Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

R!ck4 Creative Commons License 2017.04.29 0 0 9651

na itt egy kép a motortérről:

 

Előzmény: R!ck4 (9650)
R!ck4 Creative Commons License 2017.04.29 0 0 9650

Sziasztok Urak! Egy ideje már olvashatom a topicot, sőt, vagy 2 éve kérdezősködtem is, talán most megint itt az idő egy vivaro vásárlásra.

 

Képben lenne egy példány, volt a hengerfej is lent (festve vannak a csavarok) renault fedeles motor van benne, és nehezen indul, 20°C-ban is 4-5X 10-15 tekerés kell, mire beindul, akkor nem kicsit kékes, kicsit fehéres füst jön nagyobb gázadásra. Kuka, vagy érdemes vele foglalkozni?

Attila 30 Creative Commons License 2017.04.27 0 0 9649

Nagyon szépen köszönöm a válaszokat!  További szép estét. 

vargamunka Creative Commons License 2017.04.27 0 1 9648

üdv 

Az évjáratból adódik 2.0 dCi lesz a nyerő 

Előzmény: Attila 30 (9646)
piti1 Creative Commons License 2017.04.26 0 0 9647

Én úgy tudom, hogy a 2 literes 115 lovassal van a legkevesebb baj, bár az enyém is olyan és engem speciel megszopatott, mert eltépte a vezérműláncot.
A javítás óta kb. 12.000 km.-ert mentem vele. olyan mint az új.
Imádom, de egy picit megrendült benne a bizalmam.
Aszem a 90 lovas, csak szoftverben külömbözik a 115-től, de ezt majd megmondják neked tőlem okosabb emberek.

Előzmény: Attila 30 (9646)
Attila 30 Creative Commons License 2017.04.25 0 0 9646

Üdv az uraknak! Viváró vásárlás elött állók.  Érdeklődnék hogy mejik a leg megbízhatób motor ezekben? Olyan 2008-as évjárat körülit szeretnék 9-személyesben. Előre is köszönöm a válaszokat!

I-200TX Creative Commons License 2017.04.25 0 0 9645

Szerintem nem tűntek el a vivaro gazdik csak éppen nem tudnak semmi + hozzá tenni amivel tudnának neked segíteni. Cirka 6 éve olvasom a fórum ezen részét de emlékeim szerint még hasonló eset nem volt. Tényleg csak privát vélemény: aki veszi a fáradságot, hogy belevág egy laguna motor beépítésébe az talán már a szívósort is lecserélte volna ha lenne értelme.

Vargamunka szerintem szívesen segítene neked, ha elvinnéd hozzá a gépet (ez nem megoldható így látatlanba telefonon ). Véleményem szerint 1-2-3 óra alatt el tudná dönteni, hogy motorcsere vagy, vagy, vagy.... Szerintem valami hasonlóra gondolt amikor azt írta, hogy"Képekkel ,műszaki és élő adatokkal győztél /VOLNA)meg hogy ez így rendben van" lehet kimaradt a volna szó? 

Van valami infód, hogy mit kellett még variálni a többi alkatrészen, hogy ez így "működőképes" legyen? Turbó? Kábelek? Számítógép?........

Előzmény: Miklós87 (9638)
péter trafic Creative Commons License 2017.04.24 0 0 9644

Köszönöm!!!

korimv6 Creative Commons License 2017.04.24 0 0 9643

A váltó aljába be van ütve a váltókód. De 2006ig pk5-pk6, 2007től pf6 váltókkal szerelték a Vivarokat/Traficokat.

Előzmény: péter trafic (9642)
péter trafic Creative Commons License 2017.04.24 0 0 9642

Köszönöm a választ! És honnan tudhatom hogy milyen kódú váltó van az enyémen? Több kérdésem már nem lesz! Remélem :)

Miklós87 Creative Commons License 2017.04.24 0 0 9641

Szia!

 

Te se vedd sértésnek mert nem annak szánom!

De mivel segített a te kommented például?  

 

"bántás nélkül írom, szerintem nem tréfa sajnos"

 

ebből nem derült ki számomra semmi.. hiába rákérdeztem válasz nem jött..

 

 

I-200TX próbált segíteni neki neki is természetesen megköszönöm.

 

Mivel ezelőtt nem volt még vivaróm ezért fordultam hozzátok mert gondoltam ti csak jobban ismeritek ezt a tipust mint én , mert eddig nekem csak astrám, corsám , vectrám volt..

 

Szerinted mit kellene csinálnom hogy jó legyen végre? Mert sajnos a mostani válaszodból sem jutottam előrébb.. 

 

Mint írtam a szivósor cserén gondolkozom  (gyári Egr szeleppel , folytószelep nélkül) vagy lehet elsőnek a cooler csövén mert a lagunának gyárilag ott van a map szenzor és megnézem mit szól a vivaró  computere a laguna map szenzorához...

 

De azért hajlottam volna a szivósor csere felé mert akkor közelebb állok a vivaro gyári motorjához.. ha a cooler csövet cserélem akkor még jobban Lagunára fog hasonítani de én egy gyári állapotot szeretném visszahozni..

 

További szép napot!

 

üdv

Előzmény: vargamunka (9640)
vargamunka Creative Commons License 2017.04.24 0 0 9640

szép napot  !

Képekkel ,műszaki és élő adatokkal győztél meg hogy ez így rendben van amikor segítettünk volna  most sem jó megoldást választod hiszen újabb hibákat generálsz de ne kérd számon rajtunk,a  heteket ,hisz be volt linkelve több motorkép is .üdv további szép napot kívánok 

 

Előzmény: Miklós87 (9638)
korimv6 Creative Commons License 2017.04.23 0 0 9639

Nézd meg a leírásukat. A Pk és Pf kódú váltókhoz az NFP olaj való.

Előzmény: péter trafic (9637)
Miklós87 Creative Commons License 2017.04.23 0 0 9638

úgylátom lassan magamban beszélgetek..S eléggé eltüntek innen a vivaró tulajok..

 

Mind1  azért hátha valakinek még hasznos lesz.::D

 

Megvan mit mókányoltak végre...

 

nagyon úgy néz ki hogy laguna motort tettek bele és azért más a szívósorom.. (mert elvileg a motorkódja ugyanaz)

 

Mostmár látom a vivarónak a szivósoron van a mapszenszorhoz vezető vákumcsöve..

 

mig nekem a laguna szivórral a cooler csövén lenne csak hogy az nem méretarányos a vivaróval és ezért hagyták ki az okos emberek.. 

 

remélem ha veszek egy vivaró szivósort akkor méretazonos lesz de ennek még utánna megyek..:D

 

Szebb napokat:D

 

 

péter trafic Creative Commons License 2017.04.23 0 0 9637

Köszönöm a választ! Még egy olyan kérdésem lenne hogy mi a különbség az NFP és NFJ olaj között??

Miklós87 Creative Commons License 2017.04.23 0 0 9636

Sziasztok!

Csak nem jutok előrébb a problémámmal..

 

Van itt valakinek  1.9 CDTi motoros vivaroja?

 

segítség kellene ha lehet kép is a saját motorodról..  Hogy milyen map sensor van és hova csatlakozik??

 

Mert nekem olyan van amire egy vákumcső megy.. és elvileg a kasztnire kell felfogatni.. de a cső hova megy? Van benne vákumtároló dogoz?

 

AKi ráér légyszi fotózza már le nekem a vákumrendszert.. mert próbáltam internetről megnézni de nem látok értelmes képet.. és 3 fajta szívósorral láttam ezt a motort e neten... és nem tudom hogy az enyémbe mi lett összemókolva...

 

enyém az a fajta motor ahol van pillangó szelep vagy folytószelep, ki hogy hívja, és az EGR szelep az mögött van tehát a cooler csövétől nem lehet egyből látni ha benézel a motortérbe.. de itt egy kép róla.. ilyen motoros van valakinek???!

 

PLEEEEEEEEEEAAAASEEEEEEEEEEEEE!  :S:S

korimv6 Creative Commons License 2017.04.22 0 0 9635

Mindenképp keresd meg a problémáddal Kacsóékat, mert sztem garanciás lehet még a felújítás. De sajnos én is hallottam már róluk rosszat. Pedig 2001-ben náluk felújított motor még mindig fut az Opel Rekordunkban.

Előzmény: bodvica (9632)
korimv6 Creative Commons License 2017.04.22 0 0 9634
Előzmény: péter trafic (9633)
péter trafic Creative Commons License 2017.04.21 0 0 9633

Jó napot. Érdeklődnék,2.0 Dcibe milyen váltó olajat ajánlotok?  Én a Kacsóékhoz semmi pénzért nem vinném! Volt velük jó pár rossz tapasztalat! De Mezőszilason van egy jó gépműhely.

bodvica Creative Commons License 2017.04.20 0 0 9632

Üdv mindenkinek!

 

Nekem egy 2007 2.0cdti vivarom van ,1 hete kb elkezdett a víz elfogyni belőle,és füstöl is rendesen.Szerelő azt mondja henger fejes lesz a gép ,hozzáteszem már egyszer cseréltünk rajt. A régit elvittem Taszárra a Kacsóékhoz 200.000 a felújítása.Kicsit tanácstalan vagyok mit is tegyek.Minden tanács érdekelne!!!

attys Creative Commons License 2017.04.17 0 0 9631

Üdv!

 

Vonóhorgot keresek de csak a fejet, ami két csavarral van rögzítve a konzolhoz. Lehet ilyet külön venni? Nem találok sehol!

 

Köszi, A.

Miklós87 Creative Commons License 2017.04.15 0 0 9630

Közben rájöttem a megoldásra hogy mi is lehet  a baj..

 

Ebayen böngésztem..

 

a tied is FK9 motorkodú  de az enyém is.. 

 

2 fajta van..  gondolom az egyik az újabb..

 

Szerintem nekem anyi a hibája hogy nincs az a vákumtároldó dobozom a motoron.. (fekete henger alakú csoda a szivósoron a képen látszik nem az egr-re gondolok)

 

és ezért van csak össze visza dugva a  vákumcsö

 

közben a tiedet is meglestem ebayen.. az kicsit más tényleg.

 

itt a link az én motoromról hogy kéne kinéznie..

 

http://www.ebay.co.uk/itm/RENAULT-TRAFFIC-NISSAN-PRIMASTAR-VAUXHALL-VIVARO-1-9-DCI-F9Q-F9K-COMPLETE-ENGINE-/112363013581?hash=item1a295b85cd:g:51wAAOSwTM5Y5jdB

 

 

és itt a link a tiedről

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Renault-Trafic-Vauxhall-Vivaro-Nissan-Primastar-1-9-Cdti-Diesel-Engine-F9K-/222419232060?hash=item33c938253c:g:URIAAOSwPcVVpmtC

Miklós87 Creative Commons License 2017.04.15 0 0 9629

Jobb későn mint soha..:D

 

Nos itt vannak a képek az 1,9 CDi kókányolt motoromról amit szeretnék gyárira vissza alakítani..

 

valakinek ha valami eltér please ira meg vagy fotózza le! 

 

Itt vannak a képek, az intercooler csöveit levettem az első kép után hogy jobban látszódjon minden..

Előzmény: I-200TX (9626)
sumo69 Creative Commons License 2017.04.15 0 0 9628

Kellemes húsvéti ünnepeket mindenkinek!

 

Ötleteket, megoldásokat keresek.

Jobb oldali pohártartómat  a legtöbben letépik beszálláskor. 

Érdekelne mindenféle kulturált megoldás.

Miklós87 Creative Commons License 2017.04.10 0 0 9627

Szia!

elnézést a kèsôi válaszèrt:)

hazaèrtünk menyasszonyom astràjàval mert a vivaroval Nem indultunk el.

teszel feel fotót pènteken ha màr viszaèrtünk.. de akkor enyèm tényleg nagy kókány verda😞

Mind1 mert szerintem majd elmegyek megnèzni 1-2ôt hog tudjam mi is van nálam módosítva..

küldöm majd a kèpeket😃

Előzmény: I-200TX (9626)
I-200TX Creative Commons License 2017.04.04 0 0 9626

Szia!

Map szenzor csöve a szívótorokra csatlakozik gyárilag.

Biztosan van gyárilag fojtószelep a trafic vagy vivaro 1.9 ben de én nem tudom hol van.

Nekem nem így néz ki a szívósor, vagy csak valamit nagyon félre nézek. Egyátalán neked hol van az egr szelep? 

Szerintem a intercooler-ren sem így van gyárilag a cső....

 

https://www.youtube.com/watch?v=epyqqrESIiY

Előzmény: Miklós87 (9625)
Miklós87 Creative Commons License 2017.04.04 0 0 9625

Enyire ritka ez a motor, hogy senkinek nincsen képe vagy válasza a kérdésre? 

vagy csak én kérdezek túl nehezet?

képet tegnap töltöttem fel az enyémről de valamiért nem jelenítette meg.. holnap gépről felteszem akkor biztos látható lesz..

Miklós87 Creative Commons License 2017.04.03 0 0 9624

Nem igazàn èrten mi a vicc?:)

van szivósor ès egr szelep is ..

 

egr szelep a folytoszelep mögött van

teszek fel kèpet dèlutan, csak most melozom.

 

A map sensor csöve hova megy gyàrilag?

illetve mi vezèrli a folytószelep vàkumdobjàt?

 

 

Roszul irtam az elôzô hozzàszólàsomba.. a turbóvakum dob behùzott alapjàraton

Előzmény: I-200TX (9623)
I-200TX Creative Commons License 2017.04.03 0 0 9623

Akkor viszont iszonyat éhes lehetett az a cica amelyik lerágta az "egérke" szelepet szívótorokkal együtt.:) 

 

Mi változtatás lehet még ott ami nem látszik a képeken?

Érdekesség képen teszel be egy képet a teljes motortérről? 

Előzmény: vargamunka (9622)
vargamunka Creative Commons License 2017.04.03 0 0 9622

bántás nélkül írom, szerintem nem tréfa sajnos

Előzmény: I-200TX (9621)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!