolni A Fiamma nem zárgyártó, valamelyik ismert záras cég termékét forgalmazza. El kell menni néhány kulcsmásolóhoz, és valahol csak lesz hozzá nyerskulcs.
Sziasztok, az lenne a kérdésem, hogy nem tudja valaki, Fiamma kulcsot lehet valahol utánrendelni vagy másoltatni? A lakókocsimra vettem még tavasszal Fiamma Safe lock nevű biztonsági zárat, és az egyik kulcsa elveszett. Így nincs sürgős probléma, de nyugodtabb lennék, ha lenne egy pótkulcsom is. A kulcsmásolók oldalán és a google-n nem találtam erre vonatkozó infót. Valaki esetleg?
Üdv! Van egy kis gondom, lakóban van a víztartály aminek a leengedő menetes szelepje (dugója) eltűnt. Lehet ilyen szelepet valahonnan venni? Menetes volt a vége amit betekerve a tartály aljába tartotta meg a vizet. A magassága pedig kicsivel volt kisebb mint a tartály teteje, így nem lehetett a tartályt túltölteni mert azon a leeresztőn a feleseleg kifolyt a tetején a csőnek.
Inkább legyen egy kicsit nagyobb mint kisebb. A kicsi "nem ér le", a gallérok lógnak a levegőben, bever alá az eső, nem tudod a gyári megoldással letűzni, madzagozni kell. Ha hosszabb távra tervezel egy helyben maradni és ráemelsz a lakóra, hogy ne a kerekek tartsák a súlyt, az is elvisz pár centit.
Segítséget szeretnék kérni, lakókocsi elősátor vásárlás ügyben.
Problémám adott!
Vásároltam egy lakókocsit, adtak hozzá elősátrat, amely egyrész beázik, másrészt nem is hozzá való, sokkal kisebb.
Laikusként utánajártam, a behúzóméret, -kutatásaim alapján-: 850 cm.
Több infót is adtak "gyakorlott" lakókocsi tulajok, kempingezők, de gondoltam, itt is érdeklődöm, hátha...
Szóval:
Mekkora a tolerancia határ, eltérési lehetőség, elősátor vásárlása esetén?
Csak a kimondottan 850-es jó, vagy mondjuk -akár- a 795-825 között megadott, esetleg a 815-860 is lehet?
Azt is említették, hogy lehet bizonyos eltérés, nem kell 100%-os pontosság, de ha eltér, akkor inkább kisebb legyen mint nagyobb, mert ha nagy nem tudom megfelelően megfeszíteni, míg a kisebbel ez sikerül!
Várom megtisztelő válaszotokat, és segítségeteket.
Szerintem inkább a tengelyek számával magyarázható, hogy miért nem jellemző a járműszállító utánfutókra a stibilizátoros vonófej. Ritka az egytengelyes trailer. Ugyanolyan összsúlyhoz általában eggyel több tengely tartozik a trailerhez, mint egy lakóhoz, ezáltal stabilabbak is.
Erre a "súlypont is alul van" dologra azért nem vennék mérget. A trailerre rakott autó a normál magasságánál vagy 40 centivel magasabban van. A lakó nehéz cuccai meg zömmel a padlóra vannak szerelve, jó, a tetőklíma nem. És a nagyobb súly azt is jelenti, hogy ha megindul, jobban elránt.
Lakóval, trailerrel még nem jártam így, mondjuk nem is sokat trailereztem. Egy vacak utánfutó viszont keresztberántott egyszer egy teljesen ártatlannak tűnő szituációban. Egy zastavával húztam egy deszkával megrakott (oké, kibaszottul túlrakott)utánfutót, aztán egy enyhe lejtőn belengett és úgy rántott keresztbe az úton, hogy semmit nem tudtam tenni.
Szerintem nem összehasonlítható a kettő. A trailer autóval megpakolva sokkal nehezebb mint a lakókocsi és a súlypont is alul van. Persze kivétel, ha egy magas dobozos furgont szállít. De ha ürrsen guru pl. nincs semmi amibe belekapjon a szél.
Egyébkent meg úgy 15 eve, ha jól emlékszem a lakókocsik többségét sem stabilos fejjel árulták. Vajon az új trailakon sincs ilyen vonófej?