Bocs. Az autófestés témához korrekció: ha a frissített patch van fent, és ki van kapcsolva a 98 logo, akkor nyilván az uj festést teszi be az edzésre és a futamra is.
Kipróbáltam, és azt tapasztaltam, hogy tényleg eltűnnek az eredeti logok, de az jelenik meg, ami az üzleti részben a (következő évi) autófestésnél. (Pl. Williams-nél a sárga kengurus logo helyett Winfield). Ilyen futam közbeni friss autófestéseket a 2004-es patchben tapasztaltam, de ott is csak a Minardi-nál, a többi maradt a régi.
Más. Tapasztaltam olyan hibát, hogy az egyik pilótám egyszerűen eltűnt. A versenyzők listáján ott van, hogy Nakano - Minardi, de a csapat lapján, a versenyzőknél, csak Diniz szerepel, és nem tudtam volna elindulni, ha nem szerződtetek valakit. (Jelenesetben sikerült Villeneuve-öt.)
Megintcsak más. Említette korábban valaki, hogy nem számít az, hogy ha elhappolod valaki elől a motorszerződést, mert aláírhat vele is, de ez csak akkor igaz, hogyha nem te vagy a harmadik, vagy ha nem az utolsó works szerződést írtad alá.
Valaki megjegyezte még sokkal ezelőtt, hogy az autók 98 után is a 98-as festésükkel szereplnek. Lehet, hogy most a spanyolviaszt találtam föl, de az időmérő, ill. verseny alatti beállításoknál van egy olyan gomb, hogy 1998 Sponsor Logo. Ha ezt kikapcsoljuk, akkor elvileg az éveknek megfelelő festéssel mennek majd az autók.
Most találkoztam egy érdekes dologgal.A Williamses(14) Button kiesett a 3.körben: Kép1 Majd az autó ott maradt a pálya mellett és csak a 8.körben tünt el onnan: kép2 Ez igy elég érdekes,bár az autókat nem zavarta,csak olyan volt mint egy autó,ami egyhelyben áll a pályán,pedig már rég kiesett.
Hát igen,a progi is tudja hogy mit csinál.Nekem a Minardival most vagyok 2002-ben,és 2001 kivételle csak Schumi volt világbajnok,És 2001-ben is 2.lett mögöttem.
Felraktam az új gépre is egy játékot, gyorsan csináltam is egy futamot a Ferrarival, mint kedvenc csapatommal.
Schumacher az első kiállásig körönként átlag 0.4 másodpercet addot a második helyezettnek, a 15. körben 6 másodperc előnye volt a második helyezett Frentzen, 7.5 a harmadik Vileneuve, 13.5 a negyedik Fisichella és 15 másodperc az ötödik Wurz előtt. Végül könnyed győzelmet aratott, Irvinennak 4 körrel a vége előtt elfogyott a gumija, ki kellett mennie a boxba, így csak hatodik lett, alig egy másodperccel Häkkinen mögött (épphogy nem kaptak kört). Tudom, nem nagy eredmény, de meglepett, az elején milyen tempóban sikerült MS-nek ellépni a mezőnytől.
Valaki meg tudná mondani honnan tudom ezt a játékot megszerezni? Régen még évekkel ezelőtt meg volt de aztán elveszett és már nem is lehet kapni. pls help!
A gond a kocsival azért volt valószínűleg,mert elkezdted tervezni a kocsit még mielőtt az FIA kiadta volna az az évi autó szabályokat,és amit a te mérnököd elkezdett az pont nem volt szabályos,ezért azt meg kellett semmisíteni.(a jövő évi autó tervezésénél fent a jobb sarokban volt a X,arra kellett rámenned,és ezért kezdték újra.)Ez amúgy nagy pech is,mivel ha az FIA azokat a szabályokat adja miszerint a tervező dolgozot,most lenne egy 1/3 részt kész autód.
A piros X:igen,az azt jelzi hogy elégedetlenek(akinek ilyene van annak kicsi a morálja és a teljesítménye),ezen csak a sűrű pontszerzések tudnak segíteni.
Ez a piros X dolog érdekes,mert a Benetonnal az első szezonomban Fisichella is durcizott,pedig sorra nyerte a vesenyeket(az más tészta hogy már a 2. futam után szerződtettem mást a helyére) míg Wurz,aki össz-vissz nyert egy versenyt,simán maximális morálja vaolt,tudva marad a csapatnál és ő nyeri meg a következő vb-t.
a piros X mit jelent az emberek neve mellett??? azt hogy elégedetlenek? és hogy lehetne azt onnan leszedni? másik: bindult azautó fejlesztése 99-re egyből beállt félre az első státusz, örültem, lemegy egy futam aztán látom hogy szinte lenullázódott a dolog csak egy csík maradt momentán 34-ról visszaesett4-re:S ez mitől volt? persze egyből elkezdtek lázadozni hogy nem lesz kész az autó(amit meg tok érteni mert a 10. futam jön:S) amúgy a pegóval majdnem megvan a partner motor az agip és a bridgestone is tűrhetően áll a piaa meg a fondmetal még senkihez nem ment el szal talán lesz pár vaskos szponzorom is ha a jövő évi autómizériát sikerül megoldani akkor jövőre talán már a prostokat és a stewartokat fogom tudni fogni
Igaza van. Várni kell egy kört és újra ajánlatot tenni a pilótáknak, mert másodszor már lehet hogy nem undokoskodik, hogy a másik piloótád nem jó csapatjátékos, vagy hogy a csapatod nem vb-esélyes. Nekem Mclarennél írt ilyet, szóval kissé abszurd.
Meg ha nagyon meg vagy szorulva adhatsz el részvényt,vagy vehetsz fel kölcsönt. Ha nincs főszponzorod,akkor egy sima szponzort alakits át főszponzorrá,és akkor az adott szponzor dupla pénzt fog hozni. Ezek a fizetös pilóták mindig válogatnak,de kellett volna várjál egy kicsit,és akkor majd biztos valamelyik beleül az autódba. A jövő évi motorok kicsit lutris,mert azt nem tudhatjuk hogy hogyan lesznek fejlesztve,de a pegugeot se olyan rossz.
Ja és utólag a pénzköltésről:nekem sikerült úgy végigcsinálnom több minardis karrier első évét,hogy csak részvényt adtam el,nem vettem fel kölcsönt.
nem rúgtak be:( szalé egyszerre csak eggyel tárgyaljunk??? jelenleg mocinak a Peugeotot néztem ki magamnak gumi bridgestone benya texaco vagy repsol szponzorokból eddig a PIAA Fondmetal és a Morse ami érdekes számomra a pilótáknál diniz megvan de sajna mellé a non f1-es Moreira-t kellett szerződtetnem mert a sok tahó nem akart diniz csapattársa lenni(se takagi se tuero se nakano rossett:SSS)őneki szinte nulla a fizuja és van 3 2kockás értéke(momentán jobb mint Tuero vagy Takagi)
Nem kell rögtön pénzért kiabálni. Szezon elején poénból meg kell érdeklődni a főszponzorokat is, hátha berúgott a vezérigazgató, és támogatnának (ennek az esélye nagyjából 1:100000000000000000000000000000000000). Mtorból erős kell (én a Ferrarit pártolom, a/realisztikus (lsd. 1991), b/annak nem olyan alacsony a vibrációja, mint a Mercedesnek. És a legfontosabb: ingyenes!!! Utána gumi + üzemanyag, ezek nem baj, ha fizetősek. Majd ha marad idő, akkor egy, esetleg két egykockás szponzor. Pilótának Diniz&Nakano, ugyan kevesebb pénz, de Nakano jól megy esőben, reálisabb egy pontszerzés. Ezzel meg van alapozva 1999. A szakmai stáb minimum háromcsillagos emberekből álljon, de a menyország az, ha sikerül egy négycsillagos tervezőt szerződtetned.
vki tudna segíteni hogy hogyan lehet egy minardival pénzügyileg túlélni egy évet? az első év nem megy pedig már egyszer összejött 99-re egy Diniz/Takagi pilótapáros:(( általában hamar elhasználódik a gép és nincs cash újra:( a felújításra meg egy idő után úgyszint nincs:(
A pontszerzőst nem tudom, én csak egy kódot találtam, de amikor beírtam, nem változott semmit a verseny után.
A 25 sec penalty-t onnan vettem hogy unalmamban barangoltam a fájlok között, és ott találtam a speech-eknél. ergo valamikor lennie kell csak nem tudni hol. meg mintha olyat is hallottam, hogy elveszik a leggyorsabb kört. ez a játék tartogat még újdonságot számomra, a legutóbbi mentésemnél, pl. megtapasztaltam, hogy hogy sérülm meg a pilótám.
A mentésről. mindegy, csak küldj valamit lécci, már unom a sajátjaimat :) + kíváncsi vagyok másokra is :P
Amúgy ebben a nagy unatkozásomban azon is filóztam, hogy akkor lehetne kihozni sokat ebből a játékból, ha pl. lenne GPW 70's GPW 80's meg GPW 90's edition. és akkor a régi nagy csatákat újra meg lehetne élni. kár hogy ez csak álom. itt a kezdet és a vég a különböző korszakok határai lennének. ááá ezt nagyon nehéz lenne kivitelezni, ráadásul már rég szétment a csapat.