Az ittas sofőr kétszer ütötte el a részeg biciklist
2004. december 4., szombat 10:31
Egy feltehetően erősen ittas állapotban lévő 41 éves férfi teherautójával elütött egy - az elsődleges vizsgálatok szerint szintén ittas - kerékpárost pénteken kora este Békéscsabán, az orosházi úton.
Az első ütközés következtében a 36 éves biciklis férfi elesett. Ezután a teherautó sofőrje megállt és visszatolatott. Ekkor azonban ismét elütötte az aszfaltról éppen felállni próbáló kerékpárost. A dupla gázolástól a kerékpáros férfi súlyosan megsérült.
KENT, Washington (AP) -- A man who placed a lava lamp on a hot stovetop was killed when it exploded and sent a shard of glass into his heart, police said.
Philip Quinn, 24, was found dead in his trailer home Sunday night by his parents.
"Why on earth he was heating a lava lamp on the stove, we don't know," Kent Police spokesman Paul Petersen said Monday.
After the lamp exploded, Quinn apparently stumbled into his bedroom, where he died Sunday afternoon, authorities said.
Életét vesztette az a férfi, aki egy magasfeszültségű vezetékről akart áramot lopni Kiskunhalason. A tragédia péntek este történt egy szükséglakás közelében álló villanyoszlopnál. Egy helybéli felmászott az ötvenkétezer voltos vezetékhez, ám nem öngyilkossági szándékkal, hanem - mint azt a vizsgálat később kiderítette - a nála lévő kábellel áramot akart lopni. A művelet közben - amit az egész család figyelemmel kísért - azonban a szerencsétlen tolvajt megrázta az ötvenkét kilovoltos áram. A kiskunhalasi mentősök már nem tudták megmenteni a férfi életét.
Hát ha ez nem érdemel egy jelölést, akkor nem tudom, mi...
"A világ leghülyébb bűnözői címet ítélte oda az ausztrál rendőrség egy háromfős bandának, amelynek képességeit meghaladta egy szimpla tolóajtó elhúzása.
A trió egy tengerparti éttermet akart kirabolni, késsel a kezükben, és símaszkkal a fejükön. A vendéglő tolóajtaját azonban nem elhúzni próbálták, hanem befelé nyitni, aztán maguk felé kitárni, aztán megint befelé nyitni, de már jóval erősebben - meg dühösebben -, aztán ismét maguk felé, ám egyik irányban sem értek el eredményt. Erre megpróbálták ki- illetve berúgni az ajtó üvegét, de azzal sem boldogultak, amikor pedig már teljesen kifáradtak mind testileg, mind szellemileg - mivelhogy ötleteikből is kifogytak -, elkullogtak, belátva, hogy akciójuk rossz húzás volt az ördögi ajtó miatt.
Közönsége is volt a hülyeségnek
Az étteremben vagy húsz vendég csodálkozva nézte végig a példátlan próbálkozást, amely leginkább egy filmvígjáték próbafelvételének tűnt. A vendégek a mutatványt kávé és deszert mellett élvezhették.
Az ajtó amúgy nyitva volt, mármint nem volt bezárva, rajta pedig jel és felirat tudatta, hogy oldalirányban kell tolni, vagy húzni. "Valószínű, hogy a maszkjuktól nem láttak rendesen olvasni" - vélekedett a vendéglős.
"Mostani produkciójuknál azért jóval veszélyesebbek lehetnek, mivel színhülyékről van szó" - értékelte a bandát az egyik rendőrnyomozó. "
Egyébként mostanában látom, hogy az ATV műsorán, talán vasárnaponként?, van egy Dumbest Criminals of America című műsor. Na, az sem semmi!!
Felrobbant egy ukrajnai helyi önkormányzati képviselõ, mikor kutyája visszavitte a gazdi által elhajított kézigránátot. A baleset Jubilejnojében történt Lunganszk közelében.
A 40 éves városatya esti kutyasétáltatásra indult, mikor az utcán találkozott a Luganszki államigazgatási egyetem diákjával, aki két lány kíséretében dülöngélt hazafelé.
A pityókás egyetemista leszidta a képviselõt, hogy ebét póráz és szájkosár nélkül sétáltatja, de a férfi sem hagyta annyiban. Éles vita alakult ki, amelyet a férfi végül egy zsebébõl elõhúzott RGD-5-ös kézigránáttal akart lezárni.
Az eldobott gránátot azonban a boxerkutya visszavitte a gazdinak, aki a robbanás következtében (ebével együtt) meghalt.
Egy repülőgép 28 perccel a Limai felszállás után belezuhant az óceánba. Az ezt követő vizsgálat során a gép szenzorain ragasztócsíkot találtak, mely a megelőző karbantartás osrán kerül oda és ez okozta a berendezések müködési zavarát. A személyzet nem tudta pontosan meghatározni a gép repülési magasságát és a sebességét és az óceán felett, éjszaka nem volt referenciapontja, ennek következtében belezuhant az ócenánba - 70 ember meghalt. Egy karbantaró munkást találtak bünösnek, gondatlanságból elkövetett emberölésben, mivel elmulasztotta eltávolítani a ragasztószalagot (Ezt azért teszik fel hogy a gép tisztítása során megóvaja a szenzorokat) . 2 év börtönt kapott.
The aircraft crashed into the ocean 28 minutes after taking off from Lima, Peru. Pieces of duct tape were found covering sensors, placed there by personnel during aircraft maintenance causing the malfunction of instruments. The crew was not able to correctly determine their altitude and airspeed and with no ground reference over water and at night, crashed into the ocean killing all 70 aboard. A maintenance worker was tried and convicted of negligent homicide for failing to remove the adhesive tape and received 2 years in jail.
már keresem a dolgot, de addig itt egy másik, ez egy híres eset sajnos nem díjazható, mert a szerel ne volt végül a gépen. Bocs hogy nem fordítom le, momentán a tököm tele van az angolokkal. Luke
The aircraft crashed into the ocean 28 minutes after taking off from Lima, Peru. Pieces of duct tape were found covering sensors, placed there by personnel during aircraft maintenance causing the malfunction of instruments. The crew was not able to correctly determine their altitude and airspeed and with no ground reference over water and at night, crashed into the ocean killing all 70 aboard. A maintenance worker was tried and convicted of negligent homicide for failing to remove the adhesive tape and received 2 years in jail.
Az FL-t smerem, de majd valahonnan előásom ezt a magasságos dolgot, tuti hogy olvastam a katasztrófáról. Rémlik, de nem biztos, hogy a szovjet katonai repülés méterbne dolgozott.
Épp a magasságot azért furcsa, mert azt szerintem a világon mindenhol lábban mérik. Csak neked konvertálja át a kapitány méterre, amikor bemondja a hangosbeszélőbe. Egyébként az FL-t (flight levelt) használják, ami x lábas (talán 300?) egység. Tehát FL100=30000 láb~9000 m.
Az angolszász - metrikus átváltásban legesélyesebbnek egy menetemelkedési problémát tartanék a csavaroknál. Collos, metrikus, whitworth, és kész a szívás, amikor össze akarják rakni.
A saját pulóvere ölt meg egy betörőt Írországban. A férfi Tralee városában próbált bemászni egy lakásba a fürdőszobai ablakon át, és egy fűnyíróra állt fel, hogy felérje a párkányt. A fűnyíró elmozdult, a férfi lezuhant, ám pulóvere beakadt az ablak rácsába, és megfojtotta. A fürdőszoba ablakából lógó betörőre a ház tulajdonosa talált rá. A rendőrségi azonosításkor kiderült, hogy a férfit egy ideje már körözték.
A pontosságban teljesen igazad van, én csak arra gondoltam, hogy szerszámparkkal meg mndennel átállni idő és pénz. Két eset volt ilyesmi: Az egyik az English electric Canberra bombázó, az amerikai Martin cég licenszben gyártott, és valami mértékegység ott sem stimmelt az egész több mint másfél évet csúszott emiatt. Olyan repülőkatasztrófa is volt, ahol valaki láb helyett méterben értette a magassági adatokat amit a toronytol kapott. (hanyagságát ez persze nem menti, magasságmérő meg ilyenek...)
Őőőő, itt kivételesen nem az újságírói hozzánemértés, hanem az én halványuló emlékezetem a felelős :-)))
Én viszont, bevallom, nem vagyok újságíró, de csillagász sem. :-)
Hülyeségeket viszont - bár nem Darwin-díjasokat - akármikor tudok prezentálni, amivelugyancsak nem vagyok egyedül ebben a szép világban, azt hiszem! :-)
Szerintem nem erről van szó, a lépték valszeg stimmelt, csak egyszerúen az amerikai ha mondjuk lemérte két csavarhely távolságát, mondjuk 1,23456787654345678987654 inch jött ki neki. Körülbelül. És az űrkutatási cuccoknál ezt a szót csak rémálmukban szeretik hallani...
Azért ez se' semmi... Ha jól emlékszem, a Hubble-vel is olyan gondok voltak eleinte, hogy rosszul csiszolták a teleszkóp üveg-görbületét (biztosan van rá szakszó, bocsánat!) és ezért kellett később "szemüveget" vinni rá.
A másik példa meg (vagy épp itt volt?) az emberi oda nem figyelésre - ami ez esetekben legalább nem okozott halálos veszteségeket, bár nagy anyagiakat igen - amikor az USÁ-ban inch-ben, Európában meg metrikus egységben készítették elő az alkatrészeket a közös projekthez...
"Tervezési baki okozhatta a Genesis vesztét
A napszélszonda leszállóegységének lezuhanását a vizsgálatok szerint fordítva elkészített tervrajzok okozták... A fordított rajzok miatt a műszerek, melyeknek érzékelniük kellett volna, hogy az egység visszatért a légkörbe, és ki kellett volna nyitniuk az ejtőernyőket, rosszul lettek beszerelve...
A terveket a Lockheed Martin Astronautics készítette a NASA-nak. Azt még vizsgálják, hogy a hibák hogy kerülhették el a szakemberek figyelmét...
Egy jogszabály kapcsán, elsősegélynyújtás elmulasztása, stb. jött elő a sztori.
Régebben volt az eset, az Oktogon mellett az egyik házból egy nő rohant ki teljesen meztelenül az utcára, és a torkát szorongatta.
A járőkelők nem mertek neki segíteni, hívták a mentőket és a rendőrséget.
Mire a mentők kiértek, a nő megfulladt egy, a nyelőcsövébe csúszott gumióvszertől. Az óvszer pereme elérhető lett volna a szájnyílásból is, ha valaki szétfeszíti az áldozat állkapcsát, és benyúl kézzel a torkáig.
Csak erre épp' senki nem volt hajlandó a járókelők közül.