Somogybabod: nem tudom megyek-e, még soha nem voltam és sajnos nem sok jót hallottam róla! Pl. mindent aranyárban mérnek, rengeteg induló miatt alig bírod kivárni a sorodat stb. a tv-ben is látható baromkodásról nem is beszélve... Pedig szivem egy kicsit oda húz!Meg hát most a kocsim azt műveli, hogy kétnapjában állítanom kell a kuplungot, mert nem emel ki, beállítom, akkor jó egy darabig és megint csinálja! Nem tudom mi baja lehet, de félek, hogy a kiemelővilla görbül folyamatosan, ez pedig nem sok jóval kecsegtet, ha szét kell szednem (motor ki) sem! Nem akarlak ijeszgetni, de ezt azóta csinálja, mióta szinterkuplungom van!:)
Ja, oda...
Nem vagyok különösebben oda Babodtól. A másodikon voltam anno, meg tavaly egy fél órát, azt is csak azért, mert arrafelé jártam esküvőn, és beugrottam. Valahogy nem illett oda az öltöny...
:-)
Gondolom,hogy jössz jövő hét végén Somogybabodra! :-)
Nekem feltétlen menni kell,mert a német cimborám hozza a cuccokat.A lejjebb említett futót,meg gumikat is.30-9,5*15 Cooper STT.
Lesz szinterkupplungom is. :-)
Megvettem a CB-t is, Stalker IX + antenna,csak még nincs berakva.
Ma láttam egy cimborámnál terepjárós játékprogit.Nagyon jó!!!Magyarok csinálták,csak a neve nem jut eszembe.Az elején van egy intro,videóklip.Autókat mutat terepen.10 v. 12db. Samurait számoltunk össze!
Nem ártana táényleg egy kis forgalmat csinálni a topicon!
Emelés:
A hivatalosakat nem ismerem, de jól néz ki, hogy minden szir-szar van hozzá! Nekem hátsó gátló van kisteherautósra cserélve + nagyobb rugónyolcas, az első áthegesztve (tartó), de szerintem az esztergált toldat is jó kell hogy legyen előre. Az emelést honnan számítod?? A leülttől? A gyári méretre én is kiváncsi lennék! Egyébként szerintem az a legnehezebb beállítani, hogy ne eresszen vissza túl sokat akár egy hét alatt (sajna a suzi rugó hajlamos rá), és ne legyen se túl kemény se túl lágy!
Én terveimben most a 12-es csavarra (elől hátul, hátul elöl)való távtartó csináltatása szerepel rozsdamentes anyagból, mert állandóan összerohad a csavarral és már unom, hogy alig tudom szétszedni....
joeeye :
Szerintem igen a gyári, a saminak nem az első féltengelyek a gyenge pontjai szerintem (mi baja neked??). Nekem 1,3-as motorral, rövid áttétellel csak két ezrest sikerült eltörnöm, mióta 1.3-as van benne semmi baja (kop-kop)!
Az előbb értem haza egy jó kis erdei túrából.
Két napos esőt kapott a táj...Időközben ránk is esteledett,így sokáig bolyongtunk mire kitaláltunk.
De nagyon megérte! :-)
joeeye :
miért mi baja a féltengelyednek?? Én emődön két ezres hátsó difit (péntek1+szombat1) daráltam szét, az elsőnek viszont kutya baja sem lett (lehet, hogy túl jó lett a motorom??)!!! Neked 1 vagy 1.3-as hidak vannak alatta????
Lenyomoztam a Toyota féltengelyes dolgot. Hát nem egyszerű és nem túl olcsó (új félt: 90eFt/db!, használt kb 50 eFt/db). Rengeteg átalakítás, esztergálás, ilyesmi. Amúgy Barna Úrnak van ilyen az autójában. Ők vállalják is a beszerlést, de ha jól tudom gari nélkül.
Ha esetleg valakinek lenne jó megoldása (akár komplett híd cserével egybe kötött) pl UAZ vagy valami más, erősebb féltengellyel rendelkező terepjáró elsőféltengely átrakásával kapcsolatban az szóljon minél előbb, mert sürget az idő (Babod).
Valószinüleg! De ha ismersz samurai szélességü toyotát (én nem), akkor elvileg lehetséges, van minimális esély, hogy a vastagsága, hossza , ricnik száma stb. egyezik!
És azt véletlenül nem tudja valaki, hogy igaz-e az, hogy Toyota féltengely beszerelhető az SJ413-ba?
Ha igen csupán azt szeretném tudni, hogy melyik Toyotáé. Ezt egy régebben versenyző srác mondta amúgy.
" 86-os SJ-413ba milyen diesel motort lehetne beszerelni?"
Szerintem tegyél bele gázt.
A diesel motor kisebb fordulatszáma miatt szvsz nagyon lassú lesz.
Ata
Van róla egy pdf doksi,abban minden benne van.Csak ez is bent van a céges gépemben.
93-as,123e km.,5e euro körül van az ára asszem.
De nem lehet sajnos behozni.:-(