Szia! Igen , ahogy Satyak cimbi mondja Nagyszénási vagyok, és Mia Dieselem is van. Ha érdekel írj. bokrosikaruskukucfreemail.hu vagy hscsattis@gmail.com
Sziasztok, új vagyok az oldalon és elsősorban azért regisztráltam fel, mert várárlás céljából keresek, egy működő - vagy legalábbis működésre, némi hajlandóságot mutató - dieselüzemű MIA motort.
Mivel meglehetősen macerás a szállítása, illetve drága az üzemanyag, ajánlatokat elsősorban - már amennyiben lesznek - Békéscsaba vonzáskörzetéből várok!
Is, is. Ezeken a vasakon a Ford féle speciális Variable Venturi Zenith carburátor volt.
Egy mozgatható lappal le lehetett zárni a torok egyik felét. Alacsony fordulatszámnál ez zárva volt, magas fordulatszámnál kinyílt. Jól lehetett láni a működését, ha levettük a légszűrőt.
Annyi az érdekesség benne, hogy Dodge járművön volt.
Dankó Árpi barátomnak adtam ajándékba egy komplett hengerfejet mert csak rugdostam itt mindig arrébb kérdezd meg tőle hogy meg van e még motorja neki se volt hozzá tel:30háromnyolcvannégy1448
Köszönöm a linket. A vezérműtengely titkát én is simerem, a mérnök tanoncként a BME J épület folyosóján többször tanulmányoztam és édasapám is mesélt róla. Ő szerelt és indított is ilyet. Édesapám is jelen volt az indításkor, a véleménye szerint valami nem stimmelt a motorral. Ennél sokkal könnyebben kellett volna indulnia. A dekompresszorüzem az tuti működött, akkor pedig a késleltetett szíváson is át vándorolt az emelő. Annyi bizonyos, hogy dekompresszor állásban nem lehetett igazán jól felpörgetni.