Szerettem volna a Guarddog tűzfal progit telepíteni. Az alábbi üzenetet kaptam:
"A kért csomagok közül néhányat nem lehet telepíteni:
guarddog-2.3.1-1mdk.i586 (libXinerama.so.1 igényei miatt)
Rendben van így? "
Nincs. Honnan teremtsem elő ezt a zárójeles függőséget. Egyáltalán jó
progi ez a guarddog?
Bár nem én vagyok az "autentikus megmondóember" :D, de azért egy kérdésem csak van: milyen net? Mert a lan jellegűeket azt hiszem automatikusan eléri. No de várjuk a mestereket. :)
Egy kis segítség kellene mert a linuxban még nagyon kezdő vagyok és nem nagyon értek még hozzá!Az lenne a gond hogy felraktam a mandrake linuxot ami most jött ki utoljára és nem tom belőni a netet rajta!Légyszi valaki egy részletes leírást tudna nekem küldeni vagy egy telefonszámot és felhívom és elmondja mit hogyan csináljak ezzel kapcsolatban!?Előre is köszi szépen leveleket a stm007@freemail.hu-ra várok sziasztok.
Köszönettel azon is vagyok, már csak azt kell megvuruzsolni, hogy ne csak felismerje a mandrake a hangkártyámat (sb live 4.1) hanem hangot is küldjön keresztül rajta. :)
Közben megtaláltam magam is. Lelőttem az összes green pc beállítást. Valószínűleg tényleg a suspend zavart be. És voila, itt a jó kis mandrakem. :) Igaz még a window makertől hibaüzenetet kapok, de kde alatt már okés. :)
Az egyik energiakezelő rendszer neve az APM; lehet, hogy be van kapcsolva a BIOS-ban, és hosszabb install közben - mivel nem mozgatod az egeret és nem billentyűzöl - tévedésből megpróbálja energiatakarékos üzemmódba kapcsolni a gépet.
Google-t furkeszve ugy nez ki, hogy lehetetlen egy Logitech Quickam Messengert mukodesre birni Linux alatt. A kerdes van-e lehetoseg valamiyen emulatorral Msn Messengert elinditani 9.2 alatt. Hogy aztan ott megprobalhassam, hatha a wines kornyezet jobban teccik neki. Vagy Win 98-at ill Xp-t emulator ablakban futtani?