Így van, a LOT szinte folyamatosan repül Varsó (néha más európai nagyváros) és Kína között.
Ha egy személyzettel repülnének Kínába, akkor ott kellene várni 12(?) órát mire visszaindulhatnak, viszont ha közben cserélnek Nur-Szultánban, akkor a Varsó-Nur-Szultánt repülő személyzet már letöltei pihenőidejét, mire visszaér a gép Kínából és ez igaz a másik szakaszra is.
Ez jópár kérdést felvet, a folyamatos repülés érdekében szervezték így ezek szerint. Mennyit repülhet egy személyzet egy huzamban és mennyi a pihenő idő? Közben szépen beérte egymás a két B787, nagyon 31-es irány szaga van.
A rókák veszettség elleni vakcinázása idén tavasszal sem marad el, ezért az előző évek gyakorlata szerint ebzárlat és legeltetési tilalom lép életbe az érintett térségekben. A repülőgépes vakcinázás 2020. április 4-19. között zajlik majd hazánk déli és keleti megyéiben.
Én azthittem azért ment el anno vecsés felé közepes hátszélben elindítva mert a gurulóút végén a ráfordító szép nagy betontömbökkel volt lezárva, és maga a gurulóút mellett is végig volt szórva elég közel, elég nagy, kavicsokkal teli sóderes földkupacokkal. :)