Ide jöhet minden, ami Kecskemét és
mikrokörnyezetének tömegközlekedésével kapcsolatos, beleértve a helyi-
és helyközi járatokat, munkásszállító és szerződéses buszokat is.
A BPF-026 úgy néz ki, hogy Kerekegyházi lesz vagy selejtezik a nyár vége felé! Csak 1 db busz marad meg úgymond tartalékosnak a régiek közül, mert többet mostanában nem tervez a volán selejtezni! :)
Tuti biztos vagyok benne hogy nem KPYs rendszámokat kapnak ha kapnak újakat :D LMGnek hívják az újakat Debrecenben, amik már nem igazán most kaptak rendszámot, hanem legalább egy hónapja, így olyan LN_ vagy LO_ lesz szeritnem. Ha lesz új rendszámuk :)
Nem kell rögtön nekem esni, nem én szoktam dönteni az ilyesmiben, csak látva a gyakorlatot, ha ide új kocsi jön, akkor régi kocsi megy, ez így működik. :D
Egyetértek veled, ha kihajítanak 3 kocsit, akkor megint ott vagyunk ahol a part szakad. Egyébiránt a 026 és 027 már igencsak csere vagy felújításérett.
Szerintem meg nem kéne semmit kidobni. És, hogy MIÉRT? Mert a volánnak így is kevés busza van helyi forgalomban. Ha most lenne +2 csuklós, akkor nem kellene egész napra távolsági kocsikat behozni.
Kíváncsi leszek melyik gépeket dobálják ki helyettük. A 051 már adott ugye, de még két csuklós kocsit szerintem tuti kivágnak, ha forgalomba állnak a DUD-ok. Tippek?
van a kék-sárga az szerintem szimplán csak a város címeréről van az ötlet meg van a zöld-kék ez a metánbuszok többsége.. zöld az gonodolom a környezet miatt hogy kevesebb a károsanyag kibocsátás
Én úgy tudom (javíts ki, ha tévedek), hogy ameddig nem központi, illetve önkormányzati forrásból vásárolnak buszt, hanem saját pénzügyi keretből, úgy nem kell tendereztetni, legalábbis nem kötelező. Meg egyébként is érdekes volna, ha a Kunság Volán mondjuk pályázatot írna ki, és a Hajdú Volánnak indulnia kellene rajta. :D
A metánbusszá alakítás nem csak annyiból áll, hogy fellöknek néhány tartályt a tetőre, oszt' hajts; át kell alakítani a vázat, a ládatereket és kis mértékben az utasteret is. Ráadásul ezeknél már lassan egyébként is esedékes volt a felújítás, úgyhogy a fényezés volt a legkevesebb... Abban hibáztak, hogy abban az időben az összes felújításra küldött buszt átalakíttaták, így több kasztni lett, mint ahány motor van.
Lolka: nem biztos, hogy kellett tender, ha jól emlékszem az Albától vett 256-osok esetében sem volt.
de akad pár busz, amit átfestettek, de anyagi okokból már tartályt nem kapott
Hát ez így ebbena formában nem igaz.
Egyébként valaki be tudná nekem linkelni azt a tendert aminek keretében veszik azt a 3 járművet? Ugyanis én iylenre nem emlékszem és anélkül elég nehéz szabályosan beszerezni járműveket.
Volt egy gázbusz program, aminek a keretében néhány busz metántartályt és új festést kapott, de akad pár busz, amit átfestettek, de anyagi okokból már tartályt nem kapott, így ebben a metánbuszos festésben rohangáltak. Innen ered a kétféle festés.
Szép gépek. mondom én, mint laikus. Annál a lepratelep 031-nél biztos jobbak, vagy a retkes botváltós (by SuexID :-D) 026-nál tuti. Na meg a kedvenc, a 051... Én vigyázok rájuk, az biztos! Viszont kispöcsű firkálós, rongálós taknyabérencek a maguk 12-15 évével nem fogják ezeket értékelni- lesz firka, az bizti. Elég megnézni a Volvo csuklósok hátsó üléstámláit... ha azok mesélni tudnának... :(