Tschangow:
Valóban nem akartam reagálni a dolgokra, de ha valamire én másképp emlékszem, mint te (ez most egy diplomatikus megfogalmazás), akkor muszáj... :(
Továbbra is azt mondom, pontosan emlékszem MIT kérdeztem, és arra hogy te MIT válaszoltál!!!
De emlékeztetőül, mert tényleg gáz már hogy összevissza beszélsz: Megint írom, olvass vissza! Mibe kötöttél bele? A K04 méretéhez fűződő kérdésembe? NEM! A tuningcégek leírásába, hogy ki mennyit árul el. Az olvasás VALÓBAN az 1. osztály tananyaga.
Itt ne menjen tovább a magán ködösítésünk, valóban majd megdumázzuk élőben.
"Akkor akár az a 1,5bar is okés lehet hiszen egy 2,7 es mocit kell megtölteni kettőnek!"
Igen, habar (magas fordulaton) leszabalyzasnal mar nem valoszinul hogy tudja. Nekem a (legkisebb K03) tolt kb 0.75-el 6800-on, de az 1.8-as. (1.8/1.4)*0.75 = 0.96bar, szoval ha 1.4-es motorom lenne akkor a sajat turbom majdnem 1 bart tudna leszabalyzasnal. A K04 azert lehet hogy nem olyan nagy hogy 1.5-ot kepes legyen egy 1.4-es motoron (6800-nal). Attol fuggetlenul a 250-260LE / K04-23 teljesen hiheto es elfogadhato adat.
Épp írtam, megbeszéljük tel, vagy máshogy, de itt akarod, felőlem...
Pont erre reagáltam, amit most is irtam. 2 K04 egy jó motorral vígan produkál 400 Le-t.
Ált iskola 1. osztály: egy turbo tud gyárilag 225 Le és nem gyárilag 265 LE max, akkor két ilyen turbo ideális esetben mennyit tud?
Na Pistike?
Nálam azért elég annyi, amit egy is tud, mert egyrészt nem szeretnék rögtön a mélyére nyúlni(gyári ezeréves 2szelepes motor, ki tudja mire hogy reagál majd, esetleg, ha talán), másrészt pedig mint tudjuk a nagy teljesítmény az nagy fordszámon leadott nagy nyomaték. Na ezt egy 2 szelepes motorrra ültetni nem épp az alap folyamatok egyike. A 2.7-es motoron egy turbo 1.35-ös motort fog tölteni kb. ott még a térképe 2/3-ánál jár, így elég nagy nyomást képes produkálni. A teljesítmény hihető az adott turbó ismeretében.
"Amikor meg a Te K04-eidre rákérdeztem, annyit mondtál, hogy a te pici motorodhoz elég lesz a kettő, nem túl nagy teljesítményhez. Ez ugye nem egyenlő azzal az információval, amit most kaptam itt, miszerint egy nagyobb mocin (S4) sokkal többre is jó. "
Ált iskola magyar nyelvtan és 3 osztály matematika.
Ha elég nem túl nagy teljesítményhez, akkor az azt is jelenti, hogy többre nem? Egy T3/T4 hiába tud kiszolgálni 400 pacit, ha mondjuk egy fűnyíróra teszed, akkor ott nem fogja ezt tudni ugye?
Mellesleg az én pici motorom nagyobb, mint az S4-é, de jóval fejletlenebb is.
"Hülyeségeket ne beszéljünk már :( "
Ezt ajánlom figyelmedbe...
"Mindegy nem érdekel már a téma..."
Ahhoz képest, hogy tegnap se érdekelt eléggé reagálsz...
attol fugg mekkora motort akarsz feltolteni vele. Egy egy literest vigan fog 2 barral tolteni (ha felporog vegre), de egy 2.5-ost orul ha 1 barral "megfuj". Az en kis K03-am akar 1.5-ot is toltene 3000-en (ahol meg nem sziv annyit a motor mint mondjuk 6000-en).
Arra mondjuk kiváncsi lennék hogy mennyi lehet egy 4-500le S4 ben a töltőnyomás!Mert ezek a hurka gyurka turbok nem arról hiresek hogy 1,8 töltenének!Szerintem max 1,2 lehet vagy talán 1,3!Mintha rémlene hogy valaki mondta hogy 1,4 et tudnak tölteni ezek a turbok max,persze gondolom nagy fordulatnál biztos nem tudják ezt az értéket!Valaki vadásszon már K04-023 -oshoz részletes infót,én nem nagyon találok sehol!:-(
Igen lehet, én spec az Árkádban vettem a márka boltjukban, de szinte mindenhol lehetett venni ősszel. Ha szerencséd van, akkor még most is van, bár erősen méretfüggő :-)))
Tschangow:
Ha visszaolvasol kiderül, hogy nem arra ugrottál rá, mint amit most írsz.
Amikor meg a Te K04-eidre rákérdeztem, annyit mondtál, hogy a te pici motorodhoz elég lesz a kettő, nem túl nagy teljesítményhez. Ez ugye nem egyenlő azzal az információval, amit most kaptam itt, miszerint egy nagyobb mocin (S4) sokkal többre is jó.
Mondjuk ami engem baromira zavar a K04 turbinájában, hogy ahogy kilép a keresztmetszet a turbinalapátról a kb 30-40-es átmérőből hirtelen lesz 61mm. Na ez itt sztem elég szép turbulenciát okoz :( ami nem jóó :( Remélem nem így van....
:))) Ne haragudj mán Sirk, de ahogy láttam te kezdtél meddő vitába. Minek írja le a részleteket? Te kiteszed a kottád a netre? Nem. A Greddy kiteszi? Igen, ezt mondod, illetve ezt mondják, de igaz? Mittudjuk mi.És mit tesz ki? Egy tuningcég sztem se tegye ki csavarokig bezárólag, miket épít. Mondjuk olyat ne mondjon, hogy +0,5 bar nyomással 150% lesz a teljesítmény, mert az igencsak kamuszagu. De leírja mit tesz bele, leírja kb mi micsoda, akkor azon mi nem elég? Leírja melyik MAF, melyik számú gyertya, az injectorról meg annyit ír, hogy balanced Bosch inj.
Most ha kötöszködöl csak, mint a turbo méreteknél az elöbb, akkor hajrá :)))))
Linkelj mán egy GReddy-t, hogy tudjam, mi a full leírás.
Ezt írtam:
"Nem azt mondtam, hogy kamuznak a 440 LE-vel..."
Erre Te mit válaszolsz?
"Az MTM,AWE,Dahlback,AMD és stb.. sorhatnám mindenki a nagyobb stage-knél 400+ HP röl dumál!Nem hiszem hogy kamuznának pláne nem 14-16k dolcsi vagy euro- ért!"
És kérdezed, miért kapom fel a vizet?
Megőrülök tőletek :))))
Az MTM,AWE,Dahlback,AMD és stb.. sorhatnám mindenki a nagyobb stage-knél 400+ HP röl dumál!Nem hiszem hogy kamuznának pláne nem 14-16k dolcsi vagy euro- ért!
Bazmeg Csangesz, tőlem írhatsz szerinted-okosságokat, a lényegen nem változtat. Amit te is írtál az AWE-ről az mi? Egyszerű felsorolás. Megnézem a GReddy-t és leírják a részleteket. Ennyi. Az hogy nekik ezért miért jobb, nem az én dolgom.
Ez így hótt eccerű kötekedés a részedről, semmi más.
Én a témát mindenképp lezártam, nemigazán izgat egy olyan vita, aminek semmi értelme...