Casco-t már nem lehet kötni 12 év felett. ha jól tudom a legfiatalabb Manta is 14 éves. szóval már egyiken sincsen Casco csak kötelező biztositás.
a 30 ezer az a benzin+ biztositás+ egykét apróbb hiba. ha nagyobb a baj akkor nem szoktam számolni mert ugy jobabn fáj. de tudod mindent 1x kell megjavitani utánna már szuperül megy. vannak nagyon jó állapotú Manták. nem drágán. amiről én beszélek az az én Mantám. de általában ki lehet fogni tökéleteseket is. igaz ezek drágábbak. ha régi rossz állapotut akarsz olcsón venni akkro az fel kell újitani és az kerül sokba. de ha drágábban veszel jó álapotút az szinte semmibe se kerül utánna. 600ezer felett már vannak szuper Manták de ami olyan mint az új az egy millió felett van. 200-400 között veszel olyan Mantát amit fel kell újitani 400ért nem annyira 200ért már rászorul a javitásra. mindamellett rendkivül megbizható strapabíró és időtálló autó. foglalkozni ugyan kell vele de nagyon megéri. nem csak egy autó..hanem több annál. tehát ha van 6 kilód akor vegyél egy alap Mantát és csináld meg olyanra milyet Te akarsz...és hibátlan lesz:-))
30ezer???!!! Hát, ha ebbe minden benne foglaltatik egytől-egyik, akkor az nem is olyan kiugró.. Hacsak, milyen a biztosításod CASCO-s, vagy csak kötelező?
tudod ha sok a hiba akkro sok hgelyen kell javitani, lakatoltatni ,heggeszteni meg miegymás. órabáérbe is megy a lakatos meg egyáltalán nem olscó manapság az ilyen szar sziszifuszi-hibakijavitgatós munka. a fényezés metál esetén több mert nem mindig sőőőt inkáb egyáltalán nem lehet ködölni hanem telibe kell fújni az elemeket és akkor elemenként változó 20-25-50 ezer forint a fényezés. a fenntartás:
sokat fogyaszt, mindig elromlik valami,( ha jó állapotú akkor nem nem) nem tudom Te neked mennyi a biztositásod de kortól lakhelytől köbcentitől függően változik....20 éves autó+2.0 motor...+Budapest..szóval igy sem olcsó de ha idősebb vagy és van bónuszod és vidéki akor olcsó!! meg úgy az egész....kel rá költeni de amit cserébe kapsz azt más autó ugyse tudja nyújtani. de annyira azért nem vészes hogy én pl. fenn tudom tartani bár ez néha nehezemre esik de kb 30 ezer havonta a fenntartása.
én azt mondom ha egy bármilyen 20 éves kocsit fel akarsz újitani tiptopp állapotban akkor az sosem lehet olcsó...mindig drága lesz a felujitás ha nem összetákolod ahnem rendesen megcsinálod. az enyim viszonylag jó állapotban van...de nem tökéletes. olyan közepes-jó minősitésü. de még vinnem kell a lakatoshoz a rohadásokat szépen kijavittatni. az alkatrészek olcsók de az autót önmagában fenntartani nem olcsó. de megéri. mert scak rá kell nézni és tudod miért öltél bele pénzt. szóval ezeket a kocsikat ugy 5 évente szerintem nem árt felujitani. attól függ ki hogy vigyáz rá..de akkor legalább tartós lesz a koscid. az alkatrészek olcsók. de a lakatosmunka+fényezés+ sok olcsó alkatrész egyszerre drága+ szerelési díjak..... szóval összejön azért.
Örülök, hogy tetszettek az autók. Hogy ti voltatok, azt csak utólag tudtam meg, mert benne voltam a fehér Manta motorteréba. Mikor elmentetek, mondták a többiek, hogy volt itt egy srác, meg egy idősebb ember, akik valami fórumról beszéltek.
Elmentem ma megnézni, hogy mi is történik a Tatai úton, és meg kell mondanom, hogy szemet gyönyörködtető látvány volt ennyi szép Mantát látni :-)) Azt mondta délelőtt az apám: "Na elmegyek, megnézem veled ezeket a híres Mantákat", aztán mikor körbenéztünk, csak pislogott...Mondta, hogy "Hű, de gyönyörű", meg "Nekem ez a metál szürke tetszik, gyönyörű a színe is, meg az egész" :-))
Egy röpke mosollyal nyugtáztam, hogy Attila (bordó-fekete Manta) tudja, hogy mi a jó zene, ugyanis, mikor odaértem, ordított a kocsiból a Limp Bizkit :-))
Szóval nincs mese, Mantám lesz, akkor is, ha dzsippó gyerekek potyognak az égből :-)) Kell! :-)
no csak annyit arról a fekete-bordó Mantáról hogy ÁLLAT a gép. majd meglátod. azok a felnik meg....hmmm.. no mindegy..magáért beszél:-))
Tom Ti már megint épitgettek....motor ki motor be meg igy meg ugy:-)))...bár én is igy vágnám ezeket...majd csak egyszer:-))
DRM!
nincs mit a segitségért de amugy a metálszürke MAntona tiptopp állapotú és nem drága!! tényleg nem 5 kiló alatt megúszod szerintem. vagy úgy 5be...de szinte hozzá se kell nyúlni:-))
Elmentem gyorsan, hogy megnézzem az Attila szép Mantáját -bár nem tudom, ki ő, de kíváncsi voltam-, de már nem volt ott senki, csak egy régi piros Rekord pihent tele cuccal, meg egy Régi 4 ajtós B Ascona :-((
Ha szabad pofátlan kérdést feltennem megmondanád kb miaz a "nemkevés pénz"?
Csak azért kérdem,mert én is most állok kasztnijavítás előtt,és szeretném tudni mi mostanság a tarifa?
Metál lesz a dukkó?
Ha nem szeretnéd közkincsé tenni a dolgot jöhet magánban is.
Köszi:
ASL
Az a baj, hogy csak úgy néz ki, mint ami egyben van, de közben nem. És Manta a király...leglábbis mióta megfertőzött egy klubtag haverom. :-)))
Nem tudom, hogy 1.6S v. N, mert annyira nem értek hozzá, hogy ránézésre megmondjam, és a forgalmiban 1.9 van :-))) Amúgy valószínűleg S lesz, mert az N csak 60HP, és annál azért jobban megy...néha mai autók közül is odaverek néhányat, pl.: Seat Inka, régi 3-as BMW :-))) De valószínűleg ezek csak nem tudtak vezetni :-) Bár ha jobban meggondolom,akkor még nekem sem volt jogsim, mikor ezekkel versenyeztem az Árpád úton :-))
Mantona
Köszi a segítséget, de szegény vagyok most nagyon, és olcsó, jó állapotú Mantát akarok, amit majd én építek, és olyan lesz, amilyennek én szeretném...amúgy láttam képet Mantonáról, és nagyon disznó, de a pénztárcám nem szereti :-))
Most viszont olyan lehetőségem van Manta vásárlásra, hogy isten király!
Szakmámból adódóan pedig meg tudtam oldani, hogy adok a havernak egy PC-t, ő meg kilakatol minden sérülést és zúzást a kocsin, szóval az meg ingyen lesz :-))
Ennél -nekem- megfelelőbb megoldást sokáig kéne keresnem...
no most csak hogy képbe legyek, kiről van szó?:-) megkavarodtam....Tom Mantája kék fehér a Tati úton nem az övé....Gumisműhely + szerelő Ati meg átmegy....ezt össze kéne tenni ezt a képet:-))
Holnap délelőtt visszük a kicsikét Attilához a Tatai útra, mert ott szerel vmit.
A karosszériás munkára is sort kell keríteni, de az asszem csak áprilisban lesz.