Tankban van a másik szűrő, az ac pumpa házában, a pumpa alján. A hátsó ülés ha kikapod ott lesz alatta középen. Ha már kiveszed, cserélj ac-t is, mert nem egyszerű kivenni célszerszám nélkül.
Az lenne még kérdés, hogy pontosan hol vannak szűrők? A motortérben megtaláltam(feltéve,hogy a "nagy henger" gyári, magyarán hozzá való szűrő. Tank környékén esetleg?
Sziasztok! Nem tudom jó helyen járok-e, de egy kis segítségre volna szükségem! Barátnőmnek van egy (talán 1998-as) K11-es 1.5-ös diesel Micrája, és menet közben csak úgy lezuhant a jobboldali ablak minden előjel nélkül, ez mitől lehet? (Az ablakemelő motoros) Illetve az ajtókárpitot hogyan tudom leszedni? A válaszotokat előre is köszönöm szépen!
Vásároltam egy '94-es primera P10 2.0 16V "kis"autót. Egészen egyben van, bár akad rajta még munka. Legfőbb gondom az, hogy időnként -mintha elfogyna a benzin a rendszerből- megtorpan. Főleg araszolás után jellemző. Az már emellett mellékes, hogy negyednél kifogy a tank. Én elsőként szűrőket cserélnék, de ha van tapasztalata valakinek "levegőt szívás" ügyben, hálás lennék, ha megosztaná.
Gyürű csapágy szelepszár szimmering csere. Még ennyire nem kotorásztam motorban de meg tudom oldani. Ha már vezérlés és kuplunge csere akkor főtengely szimmeringeket is érdemes.
A váltócsapágyazás alap, 100k km-nél nekem is meg kellett lépnem, de szerencsére a többi eddig kimaradt (Bár nem, 2 évesen volt benne teljes vezérműlánc meg tartozékai csere garanciában), most van kb 170k km benne, annyi hogy egy olajcsere periódus alatt már utána kell tölteni kb 1 litert az 5w-40-esből, ezért asszem következőre mehet bele a 10w-40-es.
Te biztos nem csak tulaj hanem gazda is voltál. Csak tavaly vagy 8db qg motort vittem a vasba csere után, kb 15 vezérlés csere volt, és már megszámolni sem tudom, hogy mennyi váltó csapágyazás. A legutóbbi pl. most hétfőn.
Gondolom mechanikus a tekerőd, a bovdentartója el tud porladni a konzol hátulján. Vagy csere, vagy ragasztás, de utána vékony huzalokat kell beleolvasztani, hogy tartson (én alkatrészlábat használtam, az 1N4004-es diódának már elég vastag a lába, és olcsó alkatrész :) )
Néhány hete vásároltam egy Nissan Micra 1.2 Fitt tipusú autót.Nagyon jó kis autó eddig maximálisan meg vagyok elégedve vele.Lenne viszont egy kérdésem hozzátok,a gyújtás bekapcsolása után megjelenik egy szervízkulcs és számolja visszafelé a megtett kilométert.Azt szeretném kérdezni hogy ez ha eléri a nulla kilométert okoz-e valami korlátozást ill.hogyan lehet ezt törölni vagy újraindítani a számlálót.Előre is köszönöm a segítségeteket.Üdv:Gábor
Van olyan aki chip-eltetett/turbósított Nissan Almera N16 1.5i 98le 2003-tol létező autót? Érdekelne ár, +nyomaték, +lóerő, fogyasztás és mindenféle tapasztalat.
Hűtőket ki fogom venni (előtte elmegyek klímáshoz lefejteni a gázt) Utána le lehet furkálni a ponthegesztéseknél az alját. A donor pedig egy új homlokfalból jön. Csak időm nincs rá. A primerám is egy hónapja szét van szedve fényezésre vár :(
Az érdekes. Nem akarom arcba küldeni, ezért volt a szélvédőre tolva. Tavaly elvittem a szerelőhöz hogy a venti zörög. Kiszedte, kitakarítota, megkente, jó lett. Viszont fura, hogy sokkal több levegőt nyom azóta, vagy nemtom, sokkal nagyobb hangja van. Zavar is, mert régen 1-es fokozatban 0 hangja volt, 2-esen is éppenhogy valami, de majdnem 0... klíma úgy ment az ablakra tekerve, fasza volt. Most 2-es fokozat, hallom is, de érezni nem annyira. Lehet el kell vinni szerelőhöz, hogy megnézze van-e gáz benne elég. Novemberben még gyári értékeket hozott az autó. A ventinél eltolhatott szerinted valamit, hogy ennyivel hangosabb?
Akkor nincs mese, le kell csiszolni, es ujrafujni. Sajnos maga a muanyag nem szep szinu, az ezust reteg meg aránylag vastag.
Nekem nem recsegett, bar az is igaz, hogy a borozes erintette az also peremet is. Szoval kicsit talan maskepp zart.
Arra nem eskudnek meg, hogy onnan is jott vagy sem (nekem automata klimam volt), de el lehet zarni azokat a csatornakat, es akkor minden az ablakra megy.