Sziasztok Urak! Egy ideje már olvashatom a topicot, sőt, vagy 2 éve kérdezősködtem is, talán most megint itt az idő egy vivaro vásárlásra.
Képben lenne egy példány, volt a hengerfej is lent (festve vannak a csavarok) renault fedeles motor van benne, és nehezen indul, 20°C-ban is 4-5X 10-15 tekerés kell, mire beindul, akkor nem kicsit kékes, kicsit fehéres füst jön nagyobb gázadásra. Kuka, vagy érdemes vele foglalkozni?
Én úgy tudom, hogy a 2 literes 115 lovassal van a legkevesebb baj, bár az enyém is olyan és engem speciel megszopatott, mert eltépte a vezérműláncot. A javítás óta kb. 12.000 km.-ert mentem vele. olyan mint az új. Imádom, de egy picit megrendült benne a bizalmam. Aszem a 90 lovas, csak szoftverben külömbözik a 115-től, de ezt majd megmondják neked tőlem okosabb emberek.
Üdv az uraknak! Viváró vásárlás elött állók. Érdeklődnék hogy mejik a leg megbízhatób motor ezekben? Olyan 2008-as évjárat körülit szeretnék 9-személyesben. Előre is köszönöm a válaszokat!
Szerintem nem tűntek el a vivaro gazdik csak éppen nem tudnak semmi + hozzá tenni amivel tudnának neked segíteni. Cirka 6 éve olvasom a fórum ezen részét de emlékeim szerint még hasonló eset nem volt. Tényleg csak privát vélemény: aki veszi a fáradságot, hogy belevág egy laguna motor beépítésébe az talán már a szívósort is lecserélte volna ha lenne értelme.
Vargamunka szerintem szívesen segítene neked, ha elvinnéd hozzá a gépet (ez nem megoldható így látatlanba telefonon ). Véleményem szerint 1-2-3 óra alatt el tudná dönteni, hogy motorcsere vagy, vagy, vagy.... Szerintem valami hasonlóra gondolt amikor azt írta, hogy"Képekkel ,műszaki és élő adatokkal győztél /VOLNA)meg hogy ez így rendben van" lehet kimaradt a volna szó?
Van valami infód, hogy mit kellett még variálni a többi alkatrészen, hogy ez így "működőképes" legyen? Turbó? Kábelek? Számítógép?........
ebből nem derült ki számomra semmi.. hiába rákérdeztem válasz nem jött..
I-200TXpróbált segíteni neki neki is természetesen megköszönöm.
Mivel ezelőtt nem volt még vivaróm ezért fordultam hozzátok mert gondoltam ti csak jobban ismeritek ezt a tipust mint én , mert eddig nekem csak astrám, corsám , vectrám volt..
Szerinted mit kellene csinálnom hogy jó legyen végre? Mert sajnos a mostani válaszodból sem jutottam előrébb..
Mint írtam a szivósor cserén gondolkozom (gyári Egr szeleppel , folytószelep nélkül) vagy lehet elsőnek a cooler csövén mert a lagunának gyárilag ott van a map szenzor és megnézem mit szól a vivaró computere a laguna map szenzorához...
De azért hajlottam volna a szivósor csere felé mert akkor közelebb állok a vivaro gyári motorjához.. ha a cooler csövet cserélem akkor még jobban Lagunára fog hasonítani de én egy gyári állapotot szeretném visszahozni..
Képekkel ,műszaki és élő adatokkal győztél meg hogy ez így rendben van amikor segítettünk volna most sem jó megoldást választod hiszen újabb hibákat generálsz de ne kérd számon rajtunk,a heteket ,hisz be volt linkelve több motorkép is .üdv további szép napot kívánok
segítség kellene ha lehet kép is a saját motorodról.. Hogy milyen map sensor van és hova csatlakozik??
Mert nekem olyan van amire egy vákumcső megy.. és elvileg a kasztnire kell felfogatni.. de a cső hova megy? Van benne vákumtároló dogoz?
AKi ráér légyszi fotózza már le nekem a vákumrendszert.. mert próbáltam internetről megnézni de nem látok értelmes képet.. és 3 fajta szívósorral láttam ezt a motort e neten... és nem tudom hogy az enyémbe mi lett összemókolva...
enyém az a fajta motor ahol van pillangó szelep vagy folytószelep, ki hogy hívja, és az EGR szelep az mögött van tehát a cooler csövétől nem lehet egyből látni ha benézel a motortérbe.. de itt egy kép róla.. ilyen motoros van valakinek???!
Mindenképp keresd meg a problémáddal Kacsóékat, mert sztem garanciás lehet még a felújítás. De sajnos én is hallottam már róluk rosszat. Pedig 2001-ben náluk felújított motor még mindig fut az Opel Rekordunkban.
Jó napot. Érdeklődnék,2.0 Dcibe milyen váltó olajat ajánlotok? Én a Kacsóékhoz semmi pénzért nem vinném! Volt velük jó pár rossz tapasztalat! De Mezőszilason van egy jó gépműhely.
Nekem egy 2007 2.0cdti vivarom van ,1 hete kb elkezdett a víz elfogyni belőle,és füstöl is rendesen.Szerelő azt mondja henger fejes lesz a gép ,hozzáteszem már egyszer cseréltünk rajt. A régit elvittem Taszárra a Kacsóékhoz 200.000 a felújítása.Kicsit tanácstalan vagyok mit is tegyek.Minden tanács érdekelne!!!
Közben rájöttem a megoldásra hogy mi is lehet a baj..
Ebayen böngésztem..
a tied is FK9 motorkodú de az enyém is..
2 fajta van.. gondolom az egyik az újabb..
Szerintem nekem anyi a hibája hogy nincs az a vákumtároldó dobozom a motoron.. (fekete henger alakú csoda a szivósoron a képen látszik nem az egr-re gondolok)
és ezért van csak össze visza dugva a vákumcsö
közben a tiedet is meglestem ebayen.. az kicsit más tényleg.