Vedd meg azt a szart Steam-tól, szerintem nem lesz nagy lóvé. Már ha persze még megvan, mert azt kértem tőle, hogy úgy dobja a szemétdombra, hogy ne is lássam. Kellhet még...
Ezt nem hiszem el.. Ma adtam el a turbot, mert beletorodtem, hogy nem lehet konnyen megoldani.. Az utobbi 1 hetem olyan abszurd szivasokkal van tele E30 teren, hogy inkabb nem is reszleteznem, hidegzuhany volt ismet ahogy ezt beirtad..:/
Kisnyomású turbóhoz nem kell másik dugó, meg pogromolható vezérlő. Nézz meg egy 2002 turbót. Kb. ezt a szintet lehet elérni szerintem komoly hozzáértés nélkül. Két litnyiből 170 lúerő matt primitív eszközökkel, I/C nélkül.
Sem a TD, sem a TDS csonk nem megy fel helyből az M20-ra. Egy kicsit mókolni kell vele. Ha megkeresed Steam kollégát, akkor nála van egy eladó olyan TDS csonk, ami pont úgy van átalakítva, hogy M20 hengerfejre felmenjen. Én csináltattam a Proex-el, pont ugyanerre a célra. Hosszabb tőcsavarok is fognak kelleni.
suzukiban nincs glória de tegnap egy 40 percig volt benne originale BMW alkatrész :)
szombaton megyek berakatni vagy péntek du. + hátsó ámerikás cucc is bekerül 1 év után végre + van egy deréktámaszom is kapcsolóstul mindenestül lehet azis, bár ez utóbbi kétséges :)
Szilárd a tuning jó volt 1x azután el sem indult a gép megfagyott bottnál :) azóta piszkálgattam emeltem feszt komolyabban de nem sikerált kihozni a 10*250-et stabilan, a win elindul de töltés közben ugymarad majd nagy sokára reseteli magát :) Nemtom mi a rák lehet, de egyenlőre visszaraktam alapra elég gyors ez igy is :)